eitaa logo
کانال ریحانه ی بهشتی(الا بذکر الله تطمئن القلوب)
61 دنبال‌کننده
521 عکس
726 ویدیو
0 فایل
اصفهان ملک شهر ،زخمی عشقی وطنم...
مشاهده در ایتا
دانلود
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
«هر کبابی بدون من، یه داستان ناقصه… من پیازم!» 🧅🔥 «ترش، تیز و پرخاصیت؛ من اون وسط غذا هستم که همه چیزو کامل می‌کنم.» 🍴 «یه قطره آبلیمو، یه ذره سماق، و من؛ قهرمان سفره‌ی تو!» 💧🌿 «نمی‌تونی منو حذف کنی… من هم طعمم، هم سلامتی!» 😎 «پیاز یعنی طعم، یعنی سلامت، یعنی زندگی وسط هر لقمه.» 🧅
جز وصال تو مداوا نشود زخم دلم چه شود گر نظری بر من بیچاره کنی...؟‌ سلام منجی عالم❤️ سلام مَهدی زهرا
📣 می‌خوام یه چیزی بگم تا دلمون آروم بشه و خیلی غصه حوادث این روزهای آخرالزمانی رو نخوریم👌 👈 لطفاً قدری دل بدید 🦋 اول اینکه: خدای گوشت ۱۰۰هزارتومنی با خدای گوشت ۱میلیون تومنی تغییر نکرده و روزی‌رسون در دوحالت خودشه و تمام، پس توکلمون رو قوی کنیم و رابطه قلبی‌مون رو باهاش بیشتر کنیم❤️ 🦋 دوم اینکه: یادمون نره که توی عصر آخرالزمان هستیم؟! عصری که تمام ائمه و پیامبران(علیهم‌السلام) آرزو داشتن توی این عصر بودن و به امام زمانشون خدمت میکردن؛ عصری که اگر ثابت قدم باشیم توی دینداری، بالاترین مقام نسبت به شهدای جنگ‌های بدر و احد رو خواهیم داشت، ان‌شاءالله👌 حالا این یعنی چی؟! یعنی بدون اینکه به میدون جنگ بریم و جون بدیم، فقط با حفظ دینداری، یک ضرب تمام مقاطع رو طی کردیم و شدیم شاگرد اول خدا و مقاممون در آخرت از شهدا هم رفته بالاتر😊 و این رو بدونیم که توی روی‌دادهای پیش‌رو که سیستم مستکبر عالم برای دنیا در نظر گرفته، که به زودی شاهد به هم ریختگی در کل دنیا میشیم، ما در امن‌ترین نقطه دنیا، یعنی ایران🇮🇷 به دنیا اومدیم، و اون روز که خیلی دور هم نیست، روزی هزاربار خدارو شکر میکنیم که توی ایران هستیم (امن‌ترین کشور در آخرالزمان)؛ الان هم جنگ ما با اسرائیل شروع شده، اینبار نه با پرتاب موشک، بلکه با عوامل اجیرشده موساد در خیابان‌های ایران، با بالا و پایین کردن قیمت‌ها و به ستوه‌آوردن مردم. عزیزانم! صبور باشیم، ما توی جنگ هستیم و این قیمت‌ها دستوریه، دستور هم از اتاق‌های فکر صهیونیست صادر میشه، برای اینکه ما به ستوه‌بیایم و پشت ولایت فقیه رو خالی کنیم و بگیم دیگه بسه، تا فشار بیاریم به رهبر و بگیم فقط می‌خوایم تموم بشه این سختی‌ها حالا به هر قیمتی. عزیزانم! اگر این جنگ رو دوام نیاریم و نتونیم از این دوره سخت اقتصادی عبور کنیم، باید دورانی مثل سوریه و سودان رو به چشم ببینیم😖 که زنان رو به اسارت میبرن و مردان رو سر‌می‌برند و هزاران بلای دیگه! همه میدونیم شرایط سخت شده، خیلی، شاید سخت‌تر هم بشه😢 ولی اگر دوام بیاریم و پشت ولایت بمونیم، این سختی خیلی کوتاهه و به زودی می‌گذره🤲 و بحول و قوه الهی، ایرانی رسیدن به قله رو می‌بینه و تبدیل شدن ایران به ابرقدرت جهانی، بسیار نزدیکه؛ فقط قول بدیم که دوام بیاریم و پشت ولایت رو خالی نکنیم🙏 ان‌شاءالله به‌زودی بهترین روزها رو در ایران شاهد خواهیم بود، طوری که زندگی در ایران آرزوی مردم دنیا خواهد شد✨ منتظران واقعی هیچ‌وقت دلسرد نمی‌شن، چون انتظار، رمز پیروزی‌ست✌️ 🦋 لطفا پخش حداکثری تا حال همه رو خوب و خوب‌تر کنیم🙏.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محکم بایستید و خوتان را برای ظهور آماده کنید 🔵 مسیر زنـدگـی | یـاد مــرگ @zendegipasazzndegi @zendegipasazzndegi
‌ ترس از قطع شدن دست و پامون توسط این پنکه سقفیا خیلی بیشتر از f35 آمریکاست
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا