https://eitaa.com/bdhhd_44/13084
متاسفانه همه چی خیلی گرونه
دقیقا
کاموایی که پارسال ۶۰تومن بود امسال شده ۱۵۰تومن👌
https://eitaa.com/bdhhd_44/13084
وای زینب جدی گفتممم
چون اول راهی باید از ارزون شروع کنی
که کم کم بره بالا آنلاین شاپت .
مثلا ۳۷۰ واسه یه چیز ۷ سانتی
خیلی زیاده زنننن
صبر کن تو ویس بگم
وقتی شش سال تمرین کردی و متریال درست حسابی میخری و برای بسته بندیت کلی هزینه کردی و به خاطر بافتنی بدن درد گرفتی بازم بعضیا میان میگن گرونه:🥰❤️🔥🥰❤️🔥🥰❤️🔥😍❤️🔥😘😘😘
چقدر وحشیانهبرخورد میکنی
من خیلی محترمانه گفتم و فقط
به خاطر خودت .
به کتفم عزیزم اصلا ۵۰۰ بفروش
آدم انقدر بی جنبه ؟
عشقم من بیجنبه ام👌👌👌
https://eitaa.com/bdhhd_44/13088
لطفا دیگه جدی نگید ،شما چرا از آنلاین شاپ های بزرگ همچین توقعی ندارید و اونوقت زورتون به یک ادم تازه کار میرسه که تو این شرایط داره درامدزایی میکنه ،چرا زورتون میاد از هنر دست، حمایت کنید و همه چیز رو بهونه ی نخریدنتون میکنید،الآن همه چیز گرونه چرا زورتون به یه عروسک 7 سانتی که ممکنه 24 ساعت از زندگی و وقت اون هنرمند و هنر اون رو صرف خودش کرده میرسه ،چرا با این کارهاتون ارزش هنر رو پایین میارید ،وقتی همه چیز آنقدر گرون شده شما میخواید حرصتون رو روی سر کسی خالی کن
دقیقاااا
قربان آدم چیزفهم💆🏻♀💆🏻♀💆🏻♀