01.mp3
1.39M
📻رادیو و تلویزیون را تبدیلش کنید به یک رادیو و تلویزیون آموزنده، 🎶موسیقی🎶 را حذف کنید
🔉/بشنوید:
🌹حضرت امام -ره-:
❌این عذر نیست که اگر موسیقی نباشد در رادیو، آنها می روند از جای دیگر موسیقی می گیرند. حالا اگر جای دیگر می گیرند ما باید به آنها موسیقی بدهیم؟! ما باید خیانت بکنیم؟! موسیقی خیانت است به یک مملکتی، خیانت است به جوان های ما
⚠️اینکه می بینید که جوانها اگر این نباشد می روند سراغ موسیقی و جای دیگر، برای این است که اینها عادت کردند و این شاهد بر این است که جوان های ما فاسد شدند.
#امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی
🌷بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران👇🏻👇🏻👇🏻
🆔 http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
3 - نور مبین - استاد آیت الله وفسی.mp3
2.44M
╭━⊰•❀🕊❀•⊱━╮
رمضان المبارک
╰━⊰•❀🕊❀•⊱━╯
🔉/بشنوید:
🌙 نور مبین
🌹استاد آیت الله وفسی
📆 جلسه سوم
╭━━🍃❀❀🍃━━╮
@bayyenat110
╰━━🍃❀❀🍃━━╯
4 - نور مبین - استاد آیت الله وفسی.mp3
2.45M
╭━⊰•❀🕊❀•⊱━╮
رمضان المبارک
╰━⊰•❀🕊❀•⊱━╯
🔉/بشنوید:
🌙 نور مبین
🌹استاد آیت الله وفسی
📆 جلسه چهارم
╭━━🍃❀❀🍃━━╮
@bayyenat110
╰━━🍃❀❀🍃━━╯
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👊 پاسخ قاطع حضرت امام -ره- به افرادی که قوانین کشور از جمله #قانون_حجاب را قبول ندارند:
❌ نمی شود از شما پذیرفت که ما قانون را قبول نداریم، غلط می کنی قانون را قبول نداری، قانون تو را قبول ندارد...
🔻نمی توانی قبول نداشته باشی، مردم رأی دادند به اینها...
✅ مردمی که به قانون اساسی رأی دادند منتظرند که قانون اساسی اجرا بشود.
🌹#امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی
🟢 در کانال عضو شوید👇🏻👇🏻👇🏻
http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
┈••✾•🍃🌸🍃•✾••┈
🔍 نقد یکی از مخاطبین محترم نسبت به پست مربوط به "پاسخ قاطع حضرت امام -ره- به افرادی که قوانین کشور از جمله #قانون_حجاب را قبول ندارند"
📍و مطالبه ایشان از حضرت آیت الله وفسی:
سلام و عرض ادب. راجع به پست "پاسخ قاطع حضرت امام -ره- به افرادی که قوانین کشور از جمله #قانون_حجاب را قبول ندارند" یک نکته را یادآوری باید کرد که توسل به دموکراسی برای توجیه دین و حکم شریعت درست نیست. فرضا اگر مردم بگویند همجنس بازی آزاد شود باید قبول کنید و قانون را بپذیریم چون مردم رای داده اند؟ استدلال امام خمینی برای دفاع از قانون جمهوری اسلامی نادرست بود و ای کاش هرگز برای توجیه قانون به رای مردم متوسل نمی شدند. متاسفانه برخی از همین اظهارات نادرست بعدا مایه سوء استفاده اقشار سکولار و کافر شد.
به حاج آقای وفسی هم سلام برسانید و بگویید دیگر حتی امکان در جامعه و بازار راه رفتن و حتی ظهر ها برای نماز به مسجد رفتن از برخیها سلب شده؛ چون مرتب با مظاهر گناه و روزه خواری و نظایر آن برخورد می کنند و تذکر دادن هم فایده ای ندارد و حتی به انکار و توهین آن افراد به اصل دین و اسلام می انجامد...
بدون ملاحظه عرض می کنم... متاسفانه سکوت بزرگان دینی در قبال این مواضع و تماشای اصرار مسئولین برای عادی سازی گناه و تلاش عمدی آنها برای حذف مظاهر دینی از جامعه هم نه قابل انکار است و نه قابل تحمل. بهانه آقایان هم این است که می ترسیم اگر برخورد کنیم شورش شود! در واقع باید بگویند عمداً رافت ضد اسلامی می کنیم و آشوبگران را آزاد می گنیم که شورش بشود.
باید چند فقیه جامع الشرایط صریحا در مقابل اظهارات مسوولان بایستند. حداقل فایده اش این است که خط تشیع از خط استحاله شده آنها جدا شود و این همه التقاط و وادادگی به اسم دین تمام نمی شود. اگر می خواهند رسما کشور را سکولار اعلام کنند، بهتر از آن است که این کارها را انجام دهند و اسمش را جمهوری اسلامی بر پایه اجتهاد و فقه شیعه بگذارند...
✍🏻 پاسخ حضرت استاد در پست بعدی...
╔═.🍃🕊.══🌷═╗
@bayyenat110
╚═🌷══.🍃🕊.═╝
┈••✾•💕🍃🌼🍃💕•✾••┈
✍🏻 پاسخ حضرت استاد آیت الله وفسی به نقد و مطالبات عضو محترم کانال بینات:
سلام علیکم و رحمة الله
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
الحمدلله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین سیّما بقیة الله عجّل الله تعالیٰ فرجه و سهّل الله مخرجه
مطلب اول- حکومت ها بطور کلی بر اساس دو جهان بینی متکی هستند:
نخست: جهان بینی الهی که نوع خاصی از آن، شیعه اثنی عشری است.
دوم: جهان بینی غیر الهی که نوع غالب امروزی آن اومانیسم یا مردم محوری است.
در نظام جمهوری اسلامی ایران حکومت مشروط به دو شرط است:
۱. مشروعیت: یعنی مبتنی و مطابقت بر قوانین و احکام شرعی.
۲. مقبولیت: پذیرش مردم که از طریق انتخابات انجام میشود.
در نظام های ديگر مشروعیت و مقبولیت یکی است.
نتیجه اینکه مخاطب حضرت امام:
یا مومن است؛ پس ملزم است که به قوانین کشور تمکین کند؛ زیرا دو شرط مذکور را دارد.
یا به شکل های مختلف اسلام یا حکومت و... را قبول ندارد؛ پس باز هم باید قوانین را تمکین کند؛ زیرا شرط حکومت های اومانیسم را دارد.
بنابراین استدلال حضرت امام برهانی تام و کامل بوده، راه گریز را بر خصم بسته است.
به همین جهت ايشان برای همه مسائل بنیادی ج.ا.ا. همه پرسی کردند تا کسی نتواند به پایه های حکومت خدشه وارد کند.
وظیفه ما حفاظت از دست آورد ها است نه آنکه وقتی مشکلاتی در عمل پیدا کردیم به ریشه های خودمان حمله کنیم و به قول سعدي بر سر شاخ بن ببریم!
مطلب دوم- جنگ فرهنگی مانند جنگ نظامی است؛ گاهی ما در زمین خودی یا دشمن پیروزی بدست می آوریم و یا گاهی دشمن پیروز میشود؛
در هنگامه پیروزی نباید مغرور یا غافل شد و در وقت شکست نباید حیران و ناامید یا خسته و تسلیم شد.
در سال ۵۹ به سبب نفاق و نفوذی ها در برخی از مسؤلان، شکست های تلخی بر امت حزبالله وارد گشت؛ حتی خرمشهر و... به اشغال دشمن درآمد اما به رهبری الهی امام خمینی تعدادی از منافقین رسوا گشته و با همت نیروهای انقلابی خرمشهر و ديگر سرزمین های اشغالی آزاد گشت.
اما امروز به سبب نفاق و نفوذی ها در بعضی از مسؤلان فرهنگی یا ضعف نفس یا بی عرضگی و... آنان، ام القرای اسلام و حتی پایتخت معنوی کشور و بدتر از همه مرکز انقلاب اسلامی تحت اشغال یا در شرف اشغال فواحش و دواعش است و تنها ندایی که شنیده می شود دستور به عقبنشینی و تسلیم است و در بهترین حالت سکوت مرگبار و خفقان بزرگان فرهنگی است. دشمنان مکار در میدان رسانه و فضای مجازی و حقیقی به شدت جولان میدهند و ستاد های فرهنگی در مقام عمل، گویی مرده اند.
مطلب سوم-
مشکلی نیست که آسان نشود
مرد آن است که هراسان نشود
وظایف امروز نیروهای انقلابی:
اولا-همانطور که حضرت آقا فرمودند- فعالیت های فرهنگی و آتش به اختیار گروهای فرهنگی است که باید در سطح بسیار وسیع صورت بگیرد.
ثانیا- نیروهای بسیجی با هماهنگي نیروهای انتظامی و قضایی با مجرمین به صورت جدی برخورد قانونی کنند و از کار های نمایشی برای فریب مردم خودداری کنند.
ثالثا- در فضای مجازی به شدت از مسؤلان مطالبه گری کرده، به شدت از کارهای ضد دینی وزارتِ به اصطلاح ارشاد و گردشگری و ورزش و... خصوصاً فعالیت های ضد ارزشی صداوسیما اعلان انزجار و انتقاد کرده، به کمک برخی از ائمه جمعه انقلابی آنان را وادار به اصلاح کنند.
مطلب چهارم- بنابر اسلام ناب محمدی اگر مؤمنان دیدند که مسئولان در جلوگیری از ترویج و تحقق فرهنگ غربی و اسلام آمریکایی در مقام عمل اقدامات محسوس و موثری انجام نمیدهند، بنابر تصریح بنیان گذار نظام ج.ا.ا.
« خودشان مکلف به جلوگیری [ از فحشا و منکر ] هستند».
فَلَا تَهِنُوا وَتَدْعُوا إِلَى السَّلْمِ وَأَنتُمُ الْأَعْلَوْنَ وَاللَّهُ مَعَكُمْ وَلَن يَتِرَكُمْ أَعْمَالَكُمْ
ﺩﺭ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺩﺷﻤﻦ، ﺳﺴﺘﻲ ﻧﻜﻨﻴﺪ ﻭ ﺳﺎﺯﺵِ ﺫﻟﺖﺑﺎﺭ ﻧﺨﻮﺍﻫﻴﺪ؛ ﺣﺎﻝ ﺁﻧﻜﻪ ﭘﻴﺮﻭﺯ ﻣﻴﺪﺍﻥ ﺷﻤﺎﻳﻴﺪ. ﺁﺧﺮ، ﺧﺪﺍ ﺑﺎ ﺷﻤﺎﺳﺖ ﻭ ﺍﺯ ﻣﺰﺩ ﺯﺣﻤﺖﻫﺎﻳﺘﺎﻥ ﻛﻢﻭﻛﺴﺮی ﻧﺨﻮﺍﻫﺪ ﮔﺬﺍﺷﺖ. (٣٥ محمد)
ان شاءالله در پناه حضرت حق -تعالی- و حضرت حجت -عجل الله فرجه الشریف- موفق و منصور باشید.
یاعلی -ع-
🟡 بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران
http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
5 - نور مبین - استاد آیت الله وفسی.mp3
2.96M
╭━⊰•❀🕊❀•⊱━╮
رمضان المبارک
╰━⊰•❀🕊❀•⊱━╯
🔉/بشنوید:
🌙 نور مبین
🌹استاد آیت الله وفسی
📆 جلسه پنجم
╭━━🍃❀❀🍃━━╮
@bayyenat110
╰━━🍃❀❀🍃━━╯
🔔بیانیه وزارت کشور درباره حجاب: از ارزشهای دینی عقبنشینی نمیکنیم
🔹وزارت کشور ضمن آرزوی قبولی عبادات و طاعات ملّت مؤمن ایران در ماه مبارک رمضان ضمن تأکید مجدد بر رعایت ارزشها و احکام الهی و قانون بر آمده از آن از جمله حجاب اسلامی به استحضار ملت شریف ایران میرساند که هیچگونه عقب نشینی یا تساهل در اصول و احکام دینی و ارزشهای سنتی صورت نگرفته و نخواهد گرفت و حجاب به عنوان یک ضرورت شرعی غیر قابل تردید همواره از اصول عملی جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.
🔹مسئله حجاب در سالهای گذشته یکی از محورهای جنگ شناختی دشمن علیه ملت مظلوم و مقتدر ایران بوده و طرحهای شکست خوردهای نظیر چهارشنبههای سفید، دختران خیابان انقلاب، نه به حجاب اجباری، آزادیهای یواشکی و.. هرگز نتوانست در اراده بانوان و دختران ایرانی در اعتلای شخصیت معنوی و حفظ هویت زن مسلمان خللی پدید آورد.
🔹پروژههای برنامهریزی شده توسط سرویسهای امنیتی با پیشرانی افرادی معلوم الحال و فاسد العقیده از خارج از کشور در آخرین پرده با شعار عوام فریبانه «زن زندگی آزادی» تلاش کرد اهداف شوم خود را در هاله مقدس زنانه مخفی نماید اما پایداری و بصیرت و زمان شناسی ملت بزرگ ایران و خصوصا دختران و زنان قهرمان آن به همگان اثبات نمود که دشمن همچون گذشته درگیر محاسبات غلط ناشی از عدم اشراف بر عمق دلدادگی همه آحاد مردم و خصوصا دختران این سرزمین به احکام الهی و اولیاء دین است.
🔹بر اساس اطلاعات پیدا و پنهان، دشمنان در آشوبهای سال گذشته تلاش کردند حجاب را به موضوعی برای دو قطبی سازی و ایجاد شکافهای عمیق اجتماعی و عاملی برای انفکاک ملت از حاکمیت تبدیل نمایند و در این راه از همه ظرفیت شبکههای اجتماعی خارجی به عنوان بستر تهاجم علیه ذهن و قلب نوجوان و جوان ایرانی به کار بست.
🔹در حالی که برآورد غلط تبهکاران فرهنگی داخلی و خارجی بر رویگردانی بانوان محترم ایرانی از حجاب تمرکز یافته بود، «سیلی» افراد «ضعیف الحجاب» علاوه بر مهابت بانوان محجبه سبب استیلای یأس بر اردوگاه جنگ چند بعدی معاندان ایران اسلامی گردید.
🔹به همین دلیل وزارت کشور بر خود فرض میداند که به احترام همه زنان و دختران ایرانی که در طوفان فتنه ترکیبی دشمن استوار مقاومت کردند و به الگویی از پایداری شناختی برای همه آحاد ملت تبدیل شدند بایستد و ابراز فروتنی نماید.
🔹مطابق آنچه گذشت ذکر سه نکته ضروری است: ۱. مجموعه دولت و وزارت کشور خود را مخاطب مطالبات عموم مردم وفادار ایران در موضوع حجاب دانسته و بر خواسته بر حق ایشان مبنی بر داشتن جامعهای عفیف و با حیا صحه میگذارد و گوشی شنوا و زبانی پاسخگو و بازویی توانمند برای تأمین حقوق مردم بویژه حق زیست عفیفانه به عنوان یکی از حقوق اساسی آحاد ملت میباشد.
🔹این امر در ماههای گذشته و رفتار اکثریت قاطع بانوان ایرانی در حفظ حجاب به وضوح نشان داده شده و بر این اساس مدعای مواجهه متناسب با مظاهر بیعفتی یا بیحجابی دارای مبانی اصیل شرعی، قانونی و انسانی بوده و از باب حقوق عامه مردم به صورت یک موضوع اولویت دار مطمح نظر مسئولان امر میباشد.
🔹 ۲. تردیدی وجود ندارد که حجاب از پایههای تمدنی ملت ایران بوده و یکی از زیرساختهای بنای حیاتی خانواده میباشد. در حالی که خانواده گرایی و حفظ حریم آن از اصول زیست اجتماعی ایرانیان است میبایست از حریم حجاب و عفاف برای تحکیم بنیان خانواده محافظت نمود و بر تقویت و گسترش آن ملازمت نمود.
🔹 ۳. از همه مراجع دینی، فرهنگی و اجتماعی تقاضا دارد با حضور مسئولانه خود در میدان، تبیین این موضوع حساس را بر خود فرض دانسته و باب گفتگوی مثبت در امر حجاب را برای همه طیفهای نیازمند به بهرههای فکری و ذهنی بیش از پیش باز نمایند. تردیدی نیست که «اقناع» نسل جوان مؤثرترین راهبرد در بهبود وضعیت حجاب خواهد بود.
🔹در پایان ضمن تأکید بر غیر قابل تردید بودن حجاب از منظر نظامات سیاسی، فرهنگی و اجتماعی کشور خاطر نشان میشود که با توجه به پایبندی اکثریت قاطع بانوان و دختران ایرانی به این امر با تأکید مجدد بر لزوم رعایت حجاب در همه اماکن و معابر عمومی و ضمن اعلام حمایت از همه آمران به معروف و ناهیان از منکر در سراسر کشور، دستگاه محترم قضائی، ضابطان و سایر نهادهای ذیربط نسبت به مواجهه با معدود هنجارشکان اقدام خواهند نمود و اجازه تعدی به حریم و هویت مقدس زن مسلمان ایرانی را نخواهند داد.
🟥🟥🟥🟥🟥
🔻 پ ن از طرف بینات:
با توجه به صدور دیرهنگام، عدم صراحت لازم و «دوپهلو» بودن این بیانیه، امت حزب الله از مسئولین محترم اجتناب از اقدامات نمایشی و شعار های بی پشتوانه و لزوم اقدام فوری و جدی را خواستارند.
🆔 @bayyenat110
12.36M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃
📽|#نشر_حداکثری
⚠️برخی مسئولین، به دنبال مرگِ خاموشِ اسلام در ایران
🚨اسلام منهای اسلام، هدف نهایی برخی بزرگان نفوذی
🌹استاد آیت الله وفسی
╔═.🍃🕊.══♥️═╗
@bayyenat110
╚═♥️══.🍃🕊.═╝
🌹🌹🌹🌹🌹
🌹كانَ رَسُولُ اللّه ِ -صلي الله عليه و آله- يَقُولُ: إِذا اُمـَّتى تَواكَلَتِ الْأَمـْرَ بِاْلمـَعْرُوفِ وَالنَّهىَ عَنِ الْمُنْكَرِ فَلْيَأْذَنوُا بِوِقاعٍ مِنَ اللّه ِ
🌹حضرت امام رضا -عليه السلام- فرمودند:
🌹رسول خدا -صلي الله عليه و آله- همواره مى فرمودند: هرگاه امّت من از انجام امر به معروف و نهى از منكر سرپيچى كنند و آن را به يكديگر واگذار نمايند، گويا با خـداوند اعـلان جنگ داده اند.
📚 وسائل الشيعه، ج 11، ص 394
╔═.🍃🕊.══♥️═╗
@bayyenat110
╚═♥️══.🍃🕊.═╝
6 - نور مبین - استاد آیت الله وفسی.mp3
2.85M
╭━⊰•❀🕊❀•⊱━╮
رمضان المبارک
╰━⊰•❀🕊❀•⊱━╯
🔉/بشنوید:
🌙 نور مبین
🌹استاد آیت الله وفسی
📆 جلسه ششم
╭━━🍃❀❀🍃━━╮
@bayyenat110
╰━━🍃❀❀🍃━━╯
👊 مرحله عملی امر به معروف و نهی از منکر
شیخ طوسی در مورد اقدام به ضرب به صراحت می گوید: «ان ذلک مشروط بالاذن من جهة السلطان حسب ما قدمناه» ( طوسی - النهایة ص ۳۰۰ )
منظور شیخ طوسی از سلطان همان است که در سطور قبل گفته است که «السلطان المنصوب للریاسة» که حسب اعتقاد شیعۀ اثنی عشریه چنین سمتی مخصوص امام معصوم -علیه السلام- است.
در وضعیت کنونی جامعه ما نیز اجازه دادن به ایراد ضرب و جرح بر دیگری به انگیزه خیر خواهی و جلوگیری از زشت کاری و رواج نیکوکاری، غیر منطقی و هرج و مرج آفرین است. بنابراین واگذاری آن به دستگاه قضایی و انتظامی منطقی است که زیر نظر ولی فقیه، نایب امام عصر انجام وظیفه می نمایند و این روش منطقی و قانونی است.
بررسی- آنچه ایشان فرمودند بحث های نظری است، اما در مقام عمل هم باید بحث نمود.
در این مقام، دو شیوه را میتوان در نظر گرفت:
۱- مرحله ی امر و نهیِ منجر به جرح و قتل به دستگاه های ذی ربط مانند: نیروی انتظامی و قوه قضائیه سپرده شود.
در ج.ا.ا. تقریباً از اوایل انقلاب این بحث مطرح بود و با شدت نسبت به نیروهای بسیجی متدین و حتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برخورد می شد، به نحویکه برخی از دوستان بسیار متدین و انقلابی ما مجازات شدند؛ همچنین وقتی آقای یوسف صانعی دادستان کل بودند و به سپاه پاسداران رسماً درباره برخورد با افراد بی حجاب و... دستور دادند آقای علی اکبر ناطق نوری وزیر کشور وقت با نیروهای سپاه برخورد کردند و برادران سپاهی ما را بازداشت نمودند و چند ماه بعد همین واقعه مجدداً تکرار شد و منجر به استعفای آقای یوسف صانعی گشت و سپاه پاسداران و به تبع آن نیروهای بسیج محلی به شدت از ورود به امر به معروف و نهی از منکر منع شدند و قرار بر این شد که نیروی انتظامی که متشکل از پلیس، ژاندارمری و کمیته بود تحت نظارت قوه قضائیه با مفاسد اجتماعی مبارزه کنند. اما در مقام عمل این نظریه پس از چهل سال با شکست فضاحت بار جمهوری اسلامی در صحنه فرهنگ و دینداری مواجه هستیم و به غیر از مقامات بالا که خودشان همه چیز را زیبا و خوب می بینند و به خودشان هم نمره عالی میدهند کسی این واقعیت را انکار نمی کند. متاسفانه پس از چهل سال از عمر انقلاب اسلامی و پیروزی های بزرگ در صحنه های نظامی و سیاسی و عمران و آبادی مادی، آمار فحشاء و منکرات بسیار شگفت انگیز است به طوری که وقتی آمار کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی که متعلق به ده سال پیش می باشد منتشر شد کاملاً این فاجعه را آشکار نمود.
🔘 ادامه دارد...
📚برگرفته از کتاب #حکومت_الهی جلد ۲ - بخش پنجم - فصل سوم - «مرحله سوم امر به معروف و نهی از منکر»
🔍 بررسی امر به معروف و نهی از منکر در اسلام
✍🏻حضرت آیت الله وفسی
🆔 @bayyenat110