eitaa logo
بین الطلوعین
358 دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.6هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مجلس قوی، دولت قوی و اجرای قوی را در پی دارد رئیس‌جمهور: 🔹حتما مجلس قوی، دولت قوی و اجرای قوی را در پی خواهد داشت. همکاری مجلس و دولت به شدت اهمیت دارد. 🔹امیدواریم بتوانیم شاهد تشکیل مجلس قوی در زمان مقرر باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔸نوام چامسکی یکی از بزرگ‌ترین فیلسوفان و زبان‌شناسان عصر حاضر است. 🔹از او در یک فضای دانشجویی در مورد مناقشه ایران و اسرائیل و سوال پرسیده‌اند. 🔺پاسخش دیدنی و البته بسیار مهم است ... 🔺روایت رژیم صهیونیستی از فلسفه وجودی‌اش در حال ترک خوردن است. 🔹وقتی از مدار خارج شوی، آنگاه با منطق نوام چامسکی از حق دفاع خواهی کرد. 👆کلیپ و حرف‌های دلنشین چامسکی را و کنیم.
💢واشنگتن‌پست: دلیل تعلیق رابرت مالی نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و به سرقت رفتن آنها از طریق حمله سایبری بود/ اعضای ارشد کنگره آمریکا خواستار توضیح شدند 🔹️روزنامه واشنگتن پست در یادداشتی ادعا کرد تعلیق رابرت مالی، نماینده سابق دولت بایدن در امور ایران و عضو اصلی تیم مذاکره‌کننده آمریکا در مذاکرات هسته‌ای و تعلیق مجوز فعالیتش در کاخ‌ سفید که چند ماه پیش صورت گرفت، به علت نگه‌داری اسناد محرمانه در تلفن شخصی و سرقت شدن آن‌ها از طریق حمله سایبری بوده است. 🔹️در همین خصوص، جمعی از اعضای ارشد کنگره آمریکا در نامه‌ای به آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا نوشتند طبق تحقیقات خود دریافته‌اند یک «عامل متخاصم سایبری» توانسته به گوشی یا ایمیل شخصی رابرت مالی دسترسی پیدا کند، و از بلینکن خواسته شده این یافته‌ها درباره نماینده ویژه آمریکا در امور ایران را تایید کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
『بسم‌اللھ‌ِ الذی‌خَلقَ‌الحُسَیۡن؏』 بِسْمِ رَبِّ نـٰآمَتـ ڪِھ اِعجٰاز مےڪُنَد ؛ یـٰابقیَة‌اللّٰه..؛🌿🤍ˇˇ! السلام علیک یاصاحب الزمان عجل الله السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ــــــ ــ اَللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلۍمُحَمَّدِوَآل‌ِمُحَمَّد وَ‌عَجِّل‌فَرَجَهُم🤍🌿ッ صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
بگیر دست گرفتارهای راهت را مگیر از دلِ دلدادگان، نگاهت را... شکسته ایم در این عصر سخت وانفسا بیا که با تو ببینیم روز راحت را... دلم گرفته کجایی به هر کسی گفتم... خبر نداشت نشانی خیمه گاهت را تعجیل در فرج مولایمان صلوات
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
شُوق‌ِمابه‌ِکَربـَلاقاصدِبی‌دَردکُجامیدانَد؟! آن‌قَدَرشُوقِحُسین؏داریم‌که‌ِخُدامیدانَد صلی‌الله‌علیک‌یااباعبدالله✋️
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 🌱ختم 14 شاخه گل صلوات🌱 برای سلامتی و تعجیل در امر فرج آقا امام زمان عجل الله 🕊🌿*اَللّهُمَ*        🕊*صَلَّ*             🕊🍃*عَلی*                 🕊*مُحَمَّد*ٍ                    🕊🌿*وَآلِ*                      🕊*مُحَمَّد*                       🕊🍃*وَعَجِّل*                      🕊*فَرَجَهُم*                   🕊🌿*وَ اَهلِک*               🕊*عَدُوَّهُم...*          🕊🍃*اَللّهُــــمَّ*      🕊 *عَجـِّل لِوَلیِّکَ* 🕊🌿 *الفَـرَج*🕊 🌿*🕊 اللهم عجل لولیک الفرج
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋 روز چهارشنبه را با تلاوت فرازهایی بسیار زیبا از سوره های تکویر، نباء، قمر و الرحمن، اسراء و آل عمران، با تصاویر مربوطه و دیدنی با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهر امامین جوادین و حضرت علی بن موسی الرضا عليهم السلام تقدیم می نمائیم .
5138168600.mp3
1.14M
روز چهارشنبه روززیارتی امام کاظم علیه السلام امام رضا علیه السلام امام جوادعلیه السلام امام هادی علیه السلام
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شکست سیاست سرکوب دانشجویان آمریکایی از زبان مجری و تهیه کننده مصری 🔶«معتز مطر» مجری، تهیه‌کننده و برنامه‌ساز مصری: کارهای دیوانه‌وار پلیس آمریکا برای جلوگیری از این تظاهرات و خیزش بی‌سابقه‌ای که اساتید دانشگاه‌ها نیز به آن پیوسته‌اند، سودی نداشته؛ آمریکا بزرگ‌ترین حامی رژیم صهیونیستی نتوانست جلوی اهتزاز پرچم فلسطین را در خاک خود بگیرد.
36.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
📽 سرنوشت مجریان زن در رسانه‌های مدعی زن‌زندگی‌آزادی!
🔺حق‌الزحمه دستیاران پزشکی به ۱۵ میلیون رسید 🔹وزیر بهداشت:حق‌الزحمه دستیاران پزشکی تا قبل از دولت مردمی، بسیار اندک و موجب نبود انگیزه کاری در آن‌ها بود؛ حق‌الزحمه این دانشجویان به حدود ۱۲ تا ۱۵ میلیون تومان افزایش یافته است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺رئیسی: نگاه مغرب‌زمین را در مورد زن و دختر قبول نداریم 🔹غربی‌ها نگاه ابزاری به زن و دختر دارند. منزوی کردن زنان را به هیچ وجه قبول نداریم.
🔺بازداشت یکی از اعضای شورای‌شهر بندر ماهشهر 🔹دادستان ماهشهر: یکی از اعضای شورای‌شهر به‌دلیل تخلفات مالی بازداشت و روانهٔ زندان شد.
🔺پلیس: ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها ممنوع است رئیس پلیس راه تهران بزرگ: 🔹ورود موتورسیکلت به آزادراه‌ها به ویژه آزادراه تهران شمال ممنوع است. 🔹در صورت مشاهده تردد موتورسیکلت‌ها در آزادراه این موتورسیکلت‌ها توقیف می‌شود.
داعش مجددا آلمان را به عملیات انتحاری در ورزشگاه‌های فوتبال تهدید کرد! 🔹در آستانه بازی‌های نیمه نهایی جام باشگاه‌ها
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺 فرود هواپیما بدون چرخ جلو 🔹ارابهٔ فرود هواپیمای باریِ پاریس به استانبول باز نشد و خلبان توانست این هواپیما را بدون چرخ‌های جلو به زمین بنشاند.