eitaa logo
بین الطلوعین
359 دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.6هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎞 سلیمانی عرصه دیپلماسی شاگرد مکتب سلیمانی تو چه کار کردی؟ 🔹 امام جمعه چهاردانگه 🏴 |
🔻سقوط علی لاریجانی به ارتفاع پست 🚨 بی‌اخلاقی علیه شهدای خدمت در اولین روز فعالیت انتخاباتی علی لاریجانی/ بدل روحانی منتقدان خود را «اهریمن» خواند! 🔹️پس از گذشت سه سال، علی لاریجانی صبح امروز و ساعاتی پس از حضور در ستاد انتخابات کشور با انتشار یک توئیت، به شهدای خدمت کنایه زده و نحوه شهادت آنها را به تمسخر گرفت که با واکنش تند مردم و مسئولین رو به رو شد. 🔹علی لاریجانی همچون دوره قبل، کار خود را با توهین و کنایه آغاز کرد. البته با این تفاوت که توهین امروز او به شهدای خدمت انتقاد مردم و کاربران مجازی را به همراه داشت، تا آنجا که او را مجبور به پاسخگویی درباره توییت خود کرد. 🔹️ علی لاریجانی سه سال قبل و پس از ثبت نام در انتخابات در نطقی، به نامزد رقیب آیت‌الله رئیسی کنایه زده و گفته بود: «تجارت، نظامات پایدار می‌خواهد. حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود. سیاست روشن و ثبات در قواعد می‌خواهد و فعل و انفعالات طبیعی خود را می‌طلبد و با اقدامات نمایشی، مسایل پیچیده کشاورزان، بازنشستگان، کارگران، بیکاران و ... حل نمی‌شود.» او دوره گذشته با نظر شورای نگهبان ردصلاحیت شد و نتوانست توهین های خود را ادامه دهد.
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ* 🏴🤚🏿 *سلام* طلوع فجر غم انگیز شنبه دوازدهمین روز از ماه خرداد و بیست و سومین روز از ماه ذی‌القعده، که بنا بر روایتی مصادف است با شهادت حضرت علی ابن موسی الرضا(علیه‌السلام) را به پیشگاه حجت حق امام زمان(عجل فرجهم) و پیروان این امام همام تسلیت عرض نموده و سخن امروز را به دل نوشته‌ای در این خصوص اختصاص خواهم داد. 🏴🕌یا غریب الغربا و یا معین الضعفاء 🏴🖋تو آن جگرسوخته ‌اى که آب را به زائرانش هدیه مى‌‏کند؛ زیرا اولاد على علیه‏السلام از عزیزترین‏هاى خود مى‏‌بخشیدند و من در صحن تو، به دنبال اشاره‏‌هایى مى‏‌گردم که با آن حرف مى‏‌زنى؛ مثل پرواز همان کبوتران که با گندم‏هاى محبت تو، عمرى است اسیر رهایى در آسمان همجوار تواند.   🏴👈🏿هر روز به شوق تکرار خاطره تو و آهو، آهوى دلمان از هر جا رمیده مى‏‌شود؛ دوان دوان در سایه تو مأوا مى‏‌گیرد تا دست تو، مثل ابرى سخاوتمند، بر نیازش ببارد؛ پس اشتیاق تند ما را مجاب کن یا على بن موسى الرضا! 🏴🖋با سخنی از امام رضا(علیه‌السلام) در روز زیارتی این امام، جان خود را صفا می‌دهیم: 🏴👌🏿"پيوند خويشاوندى را برقرار كنيد گرچه با جرعه آبى باشد، و بهترين پيوند خويشاوندى، خوددارى از آزار خويشاوندان است." 🏴🌿🏴 بارالها: بر محمد(صلی‌الله علیه و آله) و آل محمد(علیهم صلوات‌الله) درود فرست و زیارت با معرفت هشتمین امام معصوم را در دنیا و آخرت نصیب‌مان فرما و اموات مؤمنین و مؤمنات را در ثواب زیارت‌ها سهیم گردان. *التماس دعا* 🇮🇷🏴🇮🇷🏴🇮🇷🏴🇮🇷🏴🇮🇷🏴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹مدیران دانشگاه گوئینزلند ادامه همکاری با شرکتهای اسلحه سازی اسرائیل رو به رای گیری گذاشتند که تمام دانشجویان شرکت کننده در انتخابات ، اینگونه به قطع همکاری دانشگاه با کارخانجات اسلحه سازی رای دادند .
👍مکزیکی‌ها همیشه روحیه گانگستریشون بالا بوده و کلا حال و حوصله تظاهرات مسالمت آمیز رو ندارن ، مستقیم بلند شدن رفتن حمله کردند به سفارت اسرائیل . 😜 مکزیک گزینه مناسبی برلی تشکیل هسته مقاومت نظامی هست .😁
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ در یک حرکت زیبا یک شیرینی فروشی فرانسوی کیک‌های مزین به پرچم فلسطین را می فروشد و درآمد حاصل شده را برای کمک به کودکان غزه اهدا می کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⭕️ جروزلم پست: آیت‌الله خامنه‌ای از دانشجویان آمریکایی می‌خواهد به نبرد علیه سیاست نسل‌کشی اسرائیل ادامه دهند.
28.08M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔹شهید رئیسی : یا علی بن موسی الرضا (ع) ، دلم مال شماست ، دوست دارم دلم را پیش شما بگزارم و...
🔹شیرزنی در احاطه گرگ صفتان
🔹دست نوشته جالب پیرزن انگلیسی ای مسلمانان ! حاکمان شما سگِ صهیونیزم هستند ...از برادران خود در فلسطین حمایت کنید .
📸 عکس شهید در اتاق عملیات رزمندگان عراقی قبل از عملیات علیه صهیونیست‌ها
پادکست شهید جمهور قسمت 1.mp3
49.16M
🌀 پادکست قسمت اول 🎙(خادمی) 🕌 به مناسبت هفتمین روز خاکسپاری شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی 🔹 زندگی شخصی و کودکی سیدابراهیم 🔹 سید ابراهیم چرا به قم رفت؟! 🔹 مبارزات سید ابراهیم در اوج نوجوانی 🔹 اولین مسئولیت رسمی سیدابراهیم چه بود؟! ❗️چرا همدان شهر مهمی بود و دادستانی آنجا به سید ابراهیم رسید؟! وحید حاجیلو که بود؟! ⚔ کاملترین توضیح درباره اعدام‌های سال ۶۷، نقش سیدابراهیم در این اعدام‌ها چه بود؟!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇵🇸 تاریخ در حال ورق خوردن است! تو کدام سمت ایستاده‌ای؟ ویدیویی که در صفحه دفتر رهبرمعظم انقلاب منتشر شده است!
🔹‏ژاپنی ها اولین جنگنده F35 را در کارخانه میتسوبیشی سر هم کرده اند و یک روحانی شینتو آنرا برکت میدهد. اگر در ایران برای یک دستاورد نظامی، مراسم مذهبی بجا بیاورند، مشتی سلبریتی و روشنفکر و برانداز شروع به هیاهو و تمسخر میکنند. اما چون دولت ژاپن دست نشانده آمریکاست کسی چیزی نمیگوید.
📌برای کسب مسئولیت در کشور اسلامی ملاک کجی لباس نیست مهم کج نبودن دست هست 🖌نورا
🔸پلیس آمریکا ۸۰ دانشجوی معترض حامی فلسطین را دستگیر کرد 🔹اسکات هرناندز جیسون دستیار معاون دانشگاه سانتاکروز در ایالت کالیفرنیا آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد که افسران پلیس، ۸۰ نفر از دانشجویان معترض حامی فلسطین متحصن در محوطه این دانشگاه را دستگیر کرده‌‌اند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
راه‌اندازی بزرگترین بیمارستان مادر و کودک در ایرانشهر 🔹راه‌اندازی این بیمارستان با ۱۴۰ تخت، شاخص درمان در منطقه جنوب سیستان و بلوچستان را ارتقاء خواهد داد.
محدودیت‌های ترافیکی سالگرد ارتحال امام 🔹معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ: تمام موتورها و خودروهای سنگین از شب یکشنبه به مناسبت مراسم ارتحال امام خمینی(ره) در معابر پایتخت ممنوعیت تردد دارند.