eitaa logo
بازیراه I والدگری با طعم بازی
206 دنبال‌کننده
191 عکس
42 ویدیو
4 فایل
بازیراه اگه فرزندت بازی ویدیوئی می‌کنه... ارتباط با ادمین: @mjamshidi110
مشاهده در ایتا
دانلود
*مردم آمریکا و فریادزنندگان no_kings# * خداقوت دست‌مریزاد هرچه در طول مسیر خوردید نوش‌جان من از با شما حرف می‌زنم جایی که غیر از تروریسم خودساخته سیاستمدارانتان برای شما فرهنگ، تمدن، پسته، زعفران و البته نخبگان دانشگاهی هم ارسال می‌کند! احتمالا شما وقتی هشتادروز دور دنیا را می‌چرخید از روی ما می‌پرید و چیزی از قدمت سرزمین ما نمی‌دانید پس اجازه دهید از همان خیابانی که شما در آن راهپیمایی می‌کنید با شما هم قدم شوم و با شما بگویم از آنچه در کشور سراسر افتخارتان آنقدری جدی گرفته نمی‌شود که خواب را از چشمانتان برباید. موشکی که امروز بر سر بی‌گناهان ایران می‌خورد از همان منطقی پشتیبانی می‌شود که دیروز بر ، یمن، عراق، افغانستان، ویتنام و ژاپن خورده بود. تاریخ به شما و ما نشان داده کشوری که شما در آن خاطرات زیبایی دارید، خاطرات زیبای مادران و کودکان در خاورمیانه را به بهانه مقابله با تروریسم کرده است. امروز شما با کوچک‌تان سر میز شام از خاطرات خوب روزتان می‌گویید در حالی‌که مادران ایرانی جدا از همسران خود، با وجودی پر از به هزار بهانه حواس فرزند خود را پرت می‌کنند تا از خاطرات امروزش که پر از حملات وحشیانه نظامیان کشور شماست، چیزی متوجه نشود. شما صدای زیبای فرزندتان در زمان بازی با را می‌شنوید که از شما کمک می‌خواهد و ما در زمان بازی فرزندمان صدای تلویزیون را به طور غیرعاقلانه‌ای بلند می‌کنیم تا کودک‌مان صدای را نشنود. رئیس جمهور ، فرمانده این ترس‌ها و کشتارهاست و شما در کشوری زندگی می‌کنید که ترامپ، ریاست آن‌را عهده‌دار است و و را در کشورهای ما با و فریاد می‌زند! شما در راهپیمایی‌ای شرکت کردید تا شعار نه به پادشاهان را سر دهید اما در زمان همان راهپیمایی شما، ما شعار بر ویران کننده کشورمان را سر می‌دادیم، نه به دلیل اینکه ما انسان‌های غیرمتمدن و جنگ‌طلبی هستیم چرا که قدمت تنها یکی از آثار باستانی کشور ما از عمر کشور شما به مراتب بیشتر و بیشتر و بیشتر است و فهم این میزان از انسانی برای ما و فرهنگ و تاریخ‌مان قفل است! من کاری با فرهنگ شما ندارم که چقدر ریشه در و و دارد یا ندارد، من با ادعای شما کار دارم، با آن نگاه بالا به پایین شما به آزادی، با آن مجسمه آزادی‌تان در ساحل آزادي که میلیون‌ها نفر را در دریای قرمزرنگ خود غرق نموده است؛ سخن دارم. *شاید این سخنم تلخ باشد اما حق بدهید به یک فرزند، همسر، پدر، پژوهشگر، و البته یک تروریست داغدار جنگ‌زده از جنوب جهانی!* شما که جرئت یا توانایی مقابله با حکومتی را ندارید که آرامش و امنیت شما را با ترساندن کودکان و زنان دیگر کشورها تامین می‌کند، لطفا داعیه‌دار آزادی و حقوق بشر نباشید و اصلا در خیابان هم نیایید! قدم رنجه فرمودید، خدا به شما سرسلامتی دهد، ان‌شاالله موشک و بمب نبینید! خیابان آمدن شما توسط حکومتتان دیده و شنیده نمی‌شود و انگار واقعا در کشور شما کارها چنان منظم است که هر کسی کار خودش را می‌کند. مادر به بزرگ کردن فرزند، پژوهشگر به مطالعه روی جدیدترین ستاره‌ها و سیاره‌ها، اهل فناوری در روی بهینه‌تر کردن تراشه‌ها، سیاستمداران به جلسات روزمره و دغل‌بازی‌های جاه‌طلبانه، کودکان مشغول بازی با شن‌های کنار ساحل و البته جنگجویان شما هم مشغول خالی کردن بمب‌هایشان روی سر کودکان ما در و خیابان! تبریک می‌گویم، شما بر خلاف تمدن‌ کهن ما، کشوری را ساخته‌اید که توانسته است با چنین سیستمی هنوز سرپا بماند. *شما الگوی خوبی برای تمام کسانی هستید که دنبال انسانیت و ارزش‌های واقعی بشریت نیستند!* هر کسی مانند کبک، سرش را زیر برف می‌کند و اگر هم بدون اختیار چیزی از پرچین اخبار و نگهبانان رسانه‌‌ها به خانه‌اش آمد، فیلم‌ها و سریال‌ها و بازی‌های رایانه‌ای و کلوپ‌ها و هزاران ، ۲۴ ساعته تدارک دیده شده‌اند تا ذهن‌ها را به سمتی دیگر منحرف کنند، هر جایی غیر از و مدرسه ! ببخشید که مزاحم تفریحاتتان و لذت از زندگی پر از آرامش‌تان شدم. فقط لطفا اولین صبحی که خودتان را در آئينه دیدید خیلی به باطن انسانی خود فکر نکنید، همان کار شما را در کشور دوست‌داشتنی‌تان راه می‌اندازد؛ درست شبیه رئیس جمهور محترمتان، . ممنون از توجه شما میم‌جیم بهار ۱۴۰۵ از کشوری که هیچوقت نشناختیدش؛ 🌹
همرزمان و هم‌میهنان عزیز خداقوت به نظر، خط اصلی این است: روی ولایت‌پذیری، پیروزی اراده ملت و به خصوص شروط ایران تمرکز کنیم نه کلمه آتش‌بس! این ۱۵ روز، باید میخ شروط ایران را محکم بکوبیم تا خون شهدا و مجاهدت ملت پایمال نشود، نه اینکه روی واژه آتش بس به جان هم بیفتیم. تفرقه در این ۱۵ روز فرصت خشاب‌گذاری را برای دشمن فراهم می‌کند. لطفا نقش بازنده‌ها را بازی نکنیم، چون ترامپ بازیگر خوبی برای بازی در نقش برنده‌هاست! در میدان بمانیم میم جیم بهار ۱۴۰۵ 🇮🇷 https://eitaa.com/bazirah
💠 گروه علوم اجتماعی و سواد رسانه ای استان مرکزی برگزار می کند: 💠 وبینار چهارم: جنگ، نوجوان و بازی های رایانه ای این برنامه به کیفیت بخشی برگزاری کلاس تفکر و سواد رسانه ای در دوران جنگ کمک خواهد کرد و محتوای اساتید در نسبت با محتوای کتاب خواهد بود. ⏰ زمان برگزاری: دوشنبه ۳۱ فروردین ساعت ۱۷ برگزار می شود 🔻مكان برگزاری: کلاس مجازی شاد https://event.vc.shad.ir/class/shad1141064112/0dc0a7b6 ══════❁💠❁═════ 🖇 کانال گروه علوم اجتماعی و سواد رسانه ای  استان مرکزی
🔺  دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد تهران جنوب؛ مدرسه عالی مهارتی مرکز تربیت معلم و مربی شما را به کارگاهی متفاوت دعوت می‌کند: ✨ کارگاه تخصصی و کاربردی سلسله جلسات جنگ و سواد رسانه ای 💫چگونه کتاب تفکر و سواد رسانه را تدریس کنیم 📆 زمان برگزاری یکشنبه 20 اردیبهشت ماه 1405 ⏰ساعت: 18-16 🧑‍🏫مدرس دوره : مرتضی جمشیدی 🔗 شرکت بصورت  آنلاین لینک مستقیم دوره: http//meshkat.iau.ir/c/25305 ✅ به کانال اخبار و اطلاع رسانی دانشکده تعلیم و تربیت اسلامی واحد تهران جنوب بپیوندید 📳ما را در شبکه های اجتماعی زیر دنبال کنید کانال اطلاع رسانی در پیام‌رسان بله 🆔ble.ir/join/HCZEAGdnE5 کانال اطلاع رسانی در پیام‌رسان ایتا 🆔https://eitaa.com/iau_tehranjonob آدرس سایت دانشکده تعلیم وتربیت 🆔http://STB.Iau.ir/ftb/fa
🔷کارگاه برخط آموزشی 🕹 *بازی‌یار* "راهبردهای آموزش سواد بازی به دانش‌آموزان" 👤 *باحضور مهندس مرتضی جمشیدی* مدرس و پژوهشگر بازی‌های دیجیتال 📅 *جمعه اول خردادماه ۱۴۰۵ 🕘ساعت ۱۷:۰۰* 📖 نهضت سواد رسانه‌ای انقلاب اسلامی(نسرا) استان سمنان 🌐 @nasra_semnan
امشب تو یکی از تجمع‌ها در تهران یه جنگ تحمیلی سوم رو آورده بودن، یک مادر و سه تا فرزند قد و نیم قد . پسر بزرگتر دکلمه خوند مجری از دختر کوچک‌تر خواست تا شعار بده "فلال گوجه نداره/ ترامپ عرضه نداره" جمعیت هم با یه شوری شعار می‌دادن . دختر شهید از شعار دادن مردم ذوق زده شد . انگار شعارها فقط تودهنی به ترامپ و دار و دسته نیویورکی‌ها نبود، دست نوازش رو سر دختر شهید بود😌 @bazirah