🔹 تیمهای برگزیده بازیآرا از فرآیند شتابدهی یکساله برخوردار میشوند
معاون تنظیمگری و کسب و کار بنیاد ملی بازیهای رایانهای در دومین نشست بازیآرا به تشریح فرآیند سرمایهگذاری و شتابدهی تیمهای منتخب این رویداد پرداخت.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2508
🆔 @baziara
🔹 بازیآرا میتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی کشور باشد
مدیرعامل موسسه فرهنگی و اطلاعرسانی تبیان در دومین نشست رویداد بازیآرا ابراز امیدواری کرد که این رویداد بتواند نقطه عطفی برای صنعت بازی و سرگرمی باشد.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2513
🆔 @baziara
🔹 استفاده از الگوریتم تخمین توزیع برای تولید محتوای رویهای در بازیهای رایانهای
تولید محتوای رویهای با اختصار PCG (Procedural Content Generation) یکی از جبهههای کاربردی روند رو به رشد تکنولوژی در زمینه طراحی و تولید بازیهای رایانهای به شمار میرود و زمینهای وسیع از کاربرد علم هوش مصنوعی در توسعه بازیها (Game AI) بوده که خود در بر گیرنده مفاهیم نوین متعددی است.
ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2331
🆔 @baziara
🔹 معرفی بازیهایی با مکانیکهای منحصر بفرد (بخش چهارم)
در ادامه این سلسله مقالات چند نمونه دیگر را که از مکانیکهای خلاقانه در روند بازی خود استفاده کردند، معرفی میکنیم:
🔻 بازی L.A. Noire – مکانیک تحلیل حالات چهره افراد
🔻 بازی Portal – تفنگ پورتال
🔻 بازی Prune – هرس شاخه درخت
در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2277
🆔 @baziara
🔹 رابطه بازیهای رایانهای و ادبیات/کتاب
بازیهای رایانهای، مصنوعات الکترونیکی هستند که مخاطبان خود را به جهان غیرواقعی و مجازی دعوت کرده و آنها را در دنیایی داستانی و تخیلی غوطهور میسازند.
در بازیهای رایانهای استفاده از داستان و تخیل امری محتمل است و بهبیاندیگر سادهترین بازیهای رایانهای نظیر تتریس نیز میتواند شامل یک محتوای داستانی باشد.
ادامه مقاله را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2405
🆔 @baziara
هدایت شده از بنیادملیبازیهایرایانهای
درآمدزایی و محتوا دوگانه کاذب بازیسازی در ایران
🔸دبیر رویداد بازیآرا در افتتاحیه مرحله پایانی این رویداد گفت: رویداد بازیآرا میتواند تحولآفرین باشد و مسیر بازیسازی در ایران را تغییر دهد.
🔸حجتالاسلام محمودعبداللهی در این مراسم گفت: دوگانگی محتوا و درآمدزایی یکی از دوگانگیهای امروز صنعت بازی است. در این حوزه ما با موضوعاتی از این دست که بازی محتوایی مخاطب و فروش ندارد، مواجهایم. در حالیکه می توان بازی محتوایی جذاب تولید کرد.
🔸او افزود: همه ابزاری که سایر رسانهها برای جذب مخاطب در اختیار دارند، رسانه بازی هم از آن بهرهمند است. اما نکته مهم این است که ما چقدر توانستهایم راه صحبت کردن با مخاطب را از طریق این رسانه پیدا کنیم، ما در بازیآرا میخواهیم این راه را پیدا کنیم.
📎لینک کامل خبر:
🌐https://ircg.ir/s/76a
🆔 @iranvideogames
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
هدایت شده از بنیادملیبازیهایرایانهای
*بازی آرا در رصد نمایندگان مجلس و مسئولان*
👈مرحله پایانی رویداد بازی در نخستین روز میزبان تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی بود.
🔻روحالله ایزدخواه نماینده تهران، محسن یوسفی نماینده اهواز، مهدی فلاح نماینده رشت، محسن زنگنه نماینده تربت حیدریه از این رویداد بازدید کردند. ایزدخواه در این بازدید با اشاره به اینکه از سالیان گذشته با بنیاد ملی بازی های رایانه ای در ارتباط بوده حوزه بازی را حوزه مورد توجه مسئولان دانست.
🔻همچنین سید مهدی سادات حیات شاهی مدیرعامل صندوق پژوهش و نوآوری غیردولتی صنایع خلاق و مسعود حسنلو، دبیر ستاد فناوریهای فرهنگی و نرم معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری با حضور در مجموعه فرهنگی انقلاب اسلامی از نزدیک با تیمها و بازیهای در حال تولید در این رویداد آشنا شدند.
🆔 @iranvideogames
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
هدایت شده از بنیادملیبازیهایرایانهای
34.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بازدید روحالله ایزدخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از رویداد بازی آرا
🆔 @iranvideogames
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
📣 *آغاز اختتامیه رویداد بازی آرا*
با حضور داوران، منتورها و سرمایهگذاران
🎥 لینک پخش زنده:
🌐 www.aparat.com/iranvideogames/live
🆔 @baziara
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 «اینجا بهشت است»
از روز اول اشغال سرزمین فلسطین تاکنون روی نقشه
🔻بازدید وزیر فرهنگ از اولین رویداد ملی تولید و رشد بازیهای محتوایی
🆔 @baziara
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از روایت دفاع مقدس توسط سارای ۸ ساله تا ماموریت نفتکش ایرانی به دور دنیا
🔻توضیح و نمایش برخی بازیهای ایرانی ساخته شده برای وزیر فرهنگ در حاشیه بازدید ایشان از اولین رویداد ملی تولید و رشد بازیهای محتوایی
🆔 @baziara
#بنیاد_ملی_بازیهای_رایانهای
#رویداد_بازی_آرا
#رویداد
🔹 محدودیتی در حمایت از تولید بازیهای موثر و پرمخاطب نداریم
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از مرحله پایانی اولین رویداد ملی بازی آرا (تولید و رشد بازیهای محتوایی) بازدید و با تیمهای بازیساز حاضر در این رویداد گفتوگو کرد.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2570
🆔 @baziara
🔹 طراحی بازی خلق صفات برای آینده مخاطب است
رئیس فرهنگستان هنر در نشست «بازنمایی جنگ غزه از طریق ظرفیت هنر و رسانه» گفت بازیسازها با طراحی بازی برای فردا و پسفردای مخاطبان خود براساس جهانبینی ارزشی خود خلق صفات میکنند.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2574
🆔 @baziara
🔹 مسیر تولید بازیهای حکمت بنیان را دنبال کنید
دبیر شورای انقلاب فرهنگی در بازدید از رویداد بازی آرا به موضوع رسیدن بازیسازان به مرحله بلوغ در مسیر تولید بازیهای باکیفیت و با محتوای حکمت بنیان اشاره کرد.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2577
🆔 @baziara
🔹 بازیآرا شتابدهی موثر و عملیاتی و مطابق با ظرفیتهای شهرستانها است
جانشین وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه رویداد بازیآرا این رویداد را شتابدهی موثر و عملیاتی و مطابق با ظرفیت شهرستانها در حوزه بازیهای رایانهای دانست.
ادامه خبر را در بازی آرا بخوانید:
🔗 https://baziara.ir/?p=2583
🆔 @baziara