eitaa logo
بازار
68 دنبال‌کننده
26.5هزار عکس
22.9هزار ویدیو
1.1هزار فایل
حمایت از کالای ایرانی
مشاهده در ایتا
دانلود
خبر خیلی مهم .......... برای اولین بار در تاریخ اینترنت جاهای خیلی مهم آمریکا مثل سازمان انرژی هسته ای ......... و پنتاگون ............ و سازمان امنیت ملی ......... و چندین سازمان مهم دیگه ........ در طول ۳ ماه هک بوده و نمیدونستن .......... ... هکر ها رد پاشون هم پاک کردن ............ اول میگفتن کار روسیه هست ........... حالا میگن ایران ............ اگه ایران فقط آفتابه بلده چجور کار به این پیچیدگی و با تکنولوژی خیلی بالا رو انجام داده ؟
هدایت شده از میرزا
🌻اللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلي 🌴 مُحَمَّدوَآلِ‌مُحَمَّد 🌻 وَعَجِّل‌فَرَجَهُــم ‌‌
هدایت شده از مهدوی ارفع
🌷 1⃣ ✳️ پدر یتیمان ‌ ✅ به فرزندان شهدا که یتیمان همه شما هستند، به چشم ادب و احترام بنگرید. 🔺حاج قاسم سلیمانی 🆔 @mahdavi_arfae
هدایت شده از .حزب الله.
چند روزی بیش به سالگرد شهادت مرد میدان نمانده است. اولین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی, ابومهدی المهندس وهمراهانشان را باید به کوری چشم دشمنان قسم خورده اسلام ومسلمین واستکبار جهانی وشیطان بزرگ, امریکای جهانخوار, بگونه ای پشت سر بگذاریم که دشمن از این حضور, همانند تشییع آنها, در حیرت وبهت فرو رود.
هدایت شده از KHAMENEI.IR
50.27M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📹 ببینید | فیلم کامل قسمت دوم مستند «غیررسمی» 💻 @Khamenei_ir
هدایت شده از مهدوی ارفع
شرح حکمت ۲۸ نهج البلاغه بخش سوم.mp3
6.72M
🌹سلسله جلسات ✅ شرح نهج البلاغه با نهج البلاغه 📒 / قسمت سوم 🔺مراتب زهد در نهج البلاغه 🎙حجت الاسلام 🆔 @mahdavi_arfae
هدایت شده از مهدوی ارفع
🌷 2⃣ 🔴 نکته ای به سیاسیون ‌ ✅ عزیزان هر رقابت و جدلی با هم میکنید اگر دین و انقلاب را تضعیف کند مغضوب پیامبر و شهدا هستید. 🔺حاج قاسم سلیمانی 🆔 @mahdavi_arfae
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
دکتر جوکار در ارتباط با برنامه صبحگاهی در ارتباط با الوند شبکه دو سیما اجرای قانون تعرفه گذاری مصوب 1386 و تبدیل وضعیت شغلی پرستاران بسیاری از مشکلات این قشر را حل می کند 🔹 به عنوان نیروی کلیدی در کشور ما شناخته می شوند و در طول یک سال گذشته با و از خودگذشتگی بسیار ویژه ای در برابر دشمن بشریت، ویروس ایستادگی کردند 🔸آنچه که در طول بوده این است که فریاد پرستاران به جایی نمی رسد و شاید تنها به همین مناسبت ها یادی از آنها بشود؛ این واقعا درست نیست 🔸چند نکته در ارتباط با پرستاران وجود دارد؛ اول اینکه ما قانون در ارتباط با پرستاران عزیز داریم؛ قانون تعرفه گذاری پرستاران در سال 1386 داریم که اگر عملیاتی می شد و الان بشود، ما مشکلی نداریم و اساس کار پرستاران ما حل خواهد شد؛ بحث تعرفه گذاری یکی از مطالبات اساسی پرستاران ما و جامعه جامعه پرستاری است که دولت باید آن را اجرایی کند، مقام معظم رهبری هم در بیانات خود تاکید بر اجرایی شدن این قانون داشتند. 🔹نکته بعدی تبدیل وضعیت پرستاران بود که باز حضرت آقا بر آن تاکید کردند که مطالبه جامعه پرستاری است و باید به نحو احسن اجرایی شود. 🔸پرستاری شغل سختی است و سر و کار آن با بیمار و ویروس و بیماری در محیط بیمارستانی است، این قشر همیشه در تهدید است و این که ما آرامش آنها را ایجاد کنیم وظیفه مجلس، دولت و کل مسئولان است. 🔹این شغل ارتباط بسیار مستقیمی با سلامتی جامعه دارد و باید رفاه این پرستاران به درستی رسیدگی شود. 🔸امروز قراردادهای 89 روزه، امنیت شغلی را در کشور ما گرفته است. 🔹ما 145 هزار نفر جامعه پرستاری داریم که الان 6 هزار نفر از آنها در قرنطینه حضور دارند و به کرونا مبتلا شدند. 🔸این که آینده شغلی این عزیزان تضمین شود باید وضعیت شعلی آنها از شرکتی و قراردادی به استخدامی تبدیل وضعیت شوند، این اولین گامی است که باید در ارتباط با آنها برداشته شود 🔹عجیب این است که ما پول و حقوق پرستاران را به شرکت ها می دهیم ولی آنها به پرستاران پرداخت نمی کنند؛ چرا خود دولت به صورت مستقیم حقوق این عزیزان را پرداخت نکند؟ 🔸سازمان امور استخدامی وظیفه رسیدگی به این عزیزان را دارد. 🔹نکته دیگر بحث کارانه پرستاران و اضافه کار آنها است که حق کارانه آنها در طول چند سال گذشته باقی مانده که باید به طور جد در بحث نظارتی مجلس دنبال شود که این حقوق تا پایان سال حتما پرداخت کند؛ دولت نباید از این موضوع استنکاف کند.
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
نشست نمایندگان یزد با فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی برگزار شد نشست دکتر محمدصالح جوکار نماینده مردم شریف یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی و فراکسیون اقتصاد دانش بنیان مجلس شورای اسلامی با حضور دیگر نمایندگان استان و استاندار یزد برگزار شد. #بنیان
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
با 165 رای نمایندگان مجلس دکتر جوکار نماینده ناظر در شورای معادن استان ها شد در نشست علنی (یکشنبه، 30 آذرماه) مجلس شورای اسلامی اسامی نمایندگان ناظر در شورای معادن استان ها انتخاب شدند. براساس نتایج آراء ماخوذه، علاوه بر دکتر محمدصالح جوکار، محمدحسین فرهنگی، علی نیکزاد، محسن زنگنه، مهدی عسگری، سارا فلاحی، عباس جهانگیرزاده، عبدالناصر درخشان، مهدی روشنفکر، الله وردی دهقانی، سید محمد موحد، معین الدین سعیدی، محمدرضا دشتی اردکانی، علی حدادی، بهزاد علیزاده، اکبر احمدپور هم به عنوان نمایندگان ناظر در شورای معادن استان ها انتخاب شدند.
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انتقاد تند دکتر جوکار به اظهارات تکراری رئیس جمهور در مورد رفراندوم چرا آقای رئیس جمهور هر سال باید بحث رفراندوم را مطرح کند؛ چرا پاسخ به مشکلات مردم نمی دهید؟ بیایید رفراندوم برگزار کنیم که واقعا چند درصد مردم آقای رئیس جمهور را می خواهند؟ این که خیلی بهتر است صحن علنی مجلس دوم دی ۱۳۹۹
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امیدوارم خواسته اصلی پرستاران عزیز ما که تبدیل وضعیت آنهاست توسط دولت انجام شود آقای دکتر امیری(معاون رئیس جمهور) پیام پرستاران تبدیل وضعیت است، دستور بدهید به سازمان امور استخدامی کشور انجام شود.
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس: نماینده مردم یزد در مجلس: دولت هرچه سریع‌تر معوقات معلمان را پرداخت کند نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن و رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس از دولت خواست هرچه سریع‌تر نسبت به پرداخت معوقات ۵ماهه معلمان اقدام کند. محمدصالح جوکار با اشاره به اعتصاب برخی معلمان و تعطیلی کلاس‌های درس اظهار داشت: 3 روز است که کلا‌س‌ها تعطیل شده و دانش‌آموزان این کلاس‌ها به مدرسه نمی‌روند. نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش 5 ماه است که حقوق این معلمان را نداده است؛ دولت سریع حقوق این افراد را پرداخت کند که بتوانند در کلاس‌های درس خود حاضر شده و به انجام رسالت خود بپردازند. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس تصریح کرد: نمی‌شود که حقوق معلمان را پرداخت نکرد و اجازه بدهیم کار به چنین مسائلی کشیده شود، درخواست ما از دولت پرداخت هرچه سریع‌تر حقوق و معوقات معلمان است. جوکار تصریح کرد: معلم نباید دغدغه عدم پرداخت حقوق خود آن هم به مدت 5 ماه را داشته باشد؛ این موضوع به هیچ عنوان قابل قبول نیست و قطعا بی‌توجهی به آن بر روند کاری آنها و کیفیت آن هم تاثیر منفی برجای بگذارد.
هدایت شده از خبرگزاری فارس
🖼 پنهان‌کاری انگلیسی! @Farsna
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی: با جدیت پیگیر احقاق حق معلمان حمایتی هستیم نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مباحثی در ارتباط با معلم درجه یک و دو را قبول نداریم، گفت: با جدیت پیگیر احقاق حق معلمان حمایتی هستیم.
هدایت شده از دکتر محمدصالح جوکار
نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی: با جدیت پیگیر احقاق حق معلمان حمایتی هستیم نماینده مردم یزد و اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مباحثی در ارتباط با معلم درجه یک و دو را قبول نداریم، گفت: با جدیت پیگیر احقاق حق معلمان حمایتی هستیم. محمدصالح جوکار در جمع معلمان حمایتی یزد که به وضعیت شغلی و معوقات حقوق خود معترض بودند اظهار داشت: متاسفانه در نظام آموزشی ما از آن جهت که هیچ زمانی راهبردهای کلان و اساسی و سیاستگذاری های کلان را وزرای پیشین دنبال نکردند، مشکلات متعددی به وجود آمده است. وی تصریح کرد: از روز اولی که نظام جمهوری اسلامی فعالیت خود را شروع کرد، قرار بود نظام آموزشی ما بر اساس معارف دینی باشد و سیاست های کلی و طرح کلی نظام تعلیم و تربیت برای آموزش و پرورش ابلاغ شد و معلمان به خوبی شاهد هستند که چقدر از ویژگی هایی که قرار بود در مدرسه و نظام تعلیم و تربیت اجرایی شود به مرحله اجرا رسیده است. نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نه خانواده، نه مدیر و نه معلمان از این طرح اطلاع کافی ندارند، این وضعیت اصلا مناسبت نیست؛ هر وزیری که می آید طرح و اقدام جدیدی را شروع می کند و کارهای قبلی به فراموشی سپرده می شود. جوکار با انتقاد از اینکه ما یک سیاست کلی در رابطه با جذب معلم در آموزش و پرورش نداشتیم تصریح کرد: همین مدارس حمایتی تصمیم یکی از وزرا بود و تعدادی معلم را از طریق شرکت‌هایی جذب کرده و به کلاس های درس فرستادند اما وزیر دیگری می‌آید و می‌گوید مدارس حمایتی خوب نیست و باید وضعیت برگردد؛ این چه نظام آموزشی است و چرا از ابتدا کار به صورت کارشناسی انجام نمی‌شود. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: این در شان ما نیست که چند سال یک طرح ابلاغ شده را اجرا کنیم و بعد بگوییم خوب نیست و آن را رها کنیم؛ من به معلمان حمایتی حق می‌دهم که پس از چند سال فعالیت الان در ارتباط با بحث بیمه و حقوق و قرارداد خود با مشکل مواجه هستند. وی با بیان اینکه در قانون اساسی تاکید شده که وظیفه دولت است شغل مناسب هر فردی را تامین کند بیان کرد: در این راستا به عنوان نماینده مردم در مجلس اعلام می‌کنم که از حق و حقوق معلمان حمایتی دفاع کردیم و در صحن علنی مجلس و وزارتخانه و در استان به مسائل معلمان پرداخته شده است. نماینده مردم یزد، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس شورای اسلامی گفت: اینطور نیست که کار معلمان فراموش شده باشد، بلکه همین دیروز از مدیرکل آموزش و پرورش یزد در این رابطه توضیح خواستم و مقرر شد که فردا نامه‌ای برای اعلام به وزیر آموزش و پرورش بنویسد و به من تحویل دهد. جوکار به تعطیلی کلاس‌های درس اشاره کرد و ادامه داد: این که حق و حقوق معلمان باید پرداخت شود موضوع قطعی و درست است ولی آیا تعطیلی کلاس‌های دانش‌آموزان و عقب افتادن تحصیلی آنها به نفع ماست؛ بله در استان باید همه جواب‌گوی حقوق معلمان باشند و پیگیری لازم در این زمینه باید انجام شود. رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به مصوبه مجلس دهم در ارتباط با معلمان گفت: این قانون مصوب شده و شورای نگهبان هم تایید کرده پس باید اجرایی شود و قول می‌دهیم که مشکلات معلمان را پیگیری کنیم تا حل شود. وی تصریح کرد: ما به هیچ عنوان معلم درجه یک و دو نداریم و معلم کسی است که در مدارس آموزش می‌دهد و اینکه کسی بگوید معلمان حمایتی معلم نیستند اصلا درست نیست و چنین چیزی را قبول نداریم.
هدایت شده از مکتب حاج قاسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹خاطره‌ای که «زینب سلیمانی» را بی‌تاب کرد 🎐 🔰 نشر دهید و همراه ما باشید 📌 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
هدایت شده از مکتب حاج قاسم
🔸الابِذِکرالله را گفتی و چشم‌هایت را بستی آرامشت در معرکه تعبیرۍ داشت.... هرکس که در نزد خدا باشد خیالَش راحت است... 🎐 🔰 نشر دهید و همراه ما باشید 📌 @maktabehajghassem | مکتب حاج قاسم
هدایت شده از سنگرشهدا
✨🌱 مَن ثَبَتَ على وَلايتِنا في غَيبةِ قائمنا أعطاهُ اللّه ُ أجرَ ألفِ شهيدٍ، مثلِ شُهَداءِ بدرٍ و اُحدٍ. هرکه در روزگار غيبت قائم ما، بر ولايت ما استوار ماند، خداوند پاداش هزار شهيد مانند شهيدان بدر و اُحُد را به وى عطا میکند. (ع)| بحار الانوار شهید 🏴 iD -->> @sangarshohada 🕊🕊
🔴 پیام سرلشکر باقری به فرماندهان نظامی کشورهای جهان ⁦♻️⁩ سرلشکر محمد باقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح با ارسال پیامی به فرماندهان و مقامات عالی رتبه نظامی کشورهای مسیحی جهان، میلاد حضرت عیسی مسیح(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را تبریک و شادباش گفت. متن پیام تبریک رئیس ستادکل نیروهای مسلح به شرح زیر است: بسیار خرسندم زاد روز میلاد پیامبر رحمت و مهربانی حضرت عیسی مسیح(ع) فرزند پاک و مطهر حضرت مریم(ع) و آغاز سال ۲۰۲۱ میلادی را خدمت جناب عالی، خانواده محترم، همکاران و رهبروان طریق توحید و یکتاپرستی تبریک و شادباش عرض نمایم. بی شک عمل به آموزه‌ها و تعالیم دینی پیامبر بزرگ الهی حضرت مسیح(ع) برای جامعه و بشریت، صلح، عدالت، اخلاص و رستگاری را نوید خواهد داد. فرصت را مغتنم شمرده ضمن تبریک مجدد این میلاد خجسته و مبارک، امیدوارم با غلبه بر ویروس کرونا و پایان یافتن التهابات ناشی از آن سال جدید میلادی سالی سرشار از مهربانی، همدلی، دوستی و محبت میان ملت ها و کشورها باشد و همواره شاهد صلح و ثبات، امنیت و گرایش به گوهر حقیقت و عدالت در جهان باشیم. بهروزی و موفقیت جناب عالی و هموطنان گرامیتان را آرزومندم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨 یک دقیقه‌ کلیپ هیجانی👆 📗 کتاب "دَکَل"👇 🔸گفتگوی بین یک روحانی و دانش‌آموزان دبیرستانی است که در قالب زیبا با محوریّت به تصویر کشیده شده است. 🔸مستند داستانیِ جذّاب که برای پاسخگویی به جوانان و یادگیری تکنیکهای دفاع از انقلاب بسیار مفید است. 📕 مشخصات: قطع رقعی،۳۴۰ صفحه، جلد شومیز ( نرم) ، متنِ دو رنگ لینک معرفی و تهیه ی کتاب دکل👇 https://eitaa.com/joinchat/809893908C41692f55d2
🔰 مسیح را نجات بدهید 🔹[توسط] روسای جمهور آمریکا و امثال آنها، کارهایی شده است که ملت مسیح را اگر مطلع بشوند سرافکنده می‌کند. شما روحانیت مسیح باید مسیح را از این تنگنایی که ایجاد کرده‌اند روسای جمهور شما، نجات بدهید. 🔺 چشمش به علمای مسیحیین و سایر قشرها، روشن است. مسیح چشمش این است، مطالعه می‌کند، تحت نظر قرار داده است شما را، که شما با این ظالمهایی که با بشر این طور کردند چه رفتار می‌کنید. 🔸 آیا در کلیساهای شما هیچ وقت راجع به این جرایم صحبتی شده است؟ آیا از پاپ انکاری راجع به این مصایب شده است؟ 📅 امام خمینی (ره) | ۴ دی ۱۳۵۸ ✅ @Sahifeh_noor