eitaa logo
کانال ریحانه ی بهشتی(الا بذکر الله تطمئن القلوب)
61 دنبال‌کننده
519 عکس
723 ویدیو
0 فایل
اصفهان ملک شهر ،زخمی عشقی وطنم...
مشاهده در ایتا
دانلود
6.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عطر لبخند خدا پیچید در دنیای من پنجمین خورشید تا گل کرد در شب های من آیه ای نازل شد از سمت بلوغ آسمان روشنی پاشید بر آیینه ی سیمای من میلاد با سعادت پنجمین امام شیعیان گرامی و فرخنده ❣⚡️💐✨🌟💫🌈 https://eitaa.com/banozinab ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
13.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نقل از آیت الله بهجت: ((هرکس از ماه رجب شروع نکند بعید است در ماه رمضان به جایی برسد )) ♦️رجب = ریشه ♦️رمضان = میوه https://eitaa.com/banozinab ✾࿐༅🍃🌸🍃༅࿐✾
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
10.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹حجــــاب از دیدگاه یک زن تازه مسلمان شده چقدر زیبا توضیح میده میگه حجاب نشانه مسلمانیه ┄┄┅┅✿🌺✿┅┅┄┄
🔴 یکی پرسیده ؟؟؟ با این تورم و قیمتهای سر به فلک کشیده چرا جدأ کسی صداش در نمیاد و چرا کسی اعتراض نمیکنه به این وضعیت؟ ✅جواب : نه عزیزجان دیگه کسی نباید هم اعتراض کنه به این وضعیت چون یک ملت دلال و فرصت طلب شدیم به چندین دلیل؛؛؛ ۱ ـ بخاطر اینکه پولارو دلار خریدیم ناراحت میشیم اگه بیاد پایین ... تازه دست به دعا برای بالا رفتن دلار هم هستیم ... ۲ ـ طلا خریدیم و دوست نداریم قیمتش بیاد پایین ... ۳ ـ سهام خریدیم و میخایم گرونتر بشه تا سود بیشتری بکنیم ... ۴ ـ برای خرید پراید ۲۵۰ میلیونی هم صف میکشیم چون میخایم ۴۰۰بشه تا بفروشیم ... ۵ ـ یه زمین و خونه اونم با جور کردن وام و قرض و قوله از قدیم و ندیم داشتیم که الآن قیمتش نجومی و میلیاردی شده و دلمون نمیخواد ارزون بشه ... ۶ ـ ما ملتی شدیم که حاضریم بجای خوردن گوشت و ماهی ، تخم مرغ و سیب زمینی خالی بخوریم ولی ارزش مال و اموالمون کم نشه ... ❇آری عزیزجان ملت شدن میلیاردرهای بی پول ،بدون آکاهی  و بدون اتحاد. ✅طرف خونه اش شده چندین میلیارد ولی ۱۰ میلیون نداره پشت بام خونشو ایزوگام کنه ... ✅طرف ماشینش شده ۱ میلیارد و الی بیشتر ولی ۱۰ میلیون نداره چهار حلقه لاستیک نو بندازه زیرش ... ✅طرف سرمایه اش میلیاردی شده ولی برای هر چیز مفت و نذری حاضره بره تو صف و اگر یارانه 1.5 دلاریشم قطع کنن خودشو به در و دیوار میزنه که این فلان فلان شده ها یارانمو قطع کردن ... ❇در کل ملت میلیاردر شدن ولی میلیاردرهای  گدا. گشنه ‌ نا آگاه و بی خیال 💢با دست خودمون داریم خودمون رو نابود میکنیم و خوشحالیم که میلیاردریم ، اگه قبلأ کشور چند صد تا  دلال داشت الان شدیم یک ملت دلال و فرصت طلب ... پس مسئولین چیکار میکنن ؟ ✅هیچی شوربختانه مسئولین هم مثل ملت سرگرم دلالی اند آنهم از نوع کلانش هستن ... حالا کی میخواد وضعیت خوب بشه ؟ ✅هیچ وقت  ، چون کسی حاضر نیست چیزی رو ارزون بده ... خب تا کی این وضعیت باید ادامه داشته باشه ؟  ✅تا زمانی که خودمون به خودمون رحم کنیم که قطعا این امر محاله و حالا حالاها هم این وضعیت ادامه خواهد داشت  متاسفانه.. چرا ؟ چون میلیاردر شدیم و دیگه دوست نداریم میلیونر بشیم ...                                          ✒ حسن نادری  مدرس‌ پژوهشگر و مشاور
امروز ۱۴۰۴/۱۰/۶،سکه از ۱۵۸ میلیون گذشت،دلار ۱۳۸ هزار تومان را رد کرده،جنگ هم شد،مکانیسم هم فعال! اما خدا را شکر که جلیلی،رئیس جمهور نشده...