eitaa logo
بین الطلوعین
358 دنبال‌کننده
6هزار عکس
5.6هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔶روز سه شنبه را با تلاوت سه فراز فوق العاده زیبا از سوره های طارق، تکویر و قیامت، با تصاویر مربوطه و دیدنی با صدای مرحوم عبدالباسط عبدالصمد آغاز و به ارواح مطهر ائمه مظلوم بقیع عليهم السلام تقدیم می نمائیم .
آقای تحلیلگر ✍️ جنگ روانی که ایران علیه صهیونیست ها به راه انداخته تا به اینجا برای آنها ویرانگر بوده..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ویدیویی عجیب از شرایط نامساعد کاملا هریس مجریان قانون در آمریکا اعلام کرده‌اند که کامالا هریس در بیشتر مبارزات انتخاباتی خود مست بوده است.
این درخت چنار در سوهانکِ تهران ۸۷۰ سال بزرگتر از جمهوری باکو ۸۵۰ سال بزرگتر از بحرین ۸۰۰ سال بزرگتر از افغانستان ۸۵۰ سال بزرگتر از امارات ۸۷۰ سال بزرگتر از ترکمنستان ۸۳۰ سال بزرگتر از پاکستان ۸۴۰ سال بزرگتر از کویت ۸۰۰ سال بزرگتر از تاجیکستان و ۵۸۰ سال بزرگتر از عربستان است. ‌‌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹 ببینید چطور دکترای مخابرات به صورت ناخواسته با عامل سرویس اطلاعاتی موساد در پیاده روی اربعین ارتباط گرفت و آخرش به کجا ختم شد! 🔸 برگرفته از پرونده ای واقعی
♦️ *فاجعه‌ای بنام «بات ناشناس» * 🔹مراقب باشید! استفاده از چت‌بات‌های ناشناس مثل جرئت و حقیقت، لینک‌های چت ناشناس در تلگرام امن نیست و نباید اطلاعات حساس و مهم خود را به آنها ارسال کنید. 🔹حدود ۱۰ روز پیش، یک هکر کلاه‌سفید موفق شد به سه ربات ناشناس نفوذ کند و متوجه شد که این ربات‌ها اطلاعات شخصی ۱۴ میلیون کاربر، ۴۵۰ میلیون چت، ۱۱ میلیون عکس و ۳ میلیون ویدئو ذخیره کرده‌اند. حتی یک API وجود داشت که امکان دسترسی به‌تمامی پیام‌های ارسال شده به ربات را فراهم می‌کرد. 🔹کاربرانی که از روی ناآگاهی، اطلاعات خصوصی خود را به آن ارسال کرده‌اند، ممکن است با سوءاستفاده‌های گوناگونی از جمله اخاذی، سرقت هویت، یا حتی تهدید و ارعاب روبرو شوند و چه‌بسا نوجوانانی که با این تهدیدها و احساس خطر دست به رفتارهایی بزنند که قابل‌بازگشت نباشد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گوشی قاپی در لندن 🔺در پایتخت انگلیس هر 6 دقیقه یک گوشی موبایل به سرقت می‌رود
🔺اپیدمی خشونت علیه زنان در انگلیس 🔻قتل ۵۰ زن از آغاز سال ۲۰۲۴ 🔸رشد خشونت علیه زنان در انگلیس طی سال‌های اخیر به مرز هشدار رسیده است؛ این خشونت‌ها در مکان‌های مختلفی رخ می‌دهند و طیف گسترده‌ای از پیامدها از تجاوز تا مرگ را درپی دارند. 🔸براساس جدیدترین گزارش‌ها، خشونت علیه زنان در قطار‌های انگلیس طی ۲ سال ۵۰ درصد افزایش یافته است. 🔸آمار‌ها نشان می‌دهند که تعداد جرایم جنسی در انگلیس طی ۲ سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته و گزارش‌های مربوط به آزار جنسی ۲ برابر شده است. 🔸آمار‌های رسمی پلیس در ماه گذشته نشان داد که تعداد جرایم ثبت‌شده علیه زنان و دختران از جمله تعقیب، آزار و اذیت، تجاوز جنسی و خشونت خانگی، در پنج سال گذشته ۳۷ درصد افزایش یافته است. 🔸روسای پلیس انگلیس از رشد خشونت علیه زنان و دختران در این کشور به‌عنوان یک وضعیت اضطراری ملی یاد می‌کنند. گاردین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 هزاران ایرلندی در یک جشنواره شعار آزادی فلسطین سر دادند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این توله یهودیا رو میبینید ؟ این خانومایی که میزنن فلسطینی نیستن ، گردش گرای مسیحین اینا آموزش دیدن که غیر از یهودیا الباقی انسان ها همگی حیوانن سطلی و براندازم براشون فرق نداره
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
✅ رئیس پیشین سازمان امنیت داخلی اسرائیل: 📍اگر یک فلسطینی بودم علیه اشغالگری اسرائیل می‌جنگیدم...
چرا باید سامانه سماح را جدی گرفت؟ رئیس مرکز هماهنگی عملیاتی هلال احمر: 🔹 در هر ۱۰۰ عمود، یک موکب درمانی فعال است که به صورت ۲۴ ساعته با پزشک، پرستار و تکنسین‌های دارویی در دسترس هستند و خدمات مختلفی را به زوار ارائه می‌دهند. 🔹در روز‌های گذشته، با وجود تصادفات جاده‌ای متعدد، ما به سرعت با هماهنگی حشد شعبی، آمبولانس‌ها را به محل اعزام کرده و خدمات درمانی را ارائه دادیم. تاکنون، حدود ۲۸ نفر از زوار را به مرز ایران منتقل کرده‌ایم تا در بیمارستان‌های ایران تحت درمان قرار گیرند. 🔹زوار عزیز حتماً در سامانه سماح ثبت نام کنند و بخش بیمه را فعال کنند. این اقدام به آنها کمک می‌کند تا از خدمات بیمه‌ای در کشور عراق بهره‌مند شوند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 عراقچی: همان نشانی که ما برای برجام گرفتیم، شهید فخری‌زاده هم گرفت! فرزند شهید فخری‌زاده: فشاری که در برجام روی پدرم آمد در دوران زندگیِ ایشان سابقه نداشت. برجام اشکِ پدرم را درآورد. •برای تطهیرِ خیانت‌شان، از خون شهید هم مایه می‌گذارند! همان کاری که با حاج قاسم کردند. ✍ فائزه اکبرشاهی
بازداشت یک جوان صهیونیست با اتهام تشویق به کودتای نظامی با حمایت ایران 🔹رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بازداشت یک جوان صهیونیست با ادعای ارتباط با نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران در عمق سرزمین های اشغالی خبر می‌دهند. 🔹گفته می‌شود عدن دبس، جوان ‌۳۰ ساله صهیونیست مدیریت یک هسته اقدامات ضد امنیتی در فلسطین اشغالی را با هدایت و راهبری نهادهای امنیتی و اطلاعاتی ایران بر عهده داشته است. 🔹فرد مزبور متهم است که با همکاری دستگاه‌های امنیتی ایران تابلوهایی حامل پیام تشویق به کودتای نظامی را با هدف ایجاد شکاف در میان شهرک نشینان صهیونیست پس از انتشار، در معابر عمومی شهر پتخ تیکواه آویزان کرده است. 🔹دبس که ساکن شهر رمت گن است علاوه بر این به تبلیغ فعالیت‌های یک گروه تلگرامی تحت عنوان «ارتش خلق» متهم است که در آن سایر شهرک‌نشینان و نظامیان ارتش اسرائیل را تشویق به اجرای کودتا علیه کابینه رژیم صهیونیستی می‌کرده است. 🔹اسرائیلی‌ها می‌گویند: این جوان صهیونیست در ازای فعالیت‌های چهار ماه اخیر خود با نهادهای امنیتی ایران پاداش‌های مالی خود را از طریق رمزارز دریافت کرده است. 🔹شیراه نیر، وکیل این جوان صهیونیست اتهامات مطرح شده از سوی نهادهای امنیتی اسرائیل علیه موکل خود را رد و بر بی گناهی وی تاکید کرد. 🔹دستگیری این جوان صهیونیست در میان غفلت و عدم رصد دستگاه‌های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و تنها زمانی میسر شد که مادر وی اقدام به تماس با نهادهای اطلاعاتی اسرائیل و معرفی فرزند خود کرده است تا بار دیگر ضعف و آسیب پذیری دستگاه‌های امنیتی این رژیم در مواجهه با اشراف اطلاعاتی محور مقاومت آشکار شود.
🔸شکایت لبنان از اسرائیل به دلیل شکستن دیوار صوتی بر فراز بیروت 🔹وزارت امور خارجه لبنان به دلیل شکستن دیوار صوتی جت های نظامی اسرائیل بر فراز بیروت پایتخت این کشور و ایجاد رعب و وحشت میان مردم به شورای امنیت سازمان ملل شکایت کرد. 🔹این وزارتخانه گفت که این نقض آشکار حاکمیت لبنان و حریم هوایی آن و همچنین نقض قطعنامه‌های مربوطه سازمان ملل است.
🔸خیلی دوست دارم خادم جمکران شوم/ سعی می‌کنم سر وقت نماز بخوانم 🔹مبینا نعمت‌زاده: یکی از نذرهایم این است که ۲۵۰۰دونات در کربلا پخش کنم. یک نذر هم پخش شکلات در حرم است. 🔹پیشنهاد داشتم ولی من هیچ‌وقت به رفتن فکر نمی‌کنم و نمی‌خواهم که بروم. تا پای جان برای ایران مبارزه می‌کنم. 🔹من از بچگی با حجاب تمرین می‌کنم و دیگر عادت کرده‌ام. 🔹در تکواندو مسابقه‌ دادن با و بی‌حجاب واقعا فرقی نمی‌کند.
🔸عربستان و عراق قول آزادی خزایی و نوری را داده‌اند 🔹رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: در پیگیری‌هایی که انجام شده عربستان و عراق قول دادند که مسئله را با سرعت حل کنند و زمینۀ آزادی محمد خزایی و محمدرضا نوری را فراهم کنند. 🔹با تلاش‌هایی که در حال انجام است امیدواریم هرچه سریع‌تر این ۲ عزیز به آغوش خانواده برگردند.
مون رو از ایشون داریم
📸 داشتن وزیر زن ملاک نیست