بس کن ایرانی 🙎🏻♀
شاید کسی باشه که راجب یه موضوعی توی فضای مجازی فعالیت کنه اما توی اون کار عالی نباشه، این دلیل نمیشه هر حرفی خواستی بزنی و بعدش توی پرانتز بنویسی "(هیت نیست)"، اولا فضای مجازی برای همه ست و همه حق دارن اگه دلشون میخواد داخلش فعالیت کنن، دوما، همه از اول بی نظیر نیستن و کم کم پیشرفت میکنن، سعی کنین به جای تخریب آرتیست ها توی هر زمینه ای، اون هارو حمایت کنین🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"ولی دهه نَوَدیا نمیفهمن که.." هنوز هم چیزیو به سن ربط میدین؟ واقعا؟🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"لیپ گلاس برای پسری که بلاک میکنه/چت رو دونفره پاک میکنه" این دیگه باز چه چرندیه که ترند شده؟ مگه بلاک کردن و پاک کردن چت دونفره فقظ مخصوص دختراست؟ خیلی مسخره این🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
برای ایدل مردت که روی استیج تلمـبه میزنه میمـالی اون وقت به ایدل دختری که روی استیج شیک میزنه میگی صـنده؟🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
اگه کیپاپری لازم نیست به خواننده های هالیوودی هیت بدی تا گروه های کیپاپ و ایدل هاتو بکشی بالا، بس کن🧏🏻♀