وایوایوتیویتیپی خیلیلیایلیالیلیایا ایدت خفن بود و حرفایی که میزنی حقههههمژوژپطپطپ
-
قربونت دختری🙆🏻♀ لوسم کردی <:
https://eitaa.com/twiIight/288
من دهه نودی نبستم ولی خب بازم کیـرول اینجوری شده که بچه های زیر ۱۲ رو آدم حساب نمیکنن د چه ربطی دارایاتیوس به سنن آخه زنیکهیهثاثاوث۲گثم۱گث
-
به غیر از کیرول، کلا فضای مجازی این جوری شده. بعضی موقع ها واقعا طرف بچه ست اما اینکه زیر ۱۲ سال میبینن و سریع میگن بچه سال واقعا رومخه💆🏻♀
ممنون از چنل نازت چون بعضیا واقعا نفهمن دقیقا مثل اونایی که برای آیدل مردشون میمیرن اما به یه آیدل دختر میگن صنده
-
ممنون از تو دختر، خوشحالم هم جنس هایی مثل تو دارم ^^
سلام خاله میشه بیای تولد نسبتمو تبریک بگی؟😭
شاید اینجا جوین باشه میشه آیدیتو بدی
-
آخی، چرا که نه دختر، ایدیم اینه @caroly
کسی که پروف چنلته کیه
-
دوجاکت dojacat ، یه رپر زن امریکاییه ( عشق منه 3: )