'بینِ راه☾'
😭واییی، پشت خونمون باشگاه اسب سواریه ولی نمیدونم برم یا نه؟
باشگاه اسب سواری برای اسب همایشی بری خیلی خوبه من برای اسب همایشی میرم یه تایمی اسب مسابقه ای میرفتم مسابقه ای اذیتت میکنه همایشی هم اذیت نمیکنه هم راحت تری .
بنظرم یه جوری برو که بتونی پولاتو جمع کنی قسطی اسب بخری ...🎀🌚
'بینِ راه☾'
باشگاه اسب سواری برای اسب همایشی بری خیلی خوبه من برای اسب همایشی میرم یه تایمی اسب مسابقه ای میرفتم
داداش به حرفات فکرم میکنی؟
اسب بگیره؟
اسبو تو حیاط خونه که نمیتونه نگه داره
اصطبل،برمه،کاه،شلاق،وسایل قشو،دامپزشک،ویتامین،بیل،فرغون،جل،مربی،، دهنه،زین،تنگ،طناب،عرقگیر،پد،گوشگیر،
'بینِ راه☾'
داداش به حرفات فکرم میکنی؟ اسب بگیره؟ اسبو تو حیاط خونه که نمیتونه نگه داره اصطبل،برمه،کاه،شلاق،وس
اسب بگیره میتونه توی همون اصطبل جایی که میره نگه داره یا اگه روستا داشته باشن ببره اون سمت یا حتی باغ
من جیران و توی اسطبل باشگاه نگه میدارم
'بینِ راه☾'
اسب بگیره میتونه توی همون اصطبل جایی که میره نگه داره یا اگه روستا داشته باشن ببره اون سمت یا حتی با
خب آره
من توی اصطبل شخصی نگه میداشتم شروینو
ولی کلا هزینش خیلی بالاست
'بینِ راه☾'
خب آره من توی اصطبل شخصی نگه میداشتم شروینو ولی کلا هزینش خیلی بالاست
اره هزینش بالاس ولی اسب اسب خودت باشه خیالت راحته
'بینِ راه☾'
اسب بگیره میتونه توی همون اصطبل جایی که میره نگه داره یا اگه روستا داشته باشن ببره اون سمت یا حتی با
جیران کهره؟
اسم باشگاهی که نگهش میداری چیه؟
'بینِ راه☾'
مدیا هورس اسم باشگاهست
مدیا هورس مال اسب مسابقه ایه بود
جیران و باشگاه کارن نگه میدارم همونجا هم میرم برای سوارکاری
'بینِ راه☾'
🩰 @LiliumLilium𖦹 ׂ ೀ
تابستون با اختلاف بدترین فصل ساله.
اگه مخالفید میتونید خودتونو اتیش بزنید.
☆☆☆