eitaa logo
بازی آرا
72 دنبال‌کننده
76 عکس
48 ویدیو
0 فایل
رویداد محتوایی بازی‌سازی در ۵ موضوع زن و خانواده ، امید و پیشرفت ، هویت ایرانی اسلامی ، مقاومت ، قرآن و عترت ارسال پیام به ادمین: @Mottaghinejad
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز ساخت و طراحی بازی: قسمت دوم - ویژگی‌های شخصیتی انواع بازی‌سازان - نکاتی درباره طراحی بازی پروانه - تعریف بازی و طراحی بازی - بازی‌وارسازی فعالیت‌ها - تفاوت طراحی انواع بازی‌های غیردیجیتال با بازی‌های رایانه‌ای ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/mya09ft 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز نقد: قسمت دوم سید رحیم هاشمی در این قسمت نکات تکمیلی خود را درباره بازی برادران گفته و در ادامه به توضیحاتی پیرامون «مفهوم تچان و غوطه‌وری در بازی» می‌پردازد. نقد و بررسی بازی It Takes Two نیز بخش دوم صحبت‌های او را دربرمی‌گیرد. ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/rptfa1y 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز اقتصاد بازی: قسمت دوم در این قسمت از میز اقتصاد برنامه هشت در رابطه با «آگاه کردن مخاطب از محصول» با کارشناس این میز، محمد حیدری همراه شوید. مباحث مطرح شده در گفت‌وگو: - انتشار اولیه محصول - تحلیل داده و ابزارهای مربوطه - پرفروش‌ترین و پرنصب‌ترین بازی‌ها - تبلیغات و رسانه - استراتژی نشر - بازاریابی محتوایی - بهینه‌سازی صفحه فروشگاه (ASO) ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/alnwf5q 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️کارل گستاو یونگ : "هنرمند مفسر رازهای روح زمانه خویش است!" 🔻یکی از نتایج مهم تحقیقات روانشناختی، وجود رابطه میان خلق هنری با زندگینامه های هنرمندان است . در بعضی از این موارد ممکن است ردپای یک درد مشترک جمعی در اثر هنری پیدا باشد و مخاطبین این نوع آثار نیز در واقع دنبال یک همراه و همدرد برای بیان احساسات و عواطف بیان نشده خود هستند. LIYLA (THE SHADOWS OF WAR 📲در بازی موبایلی لیلا و سایه های جنگ هم بازیکنان چالش های باور نکردنی زندگی یک بازی ساز فلسطینی رو بازی می کنند. 🔻این بازی تلاشی است برای بازنمایی جنایات هولناک رژیم صهیونیستی در غزه جناب "رشید ابوعبیده"جوایز این بازی گوارای وجودت🍭 🆔️ @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز ساخت و طراحی بازی: قسمت سوم محمدمهدی صادقی در این قسمت درباره بخش‌های مختلف طراحی بازی از جمله «طراحی مکانیک‌ها و سیستم‌های گیم‌پلی» صحبت می‌کند. ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/fix57a5 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز نقد: قسمت سوم سید رحیم هاشمی در این قسمت به نقد بازی رایانه‌ای «Journey» می‌پردازد. ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/yts773x 🆔 @baziara
🎮 آدینه با بازی: نقد و تحلیل بازی ایندکا🎮 🔸در نشست این هفته از سلسله برنامه‌های «آدینه با بازی» به نقد و بررسی بازی ایندکا پرداخته شد. این نشست با حضور محمدرضا عابدی شاهرودی و مرتضی جمشیدی برگزار شد. 🔹در این برنامه، عابدی شاهرودی با نمایش تصاویر و گیم‌پلی‌های منتخب، بازی را از دیدگاه جایگاه دین و مذهب در جامعه روسیه، همچنین از منظر روایت، محتوا و خط داستانی تحلیل و نقد کرد. 📽️ ویدیو کامل نشست را در آپارات ببینید 🆔@iranvideogames
برگزاری اولین نشست پژوهش‌های علمی بازی‌های دیجیتال با موضوع الگوهای روایتی در بازی‌های رایانه‌ای اولین نشست از سلسله نشست‌های انتقال تجربیات علمی با محوریت «الگوهای روایتی در بازی‌های رایانه‌ای» روز دوشنبه 23 آذرماه در محل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود. این نشست در راستای هفتمین همایش تحقیقات بازی‌های دیجیتال برنامه‌ریزی شده و میزبان علاقه‌مندان و پژوهشگران حوزه بازی‌های دیجیتال خواهد بود. 📢 مشاهده کامل خبر ☎️ جهت شرکت در این نشست با شماره تلفن ۰۲۱۸۸۳۱۰۲۲۲ داخلی ۱۳۷ تماس حاصل فرمائید. 🔎 بازی‌پژوهی (مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال) 🌐 DGRC 🎮 @direc_ircg
نشست تخصصی: بررسی روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای با حضور ریحانه رفیع‌زاده نخستین نشست از سلسله نشست‌های طراحی روایت با محوریت قصه‌گویی و روایت در بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود. ریحانه رفیع‌زاده اخویان، با ارائه مثال‌های ملموس از بازی‌های برجسته، به مباحثی همچون نظریه سفر قهرمان کمبل، فرمالیست‌های روسی و نقش دوربین در روایت خواهد پرداخت. این جلسه فرصتی ارزشمند برای علاقه‌مندان به طراحی بازی و روایت‌های تعاملی است. 📅 تاریخ : شنبه ۲۸ مهر ⏰ زمان : ۱۵ الی ۱۷ 🌐 لینک حضور رایگان در نشست: https://www.skyroom.online/ch/ircg/mohtava این نشست توسط تیم تولیدات محتوایی برگزار می‌شود. 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز اقتصاد بازی: قسمت سوم در این قسمت از میز اقتصاد برنامه هشت در رابطه با «چگونگی جذب کاربر برای نصب بازی و روش‌های رشد تعداد بازیکنان» با کارشناس این میز، محمد حیدری همراه شوید. ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/pmgqg7j 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فضاسازی در روایت: 🔸 فضاهای داخل و خارج از صفحه بازی 🔸 فضاسازی مقدم بر جنبه‌های زمانی و روایی است 🔸 ساختار داستان، پی‌رنگ و روایت ویدیوی کامل نشست «نگاهی بر روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای»: 🎞️ https://www.aparat.com/v/ecj2xw0 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انواع روش‌ها و فنون روایت در بازی‌های رایانه‌ای: 🔸 داستان سرایی محیطی 🔸 داستان پیش‌زمینه 🔸 استفاده از کات‌سین 🔸 روایت‌های منشعب ویدیوی کامل نشست «نگاهی بر روایت و قصه‌گویی در بازی‌های رایانه‌ای»: 🎞️ https://www.aparat.com/v/ecj2xw0 🆔 @baziara
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔷 میز نقد: قسمت چهارم سید رحیم هاشمی در این قسمت به نقد بازی رایانه‌ای ایرانی «افسانه بیستون» می‌پردازد. ویدیوی کامل را در آپارات بازی‌آرا مشاهده نمایید: 🎞️ https://www.aparat.com/v/uhqt3x8 🆔 @baziara