واییییییییییی
چقد خوشگلننننننن
میگم راستی،امکانش هست برای ساکنین تهران با اسنپ و اینا بفرستی؟
سلاممم
قربونت قشنگی از خودتهه😭💞
بله چرا که نه💅🏻
https://eitaa.com/bdhhd_44/13081
پس وقتی اومدم تهران حتما بهت سفارش میدم=)♡
در خدمتم گلی💞💅🏻
https://eitaa.com/bdhhd_44/13084
متاسفانه همه چی خیلی گرونه
دقیقا
کاموایی که پارسال ۶۰تومن بود امسال شده ۱۵۰تومن👌
https://eitaa.com/bdhhd_44/13084
وای زینب جدی گفتممم
چون اول راهی باید از ارزون شروع کنی
که کم کم بره بالا آنلاین شاپت .
مثلا ۳۷۰ واسه یه چیز ۷ سانتی
خیلی زیاده زنننن
صبر کن تو ویس بگم