واییییییییییی
چقد خوشگلننننننن
میگم راستی،امکانش هست برای ساکنین تهران با اسنپ و اینا بفرستی؟
سلاممم
قربونت قشنگی از خودتهه😭💞
بله چرا که نه💅🏻
https://eitaa.com/bdhhd_44/13081
پس وقتی اومدم تهران حتما بهت سفارش میدم=)♡
در خدمتم گلی💞💅🏻
https://eitaa.com/bdhhd_44/13084
متاسفانه همه چی خیلی گرونه
دقیقا
کاموایی که پارسال ۶۰تومن بود امسال شده ۱۵۰تومن👌