eitaa logo
بیّنات
12.4هزار دنبال‌کننده
701 عکس
1.4هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
1400.9.23.mp3
3.33M
╭━━⊰•❀❀•⊱━━╮ 🦋فاطمیه🦋 ╰━━⊰•❀❀•⊱━━╯ 🔉/ 🏴 سخنرانی حضرت آیت الله وفسی با موضوع: 📌راز پیدایش دو جریان "مدرسه اهل بیت" -علیهم السلام- و "مدرسه سقیفه" ⚠️رخنه ، در میان صحابه نبی گرامی اسلام -ص- 📆 ۱۴۰۰.۹.۲۳ - فاطمیه اول 🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 ╔═.🍃🕊.══🖤═╗ @bayyenat110 ╚═🖤══.🍃🕊.═╝
9.15M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭━━⊰•❀❀•⊱━━╮ عفاف و حجاب ╰━━⊰•❀❀•⊱━━╯ ❌ وخامت اوضاع حجاب در این روزها، رضاخانی را روسفید کرد❗️ ⚠️حلال شدن گناه کبیره ی "تبرّج" در صداوسیما 🌹استاد آیت الله وفسی 📆 عاشوراء ۱۴۴۳ ╔═.🍃🕊.══🖤═╗ @bayyenat110 ╚═🖤══.🍃🕊.═╝
🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸 📖 ۴ احادیث و روایات در این مساله را به چند دسته تقسیم میکنیم. بنابراین به غیر از احادیث فقهی - که در آخر آن را بررسی میکنیم - این روایات چند بخش است: ۱. احادیثی که فضیلت شیعیان و محبان اهل بیت -علیهم السلام- را به نعمت طیب الولادة مژده می‌دهد و یا بیان می‌کنند که از برخی گناهان و عیب ها به دور هستند. ۲. روایاتی می فرماید بهشت طاهر است و فقط اختصاص به حلال زاده ها دارد. ۳. طرح شبهه بدون پاسخ امام. ۴. مقصود و مراد امامان از عنوان «ولد الزنا» افراد خاصی بوده است. ۵. یکسان شمردن ولد الزنا با منافقان و مشرکان و صاحبان گناهان کبیره و شرکت شیطان در اموال و اولاد. ۶. ولد الزنا مانند سایر افراد است. ۷.روایاتی که علایم ولد الزنا را بیان میکند. بخش اول بررسی روایات ۱. احادیث درباره ی نعمت برای محبان اهل بیت -علیهم السلام- : در عدالت، مبنا این است که اگر مُعطِی بر اساس حکمت خود به برخی از افراد نعمت و کمال بیشتری عنایت کند این اعطاء، مخلّ به عدالت نیست و می گویند: در بخشش، عدل و ظلم معنا ندارد و از طرفی نظام احسن بر پایه تفاوت است و در تفاوت ظلم نیست، بلکه در تبعیض ظلم مطرح می باشد. مثال مطلب اول: ماننده فروشنده‌ای که به تعدادی از مشتریان کالایی را ارزان تر یا مجانی اعطاء کند. مثال مطلب دوم: مانند مهندسی که می خواهد خودرو بسازد، نمیتواند همه قطعات را به صورت مثلا فرمان بسازد یا بنّایی که بخواهد مسجدی بسازد، نمی تواند همه ساختمان را به صورت محراب بسازد. خداوند متعال عالم هستی را بر اساس نظام احسن آفریده است و هیچ ذاتی از خودش، در برابر خدای هستی بخش، چیزی ندارد و همه ی موجودات در هستی و بقاء و کمالات، مستفیضِ صِرف هستند. پس هیچ ذاتی بر خداوند حقی ندارد و همه صرفاً مرهون (لطف) کریم مطلق اند. پس در اعطاءِ نعمت، حقّی نیست و همه لطف است. اما در سوال از نعمت، عدالت مطرح است و هر کس از نعمت بیشتر برخوردار است، مسولیتش بیشتر است. عکس آن هم صحیح است (یعنی نعمت کمتر مسولیت کمتر). حضرت کریم، نعمت را به اولیاء خود، شیعیان و محبان اهل بیت -علیهم السلام- عنایت فرموده است. در زیارت وارث آمده است: ...يَا مَوْلاَيَ يَا أَبَا عَبْدِ اللَّهِ أَشْهَدُ أَنَّكَ كُنْتَ نُوراً فِي الأَْصْلاَبِ الشَّامِخَهِ وَ الأَْرْحَامِ الْمُطَهَّرَهِ لَمْ تُنَجِّسْكَ الْجَاهِلِيَّهُ بِأَنْجَاسِهَا وَ لَمْ تُلْبِسْكَ مِنْ مُدْلَهِمَّاتِ ثِيَابِهَا... و درباره حضرت مریم -سلام الله علیها- قرآن می فرماید: وَأُمُّهُ صِدِّيقَة(75-مائده) وَإِذْ قَالَتِ الْمَلَائِكَةُ يَا مَرْيَمُ إِنَّ اللَّهَ اصْطَفَاكِ وَطَهَّرَكِ وَاصْطَفَاكِ عَلَىٰ نِسَاءِ الْعَالَمِينَ (آل عمران-42) وَمَرْيَمَ ابْنَتَ عِمْرَانَ الَّتِي أَحْصَنَتْ فَرْجَهَا فَنَفَخْنَا فِيهِ مِن رُّوحِنَا... (12-تحریم66) درباره ی نعمت طیب الولادة به ذکر یک روایت اکتفاء می‌نماییم و روایات در این زمینه بسیار زیاد و در حد تواتر است. قال رسول الله - صل الله علیه و آله و سلم - : من احبنا اهل البیت فلیحمدلله علی اول النعم، قیل و ما اول النعم؟ قال -ص-: و لا یحبنا علی من طابت ولادته.⁴ ۲.روایاتی که اینچنین می فرمایند: بهشت طاهر است و فقط اختصاص به حلال زاده ها دارد: قال ابو جعفر -علیه السلام- : من طهرت ولادته دخل الجنه.⁵ قال ابو عبدالله -علیه السلام- : خلق الله الجنة طاهرة مطهرة لا یدخلها الا من طابت ولادته.⁶ (توجیه این روایت را در مطلب پنجم عرض خواهیم کرد.) 🔘 ادامه دارد... 📋 مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 @bayyenat110
10.72M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃☘🍃☘🎍☘🍃☘🍃 📽| 🗯منظور از جاهلیّت در لسان قرآن و روایات بحثی پیرامون عصر جاهلیّت ایران و روم 💚حضرت آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸 📖 ۵ ۳. روایاتی که فقط شبهه و مشکل را مطرح کرده است: برخی از روایات، فقط بیان شبهه است و طوری مسئله مطرح شده که خداوند، ولدالزنا را بدون هیچ گناهی مجازات می کند! صرف نظر از ضعف سند این گونه روایات، فقط میتوان گفت که اگر بر فرض از ناحیه معصوم صادر شده باشد، خواسته اند شبهه را بیان نمایند و در مقام پاسخ به آن نبوده اند. بحار به نقل از علل الشرایع آورده است: ولدالزنا میگوید: ای پروردگار من! گناه من چیست؟ و برای من در خلقتم چه نقشی بوده؟ [یعنی من در حرام زاده بودن، گناهی و نقشی نداشته ام] پس ندا کننده ای ندا میکند: تو بدترین فرد از میان سه نفر هستی! پدر و مادرت مرتکب گناهی شدند، پس تو بر آنها برگشت داده شدی و تو پلیدی و هرگز به بهشت وارد نمیشوند مگر [افراد] پاک و طاهر⁷ [در این روایت، ندا از طرف خداوند نیست.] در روایت دیگری چنین آمده است: اگر یک نفر از ولدالزنا نجات پیدا کرده بود، سائح بنی اسرائیل هم نجات پیدا کرده بود. او عابدی بود، پس به او گفته شد که قطعا ولدالزنا هرگز پاک نمیشود و خداوند از او هیچ عملی را نمی‌پذیرد. پس وی از قوم خود بیرون رفت و میان کوه ها میگشت و میگفت: گناه من چیست؟⁸ بیان: اینگونه روایات، فقط ممکن است به عنوان طرح مسئله از ناحیه معصوم صادر شده باشد و آنچه در متن آنها مشاهده می‌شود، این است که از ناحیه خداوند یا اولیاء الهی، مطلبی نقل نشده است، بلکه به صورت فعل مجهول آمده و نشان می‌دهد که افرادی این مطلب غلط را به آنها گفته اند. در غیر اینصورت این دست روایات مجعول می‌باشد؛ زیرا با عقل، و روایات دیگر معارض اند. 🔘 ادامه دارد... 📋 مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 @bayyenat110
استاد آیت الله وفسی ۱۴۳.mp3
6.27M
🌸🌸🌸 🌸🌸 🌸 🌷پند های پیامبر اکرم -ص- به ابوذر ●━━━━━━────── ⇆ㅤ       ◁ㅤㅤ❚❚ㅤㅤ▷ㅤㅤ  ↻ 🌹حضرت استاد وفسی 📆 جلسه صد و چهل و سوم 🆔 @bayyenat110
9.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌷🎍🌷🍃•✾••┈ 📽|ببینید: 💝 اهل تقوا، کریمان راستین 💞دوستداران حقیقی مردم و بشریّت چه کسانی هستند؟! 🌹حضرت آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸 📖 ۶ ۴. مقصود و مراد امامان از عنوان «ولدالزنا» افراد خاصی بوده اند: تعدادی حدیث داریم که نقش بسیار کلیدی در فهم احادیث دیگر دارند؛ زیرا نشان می‌دهند که مقصود آنها، عنوان کلی نبوده، بلکه ائمه -علیهم السلام- به سبب وحدت جامعه اسلامی، تقیه می‌کردند و با وصف کلی، افراد و اشخاص مورد نظرشان را معرفی کرده و صفات آنها را بیان می فرمودند. الف- ... و قالوا یا صالح ائتنا بآیة ان کنت من الصادقین فجاءهم بناقة فعقروها کان الذی عقرها ازرق احمر ولدالزنا.⁹ واضح است که حضرت امام -علیه السلام- خصوصیات قاتل ناقه صالح را بیان می فرمایند که فردی: دارای چشم آبی یا کبود و سرخ پوست و حرام زاده بوده است و معنای آن هرگز این نیست که هر چشم آبی یا هر سرخ پوستی، دشمن پیامبران بوده است و ذکر ولدالزنا هم در همین ردیف می باشد. ب- در روایت دیگری هم به وجه روشن تری، به صورت منصوص می فرمایند که عنوان ولدالزنا به شکل عام آن مطرح نیست، پس از آن که قول ابلیس را ذکر میکنند: ...وَشَارِكْهُمْ فِي الْأَمْوَالِ وَالْأَوْلَادِ | اسراء - ۶۶ حضرت رسول اکرم -صل الله علیه وآله وسلم- فرمودند : ... [ابلیس] راست گفت. ای علی. تو را دشمنی نمی‌کند از قریش، مگر سفاحی (کسی که زنا کار است) و از انصار، مگر یهودی و از عرب، مگر دعی ¹⁰ و از سایر مردم، مگر شقی و از زنان، مگر سلقلقیه¹¹ و آن زنی است که از مجرای پشتش، حائض می شود. سپس سر خود را بلند کردند و فرمودند: ای گروه انصار، اولاد خودتان را بر محبت علی -ع- عرضه کنید. جابر بن عبدالله گفت: پس ما اولاد خود را بر حب علی -ع- عرضه می کردیم، پس هر کس علی -ع- را دوست می‌داشت، می‌فهمیدیم که از اولاد ماست و هر کس علی -ع- را دشمن می داشت او را نفی می کردیم.¹² این روایت نشان میدهد که مقصود حضرت -صل الله علیه و آله و سلم- اشخاص و افراد معلوم الحالی بوده اند که آن ها را، به صفاتشان مشخص فرموده اند اما درباره ی سایر مردم می‌فرمایند که افراد «شقی» دشمن حضرت علی -ع- و اهل بیت -علیهم السلام- هستند. و آنچه در آخر روایت آمده است، برداشت جابر است و احتمال دارد معنای فرمایش حضرت -ص- چیز دیگری باشد که حالا موضوع بحث ما نیست. از این دو روایت، به خوبی استفاده می شود که قانون کلی این نیست که هرکس ولدالزنا باشد الزاماً دشمن اهل بیت -ع- است، بلکه این قانون حاصل می گردد که هر کس شقی باشد، دشمن اهل بیت -ع- است و این مطلب با برهان عقلی و نقلی قطعی، تایید شده است؛ زیرا در فطرت هر انسانی عشق به کمال مطلق است و هنگامی که با مصادیق اتمّ آن یعنی اهل بیت -ع- و انبیاء عظام -ع- مواجه می شود با عشق به آنها می تواند راه کمال و سعادت را طی کند، و هر کسی با آنها دشمنی بورزد، از راه حق منحرف شده به وادی شقاوت سقوط خواهد کرد. ج- در روایت دیگری از حضرت امام باقر -علیه السلام- نقل شده است: فقط از عرب و عجم ما را دوست میدارند، آن کسانی که خانواده دار و صاحب شرف هستند و هر مولودی که صحیح است. و فقط از عرب و عجم با ما دشمنی میکنند، هر آن کسی که مدنّس (زشت خو) و مطرد (رانده شده - دور از حق - منحرف) باشد.¹³ این روایت هم میرساند که دوستی و دشمنی با اهل بیت -علیهم السلام- که مظهر صفات جمال و جلال حضرت حق هستند، بر پایه فطرت و اصالت خانوادگی است و افراد فاسد الاخلاق با ایشان دشمنی می کنند. اما درباره ی شرکت شیطان در تولد افراد، به نحوی که دایره ی شمول ولدالزنا را، به امری ماوراء طبیعی و غیر از ازدواج رسمی و قانونی در مسلمانان و غیر مسلمانان نسبت میدهد، در بخش بعد توضیح داده خواهد شد. 🔘 ادامه دارد... 📋 مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 @bayyenat110
9.05M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👥گفتگویی با اهل تسنّن، بر سر مدّعیان خلافت رسول الله 🔍 اشکالی جالب به قانون اساسی مشروطه 💐حضرت آیت الله وفسی ╭━━🍃❀🔹❀🍃━━╮ @bayyenat110 ╰━━🍃❀🔹❀🍃━━╯
🌸🌷🌸🌷🌸🌷🌸 📖 ۷ ۵- یکسان شمردن ولدالزنا با منافقان و مشرکان: حضرت رسول اکرم -صل الله علیه و آله و سلم- فرمودند: هر کس عترت مرا دوست ندارد، پس او یکی از گروه های سه گانه است: یا منافق است، یا از زن زناکار است یا مادرش در غیر ایام طهر به او حامله شده است.¹⁴ همچنین فرمودند: تو [حضرت علی] را دوست نمی دارد مگر طاهرالولاده و تو را دشمن نمی دارد مگر خبیث الولاده.¹⁵ روایاتی که درباره ی ولدالزنا و شرکت شیطان در اولاد آمده است (آیه ۶۶ سوره اسراء) نشان می‌دهد مقصود از ولدالزنا، کسانی هستند که شیطان در وجودشان از زمان انعقاد نطفه شرکت داشته است. اگر چه مطابق قانون اسلام یا قانون قبیله ای و دین خودشان ازدواج رسمی انجام گرفته است و از نظر فقهی، حلال زاده محسوب می گردند. در روایتی دیگر آمده است: راوی گفت: مردی به محضر حضرت علی -علیه السلام- آمد و گفت: خدا مرا فدای تو قرار دهد، قطعا من، شما اهل بیت را دوست می دارم... تا آنجا که حضرت وی را تکذیب نمودند و فرمودند: مخنث (ملوط) و دیوث و ولدالزنا و ولدحیض، محب ما نیستند و بعدها این مردِ مدعی دوستی با حضرت امیرالمومنین -ع- در صفین به همراهی لشگر معاویه کشته شد.¹⁶ از این جمله، روایاتی هستند که می فرماید بهشت، مخصوص پاکان است، که در روایات قبلی متذکر شدیم. قال: قال لی ابوعبدالله -علیه السلام-: ان الله - عزوجل - خلق الجنة طاهرة مطهرة فلا یدخلها الا من طابت ولادته و قال ابو عبدالله -علیه السلام-: طوبی لمن کانت امه عفیفة.¹⁷ برای فهم درست اینگونه روایات که وسعت آن فراتر از ازدواج های شرعی و رسمی است و درباره ی تصرف شیطان و شرط ورود در بهشتِ قیامتی سخن میگویند، روایات جالبی داریم که می فرماید: ... انه سمع علی بن الحسین -علیه السلام- یقول: لایدخل الجنة الا خلص من آدم.¹⁸ قال ابو جعفر -علیه السلام-: من طهرت ولادته دخل الجنة.¹⁹ عن ابی عبدالله -علیه السلام- قال: خلق الله الجنة طاهرة مطهرة لا یدخلها الا من طابت ولادته. یا در بخشی از روایت حضرت رسول اکرم -صل الله علیه و آله و سلم- آمده است: ...ولا یوالیک الا مومن و لا یعادیک الا کافر.²⁰ اگر به این روایات توجه نماییم، موضوع درباره عالم قیامت است و آن عالم، عالم حقیقت است نه عوالم ظاهری و اعتبارات دنیوی؛ به همین سبب مراد از طیب الولادة، تولد پاک در عالم قیامت است، یعنی خالص بودن وجود آنها از شرکت شیطان و خالص بودن جنس آدم و یا همان مومن حقیقی است و مراد از ولدالزنا یا شرکت شیطان، تولد در عالم قیامت بصورت تولدی ناپاک و خباثت بار است، که مشرک، منافق، مخنث، دیوث، کافر و...است. در نتیجه هر کس در راه محبت اهل بیت -علیهم السلام- که مظهر جمال و جلال حق هستند، باشد، بهشتی است و طاهر مطهر در قیامت متولد میشوند و هرکس نسبت به آن ها دشمن باشد، راه دشمنی با حق را انتخاب کرده است که مصداق عناوین منافق، مشرک و کافر و... می‌باشد. پس در برزخ و قیامت، ناپاک متولد می شود. اما اگر کسی از این روایت این گونه برداشت ظاهری کند که هر ولدالزنا - که دایره شمولش خیلی از حلال زاده ها، از مسلمانان و غیر مسلمانان، را هم در بر میگیرد - جهنمی و دشمن اهل بیت است این برداشت با عقل و نقل و عقاید متکلمان شیعه معارض است، خصوصاً باید توجه داشت که منافق و مشرک و ناصبی و صاحبان گناهان کبیره، همگی پس از توبه، نجات می یابند اما ولدالزنا امکان توبه ندارد. پس عدم دخول این افراد در قیامت به بهشت، به سبب خباثت باطنی آنهاست و معنای شرکت شیطان هم حتی در حلال زاده ها به همین معنا باز می گردد و اگر نه، چگونه می توان این تناقض را پاسخ گفت که بر اساس روایات، حلال زاده قطعاً به بهشت میرود و در عین حال اگر شیطان در نطفه همین شخص حلال زاده شرکت کرده باشد، حرام زاده می شود و نمیتواند به بهشت رود؟! اما درباره توجیه جناب علامه مجلسی -ره- در بحارالانوار، برای جمع میان اخباری که بهشت را مخصوص حلال زاده می داند و روایاتی که میفرماید حرام زاده اگر ایمان و عمل صالح داشته باشد، پاداش داده میشود، در بخش بعدی توضیح خواهیم داد. 🔘 ادامه دارد... 📋 مقاله (مقام و منزلت شیعیان و مخالفین تشیع و پاسخگویی به شبهات مربوط به عدالت الهی) 🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 @bayyenat110
8.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌷🎍🌷🍃•✾••┈ 📽|ببینید: 🔥قاتلین پنهانِ امام حسین -ع-‼️ ⚠️برخی از اعمال ما، زمینه ساز جنایات بزرگ عالم 🌹حضرت آیت الله وفسی ╭━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌸🍃❀•⊱━╯
🛑🛑🛑🛑🛑🛑 ☄ ⚠️باطلاق فحشاء و منکر بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین والصلاة والسلام علی سیدنا محمد و آله الطیبین الطاهرین المعصومین سیما بقیة الله فی الأرضین حضرت امام خامنه ای - مد ظله العالی - : " سیاست امروز [ استکبار جهانی ] سیاست اندلسی کردن ایران است." حرکت خبیث و منحوس اندلسی کردن ایران اسلامی در دوران قاجار به وسیله " طاهره قرة العین " ( معصومه صالحی ) از بزرگان دین بهائیت با کشف حجاب ( ۱۲۶۴ ه.ق. ) آشکار گشت، وی پس از یک مباحثه علمی ساختگی بر خصم خود ( محمدعلی بار فروشی ) غالب شد و عقیده بهائیان را مبنی بر اینکه: " احکام و شریعت اسلام ملغی شده است " مطرح کرد. پرچم فساد و فحشایی را که او بلند کرد دگر باره به واسطه " اشرف پهلوی " در دوره ستم شاهی برافراشته شد. امروزه در خارج کشور " مسی علینژاد آمریکایی " با افتخار از زنا زاده بودن فرزندش، همچنان پرچمدار جنبش فحشا و منکر است. هم اکنون پس از یکصد و هشتاد سال با نشیب و فراز ها، شیطان بزرگ و اذنابش برای نابود کردن غیرت دینی جوانان و اشاعه بی عفتی با تحریف اسلام ناب به وطن پرستی و ملی گرایی یا به واسطه برخی علمای دینی و اساتید دانشگاهی با القاء شبهات و نظریه تعطیلی احکام قضایی، اجتماعی، امر به معروف و نهی از منکر و یا با قدرت رسانه و پول بیت المال، امر به منکر و نهی از معروف می‌نمایند. متاسفانه آن ‌چه در واقع الآن مشاهده می‌کنیم تحقق تدریجی سبک زندگی آمریکایی است. به هرصورت برای مبارزه با این پرچمداران فحشاء و منکر نباید فقط توجه خود را معطوف به زنان خیابانی کنيم که هر روزه درحال شکستن مرزهای عفت و حیا هستند و در این میدان خالی از شیرانی چون " بهشتی " جولان می‌دهند، خطر بزرگتر، پرچمداران داخلی این جنبشِ روسپی هاست که یا اصلا دیده نمی‌شوند یا در قالب و لباس زنان محجبه یا معممین و... فعالیت می‌کنند و اسلام بدلی را بجای اسلام علوی عرضه می‌نمایند. رهبر معظم انقلاب امام خامنه‌ای در سال ۱۳۸۱ فرمودند: " ...عده ایی وقتی در خیابان نگاه می کنند و زنانی را می بینند که حجابشان قدری ناجور است دلشان خون می‌شود، بله کار بدی است اما کار بد اصلی این نیست، کار بد اصلی آن است که شما در کوچه و خیابان نمی بینید...صدای فرو ریختن ایمان و اعتقاد ناشی از تهاجم پنهانی و زیر زیرکی دشمن - اگر شما ملت و عناصر فرهنگی بیدار نباشید - خدای نخواسته، آن وقتی در می‌آید که قابل علاج نیست..." حضرت امام خمینی - ره - در نامه به شاه ( ۱۳۴۱.۷.۱۷ در مصوبه انجمن های ایالتی و همچنین انقلاب سفید شاه ) با نگاه عمیق و خردمندانه خود، عملاً نشان دادند که استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا نمی‌تواند با شعارهای بشر دوستانه، فریبنده و زیبا مثل حق رای به زنان - که قطعا فی نفسه، حق و امری مطلوب است - ايشان را فریب دهد. هرگز آن بزرگ مرد فرزانه در زمین دشمن حرکت نکرد و این بصیرت دینی، سیاسی و اقدام شجاعانه و بهنگام، باید برای همه رهبران و سردمداران، مشعل هدایت باشد تا خدای ناکرده مانند آن با سیاست های نابخردانه و غیر اسلامی مثل " فرزند کمتر زندگی بهتر " جمعیت مسلمین و قدرت آنان را کاهش ندهیم، یا اسم ساده زیستی را زهد فروشی نگذاریم و یا به اسم رفاه عمومی و عدالت، برای برخی آقازاده ها و نور چشمی ها، اشرافیت نسازیم. یا مانند آن فریب خورده ی مدهوش فرهنگ غرب نباشیم تا با شعار قرائت های مختلف از اسلام، اسلام را از ریشه بر کنیم. چه بسا که فردی با شعار تکریم مردم و تعجیل فرج، آب در آسياب دشمنان آن حضرت بریزد و شاید شخص دیگری با شعار زیبای صلح امام حسن - ع - به امام جامعه خیانت نماید و سنگرهای پیروزی را به آسانی به دشمنان تسلیم کند. خصم نامرئی در جنگ فرهنگی بسیار زیرکانه عمل می‌کند یعنی زهر را در جام عسل به مالک اشتر می‌دهند. همیشه شعارهای زیبای عدالتخواهی، آزادی، مبارزه با ظلم و فساد هر انسانی را جذب می‌کند، اما خردمندان تسلیم جوسازی و تبلیغات نمی گردند همیشه عاقل، عاقبت اندیش است. به قول مولانا: " مرد آخربين مبارک بنده ایست " زنانی به ظاهر محجبه و حتی وابسته به بیوت صاحبان قدرت، چند صباحی در اریکه قدرت قرار گرفتند و به عنوان احقاق حقوق زنان، با شعار ناشایسته ایی، هماهنگ با رسانه هاي غربی اعلان کردند: " دغدغه زنان ایران، ورود به ورزشگاه است " آری ورزش و سلامتی و استفاده از امکانات، حق همه ی افراد جامعه از زن و مرد است. اما فرو رفتن در باطلاق نسخه های سازمان های بین المللی تکرار همان فریب نسخه جان. اف. کندی در انقلاب سفید شاه - پذیرش شرایط بانک جهانی به وسیله آموزگار در زمان رفسنجانی - پذیرش عملی سند ۲۰۳۰ و ساده لوحی یا خیانت در برجام نافرجام است. 🔘ادامه در پست بعدی... 🆔 @bayyenat110