2.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🌺توسل بسیارمجرب به حضرت عباس(ع)🌺
👈می گویند زنهای عرب دلشان که میگیرد، غصه که میافتد به جانشان، راه کج میکنندسوی حرم توآقا!
مینشینندیک گوشه،چادرشان را روی صورتشان میکشند هی میگویند یا عباس ادرکنی،ادرکنی بحق اخیک الحسین،
اصلا حرمت معروف است به عقدهگشایی و باز کردن سفرهی دل..
👈میگویندشیعیان مدینه کارشان که گیر میکند،روزگارکه سخت میگیرد،یک راست میروندپشت دیوارهای بقیع،
ستون دوم روبروی حرم نبوی آدرس مزار مادرتان است.
میروندومادرتان را قسم میدهند به شما.
به شمایی که مشگلگشای دلهایی..
👈میگویند شما کاشف الکرب حسینی آقا..
میگویند هر که میرود کربلا،
غمهای دلش حواله میشود به سوی حرم شما.
عقدههای دلش باز میشود در آن صحن،دلش آرام میگیرد..
یا عباس! امشب کربهایم را برایت آوردهام. غصههایم را آوردهام. نه راهی به مدینه دارم نه به کربلا. ماندهام در این شهر پر التهاب.ماندهام دراین خستگی.
نذر کردهام برای دل خستهام، نذر کردهام امشب بنشینم گوشهای و برای دل خستهام 133 بار بخوانم:"یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
👈در کتاب منتخب التواریخ آمده است:
👈نام مبارک حضرت قمر بنی هاشم که عباس است،به شمار ابجد می شود ۱۳۳ و آنکه می گویند:
👈یکی از ختم های تجربه شده این است که هرکس ۱۳۳مرتبه این عبارت را بخواندحاجتش رواخواهدشد:
👈یا کاشِفَ الْکَرْبِ عَنْ وَجْهِ الْحُسَیْنِ اِکْشِفْ کَرْبى بِحَقِ اَخْیکَ الْحُسَیْنِ علیه السلام
هدایت شده از خونه سبزمامان زینب🏡
✨
وقتی کفــتارها حمله کنن ، براشــون
فرقی نمیکنه که همکاسهشون بودی
یا مخالفشون ‼️
همه رو یکجا میدَرند ... 🐗
حواسمون باشه
آب تو آسیاب دشمن نریزیم ⚠️
با #اتحاد ایران حفظ میشه 🇮🇷
با #انتقادسازنده بهتر میشه 🗣
با #اغتشاش پای دشمن به 🧨
میهنمون باز میشه. ⚔
👈🏻انتخاب با ماست 👉🏻
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📣 من زیر بیرق اباالفضلالعبّاسم...
🗓 چهارم شعبان، سالروز ولادت قمر بنیهاشم، حضرت عباس ابن علی علیهمالسلام مبارک باد.
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
🔹 روز #پاسدار # خدمت ❤️ رهبر فرزانه انقلاب❤️ سکاندار بی بدیل و پاسدار همیشگی انقلاب اسلامی مبارک. 🇮🇷❤️
8.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هنوز اون روزا یادمون نرفته😔😢
#جنگ_نرم
هدایت شده از 🇮🇷ایـــرانِبیــــدار
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♨️بدون تعارف با پاسداری که خیلیها با دیدن تصویرش در حوادث تروریستی اخیر، فکر کردن شهید شده
┄┅═✧☫ایرانِبیدار☫✧═┅┄
「➜• @irane_bidar」
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نکند ما هم مثل منتظران امام حسین علیهالسلام، تبدیل به دشمنان امام زمانمان شویم؟
#استاد_شجاعی | #استاد_حائری_شیرازی
‼️برای دونستن این موضوع مهم که میتونه راه نجاتی در روزهای پر آشوب آخرالزمانی باشه، موضوعات این روزهای کانال استاد شجاعی رو از دست ندید👇
https://eitaa.com/joinchat/2891513857C5ab5f34608
🚫🚫🚫
⭕️ بسیار مهم برای سخنرانان
⭕️ دسته بندی مزدوران دستگیر شده در فتنه دیماه ۱۴۰۴
⛔️ نمونه آماری: ۱۱۲۵۲ نفر
⛔️ ۸۸٪ مرد
⛔️ ۱۲٪ زن.
💠 تحلیل کوتاه.
بیش از ۱۰٪ مزدوران دشمن در این فتنه زنان و دختران بوده اند. که با توجه به شدت خشونت ها این درصد قابل تامل است. زیرا با توجه به عاطفی بودن بانوان ایرانی حضور بیش از ۱۲٪ از زنان و دختران در این آشوبهای خشن نشان میدهد این زنان یا آموزش دیده اند. یا به قدری در فساد و تباهی و هرزگی جنسی غرق شده اند که تبدیل به عفریته هایی شیطان صفت گشته اند که کشتن انسان ها و توهین به مقدسات برایشان عادی شده است.
⛔️ ۹۹٪ ایرانی
⛔️ ۱٪ اتباع.
⛔️ ۸۲٪ مجرد،
⛔️ ۱۷٪ متاهل
⛔️ ۱٪ زنان مطلقه.
💠 تحلیل کوتاه.
در آشوبهای اجتماعی دشمن از مجردها بیشتر یارگیری می کند و تجرد می تواند زمینه ساز تخریب و اغتشاش باشد
⛔️ ۲۷٪ زیر ۱۸ سال،
⛔️ ۵۰٪ از ۱۸ تا ۳۰ سال،
⛔️ ۱۸٪ از ۳۱ تا ۴۵ سال.
⛔️ ۴٪ از ۴۵ سال به بالا
💠 تحلیل کوتاه.
حدود یک سوم آشوبگران زیر سن قانونی و عمدتا محصل هستند. این مسئله ضرورت تبیین مسائل سیاسی کشور در مدارس و بکارگیری معلمان انقلابی و دلسوز را بیشتر نشان می دهد. همچنین ۵۰ ٪ آشوبگران از قشر جوان کشور هستند. و این یعنی اینکه ما باید روی جوانها بیشتر کار کنیم. البته عمده مشکل در شکل ارتباط گیری با جوانان است. وگرنه بر خلاف تصور برخی افراد که گمان می کنند ما حرفی برای گفتن برای جوانان نداریم؛ اتفاقا" برای اقناع سازی دستمان پر است. اما مشگل در دو چیز است :👇
۱- بسیاری از اساتید و علماء با اینکه کاملا" دستشان پر است اما روش ارتباط گیری و زبان نسل ایکس؛ آلفا و زد را بلد نیستند و روشهای سنتی مرسوم هم جواب نمی دهد. پس مشکل در علم و دانایی و آگاهی و تسلط انها نیست؛ مشکل در روش است.
۲- برخی اساتید و علماء چنان دکوری برای خود ساخته اند که انتظار دارند نسل آلفا و زد برای شنیدن سخنرانی آنها باید بیاید دست آنها را ببوسد و خواهش کند تا آنها او را آگاه کنند. ولی این اتفاق هر گز نخواهد افتاد. نوع نگاه و تفکر این نسل با دهه ۶۰ و ۷۰ متفاوت است و نیاز به حکیم دوار دارد.
⛔️ ۹۹٪ شیعه.
⛔️ ۱٪ سنی
⛔️ ۷٪ باسابقه دستگیری
⛔️ ۹۳٪ بدون سابقه دستگیری.
💠 تحلیل کوتاه.
این آمار حرف کسانی را که مدعی بودند اکثر آشوبگران سابقه دستگیری قبلی داشته و چون با انها برخورد درستی نشده دوباره وارد آشوب شده اند را باطل و حکیمانه بودن عفو مقام معظم رهبری را تایید می کند.
⛔️ ۳٪ وضع مالی مرفه،
⛔️ ۶۵٪ وضع مالی متوسط
⛔️ ۳۲٪ ضعیف.
💠 تحلیل کوتاه
یعنی اینکه حدود ۷۰٪ آشوبگران مشکل معیشتی نداشته اند. و دردشان بیشتر مزدوری برای دشمن و بر اندازی بوده است.
⛔️ ۸۸٪ دیپلم و زیردیپلم،
⛔️ ۴٪ فوق دیپلم،
⛔️ ۶٪ لیسانس.
⛔️ ۱٪ ارشد و دکتری.
💠 تحلیل کوتاه.
این آمار بخوبی رابطه علم؛ دانایی و آگاهی را با کاهش آشوبها را نشان میدهد
⛔️ ۱۷٪ دانشآموز،
⛔️ ۶٪ دانشجو،
⛔️ ۱٪ کارکنان دولتی،
⛔️ ۱٪ نظامی،
⛔️ ۷٪ کسبه،
⛔️ ۷٪ بیکار،
⛔️ ۶۰٪ شغل آزاد،
⛔️ ۱٪ بازنشسته.
💠 تحلیل کوتاه.
پس مشاغل آزاد که در کشور ما بیشتر دلالی و واسطه گری است می تواند آسیب زا باشد و باید برای آن فکری کرد.
مخصوص سخنرانان محترم سیاسی
🔺#دو_کلمه_حرف_حساب 👇
╔════════════╗
🇮🇷 @harffe_hesab 🇮🇷
╚════════════╝
6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🙏🏻 بچههاتون رو با سختی آشنا کنید...
✅ آیدی دریافت سؤالات👇
@pasokhgo313
📎 #مشاوره
📎 #فرزند_پروری
📎 #سختی
کودک شاد🍀
🌱https://eitaa.com/koudakshad
با انتشار خبر فوت #رضا_رویگری
یاد کنیم از خاطره ایشان در سریال مختار نامه از زبان خودشان که در حسینه #ستاد_نیروی_زمینی بیان کرد.
وی گفت پلان برداشت مربوط به بردن حضرت علی اصغر به طرف میدان جنگ در کربلا بود.
نوزاد سه ماهه ایی را که نقش جگرگوشه ابا عبدالله الحسین (ع) را بازی میکرد، سوار بر اسب به صحنه فیلم برداری آوردند و تمام مراحل فیلم برداری هم زیر نظر همه عوامل سریال مو به مو و واو به واو کنترل میشد .
موقعی که آقا ابا عبدالله قنداقه شیر خوار و جگر گوشه شان را به روی دست گرفت مقابل دشمن ، ظاهرا سایه ایی که قنداقه بر روی زمین ایجاد کرده بود، باعث شد تا اسب در یک آن رم کرده و نوزاد شش ماهه ( یا همان حضرت علی اصغر فرضی ) با
رم کردن اسب به زمین افتاد و نوزاد جان به جان آفرین تسلیم کرد !!
در این لحظه ،فیلم برداری قطع و گریه مادر بچه و بهم ریختن اوضاع در آن هنگام قیامتی بر پا شد .
آقای رویگری می گفت :
آقا سید همانجا روی زمین سجده ایی کردند که حدود ۲۰ دقیقه ایی طول کشید
تمام دکترا و عوامل صحنه ، همه سرگردان و هاج و واج ماجرا ....
بعد ۲۰ دقیقه صدای گریه نوزاد یا همان حضرت علی اصغر بلند شد و
گریه شوق همه عوامل و هم همه و....
می گفت
خودم در کنار #سید_میرباقری بودم که بعد از شنیدن گریه بچه سر از سجده برداشت
و ذکر یا ابا عبدالله ممنونتم، با صدای بلند تمام فضای فیلم برداری را پر کرده بود.
رویگری می گفت من که با میر باقری چندین سال هست که رابطه نزدیکی دارم
از ایشان پرسیدم چی شد آقا سید؟؟؟
ایشان که تمام سجده را در حال گریه بودند وبا چشمان پر اشک گفت :
در سجده ام به مولا و سرورم آقا عبدالله گفتم اگر این بچه را شفا ندهی از این فیلم و همه فیلم برداری ها را کامل کنار می گذارم
و برای همیشه از این نوع فیلم ها کناره گیری میکنم.
آقا و مولایم عنایت کرد و بچه مرده را به اذن خداوند بزرگ به پدر و مادر اش تحویل داد .
ضمنا رویگری خدا بیامرز می گفت از وقتی این صحنه را با چشم خودم دیدم همه کار های بد ام را حتی سیگار کشیدن ام را هم کنار گذاشتم .
خاطره ایی بود از آن خدا بیامرز
روح اش و یادش گرامی باد.