📣 میخوام یه چیزی بگم تا دلمون آروم بشه و خیلی غصه حوادث این روزهای آخرالزمانی رو نخوریم👌
👈 لطفاً قدری دل بدید
🦋 اول اینکه:
خدای گوشت ۱۰۰هزارتومنی با خدای گوشت ۱میلیون تومنی تغییر نکرده و روزیرسون در دوحالت خودشه و تمام، پس توکلمون رو قوی کنیم و رابطه قلبیمون رو باهاش بیشتر کنیم❤️
🦋 دوم اینکه:
یادمون نره که توی عصر آخرالزمان هستیم؟!
عصری که تمام ائمه و پیامبران(علیهمالسلام) آرزو داشتن توی این عصر بودن و به امام زمانشون خدمت میکردن؛
عصری که اگر ثابت قدم باشیم توی دینداری، بالاترین مقام نسبت به شهدای جنگهای بدر و احد رو خواهیم داشت، انشاءالله👌
حالا این یعنی چی؟!
یعنی بدون اینکه به میدون جنگ بریم و جون بدیم، فقط با حفظ دینداری، یک ضرب تمام مقاطع رو طی کردیم و شدیم شاگرد اول خدا و مقاممون در آخرت از شهدا هم رفته بالاتر😊
و این رو بدونیم که توی رویدادهای پیشرو که سیستم مستکبر عالم برای دنیا در نظر گرفته، که به زودی شاهد به هم ریختگی در کل دنیا میشیم، ما در امنترین نقطه دنیا، یعنی ایران🇮🇷 به دنیا اومدیم،
و اون روز که خیلی دور هم نیست، روزی هزاربار خدارو شکر میکنیم که توی ایران هستیم (امنترین کشور در آخرالزمان)؛
الان هم جنگ ما با اسرائیل شروع شده، اینبار نه با پرتاب موشک، بلکه با عوامل اجیرشده موساد در خیابانهای ایران،
با بالا و پایین کردن قیمتها و به ستوهآوردن مردم.
عزیزانم!
صبور باشیم،
ما توی جنگ هستیم و این قیمتها دستوریه،
دستور هم از اتاقهای فکر صهیونیست صادر میشه،
برای اینکه ما به ستوهبیایم و پشت ولایت فقیه رو خالی کنیم و بگیم دیگه بسه،
تا فشار بیاریم به رهبر و بگیم فقط میخوایم تموم بشه این سختیها حالا به هر قیمتی.
عزیزانم!
اگر این جنگ رو دوام نیاریم و نتونیم از این دوره سخت اقتصادی عبور کنیم، باید دورانی مثل سوریه و سودان رو به چشم ببینیم😖
که زنان رو به اسارت میبرن و مردان رو سرمیبرند و هزاران بلای دیگه!
همه میدونیم شرایط سخت شده، خیلی، شاید سختتر هم بشه😢
ولی اگر دوام بیاریم و پشت ولایت بمونیم، این سختی خیلی کوتاهه و به زودی میگذره🤲
و بحول و قوه الهی، ایرانی رسیدن به قله رو میبینه و تبدیل شدن ایران به ابرقدرت جهانی، بسیار نزدیکه؛
فقط قول بدیم که دوام بیاریم و پشت ولایت رو خالی نکنیم🙏
انشاءالله بهزودی بهترین روزها رو در ایران شاهد خواهیم بود، طوری که زندگی در ایران آرزوی مردم دنیا خواهد شد✨
منتظران واقعی هیچوقت دلسرد نمیشن، چون انتظار، رمز پیروزیست✌️
🦋 لطفا پخش حداکثری تا حال همه رو خوب و خوبتر کنیم🙏.
3.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
محکم بایستید و خوتان را برای ظهور آماده کنید
🔵 مسیر زنـدگـی | یـاد مــرگ
@zendegipasazzndegi
@zendegipasazzndegi
4.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👈از این کارا تا حالا کردید!
وَ أَنْفِقُوا مِنْ مٰا رَزَقْنٰاكُمْ مِنْ قَبْلِ أَنْ يَأْتِيَ
أَحَدَكُمُ اَلْمَوْتُ فَيَقُولَ رَبِّ لَوْ لاٰ أَخَّرْتَنِي إِلىٰ أَجَلٍ قَرِيبٍ فَأَصَّدَّقَ وَ أَكُنْ مِنَ اَلصّٰالِحِينَ
و از آنچه به شما داده ایم، انفاق کنید؛ پیش از آنکه مرگ هر یک از شما فرا رسد و بگوید: «ای پروردگارم! ای کاش (مرگ) مرا اندکی به تأخیر می انداختی تا صدقه دهم و از نیکوکاران باشم
المنافقون(آيه: 10)
6.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🧐قابل اونایی که میگن شبکه های ماهواره روی من تاثیر نداره..
هدایت شده از 💝خانواده بهشتی👨👩👧👧
4.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 «همانا دنیا پرستان چونان سگهای درنده[هستند] که پیوسته پارس میکنند و برای دریدن صید در شتابند»
📌 مولای متقیان علی علیهالسلام، نامه ۳۱ نهج البلاغه
«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»
┄┄┅┅┅❅❁❅┅┅┅┄┄
15.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
#پیشنهاد_مشاهده
عملیات سقوط تهران!
🔹 انیمهای که کاربر ژاپنی درباره وقایع ۱۸ و ۱۹ دی ایران منتشر کرد و به نقش موثر نیروهای امنیتی ، انتظامی ، سپاه پاسداران، ارتش و بسیج اشاره کرده است در راستای حفظ امنیت و جان مردم ، جوانان و نوجوانان کشور در مقابل تروریست های مسلح
#اغتشاشات
#فتنه_آمریکایی
🔻 ببینید و رسانه باشید
به کانال #تربیت_دینی_کودک_و_نوجوان ملحق شوید:
https://eitaa.com/tarbiatkoodak_nojavan
830.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴 تصاویر ماهواره ایرانی از آمریکا؛
ماهواره خیام از سایت هسته ای جورجیای آمریکا با وضوح ۷۰ سانت عکس با کیفیت بالا فرستاده که حتی میتونه انسان ها رو هم نشون بده.
ای کاش این خبرها بیشتر منتشر بشه
وتو این اوضاع مملکت فروشی وخودتحقیری واقعیت هاا وپیشرفت ها دیده بشه
جهادتبیین .
🇮🇷اخبار جبهه مقاومت
@afsaranemam
@afsaranemam
# وعده صادق
🌍 آیدی پذیرش تبلیغات
@f_aaha
👈 رسانه باشيد
3.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
..
دوستان به بچه هاتون قرآن یاد بدید
وقتی که براتون بخونند قندی تو دنیا نیست که تو دلتون آب نشه🥹
بچه های حافظ قرآن تو بهشت بر سر پدر و مادرشون تاج طلا میزارند🥰
❤️❤️