بس کن ایرانی 🙎🏻♀
برای ایدل مردت که روی استیج تلمـبه میزنه میمـالی اون وقت به ایدل دختری که روی استیج شیک میزنه میگی صـنده؟🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
اگه کیپاپری لازم نیست به خواننده های هالیوودی هیت بدی تا گروه های کیپاپ و ایدل هاتو بکشی بالا، بس کن🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
"همه جا پر از گاث و الت شده دارن خزش میکنن"، بس کن مسخره، همه حق دارن استایلی که میخوان رو داشته باشن و با این کار استایلی خز نمیشه🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
تمام کسایی که پروفایلای اینجوری میزارن فکر نمیکنن که خفن و کولن، کم مونده به رنگ شورت بقیه هم گیر بدین🧏🏻♀
بس کن ایرانی 🙎🏻♀
همه ی گرایـش ها عادی و قابل احترام هستن (بهجز پـدوفـیلی) و هیچ گـرایشی از اون یکی "بهتر" یا "نرمالتر" نیست🧏🏻♀