eitaa logo
بین الطلوعین
335 دنبال‌کننده
5.3هزار عکس
4.8هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
『بسم‌اللھ‌ِ الذی‌خَلقَ‌الحُسَیۡن؏』 بِسْمِ رَبِّ نـٰآمَتـ ڪِھ اِعجٰاز مےڪُنَد ؛ یـٰابقیَة‌اللّٰه..؛🌿🤍ˇˇ! السلام علیک یاصاحب الزمان عجل الله السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین علیه السلام ــــــ ــ اَللّهُمَّ‌صَلِّ‌عَلۍمُحَمَّدِوَآل‌ِمُحَمَّد وَ‌عَجِّل‌فَرَجَهُم🤍🌿ッ صلے‌الله‌علیڪ‌یا‌اباعبدللھ الـٰلّهُمَ؏َجــِّلِ‌لوَلــیِّڪَ‌اَلفــَرَج بحق‌ حضࢪٺ‌زینب‌ڪبرۍسلام‌الله‌علیها‌
🌷الهی با نام و یادت 💗💫روزمان را آغاز میکنیم 💫خدایا به اندازه مهربانیت 💗💫درکار همه برکت 🌷درمشکلشان گشایش 💫در وجودشان سلامتی 🌷در زندگَیشان 💗💫خوشبختی قرار بده آمین 💫الــهـــی بــه امــیــد تـــو ❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ ❥‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
السَّلامُ علیکُم یا اهلَ بَیتِ النُّبوَّة 🌿14 شاخه گل صلوات نذر🌿 سلامتی و ظهور مولا و ‌مقتدایمان حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف با عجل الفرجهم 🌿*اَللّهُمَ*       🕊*صَلَّ*             🌿*عَلی*                 🕊*مُحَمَّد*ٍ                    🌿*وَآلِ*                      🕊*مُحَمَّد*                       🌿*وَعَجِّل*                      🕊*فَرَجَهُم*                   🌿*وَ اَهلِک*               🕊*عَدُوَّهُم...*          🌿*اَللّهُــــمَّ*      🕊*عَجـِّل لِوَلیِّکَ* 🌿*الفَـرَج*🌿🕊🌿*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تکرارش هم لذت بخش است 🌷شهید باکری ‌در حال محاصره دشمن، خطاب به ‌شهید کاظمی: احمد، اینجا من ‌چیزی ‌می‌بینم، اگر بیایی، دیگر نخواهی ‌رفت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🕋روز پنجشنبه را با تلاوت فرازهایی بسیار زیبا از کلام الله مجید با تصاویر دیدنی و مربوطه با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهر امامین عسکریین علیهما السلام و ارواح شهدا و درگذشتگان تقدیم می نمائیم .
♥️ بال و پرم به شوق حرم باز می شود یعنی دوباره لحظه ی اعجاز می شود رو به ضریح حضرت آقای «کربلا» با یک سلام صبح من آغاز می شود ❣اَلسلام علی الحسین علیه السلام ❣وعلی علی بن الحسین علیه السلام ❣وعلی اولاد الـحسین علیه السلام ❣وعلی اصحاب الحسین علیه السلام
تمام وزرا یکی یکی باید بررسی بشود. وزیر متدین صد در صد انقلابی مکتبی و قاطع. اگر ما دولتمان باز مثل سابق باشد و آن طور وضع و آن طور دید را داشته باشد ما باید عزای این نهضت را بگیریم. «امام خمینی (ره) - ۲۹ تیر ۱۳۵۹»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹مهدی کلهر در مستند برزخی‌ها: سعید راد می‌گفت من به این امید زنده‌ام که یک روزی نقش حر را بازی کنم بعد بمیرم
⚠️ریشه بی‌اعتمادی‌ها در «اعتماد» مقایسه روزنامه اعتماد در زمان شهید رئیسی و در زمان پزشکیان 🌐کیهان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 پزشکیان: من وعده‌ خاصی ندادم\باشگاه خبرنگاران جوان ✍میلاد خورسندی: آقای پزشکیان امیدوارم فراموشی نگرفته باشید چرا که گوشه‌ای از وعده‌های انتخاباتی شما که کاملا ثبت و ضبط شده و قابل انکار نیست، چنین میباشد: ▫️ما از اول گفتیم، چهارچوب قانون را اجرا میکنیم ▫️بابد جلوی تورم را بگیریم ▫️پرداخت یارانه را باید عادلانه کنیم ▫️سیاست های کلی مقام معظم رهبری را طی خواهیم کرد ▫️راهم راه مولا علیست ▫️نخواهم گذاشت فقرا، محرومین گرسنه شبشان را بر بالش بگذارند ▫️باید کاری کنیم که حقوق با تورم همسان باشد ▫️بنزین را گران نمیکنیم ▫️واردات خودرو باید ازاد شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عاقبت وطن‌فروشی؛ ارازل "زن‌زندگی‌آزادی" مصداق حقیقی "از این‌جا مانده و از آن‌جا رانده"! 🔹گزارش تلویزیون وزارت خارجه آمریکا از دیپورت گسترده فعالینِ ضد ایرانی از کشورهای اروپایی!
ایران امسال بین ۶ تا ۸ پرتاب ماهوا‌ره‌ای خواهد داشت رئیس سازمان فضایی ایران: 🔹بلوک انتقال مداری سامان و یک ماهواره تحقیقاتی در مرداد ماه پرتاب می‌شود. 🔹ماهواره‌های طلوع ۳ و ظفر ۲ آذرماه و دی ماه با پرتابگر خارجی پرتاب خواهند شد و مجموعاً امسال بین ۶ تا ۸ پرتاب خواهیم داشت. 🔹ماهواره سنجشی پارس ۲ با دقت تصویربرداری ۸ متر و ۴ متر است که در مرحله ساخت بوده و امسال رونمایی می‌شود. ماهواره‌های راداری را تعریف کردیم که راد ۱ و راد ۲ است که راد ۱ با دقت ۵۰ متر و راد ۲ با دقت ۲۰ متر است.
عتیقه جای پول را در معاملات مسکن گرفت نایب رئیس اتحادیه مشاوران املاک: 🔹در زمان حاضر معاملات مسکنی در کشور صورت می‌گیرد که خریدار مبلغ معامله را از طریق ارز، طلا، سکه و رمزارزها از جمله بیت‌کوین به فروشنده پرداخت می‌کند. 🔹 دلیل این کار آن است که فروشنده یا موجر نمی‌خواهد درگیر دادگاه به واسطه تعیین سقف اجاره‌بها شود. 🔹با فرض این‌که معامله در یک بنگاه املاک تنظیم می‌شود، نقش مشاور املاک در خرید ملک با طلا و ارز چیست؟ طبق ماده ۱۰ قانون مدنی قراردادهای خصوصی در صورتیکه مخالف صریح قانون نباشد، برای طرفین معامله نافذ است. از سوی دیگر در توافق بین طرفی، مشاوران املاک نقشی ندارند. در مجموع مشاوران قراردادها بر اساس وجه رایج تنظیم می‌‌کنند.
وزیر اطلاعات:‌ مردم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند 🔹بعد از بیانیه‌ای که وزارت اطلاعات داد، با همکاری و همراهی که هیئت‌ها و مجموعه‌های فرهنگی و نیز هوشیاری مردم داشتند، در عملیاتی حدود ۲۰ نفر از افرادی که معمولا از افراد و اتباع غیر مجاز محسوب می‌شوند، شناسایی و دستگیر شدند. 🔹حدود ۱۲ نفر از آنها، افراد عملیاتی بودند که برای عملیات به داخل کشور آمده بودند و ۲ نفر از آنها از رهبران گروه‌های داعشی و تکفیری و وابسته به کشورهایی بودند که با ما همسایه نیستند. 🔹از مردم می‌خواهم در اجاره دادن ملک و به‌کارگیری اتباع غیرمجاز حساسیت بیشتری داشته باشند. کار جدیدی که تروریست‌ها شروع کردند، این است که برای عادی‌سازی به خانواده می‌آیند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آیین‌نامه جدید برای خودروهای فرسوده رئیس ستاد نوسازی ناوگان و اسقاط خودروهای فرسوده: 🔹بر اساس آیین نامه جدید، خودروهای شخصی که ۲۰ تا ۲۵ سال عمر داشته باشند سه گواهی اسقاط دریافت می‌کنند. 🔹قیمت هر گواهی ۳۵ میلیون تومان است. 🔹پیش از این هر خودروی اسقاطی فقط یک گواهی دریافت می‌کرد.
❌در صدد این نباشید منحرفین را راضی کنید. ✅درصدد این باشید منحرفین را اصلاح کنید.
⚫ قاتلان کربلا، کم‌خطرترین دشمنان امام حسین علیه‌السلام ✍ امام موسی صدر، کتاب سفر شهادت حسین علیه‌السلام سه گروه دشمن دارد: 1️⃣ دسته اول آنان که او را کشتند. این دسته کم‌خطرترین دشمنان هستند، چون تنها جسم امام را که محدود بود، کشتند. 2️⃣ دسته دوم آنان که تلاش کردند آثار امام را محو کنند؛ قبر امام را ویران کردند و از آمدن زائران جلوگیری کردند و کسانی که در اطراف قبر آن حضرت زندگی می‌کنند را مورد آزار و اذیت قرار دادند. خطر این دسته بیشتر از دسته اول است، ولی نتوانستند کاری از پیش ببرند. 3️⃣ ولی دسته سوم که خطرناک‌ترین دشمنان آن حضرت هستند، آنانند که کوشیدند اهداف امام حسین (ع) و ابعاد انقلاب حسینی را تحریف کنند و آن را ابزار کسب و درآمد قرار دهند و بهره‌برداری‌های بی‌ارزش از آن کنند و یا آن را مورد سوء استفاده برای منافع شخصی قرار دهند. اینان تلاش کردند بالاترین بُعد حسینی یعنی هدف نهضت حسینی را از بین ببرند. من از خودم و شما سؤال می‌کنم ما از روز عاشورا چه بهره‌ای برده‌ایم؟ چه سودی به دست آورده‌ایم؟ چه استفاده‌ای در عرصه عمومی و چه استفاده‌ای در زمینه فردی برده‌ایم؟ اگر استفاده نبرده باشیم و تنها گریه کرده باشیم، من به شما خبر می‌دهم که این کار سودی ندارد؛ ما از کدام دسته هستیم؟ از کسانی که گریه می‌کنند و حسین را می‌کشند؟ روشن است که امام حسین (ع) الان نیست تا کسی او را بکشد، ولی چیزی گران‌بهاتر و مهم‌تر از خود امام حسین (ع) در دستان ماست: کرامت امت حسین، مقدسات حسین. اگر ما گریه کنیم ولی در عین حال برای تضعیف اهداف امام حسین (ع) تلاش کنیم؛ اگر گریه کنیم و در صف باطل باشیم؛ اگر گریه کنیم ولی گواهی دروغ بدهیم؛ اگر گریه کنیم ولی به دشمنان کمک کنیم و به اختلاف و تفرقه در جامعه خود دامن بزنیم؛ اگر گریه کنیم ولی گناهان‌مان بیشتر شود، در این صورت ما گریه می‌کنیم ولی در عین حال حسین را نیز می‌کشیم، زیرا تلاش می‌کنیم هدف حسین را از بین ببریم که گران‌بهاتر از خود اوست. ان‌شاءالله که ما از این دسته نیستیم ...
💢فرمانده ارتش انگلیس: باید برای جنگ با ایران در سه سال آینده آمادگی داشته باشیم ♦️چهار کشور ایران، روسیه، کره شمالی و چین، به عنوان محور تنش، امنیت انگلیس را تهدید می‌کند و باید برای جنگ با آن‌ها در سه سال آینده آمادگی داشته باشیم.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ اخبار تکان دهنده از افغانستان، و خواب‌های شومی که برای ایران در ۳ استان مرزی تدارک دیده اند! حتما ببینید !! 🇮🇷
🔸کارت بانکی خود را حتی یک لحظه هم در اختیار دیگران قرار ندهید! 🔹رئیس کل دادگستری البرز: در برخی موارد شاهد هستیم که مردم و کسبه کارت‌های بانکی خود را در اختیار دوستان، آشنایان و اتباع غیرمجاز قرار می‌دهند و سپس با سوء استفاده‌های بعدی انجام شده خود را در مقابل تعداد زیادی از شکات و تبعات قانونی جرم اتفاق افتاده می‌بینند.