💢 سخنان تکان دهنده رهبر معظّم انقلاب در مورد تسلیم نشدن در برابر فدراسیون های بین المللی
🔻 " من میخواهم به شما بگویم نبادا شما را بترسانند؛ نبادا به شما بگویند که اگر فلان مسابقه را ندهید، اگر فلان کار را نکنید، اگر فلانجور ظاهر نشوید، فلان فدراسیون بینالمللی، فلان تشکیلات بینالمللی از شما ناراضی میشود؛ به دَرَک که ناراضی میشود، هیچ غلطی نمیتوانند بکنند...
🔻 تسلیم این تهدیدها نشوید، کار خودتان را بکنید، راه خودتان را بروید، هدف خودتان را دنبال کنید. میدان ورزش، میدان ترس و بیم و ملاحظه نیست، میدان شجاعت و اقدام و پیش رفتن است. ارزشها را و اصالتها را نمیشود زیر پا گذاشت برای اینکه حالا ما یک جا مثلاً یک مدالی به دست بیاوریم. "
🌹 #امام_خامنه_ای
💻 https://khl.ink/f/40566
🔥 #ورود_زنان_به_ورزشگاه
#فحشا
#حرام_سیاسی
🔴 در کانال عضو شوید👇🏻👇🏻👇🏻
http://eitaa.com/joinchat/4261150720Cf2cf74b668
25.69M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🏴 دفاع از ولایت / پاسخ به شبهات برخی از معمّمین درباره "انقلاب اسلامی" و "ولایت فقیه" (قسمت سوم)
✖️حرمتِ ناشکری نسبت به نعمات حکومت ولایت فقیه
✍🏻 نقد با غرضِ نابودی و تخریب، یا با امید اصلاح ؟!
☑️ استاد آیت الله وفسی
╔═.🍃🕊.══🖤═╗
@bayyenat110
╚═🖤═══.🍃🕊.╝
🌹 خالی از لطف نیست که احتجاج حضرت علّامه امینی - ره - را در این جا عرض کنم.
میگویند ایشان را در مجلسی از علمای حدیث حجاز دعوت کرده بودند و حضرت علّامه - ره - از آن ها سوال میکند که آیا این حدیث «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ مَاتَ مِیتَةً جَاهِلِیة» از نظر سند صحیح است؟
علمای اهل حدیث عربستان آن را تایید میکنند و میگویند این روایت صحیح است.
🌹 حضرت علّامه -ره- سوال میکنند: پس از رحلت رسول اکرم - ص - ، امام زمانِ حضرت فاطمه زهرا -سلام الله علیها- چه کسی بود؟!
این احتجاج آقایان را شوکه میکند؛
🌹 زیرا قطعاً آن دو نفر نیستند؛ چون که حضرت بر آن ها غضبناک بود و تا آخر هم با آن ها سخن نگفت.
🌹 از طرفی هم که نمیشود حضرت زهرا - سلام الله علیها - امام زمان خود را نشناخته باشد و نعوذ بالله به مرگ جاهلیت از دنیا رفته باشد!
📚 برگرفته از کتاب هارون ( بررسی و تحقیق درباره مقام و منزلت امام علی ابن ابی طالب علیه السلام )، ص ۲۲۴
✍🏻 حضرت آیت الله وفسی
🆔 @bayyenat110
هدایت شده از بیّنات
┈••✾•💕🍃🌼🍃💕•✾••┈
📣📣📣 #اطلاع_رسانی
🌹 سلسله دروس حکمت عملی با محوریت:
🌸 شرح عرفانی کتاب چهل حدیث حضرت امام خمینی -رضوان الله تعالیٰ علیه-
💐 توسط حضرت استاد آیت الله وفسی -حفظه الله-
🕌 میعاد:
تهران - خیابان هلال احمر - خیابان ابراهیمی(عباسی) جنوبی - کوچه شهید ذوالفقاری - مسجد پنج تن آل عبا -علیهم السلام- حوزه علمیه مرحوم حضرت آیت الله العظمیٰ رشاد زنجانی -ره-
🗓 موعود:
╔═.🍃⏰.══📆═╗
سه شنبه ها ، ساعت ۱۶
╚═📆══.🍃⏰.═╝
🔻مجلس برای خواهران نیز، برقرار میباشد.
🟡 بیّنات | پایگاه مردمی تنظیم و نشر آثار استاد اخلاق تهران
🆔 @bayyenat110
26.76M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛡 دفاع از ولایت / قسمت چهارم
⚠️ عملکرد برخی بزرگان قوه قضائیه، به سان خیانت برخی صحابه پیامبر - ص - در جنگ احد
❌ عدم حمایت بزرگان نظام، از امّت حزب الله
🚨 عدم اقتدای سران امروز جمهوری اسلامی، به حضرت فاطمه - سلام الله علیها - در دفاع از ولیِّ خدا
🌹 استاد آیت الله وفسی
╔═.🍃🕊.══🌻═╗
@bayyenat110
╚═🌻══.🍃🕊.═╝
📣 | معرفی کتاب
بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيم
«قطع» موضوع و عنوان یکی از کتب جلیله ی عالم مجاهد حضرت آیت الله وفسی میباشد که در سال ۱۴۰۲ به رشته تحریر در آمده و منتشر گردید.
تار و پودِ «هجدهمین» اثر مؤلّف جلیل القدر، با هدفِ تبیین جایگاه قطع، در حوزه های بحث دینی، و همچنین تفصیل و تمییز بین «قطع» ( یقین روانشناختی ) با «علم» ( یقین منطقیِ به معنای اخصّ ) ، در هم تنیده شده است.
این کتابِ معرفت شناسانه و البته اصولی، در چهار بخش اصلی ۱- تبیین محلّ نزاع ۲- حجّیّت ۳- منجّزیّت ۴- متابعت ، تمام وجوه مطرح در مسئله ی قطع را تحت پوشش قرار داده و از زوایای پنهان این مبحث، پرده برداشته است.
این اصولی بزرگ و فقیه معظّم، در مکتوبش که حقیقتا از کنوز و زخارفِ اصولی امروز شیعه میباشد بعد از بررسی و نقد نظرات و آراء فقهاء و اصولیونِ عظیم الشّأن شیعه، حجیّت، منجّزیّت و وجوب متابعت از «قطع» را، جز به اعتبار شارع اَقدس، مردود اعلام می دارد.
شاید بتوان یکی از جذّاب ترین مباحث این رساله ی مَنیع را، پاسخ به شبهه ی منسوب به فخر رازی، مبنی بر بی اعتبار بودنِ «برهان منطقی» برشمرد.
همچنین در بخش چهارم کتاب، بررسی سه گروه از روایات که منافیِ با متابعتِ مطلقِ «قطع» است، بسیار جالب و پر کشش جلوه مینماید.
با عنایت خاصّه ی حضرت حقّ، بدون تردید، این کتاب ذی جود و گرانسنگ، فرصتی جدید و منظری بدیع در پیش روی علم اصول، و بالتَّبَع موجب نگرشی ژرف تر و عمیق تر، در تفقّهِ آیندگانِ از فقهاء خواهد بود.
📚 تعداد صفحات کتاب: ۹۶
🔵 جلسه ۲۳۲ حکمت عملی ( ۱۴۰۲.۷.۲۵ )
🔷 شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی -ره- «جلسه صد و شصت و یکم»
🔹 خداشناسی عامیانه!
🔹 انصرافِ روایاتِ ناهیِ از تفکّر در ذات الهی
🔹 کمال، مساوق و عین وجود
🔹 اشاره ای به اقسامِ صفات و أسماء الهی
🔹 صفات حقیقیّه ی محضه و حقیقیّه ی اضافیه
🔹 اشاره ای به شیعه بودن جناب ابن عربی
🔹 از دلائل اختلال در مطالب عرفانی ابن عربی
🔹 اشاره ای به استخدام الفاظ با معانی طبیعی و یا قابل حمل بر انسان، و چگونگی انتساب آنها به حضرت حقّ ( لفظ با معنای لابشرط قسمی )، و موجودات مافوق انسان
🔹 ضرورت مراقبت از خلط شدنِ الفاظ با معنای محسوس یا موهوم، با الفاظ با معنای معقول
🔹 اشاره ای به مراتب و سطوح منابع معرفتی
🔹 روش درک و دریافت عرفانی
🔹 افاضه ی حضرت حقّ و وسائطش، تامّ، امّا استفاضه، با توجّه به تفاوت قوابل، متفاوت
🔹 بسیاری از مسئولین، مانع برچیده شدن فساد و فحشاء، و در مقام عمل، مخالف با ظهور حضرت حجّت - ارواحنا فداه -
🔹 از تفاوت های بنیادی تربیت اسلام، و نظام اسلامی
🔹 عمل مسئولین به اسلام ناب، از بهترین راه های دعوت و جذب مردم جهان به اسلام
🔹 ایمان به خدا و غیرت دینی، بهترین بازدارنده از گناه ( فساد، جرم و ... )، و کم کننده ی هزینه ی برخورد.
هدایت شده از بیّنات مدیا
1402.7.25 - استاد آیت الله وفسی.mp3
13.73M
💐 سلسله مباحث شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی (ره)
🌷 حضرت استاد وفسی
🗓 جلسه صد و شصت و یکم ( ۱۴۰۲.۷.۲۵ )
🎥| نمایش فیلم کامل👇🏻
✅ https://aparat.com/v/CzitB
🆔 @bayyenat_media
16.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗳 #انتخابات ۱۴۰۲
⚠️ ضرورت هوشیاری حزب الله نسبت به نفاق برخی مدعیان انقلابیگری
✂️ یکی بودن مسئولِ بی دغدغه و بی غیرت، با منافقین و دشمنان انقلاب
💐 استاد آیت الله وفسی
╭━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━╮
@bayyenat110
╰━⊰•❀🍃🌹🍃❀•⊱━╯
🔵 جلسه ۲۳۳ حکمت عملی ( ۱۴۰۲.۸.۹ )
🔷 شرح عرفانی کتاب #چهل_حدیث حضرت امام خمینی -ره- «جلسه صد و شصت و دوم»
🔹 نصیحتی به امّت حزب الله، در قالب یک داستان
🔹 حاکم بودن فواحش و هرزه ها در خیابان ها
🔹 خطر برخی مسئولینِ خبیث، منظلم و کمتر از مترسکِ جمهوری اسلامی
🔹 تفاوت مسئولین امروز، با حضرت امام - ره - و یارانش
⚪️ ادامه ی شرح حدیث
🔹 فقیر و وابسته بودن همه ی ماسوی الله ( ممکنات )
🔹 بالعرض و نسبی بودنِ "شرّ" در عالم خلقت ( عدمی بودن شرّ حقیقی در نظام أحسن )
🔹 جهنّم، واقعیّتی غیر از بهشت ( نسبی نبودن جهنّم )
🔹 مبرّاء بودن ذات و صفات کمالیِ الهی از قیود امکانی، مانند زمان.