بیّنات
📚 #معرفی_کتاب
بررسی مسئله حجاب شرعی از منظر قرآن ، احادیث ، آثار فقها و همچنین نقد و بررسی دیدگاه مخالفان حجاب ، بهانه ای شد تا حضرت آیت الله وفسی ، سومین کتاب خود را تحت عنوان «حجاب قرآنی» در سال ۱۳۹۲ به رشته ی تحریر مزیّن نماید.
این کتاب را که جنبه ی تخصصی (اجتهادی) آن ، برجسته می باشد ، حقیقتاً میتوان یکی از گران بها ترین آثار استاد فرزانه دانست
همانطور که در عرصه ی اجتماع ، مظلومیت مسئله ی حجاب درمواجهه ی با هجمه های خارجی و داخلی ، به شدت آزار دهنده و عیان است ، در میدان قلم و کتابت نیز برجای خود باقی است
شاید بتوان گفت بعد از کتاب «مسئله ی حجاب» اثر استاد متفکر شهید آیت الله مطهری ، از انقلاب پس از گذشت چند دهه از پیروزی انقلاب اسلامی ، هنوز کار قابل دفاعی در عرصه ی قلم ، برای حجاب که پرچم عفت و حیا و نماد دین داری در جامعه می باشد ، انجام نپذیرفته است
این اثر ارزشمند به نوعی پرکننده ی خلأ موجود و پاسخ گوی پرسش های فراوان نسل جوان درمورد مسئله ی حجاب است ان شاءالله
واما کتاب دارای هشت بخش به ترتیب زیر می باشد :
۱-مقدمات ورود به بحث حجاب در قرآن ۲-میزان ۳-حجاب از دیدگاه قرآن ۴-نگاهی به روایات درباره ی حجاب ۵-نگاهی اجمالی به بحث های فقهی درباره ی حجاب ۶-نظری به کتاب شهید مطهری و مسئله ی نظر به نامحرم ۷-اخلاق ۸-نقد چند اثر و پاسخ به شبهات
شایان ذکر است در این اثر گران سنگ ، سعی شده تا خلط در استنباط حکم حدود شرعی حجاب ، که برای بسیاری از فقهای بعد از علامه ی حلی (ره) تا امروز رخ داده ، بررسی و رفع گردد.
استاد وفسی در بخش اخلاق (بخش هفتم) باقلم هنرمندشان ، روح بانوان عفیف و مردان غیور را نوازش داده و مهیای جهادی عظیم می نماید
واما بخش آخر این اثر ، یکی از جذاب ترین قسمت های کتاب است که در آن نظرات افرادی چون محمد باقر بهبودی ، احمد قابل ، محسن کدیور و امیر ترکاشوند مورد نقد و بررسی واقع می گردد.
🌸 امام على عليه السلام :
🌺 عِلمُ الْمُنافِقِ في لِسانِهِ و َعِلْمُ الْمُؤْمِنِ في عَمَلِهِ؛
🌺 دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
📚 غررالحكم، ص463
🆔 @bayyenat110
13.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷 شباهت دغدغه های نامزد های انتخاباتی ما با کفار
🔹فاصله ی فکری مسئولین با حضرت امام (ره)
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
🆔 @bayyenat110
🔴 #شبهه
🔅شيعه ميگويد ابوبكر و عمر خلافت را از علي غصب كردند و عليه او توطئه نمودند تا او را از رسيدن به خلافت باز دارند...
ميگوييم اگر آنچه شما ميگوييد درست است پس چرا عمر علي را جزء افراد شورا قرار داد؟ اگر او را از شورا بيرون ميكرد چنانكه سعيدبنزيد را بيرون كرد يا كسي ديگر غير از او را تعيين ميكرد هيچ كس اعتراض نميكرد؟!
جواب:
۱. ما نميدانيم چرا و به چه نيتي عمر اينچنين كرد اما توجه به چند نكته خوب است يكي اينكه انتخاب ابوبكر در سقيفه همانطور كه عمر بعدها گفت كار شتابزدهايي بود و خيلي قابل دفاع نبود همانطور كه اهل سنت و وهابيها الاَن هم براي ساختن اجماع مسلمين و جريان سقيفه دچار مشكل هستند. عمربنخطاب گفت اين كار يك فلته است و فلته در لغت به معني كار شتابزده و نااستوار و بدون فكر ميباشد. عمربنخطاب درباره انتخاب ابوبكر در سقيفه گفت: «كانت بيعهالناس لابيبكر فلته من فلتات الجاهليه وقيالله المسلمين شرَّها فمن عاد اليها فاقتُلوه». ترجمه: بيعت مردم با ابوبكر قضيهاي با شتاب و بدون تفكر اساسي (فلته) به شيوه جاهليت بود. خداوند مسلمانان را از شرّ اين قضيه حفظ كند و هر كه اينگونه از اين به بعد رفتار كند او را بكشيد».
{ . اسناد: «صحيح بخاري»، ج 8 ص 208؛ «سيره ابنهشام»، ج 4 ص 308؛ «صواعق» ابنحجر، ص 8؛ «ملل ونحل» شهرستاني، ج1 ص 30؛ «تذكرهالخواص»، ص 61؛ «نهايه» ابناثير، ج 3 ص 238؛ «مسند احمد»، ج،1ص 55؛ «كنزالعمّال»، ج3 ص 139؛ «كامل» ابناثير، ج2 ص 135؛ «سيره حلبي»، ج3 ص 388؛ «انساب»بلاذري، ج5 ص 15؛ «شرح ابنابيالحديد»، ج2 ص 23 و ج6 ص 20؛ «تاريخ ابنكثير»، ج 5 ص 246؛ «تاريخ طبري»، ج3 ص .200}
۲. ابوبكر در پايان عمر از اينكه بيت فاطمه را گشوده است و اينكه چرا خلافت را به آن دو نفر واگذار نكرده راضي نبود و ميگفت دوست داشتم بيت فاطمه را نميگشودم و خلافت را به آن دو نفر ميدادم.
۳. انتخاب عمر به وسيله وصيتنامه ابوبكر كار را براي طرفداران خليفه و اثبات مقام او سختتر كرده است. اهل سنت نصب و وصيت ابوبكر را براي خلافت عمر چگونه ميتوانند توجيه كنند؟! در حاليكه او مريض بود و وقتي وصيت كرد در اثناء آن بيهوش شد و عثمان اسم عمر را نوشت و وقتي ابوبكر به هوش آمد و عثمان آن وصيت را براي ابوبكر خواند در اين جا عمر اعتراضي نكرد كه ابوبكر هذيان ميگويد اما همين عمر در زمان رحلت پيامبر وقتي حضرت رسول فرمود براي اينكه هرگز گمراه نشويد قلم و كاغذ بياوريد تا چيزي املاء كنم عمر نه تنها دستور پيامبر را اطاعت نكرد بلكه گفت اين مرد هذيان ميگويد و بين صحابه نزاعي درگرفت و پيامبر همه را از محضر خود اخراج كرد.
۴. در زمان آخر كار عمر، ابوعبيده جراح از دنيا رفته بود و ديگر عمر نميتوانست خلافت را به شخصيت سوم سقيفه بدهد .
۵. قوانيني كه عمر براي شورا قرار داده بود به نحوي بود كه هم نشان بدهد به شخصيت علي به عنوان اهل بيت و... اهميت داده است و هم خلافت را به عثمان واگذار كند زيرا گفت اگر يك نفر بود و با پنج نفر ديگر مخالفت كرد آن يك نفر را بكشيد و اگر دو نفر و چهار نفر بود آن دو را بكشيد و اگر سه نفر با سه نفر شد آن طرف كه عبدالرحمن بن عوف باشد حجت است حال بفرماييد كه اين شخصيت نسبت به پنج نفر ديگر چه مزيتي داشت كه طرف او حاكم باشد و آن طرف ديگر محكوم. در حالی که معلوم نيست چرا شخص عبدالرحمنبنعوف اين فضيلت را يافت كه گروه او حق باشد و او فرقان اسلام قرار گرفت با اين كه افرادي چون طلحه و زبير و عثمان هم بودند.
📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود )
✨حضرت استاد آیت الله وفــســے
🆔 @bayyenat110
🌻 امام على عليه السلام :
🌼 جالِسِ الْعُلَماءَ يَزْدَدْ عِلْمُكَ وَ يَحْسُنْ اَدَبُكَ و تَزكُ نَفسُكَ؛
🌼 با علما معاشرت كن تا علمت زياد، ادبت نيكو و جانت پاك شود.
📚 غررالحکم و دررالکلم،ص341
🆔 @bayyenat110
23.42M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 امر به معروف و نهی از منکر عین قانون است
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
🌺 امتحان به ثروت و دارایی ، سخت تر از امتحان به فقر است...
🌹حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
🔶 امام صادق عليه السلام :
🔷 صِلَةُ الْأَرْحَامِ تُحَسِّنُ الْخُلُقَ وَ تُسَمِّحُ الْكَفَّ وَ تُطَيِّبُ النَّفْسَ وَ تَزِيدُ فِي الرِّزْقِ وَ تُنْسِئُ فِي الْأَجَلِ.
🔷 صله رحم، انسان را خوش اخلاق ، با سخاوت و پاكيزه جان مى نمايد و روزى را زياد مى كند و مرگ را به تأخير مى اندازد.
📚 كافى(ط-الاسلامیه) ج 2، ص 151، ح 6.
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🍀 تفسیری جالب برای اعراض از لغو
🍃 بتکده ی قلبمان را تخریب کنیم!
🌿 حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
بیّنات
🔴 #شبهه 🔅شيعه ميگويد ابوبكر و عمر خلافت را از علي غصب كردند و عليه او توطئه نمودند تا او را از رسي
🔴 ادامه #شبهه
🔅پس آنها او را در جايگاهش قرار دادند و نه در مورد او غلّو كردند و نه كوتاهي ورزيدند و آنان شايستهترين و برترين را مقدم نمودند و علي را با كساني كه در سطح او بود برابر كردند.
جواب :
چگونه ممكن است كسي كه به حكم آيه تطهير پاك است و به حكم آيه ولايت كه ميگويد منحصراً وليّ خدا و رسول خدا ميباشد و آن كسي است كه در ركوع زكات ميدهد يعني علي و در غدير ولايتش را اعلان نموده همه با او بيعت كنند و شخصيتي كه از نظر علم و فداكاري با ديگر افراد قابل مقايسه نيست ، شايسته خلافت نباشد و كسي مثل عمر با آن رفتار زنندهاش با پيامبر يا حرفهاي غلطش در روز رحلت پیامبر كه ابوبكر او را آگاه كرد و يا جسارت ابوبكر نسبت به گشودن بيت فاطمه و عدم پذيرش آيات قرآن در مسئله فدك ، از علي شايستهتر باشد. بسياري از اهل سنت قبول دارند كه علي افضل از صحابه پيامبر بوده است و كسي مانند او در فضايل نيست. اما آيا علي با عثمان يا طلحه و زبير همسطح بود؟! مسئله اين است كه ملاك شما در فضيلت با ملاك ما تفاوت دارد. شما ابوبكر و عمر را كه پدر زن پيامبر هستند بالاتر و علي و عثمان را كه داماد پيامبر هستند و جوانتر پايينتر حساب ميكنيد. اما ملاك ما علم و تقوا ميباشد و شناخت عالم حقيقي و مخلص واقعي فقط با خداست.
📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود )
✨حضرت استاد آیت الله وفــســے
🆔 @bayyenat110
🌸 رسول الله صلى الله عليه و آله و سلم :
🌺 لا يَزالُ النّاسُ بِخَيرٍ ما أمَروا بِالمَعروفِ و َنَهَوا عَنِ المُنكَرِ و َتَعاوَنوا عَلَى البِرِّ وَ التَّقوى فَإذا لَم يَفعَلوا ذلِكَ نُزِعَت مِنهُمُ البَرَكاتُ، وَ سُلِّطَ بَعضُهُم عَلى بَعضٍ و َلَم يَكُن لَهُم ناصِرٌ فِى الأرضِ وَ لا فِى السَّماءِ؛
🌺 تا زمانى كه مردم امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به يارى يكديگر بشتابند در خير و سعادت خواهند بود، اما اگر چنين نكنند، بركتها از آنان گرفته شود و گروهى بر گروه ديگر سلطه پيدا كنند و نه در زمين ياورى دارند و نه در آسمان.
📚 تهذيب الاحكام(تحقیق خرسان) ج6، ص181، ح 22 {شبیه این حدیث در بحارالانوار(ط-بیروت) ج 97 ، ص 94
🆔 @bayyenat110
17.52M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📷 تصاویری از برخی تجمعات طلاب و مردم انقلابی در حمایت از فریاد نهی از منکر حضرت آیت الله وفــســے بر سر مسئولین
📆 ۳۱ فروردین ۱۳۹۳ حوزه علمیه مروی
۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ میدان فاطمی
۲۱ تیر ۱۳۹۳ پارک ملت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 سخنرانی کوبنده حضرت امام (ره) درباره فحشاء و بی حجابی
♦برهنگی زنان و مردان
📌تمدن و آزادی آن ها همین است...
💠کانال نشر آثار استاد وفــســے :
✅ @bayyenat110
🍁 امام على عليه السلام :
🍂 لَو يَعلَمُ المُصَلّى ما يَغشاهُ مِنَ الرَّحمَةِ لَما رَفَعَ رَأسَهُ مِنَ السُّجودِ؛
🍂 اگر نمازگزار بداند تا چه حد مشمول رحمت الهى است هرگز سر خود را از سجده بر نخواهد داشت.
📚 تصنیف غررالحکم و دررالکلم ص 175 ، ح 3347
🆔 @bayyenat110
R96dW_360p.mp3
4.62M
🔊 عاشق حقیقی یا مدّعی دروغین
🔖 داستان دختر پادشاه چین و مدعیان عاشقی
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
ZOOM0002_Tr1_Default_1532104391.mp3
10.52M
🔶 سخنرانی در بیت الحسنین با موضوع :
🔸مراتب اسلام و اهداف آن برای سعادت نوع بشر
📆 جمعه ۲۹ تیر ۱۳۹۷
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
🍀 امام سجاد علیه السلام :
🌿 اَلمُنتَظِرونَ لِظُهورِهِ أفضَلُ أهلِ كُلِّ زَمانٍ
🌿 منتظران ظهور امام مهدى(ع) برترينِ اهل هر زمان اند.
📚 کمال الدین و تمام نعمه ج1 ، ص320 - بحارالأنوار(ط-بیروت) ج52 ، ص 122
🆔 @bayyenat110
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌸 چه کرده ایم که امام زمان علیه السلام را زیارت نمی کنیم؟!
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
🔴 #شبهه
🔅انصار با ابوبكر مخالفت كردند و به بيعت با سعدبنعباده فرا خواندند و علي در خانهاش نشست نه با آنها بود و نه با اينها و سپس انصار همه با ابوبكر بيعت كردند كه بيعت آنها به دليل يكي از اسباب ذيل بود:
۱. به زور از آنها بيعت گرفته شد.
۲. برايشان مشخص شد كه ابوبكر به خلافت حقدارتر است بنابراين به بيعت با او تن در دادند.
۳. و يا اينكه بدون هدف اين كار را كردند و توجيه چهارمي براي كارشان وجود ندارد. اگر شيعه بگويند به زور از انصار بيعت گرفته شده است اين دروغ است چون جنگي پيش نيامد و آنها مردمي شجاع بودند و دو هزار قهرمان اسب سوار بودند... اگر آنها ميدانستند كه حق با ابوبكر نيست هرگز پسر عمويشان را رها نميكردند و با مردي كه نه قبيله بزرگي و نه ثروتي... داشت بيعت نميكردند پس تنها دليل بيعت آنها با ابوبكر اين بود كه آنها دليل درستي از پيامبرشان داشتند كه نشانگر آن بود كه خلافت حق ابوبكر است.
جواب :
نكته و مطلب بسيار مهمي در اين جا است كه انصار (بعضي از آنها) با ابوبكر بيعت كردند چون در سقيفه فهميدند كه حق با ابوبكر است؟! خوب اهل سنت و وهابيها بگويند كه آن انصار كه بيعت كردند روي چه دليل و سندي فهميدند؟ اگر واقعاً دليل بر حقانيت ابوبكر داشتند حتماً آن را بازگو ميكردند نه اينكه ما با فرض و ظنّ و گمان بگوييم حتماً يك دليلي داشتهاند بيخودي كه انسان كاري نميكند؟ (...وَإِنَّ الظَّنَّ لَا يُغْنِي مِنَ الْحَقِّ شَيْئًا ) : گمان بههيچوجه [آدمي را] از [شناخت] حقيقت كفايت نميكند ؛ و تقليد از انصار هم به فرمايش قرآن ممنوع است. (وَلَا تَقْفُ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ...) : و چيزي را كه بدان علم نداري دنبال نكن.
دليل حقانيت ابوبكر چيست؟! جالب است به متون خود اهل سنت در مورد سقيفه مراجعه كنيم و ببينيم چه اتفاقي در سقيفه افتاد : آنها بدون اطلاع اهل بيت و مهاجرين و... در زماني كه اهل بيت و اصحاب مشغول كفن و دفن پيامبر بودند و سخت عزاداري مينمودند اينان براي امارت مسلمانان شورا تشكيل دادند و از همين آقاي ابوبكر و عمر هم دعوت نكردند و تا آن موقع نميدانستند كه حق با ابوبكر است اما وقتي پيامبر براي اينكه مردم گمراه نشوند دستور داد قلم و كاغذ بياورند و عمر گفت پيامبر هذيان ميگويد و آيات قرآن را نديده گرفت و گفت قرآن براي ما كافي است و در آنجا اصحاب نزاع كردند و پيامبر آنها را از محضر خود اخراج نمود. پس انصار نميدانستند كه حق با ابوبكر است وگرنه او را دعوت مينمودند. به هر صورت ابوبكر و عمر و ابوعبيده جراح خود را به آن مجلس رساندند. در آنجا بحث از حقانيت و اينكه چه كسي افضل است نشد و آيات قرآن و احاديث پيامبر ملاك قرار نگرفت و انصار اول پيشنهاد كردند كه رهبر و امير از آنها باشد ولي اين سه قبول نكردند و قرابت با پيامبر را ملاك شرافت و فضيلت قرار دادند (برخلاف معيار فضيلت در دين اسلام زيرا قرآن ميفرمايد : اي مردم ما شما را از يك زن و مرد آفريديم و شما را تيرهها و قبيلهها قرار داديم تا يكديگر را بشناسيد [اينها ملاك برتري نيست] قطعاً ارجمندترين شما نزد خداوند پارساترين شما است...». بعد قرار شد يك امير از انصار و يك امير از آنها باشد اما عمر گفت نميشود كه دو رهبر در يك كشور باشند و در آخر قبول كردند امير از آنها باشد و وزير از انصار يعني قدرت حاكميت را تقسيم نمودند و درك كردند كه ابوبكر افضل براي امارت مسلمين است.
نتيجه بحث : اجتماع سقيفه در حقيقت تقسيم قدرت حاكميت و امارت بود و ملاك حقانيت اين سه نفر قرابت با رسول اكرم بود و قرار شد امير از آنها و وزير از اينها باشد و هيچ بحثي از حق بودن ابوبكر هم نبود و خود ابوبكر هم خود را محق نميدانست همانطور كه تا آخر عمر آن را ميگفت من بهترين شما نيستم.
📚برگرفته از کتاب پاسخ ( نقد و بررسی شبهات وهابیت آل سعود )
✨حضرت استاد آیت الله وفــســے
🆔 @bayyenat110
🌷رسول اكرم صلى الله عليه و آله :
🌹يَقولُ اللّه عَزَّوَجَلَّ إِذ كانَ الغالِبُ عَلَى العَبدِ الاِشتِغالُ بى، جَعَلتُ بُغيَتَهُ وَلَذَّتَهُ فى ذِكرى فَإذا جَعَلتُ بُغيَتَهُ وَلَذَّتَهُ فى ذِكرى عَشَقَنى وَعَشَقتُهُ فَإِذا عَشَقَنى وَعَشَقتُهُ رَفَعتُ الحِجابَ فيما بَينى وَبَينَهُ وَصَيَّرتُ ذلِكَ تَغالُبَاَ عَلَيهِ لايَسهو إِذا سَهَا النّاسُ اُولئِكَ كَلامُهُم كَلامُ النبياءِ اُولئِكَ البطالُ حَقّا؛
🌹خداى عزوجل مى فرمايد: هرگاه ياد من بر بنده ام غالب شود، خواهش و خوشى او را در ياد خود قرار دهم و چون خواهش و خوشى او را در ياد خود قرار دهم عاشق من شود و من نيز عاشق او گردم و چون عاشق يكديگر شديم حجاب ميان خود و او را بر دارم و عشق خود را بر جان او چيره گردانم، چندان كه مانند مردم دچار سهو و غفلت نمى شود، سخن اينان سخن پيامبران است، اينان براستى قهرمانند.
📚 كنزالعمال، ج1، ص433، ح1872
🆔 @bayyenat110
14.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔰گفت و گوی رادیویی با حضرت استاد حامد وفسی با موضوع :
✨«ولایت فقیه و ظرفیت های ممتاز عقلانیت سیاسی و كارآمدی»
📆 دوشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۷
✅ @bayyenat110
بیّنات
📚 #معرفی_کتاب
چهارمین کتاب حضرت آیت الله وفسی ، مجموعه ای از ۴مقاله با عنوان «قدر خدا را نشناخته ایم» ؛ به ضمیمه ی ۲مقاله با عناوین «عزاداری به شیوه ی اهل بیت (علیهم السلام)» و «یگانه راه نجات» می باشد که با انگیزه ی پاسخ به شبهه ی آقای سید صادق شیرازی درمورد وجود سبّ در قرآن ، تحت همین عنوان در سال ۱۳۹۳ منتشر گردید.
این کتاب یا کتابچه ، که در قطع پالتویی به چاپ رسیده است ، درصدد بررسی شبهه ی مذکور و پاسخ به آن از دو طریق عقل و نقل میباشد.
تلاش بر این بوده تا با استفاده از براهین عقلی ، محال بودن صدور فحش و سبّ و هر قبیح دیگری از جانب حضرت حق (جل جلاله) و قرآن کریم اثبات گردد و با استفاده از نقل معتبر ، مورد تأیید قرار گیرد.
مؤلف محترم در این مقالات ، به دو جوابیه ی هیئت عروة الوثقی که به جانبداری از نظریه ی آقای سید صادق شیرازی و همچنین در نقد و پاسخ به مطالب قبلی مؤلف ، منتشر گردیده ، پرداخته است.
نکته ی آخر اینکه در مقاله ی «عزاداری به شیوه ی اهل بیت (علیهم السلام)» برخی از شیوه های نوین عزاداری ، که از جانب هم فکران و دوستداران آقای سید صادق شیرازی ترویج می شود ، زیر تیغ نقد قرار گرفته است.
🌸 معنای توسل به اهل بیت -علیهم السلام- و استعانت از ایشان
🌷حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
2.wma
10.69M
🔷 سخنرانی در بیت الحسنین با موضوع :
🔹 نظام عِلّیت در معارف اسلامی
📆 جمعه ۵ تیر ۱۳۹۷
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110
💢 حکومت #سعودی مطمئن باشد که #آمریکا لکه ننگی بر دامنش نهاده است که تا قیام قیامت هم با آب زمزم و کوثر پاک نمیشود
#امام_سید_روح_الله_موسوی_خمینی
💠کانال نشر آثار استاد وفــســے ↙️
🆔 @bayyenat110
🌺 پیامبر اکرم -صلی الله علیه و آله- از حضرت امیرالمؤمنین -علیه السلام- درباره حضرت فاطمه زهرا -سلام الله علیها- پرسیدند
حضرت پاسخ دادند :
✨نعم العون علی طاعة الله
🌼[او] خوب یاوری در راه اطاعت و بندگی خداست
📚بحار الانوار ، ج 43 ، ص 117
🔅سالروز ازدواج حضرت امیرمؤمنان و حضرت فاطمه زهرا -سلام الله علیهما- تبریک و تهینت باد🌷🌸🌹
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌹آثار روان شناختی هدیه دادن
🌹رسم زناشویی
🎤حضرت استاد آیت الله وفــســے
✅ @bayyenat110