eitaa logo
بیّنات
10.5هزار دنبال‌کننده
652 عکس
1.3هزار ویدیو
35 فایل
﷽ وَلَقَدْ أَنزَلْنا إِلَيْكَ آياتٍ بَيِّنَاتٍ وَما يَكْفُرُ بِهَا إِلَّا الْفاسِقُون | ۹۹ بقره پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار حضرت آیت الله وفسی استاد اخلاق تهران http://www.vafsi-bayyenat.ir ارتباط با مدیر @bayyenat110_admin بخش صوت @bayyenat_media
مشاهده در ایتا
دانلود
📖 پست دوم ( ادامه مطلب قبلی ) سخن سوم متاسفانه یک خلط مبحثی در اذهان برخی از متدینان شکل گرفته که سبب مغالطه ناخواسته در مباحث دینی و سیاسی شده است. توجه به این نکته مهم است که بدانیم موضوع حکومت و ساختار نظام سیاسی، غیر از موضوع حاکم است و نباید این دو را با هم خلط نماییم. توضیح: آنچه در صدر اسلام رخ داد، موجب شد دو بنیاد کاملاً متفاوت در میان مسلمانان شکل بگیرد: الف) شیعیان و پیروان اهل بیت -ع- شکل حکومت را بر اساس بیعت در غدیر خم می‌دانند و از نظر آنها نظام حکومت و نظامات سیاسی، اجتماعی و... همه بر پایه امام معصوم و منصوب از طرف خداوند متعال شکل می‌گیرد و امام از مؤمنین بر خودشان اولی تر است.⁶ و در این نظامِ امامت، شخص حضرت رسول اکرم -ص- و جانشینان معصوم -ع- و نواب خاص و عام ( فقیه جامع الشرایط ) دارای چنین جایگاهی هستند و مؤمنان نیز اگر ولایت آنان را بپذیرند، حزب اللهی محسوب می‌شوند و الّا داخل حزب شیطان شده اند.⁷ ب) اهل سنت ساختار نظام و حکومت را بر اساس بیعت در سقیفه و انتخاب برخی از صحابه می‌دانند. بنابراین دو نظام حکومتی کاملا متباین مطرح است: الف: نظام امامت شیعه. ب: نظام خلافت سنی. هنگامی که مردم معترض علیه عثمان قیام کردند، پس از قتل وی به حضرت علی - علیه السلام - مراجعه کردند تا با او به عنوان خلیفه چهارم بیعت کنند نه به‌ عنوان امامت؛ و آن حضرت -ع- هم پیشنهاد آنها را رد نمودند و پس از اصرار بسیار ايشان، پذیرفتند. نتیجه آنکه حکومت به شکل خلافت اهل سنت بود نه به صورت امامت اهل بیت، ولی به جای حاکم غیر معصوم، حاکم معصوم به قدرت رسید. بنابراین حکومت حضرت امام علی -ع- و امام حسن -ع- بر اساس امامت نبود بلکه بر پایه خلافت و نظام سقیفه بود و چنین حکومتی از نظر شیعه حکومت الهی و مطلوب نیست؛ پس‌ نمی‌توان همه رخدادهای آن را حجت و کاشف از رضایت خداوند متعال دانست؛ زیرا در مواردی حضرت امام -ع- ناگزیر می‌شدند در برابر باطل کوتاه بیایند همچنان که هارون در برابر طرفداران سامری کوتاه آمدند.⁸ مثال برای درک بهتر مطلب، مثالی را عرض می‌کنم: اگر هم‌اکنون در ایالات متحده آمریکا و نظام حکومتی آنجا، حضرت آقا ( امام خامنه‌ای ) رئیس جمهور شود، آیا حکومت آمریکا، حکومت الهی محسوب می‌شود و ما می توانیم بر اساس عملکرد ایشان در آنجا قضاوت کنیم ؟ پس عملکرد حاکم اسلامی ( امام معصوم یا فقیه جامع الشرایط ) وقتی مبسوط الید باشند، حجت است. نتیجه آنکه به کوتاه آمدن امام در صفین، قبول حکمیت، داستان نماز تراویح و صلح امام حسن -ع- و... نمی‌توان استناد نموده و آن ها را ملاک وظیفه شرعی و سیاسی امروز خودمان در جمهوری اسلامی ایران قرار دهیم؛ زیرا این حکومت، حکومت بر اساس نظام امامت است نه نظام خلافت و قیاس نظام خلافت در زمان حضرت -ع- با امروز ج.ا.ا. قیاس مع الفارق است. سخن چهارم در جامعه امروز ایران دو مکتب فکری مطرح است: الف) مکتب الهی و خدا محور. ب) مکتب اومانیسم و انسان محور. تفکر مکتب ما اسلام ناب محمدی است و صريحاً آنرا اعلان میکنیم ولی تفکر اومانیسم نمی تواند علنی به میدان بیاید و خود را با نقاب چهره‌های اسلامی، ایرانی، انسانی، ملی و... معرفی می‌کند؛ اما اگر بجای سطحی نگری، عمیقاً به مطالب آنان توجه کنیم واقعیت عقیده ایشان روشن است. این تفکر تلاش می کند که همان بنیاد های فرهنگ و ارزش های آمریکایی را بومی سازی نماید و محور حق و باطل برای آنها رضایت و خواست اکثریت است؛ خواه مرضی خدا باشد یا نباشد؛ مثلا اگر مردم مانند قوم لوط باشند یا بخواهند علنی فحشا کنند یا شراب بخورند و بی حجاب و برهنه در خیابان قدم بزنند و هر ظلم و گناهی را علنی انجام دهند، وظیفه حکومت اسلامی در نهایت از منظر این افراد آن است که فقط و فقط به زبان نرم بگوید: این کارها بد است و ما شدیداً آن را محکوم میکنیم ولی شما در عمل کاملا آزاد هستید !! این تفکر را حضرت امام خمینی -ره- به عنوان اسلام آمریکایی مطرح فرمودند و وظیفه ما تبیین حقیقت اسلام و رسوا کردن افراد نفوذی است. این مطلب قرآن را متذکر میشوم که هرگاه خداوند متعال و رسول خدا به امری فرمان می‌دهند مؤمنان در برابر دستورات اسلام از خودشان اختیاری ندارند و باید مطیع و تسلیم فرامین حضرت حق باشند.⁹ اسلام تمامی آرمان‌ها، اهداف، ارزش و راه را برای سعادت و کمال بشریت معرفی نموده است؛ مسأله ضرورت حجاب و عفاف و جلوگیری از منکرات، وظیفه قطعی حکومت اسلامی است و مجازات برای زنان و مردان هرزه و فاسد، عقلاً و شرعاً، لازم و واجب است و هیچ شبهه ای در آن نیست، مگر از ناحیه طرفداران اسلام آمریکایی. ان شاءالله با بصیرت در فرمایش های حضرت آقا و جدیت در عمل، زمینه ساز حکومت حضرت مهدی - عجل الله فرجه الشریف - باشیم. حامد وفسی ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ 📖 پاورقی را در پست بعدی مطالعه نمایید.
پاورقی ¹. شیخ مفید، المقنعه ص ۸۱۰ ². همان ص ۷۹۷ ³. محقق حلی شرایع الاسلام ج ۴ ص ۹۴۸ ⁴ و ⁵. نجفی، محمد حسن جواهر الکلام ج ۴۱ ص ۴۴۸، ص ۶۳۸ ⁶. آیه ۶ سوره احزاب ⁷. آیه ۵۵ و ۵۶ سوره مائده ⁸. آیه ۱۵۰ سوره اعراف ⁹. آیه ۳۶ سوره احزاب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
┈••✾•🍃🌼🍃•✾••┈ 🎞| ✨ از حکمت های بزرگداشت یوم الله عید غدیر 🌹 حضرت آیت الله وفسی ╔═.🍃🕊.══🌻═╗ @bayyenat110 ╚═🌻══.🍃🕊.═╝
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌼🍃•✾••┈ 🕋 روح عید قربان و قربانی کردن توسّط حجّاج 🌅 عارف، عاشق انجام واجب و عاشق ترک منکر 🔍 اشاره ای به تفاوت اسوه با الگو 🎙 حضرت آیت الله وفسی ╔═.🍃🕊.══🌻═╗ @bayyenat110 ╚═🌻══.🍃🕊.═╝
┈••✾•💕🍃🌼🍃💕•✾••┈ 📣📣📣 🌹 سلسله دروس حکمت عملی با محوریت: 🌸 شرح دعای مکارم الاخلاق حضرت امام سجاد - سلام الله علیه - 💐 توسط حضرت استاد آیت الله وفسی -حفظه الله- 🕌 میعاد: تهران - خیابان هلال احمر - خیابان ابراهیمی(عباسی) جنوبی - کوچه شهید ذوالفقاری - مسجد پنج تن آل عبا -علیهم السلام- حوزه علمیه مرحوم حضرت آیت الله العظمیٰ رشاد زنجانی -ره- 🗓 موعود: ╔═.🍃⏰.══📆═╗ سه شنبه ها، ساعت ۱۶ ╚═📆══.🍃⏰.═╝ 🔻مجلس برای خواهران نیز، برقرار می‌باشد. 🟡 بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران 🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 🎥 | ببینید: 🔎 فرق رقابت رزمندگان دفاع مقدس و شهداء با رقابت نامزد ها و مسئولین امروز کشور 🌹 استاد آیت الله وفسی ╔═.🍃🕊.══♥️═╗ @bayyenat110 ╚═♥️══.🍃🕊.═╝
🔵 جلسه ۲۵۰ حکمت عملی ( ۱۴۰۳.۳.۸ ) 🔷 آغاز شرح دعای پرفیض، نورانی و روح افزای مکارم الاخلاقِ صحیفه سجّادیه - سلام الله علیه- «جلسه اوّل» 🔹 نگاهی به شرایط فرهنگی، اجتماعی و سیاسی دنیای اسلام، در دوران امامت حضرت امام سجّاد - سلام الله علیه - 🔹 اختناق اجتماعی، سخت تر از اختناق سیاسی و نظامی 🔹 ضرورت پرهیز از اظهار نظر متعصّبانه و غیرمحقِّقانه 🔹 برخی از شیوه های دفاع از اسلام ناب و گسترش آن توسّط حضرت امام زین العابدین - سلام الله علیه - ، در تنگنای اجتماعی مذکور 🔹 تفاوت اسلام ناب با دیگر نگرش ها، در تربیت نظامی 🔹 اختلاف بنیادی اخلاق اسلامی، با دیگر گرایش های اخلاقی ( تفاوت بنیادی در فلسفه ی اخلاق ) 🔹 توضیحی در مورد فراز های ابتدایی و آغازینِ معمول در ادعیّه، مناجات ها و زیارات.
لطفا در ایتا مطلب را دنبال کنید
مشاهده در پیام رسان ایتا
┈••✾•🍃🕊🍃•✾••┈ 🔈/ سلسله مباحث شرح دعای پر فیض صحیفه سجّادیه - سلام الله علیه - 🎙 حضرت استاد وفسی 🗓 جلسه اوّل ( ۱۴۰۳.۳.۸ ) 🎥| نمایش فیلم کامل👇🏻 🎞 https://www.aparat.com/v/tgl179i@bayyenat_media
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
┈••✾•🍃🌹🍃•✾••┈ 📽| 👥 بحثی در باب آداب مناظره از منظر اسلام ⚔ مِراء، موجب دشمن تراشی و رسیدن به جهل 🎙 حضرت آیت الله وفسی 📆 ۱۴۰۰.۹.۱۶ ╭━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━╮ @bayyenat110 ╰━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━╯
🍃🍂🍃🍂🌹🍂🍃🍂🍃 ❓❓ مخاطبین از محضر حضرت استاد بسمه تعالی با عرض تبریک عید سعید غدیر خم درباره صحبت یکی از نامزدهای ریاست جمهوری دوره چهاردهم در مناظره تلویزیونی مطلبی مطرح شد که موجب شبهه برای من و دوستانم گردید. این نامزد مدعی است که بر پایه آیه ( وَلَوۡ شَآءَ رَبُّكَ لَأٓمَنَ مَن فِي ٱلۡأَرۡضِ كُلُّهُمۡ جَمِيعًاۚ أَفَأَنتَ تُكۡرِهُ ٱلنَّاسَ حَتَّىٰ يَكُونُواْ مُؤۡمِنِينَ ۹۹ یونس ) خداوند نمی خواهد همه مردم به زور مومن گردند و پیامبر را هم از این کار نهی می‌کند؛ پس ما نباید مردم را به پوشش خاصی که ما نمی‌پسندیم وادار کنیم و هرکسی می‌تواند پوشش مناسب با عرف جامعه خودش را داشته باشد و یکی از بزرگان حوزه گفته است: در مسأله بی حجابی نباید با زور بر خورد شود. لطفا از استاد بخواهید که این نظریه را توضیح دهند و وظیفه مردم و مسئولان در حکومت اسلامی چيست؟ با تشکر. ┈••✾•🍃🌹🍃•✾••┈ ✍🏻 پاسخ: بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ الحمدلله رب العالمین و الصلاة و السلام علی سیدنا و نبینا محمد و آله الطّیّبین الطّاهرین المعصومین سیّما بقیة الله عجّل الله تعالیٰ فرجه و سهّل الله مخرجه سلام علیکم و رحمة الله بنده هم عید الله الاکبر، عید ولایت حضرت امیرالمؤمنین علی بن ابی طالب - علیه السلام - را تبریک و تهنیت عرض می کنم. با تشکر از شما و دوستانی که نسبت به اسلام‌شناسی دغدغه مند هستند. مطالبی را به عرض میرسانم: اول حافظ قرآن یا احادیث بودن گرچه یک فضیلت است اما به معنای اسلام شناسی نیست و چه بسا انسان به سبب سطحی نگری، بر خلاف دین و معارف اسلامی نظری بیان کند؛ و کسی حافظ قرآن نباشد اما عالم به حقیقت دین باشد و به سبب تخصص علمی، دیدگاه صحیح اسلام را تبیین نماید. برای قضاوت نظریه حق یا باطل، معيار برهان است. در روایات شیعه و سنی درباره کسانی که بدون علم و تخصص لازم، درباره اسلام نظر می‌دهند به شدت نهی شده است: رُبَّ تَالِ اَلْقُرْآنِ وَ اَلْقُرْآنُ يَلْعَنُهُ. چه بسا کسی که قرآن را تلاوت می‌کند و در همان حال، قرآن او را لعنت می‌کند.¹ یا کسانی که بدور از تحقیق علمی و به سلیقه خودشان قرآن را تفسیر می‌نمایند کافر شده و جایگاه شان در جهنم است: مَنْ فَسَّرَ اَلْقُرْآنَ بِرَأْيِهِ فَقَدْ كَفَرَ ². مَنْ قَالَ فِي اَلْقُرْآنِ بِغَيْرِ عِلْمٍ فَلْيَتَبَوَّأْ مَقْعَدَهُ مِنَ اَلنَّارِ ³. نتیجه: افرادی که تخصص و صلاحیت علمی لازم را ندارند باید تقوای الهی داشته، از اظهار نظر در معارف دینی خودداری نمایند و فقط به نقل دقیق آراء بزرگان بسنده کنند. دوم در معارف دینی دو ساحت مطرح است که عدم توجه به آن، سبب مغالطه می‌گردد و موجب می‌شود که ناخواسته ضالّ مضل شویم؛ یعنی هم خودمان گمراه گردیم و هم دیگران را به گمراهی بیندازیم. الف: ساحت تکوین، یعنی نظام وجود و خلقت. ب: ساحت تشریع، یعنی نظام قانونگذاری. الف- ساحت تکوین: خداوند متعال در عالم خلقت قوانینی دارد؛ از جمله آنها این است که انسان را فاعل مختار آفریده و در دنیا برای او امکاناتی قرار داده تا به واسطه عوامل درونی مانند عقل و هوای نفس و عوامل خارجی مانند انبياء و شیاطین در معرض انتخاب قرار گیرد و به جایگاه رشد تکوینی نائل گردد؛ یعنی مي تواند با انتخاب آزاد خویش بالاتر از ملائکه یا پست تر از حیوانات گردد. ب- ساحت تشریع: در زندگی فردی و اجتماعی وجود قانون ضروری است. در مکتب اومانیسم مردم قانون می‌گذارند اما در جهان بینی اسلامی خداوند متعال و پیامبر -ص- و امامان معصوم -ع- واضع قوانین میباشند. نتیجه: آیات لَآ إِكۡرَاهَ فِي ٱلدِّينِ⁴ إِنَّا هَدَيۡنَٰهُ ٱلسَّبِيلَ إِمَّا شَاكِرࣰا وَإِمَّا كَفُورًا ⁵ وَلَوۡ شَآءَ رَبُّكَ...⁶ ناظر بر ساحت آزادی های تکوینی است و هیچ دلالتی بر ساحت تشریع و قانونگذاری ندارد و نباید از آن اباحه‌گری و آزادی های اجتماعی غربی را نتیجه گرفت. پر واضح است که آیات مجازات زناکار و سارق، خواه مرد باشند یا زن، دلالت می‌کند که مسلمانان و حکومت اسلامی مکلف هستند با مجرمین برخورد خشن کنند و برای گناهان دیگر هم مجازات های حدود و تعزیرات وجود دارد. پس در جامعه اسلامی رعایت حقوق دیگران و قوانین شرعی و مقررات و همچنین حفظ بیت المال و محیط زیست، عمل به تعهدات و... کاملاً ضروری است. 📖 ادامه مطلب را در پست بعدی مطالعه نمایید...
📖 پست دوم ( ادامه مطلب قبلی ) سوم قرآن کریم می‌فرماید: يَـٰٓأَيُّهَا ٱلنَّاسُ إِنَّا خَلَقۡنَٰكُم مِّن ذَكَرࣲ وَأُنثَىٰ وَجَعَلۡنَٰكُمۡ شُعُوبࣰا وَقَبَآئِلَ لِتَعَارَفُوٓاْۚ إِنَّ أَكۡرَمَكُمۡ عِندَ ٱللَّهِ أَتۡقَیكُمۡۚ ⁷ وظیفه نامزدهای انتخاباتی و همه مسئولان این است که به هیچ وجهی ترویج و تبلیغ به ملی گرایی، قوم گرایی، جنسیت گرایی و... را دامن نزنند و برای رسیدن به قدرت، اسلام ناب را ذبح نکنند. وظیفه یک رئیس جمهور وفق سوگند در قانون اساسی: ...ترویج دین و اخلاق، پشتیبانی از حق و گسترش عدالت... پیروی از پیامبر اسلام و ائمه اطهار علیهم السلام... است. متاسفانه در انتخابات شاهد هستیم که برخی از نامزدهای انتخاباتی و طرفداران آنها بجای رعایت و ترویج اسلام ناب به گونه ای سخن می‌گویند که افراد هرزه و فاسد را جذب‌ کنند و یا از کسانی که موجب ذلت در برابر ابرقدرت‌های ظالم بودند، با صراحت تمجید می کنند. نتیجه: در جامعه اسلامی و نظام حکومتی آن، همه مکلف و موظف هستند خصوصاً مسؤلان ارشد، که‌ به‌ قوانین و مقررات عمل کرده و تمامی افراد جامعه را ملزم به رعایت دستورات دینی و حاکمیتی نمایند. تذکر این نکته ضروری است که در نظام اسلامی، اجباری وجود ندارد اما علاوه بر الزام ایمانی در افراد متدین، الزامات قانونی داریم. چهارم جامعه و حکومت اسلامی یک ویژگی منحصر بفرد دارد و آن امر به معروف و نهی از منکر است، در اصل هشتم قانون اساسی ج.ا.ا. به آن تصریح شده است. اولاً همه مومنان از امام و مراجع تقلید تا افراد عادی جامعه با رعایت شرایط، واجب است که امر و نهی کنند. ثانیاً کمترین مرتبه از مراتب آن، اظهار تنفر نسبت به گناهکار است؛ به نحوی که بفهمد به خاطر ترک معروف یا انجام منکر با او چنین برخوردی صورت گرفته است. بنابراین هیچ مومن حقیقی به روی گناهکار لبخند نمی زند و در برابر او بی‌تفاوت نیست. ثالثاً مسئولان نباید برای بدست آوردن قدرت، به مجرمین چراغ سبز نشان داده، فضای جامعه را به سوی فساد و فحشا سوق بدهند و امنیت اخلاقی مردم را به خطر اندازند. در خاتمه به عرض می‌رسانم همه ما در برابر خداوند متعال مسئول هستیم که منافق را از مومن و اصلح را از صالح تشخیص دهیم و تلاش کنیم یک مومن انقلابی واقعی، معتقد به مبانی اسلام، آگاه و فعال، به ریاست عالی ترین مقام کشور برسد و به سهم خود از ورود افراد ساده لوح یا فعال های نمایشی جلوگیری کنیم. ان شاءالله حضرت حق - جل و علا - در این ایام سعید، دولت جلیلی را نصیب ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی نماید. یاعلی -علیه السلام- حامد وفسی شب عید غدیر خم ذی الحجه ۱۴۴۵ 📖 پاورقی را در پست بعدی مطالعه نمایید.
پاورقی ۱. بحار الانوار ج ۹۲ ص ۱۸۴ ۲. همان ج ۳۰ ص ۵۱۲ ۳. همان ۴. بقره ۲۵۶ ۵. انسان ۳ ۶. یونس ۹۹ ۷. حجرات ۱۳
حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
╭⊰•❀💫❀•⊱╮ یاعلی ╰⊰•❀💫❀•⊱╯ 🎞| ☀️ عدم درک مقامات امیرالمومنین - سلام الله علیه - حتی برای شیعیان آن حضرت 🌼 تفاوت زیارت حضرت امام زمان - سلام الله علیه - با زیارت دیگر از ائمّه - سلام الله علیهم - در دنیا 💫 حضرت آیت الله وفسی ╔═.🍃🕊.══🌻═╗ @bayyenat110 ╚═🌻══.🍃🕊.═╝
📣📣📣📣📣📣 🔴 پیام مهم استاد اخلاق تهران، حضرت آیت الله حامد وفسی درباره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَي مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ عَجِّلْ لِوَلِیِّکَ الْفَرَجَ وَ الْعافِیَةَ وَ النَّصْرَ ملت مومن و متدین ایران اسلامی بر اساس سنت قطعی الهی که‌ خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: إِنَّ ٱللَّهَ لَا يُغَيِّرُ مَا بِقَوۡمٍ حَتَّىٰ يُغَيِّرُواْ مَا بِأَنفُسِهِمۡۗ همه می‌دانیم حضرت احدیت سرنوشت این کشور را در اختیار ما قرار داده است؛ ما با انتخاب صحیح می‌توانیم زمینه سعادت معنوی و دنیوی خود را فراهم نماییم و با کوچک ترین غفلت، ممکن است با دست خویش بذر مصیبتی را بکاریم و سالها پشیمانی را درو نماییم. مومن حقیقی از یک سوراخ دوبار گزیده نمی‌شود؛ برای انتخاب اصلح توجه شما را به چند نکته جلب میکنم: ۱. شناخت از راه دوستان. اطرافیان کاملا ناشایسته و بد سابقه اگر از نامزدی حمایت می‌کنند، قابل اعتماد نیست. ۲. بصیرت نسبت به کارنامه. داشتن سابقه زیاد کاری و مناصب، معيار نیست؛ بلکه عملکرد درست ملاک است. ۳. داشتن اعتقاد قلبیِ واقعی به مبانی نظام اسلامی. ۴. آگاهی و تخصص حقیقی در مدیریت کلان کشورداری؛ آن هم با حضور بین اقشار مردم. پزشک، خلبان و افراد غیر متخصص در سیاست‌های اسلامی، هیچ صلاحیت علمی برای اداره کشور ندارند. ان شاءالله با حضور آگاهانه، همه‌ با هم به انقلابی واقعی رای دهیم و نگذاریم افراد منافق و نمایشی بر سرنوشت کشور حاکم شوند. حامد وفسی ۶ تیر ۱۴۰۳ 🟡 بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
📣📣📣📣📣 🔴 بیانیه تشکر استاد آیت الله وفسی از ملت غیور و سلحشور ایران اسلامی بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ خداوند متعال را سپاسگزاریم که توفیق داد در اقتدار حکومت الهی به وظیفه خود عمل کنیم و این بنده کمترین به سهم خود، از ملت مومن و غیور برای خلق این حماسه بزرگ، تشکر و قدردانی می‌نمایم. ملت مومن و سلحشور ایران اسلامی برای رسیدن به آرمان های انقلاب اسلامی همه مکلف هستیم با حفظ وحدت در جبهه انقلاب، برای موفقیت نامزد اصلح فعالیت نماییم و باید از هرگونه اقدامات تفرقه افکن پرهیز شود. ادامه راه شهید آیت الله رئیسی برای خدمت رسانی، نیاز به عزم جدی و راسخ همه مردم فهیم کشور دارد. ان شاءالله با تلاش و جهاد تبیین نگذاریم تجربه های تلخ اشرافی‌گری و واداده های غرب پرست، تکرار گردد. حامد وفسی ۹ تیرماه ۱۴۰۳ 🟡 بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668