eitaa logo
بین الطلوعین
328 دنبال‌کننده
5.4هزار عکس
5هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♨️ رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی: باید منتظر واکنش و پاسخ شدید ایران باشیم ژنرال «گادی آیزنکوت»، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح رژیم صهیونیستی: 🔹نتانیاهو به مهمترین عنصر امنیت ملی ما آسیب رسانده و ما را در موقعیتی قرار داده که امروز منتظر واکنش و پاسخ شدید ایران باشیم؛ نتانیاهو در خدمت استراتژی بلندمدت ایران برای از بین بردن و فروپاشی اسرائیل پیش می‌رود!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار سلامی، فرمانده سپاه: صهیونیست‌ها وقتی پاسخ محکمی دریافت کنند م‌یفهمند در ترور هنیه اشتباه کردند! آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر @beinoltolooeen
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سخنان مادر گرامی رهبرمعظم انقلاب درباره روش تربيت فرزندانشان ➕بيانات رهبرمعظم انقلاب درباره نوع تربيت مادرشان ▪️انتشار بمناسبت سالگرد وفات مرحومه میردامادی
🔸شهادت سرپرست وزارت اقتصاد فلسطین 🔹دفتر پیگیری فعالیت‌های دولتی در نوار غزه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد شهید مهندس عبدالفتاح زریعی و مادرش بر اثر بمباران جنگنده‌های ارتش صهیونیستی در دیرالبلح به شهادت رسیدند.
مقام اسرائیلی: باید ظرف ۹۰ ثانیه به پناهگاه برویم 🔹شهردار بیت‌المقدس از شهرک‌نشین‌های اسرائیلی خواسته است که پناهگاه‌های حملات موشکی را آماده و برای استقرار در آن آماده باشند. 🔹شهردار بیت‌المقدس همچنین به شهرک‌نشینان هشدار داده که باید بتوانند ظرف حداکثر ۹۰ ثانیه خود را به پناهگاه‌ها برسانند.
حمله حزب‌الله به یک مقر فرماندهی اسرائیل حزب‌الله لبنان: 🔹با پرواز گروهی پهپاد تهاجمی مقر فرماندهی جدید لشکر ۹۱ در پادگان «ایلیت» رژيم صهیونیستی را هدف حمله هوایی خود قرار داده‌ایم. 🔹در این حمله، اماکن و محل استقرار افسران و نظامیان صهیونیست هدف مستقیم قرار گرفته که تعدادی از صهیونیست‌ها کشته و مجروح شدند. 🔹منابع لبنانی نیز از حمله موشکی رژيم صهیونیستی به شهرک «کفرکلا» در جنوب لبنان طی دو نوبت خبر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔹آلمانیهای طی یک حرکت زیبا با پوشیدن لباس فرشته‌هایی که بالهای آنها با اسامی شهدای غزه ساخته شده بود با اهالی غزه همدردی نمودند و جنایات اسرائیل را محکوم کردند .
❌ عالی‌ترین مقامات امنیتی روسیه، به ایران سفر کرده و در تهران هستند؛ دبیر شورای امنیت فدراسیون روسیه، سرگئی شایگو با هیئت همراه، در حال برگزاری جلسات متعدد با مقامات عالی امنیتی و نظامی ایران هستد‌.
0🔴 4 فروند هواپیمای باری ارتش آمریکا در اردن فرود آمدند.
🔴پس از ورود سرگئی شویگو دبیر شورای امنیت ملی روسیه به تهران، مایکل کوریلا فرمانده فرماندهی مرکزی ارتش آمریکا ساعاتی پیش وارد اسرائیل شد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ تصاویر هوایی از اعتراضاتی که باعث استعفای نخست‌وزیر بنگلادش شد.
. • ♨️ معاملات بورس تایوان هم متوقف شد.
♨️معاملات صبح امروز در بورس ترکیه برای دومین بار به دلیل افت بیش از 7 درصدی شاخص BIST100 متوقف شد.
🔴ریزش شدید بورس ژاپن ‌‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نحوه کار ریز پرنده ها (برای جاسوسی و خرابکاری) که ما از آن غافلیم... خوب نگاه کنید😲 امروز ما با اینجور سلاح‌ها وابزار جاسوسی سرو کار داریم. ━━━═━━⊰❀🦋❀⊱━━═━━━ آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر @beinoltolooeen
دبیر شورای امنیّت ملّی روسیه وارد تهران شد دبیرخانه شورای عالی امنیّت ملّی: 🔹در تداوم همکاری‌های راهبردی بین جمهوری اسلامی ایران و روسیه، هیآت بلند پایه روسیه به ریاست آقای سرگی شایگو دبیر شورای امنیّت ملّی فدراسیون روسیه، به دعوت اکبر احمدیان دبیر شورای عالی امنیت ملّی کشورمان، با هدف تقویت تعاملات و بررسی مسائل منطقه ای، بین المللی و روابط امنیّتی سیاسی دو جانبه امروز وارد تهران شد. 🔹در این سفر دبیر شورای امنیّت ملّی روسیه و هیأت همراه با مقامات ارشد کشورمان ملاقات خواهند نمود.
⭕️یک کاربر لبنانی نوشت: بیشتر از یک میلیارد مسلمان سنی منتظرند که دو رهبر شیعه انتقام یک رهبر مقاوم سنی را بگیرند. 🔹الحمدلله بر نعمت ولایت امام علی بن ابی طالب علیه السلام. تف بر غیرت سران عرب و کشورهای مدعی اسلامی!! آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر @beinoltolooeen
رسانه های عبری: سرنوشت کل منطقه در دستان یک مرد در بیروت است. و او گوش به فرمان مردی است در تهران...🥀
سلامی: خبرنگار باید مقابل اکاذیب سناریو ایجاد کند فرمانده کل سپاه: 🔹خبرنگاران باید برای مقابله با اکاذیب، سنار‌یوهای رسانه‌ای ایجاد کنند. بخش مهمی از تلاش‌ها در عالم اطلاع‌رسانی در دنیا برای تولید همین اکاذیبی است که در دنیای واقعی وجود ندارند. 🔹میدان جنگ از جغرافیای سرزمینی تغییر موقعیت داده است و ذهن‌ها مورد هدف قرار گفته‌اند. 🔹نابینایی سیاسی و اجتماعی یکی از خطراتی است که جامعه را تهدید می‌کند. یک جامعه قوی جامعه‌ای با قدرت تشخیص و فهم سیاسی و دارای جریاناتی است که قادر باشند حقیقت را بنگارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در مستند جدید سایت رهبری از هنیه نشان می دهد که یحیی سنوار در مقطعی در ایران بوده است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
معرفی شنیدنی یحیی سنوار به رهبر انقلاب 🔹لحظاتی از حضور شهیدان سلیمانی، هنیه، امیرعبداللهیان، در حیاط بیت رهبری، پیش از دیدار با رهبر انقلاب 🔹معرفی شنیدنی یحیی سنوار به رهبر انقلاب توسط شهید هنیه
🔸شرکت «اینتل» فعالیت یک کارخانه خود در فلسطین اشغالی را متوقف کرد 🔹روزنامه اقتصادی «گلوبز» رژیم صهیونیستی: شرکت اینتل به عنوان بزرگترین شرکت فناوری فعال در سرزمین اشغالی فلسطین اعلام کرد که کارخانه جدید خود در شهرک صهیونیست نشین «کریات گات» در جنوب فلسطین اشغالی را به حالت تعلیق در می آورد.
🔸 رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا وارد فلسطین اشغالی شد 🔹رئیس ستاد فرماندهی مرکزی آمریکا با ورود به فلسطین اشغالی، با وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک اسرائیل دیدار کرد.