eitaa logo
بین الطلوعین
347 دنبال‌کننده
5.8هزار عکس
5.4هزار ویدیو
61 فایل
آموزه های دینی ،روایات آخرالزمان و رویدادهای معاصر
مشاهده در ایتا
دانلود
ای آب حیات یا اباعبدالله کشتی نجات یا اباعبدالله تا حشر همه جنّ و بشر می‌گویند جان‌ها بفدات یا اباعبدالله
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
حُبُّ الحُسِین ❤️ عشق حسین... ✨ راه توسل سعادتمندان است و فروغ تابانش سراسر عالم را فرا گرفته است او همان نوه ای است که نسل محمد مصطفی (ص) همه از اوست هر اقلیم و سرزمینی را چهره ی نورانی اش روشنی بخشیده است بخشنده و بخشنده زاده است و جدش سرور عالم و بزرگ پایمردان است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ قسمت 32 توصیه قمربنی هاشم به زائر پیشنهاد دانلود و نشر ظهور بسیار نزدیک است
دشمن شناسی 09.mp3
3.34M
۹ آنچه خواهید شنید؛ قرآن؛ گروهی که بیشترین شکست را در برابر شیطان،خواهند داشت،معرفي کرده است! آیا ما هم،جزو این گروه هستیم؟ 🎙
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
| ای نور راه ما 🎙با نوای یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ آستان مقدس حضرت فاطمه اُخریٰ سلام الله علیها هیأت ثاراللّٰه (ع) رشت
ثواب آشنا کردن مردم با امام زمان عجل الله امام حسن عسکری علیه السلام: اگر می خواهی ثواب ۱۰۰ سال روزه همه ایام در نامه عملت ثبت شود.مردم را با امام زمانشان آشنا کن. 📚 بحارالانوار ج ۲ ص ۴ «لبیک یاحسین»
مداحی_آنلاین_یک_الحمدالله_حجت_الاسلام.mp3
3.44M
یک الحمدالله اَلْحَمْدُ‌لِلّٰه‌ِکَمٰاهُو‌َاَهْلُه
به دوستی گفتم: چرا ديگر خروس ‌تان نميخواند؟! گفت: همسايه ‌ها شاكی بودند كه صبح‌ ها ما را از خواب خوش بيدار می‌ كند، ما هم سرش را بريديم. آنجا بود كه فهميدم هر كس مردم را بيدار كند سرش را خواهند بُريد... در دنیایی كه همه از مرغ تعريف می‌ كنند نامی ازخروس نيست، زيرا همه به‌ فكر سير شدن هستند، نه بفكر بيدار شدن...! / دکتر علی شریعتی
39.32M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مرموزترین افسانه ایرانی / رازهای شاهنامه / کیومرث (قسمت اول) 💠 اینجا همان طور که دوستان درخواست کرده بودند با هم کتاب خواهیم خواند. فردوسی را از ابتدای داستان مرور خواهیم کرد. / این قسمت مربوط به داستان کیومرث اولین پادشاه ایران است. سعی می‌کنیم در این برنامه‌ها مروری متفاوت بر شاهنامه داشته و به بخش های کمتر اشاره شده، بپردازیم. ببینید و حتما نظر بدهید.
44.25M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨 آقای تحلیلگر / یمنی ها رسیدند/ دیگر لشکرهای پیاده مقاومت در مسیر لبنان و سوریه / زبده ترین تیم زمینی یمن وارد سوریه شد / تحولات فلسیطین / بالاخره زبده ترین تیم نیروی زمینی یمن به سوریه رسید / صهیونیست ها یک یگان کارآزموده را به مرزهای شمالی منتقل کردند / مقاومت لبنان توپخانه رژیم صهیونیستی را در ۱۸ کیلومتری مرز مورد هدف قرار داد / قسمت ۱۶۹۴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اعزام تيم‌هاى امدادى و درمانى از ایران به لبنان درپی اقدامات تروریستی رژیم صهیونیستی 🔹پس از اقدامات تروريستى روز گذشته رژیم صهیونیستی در كشور لبنان، صبح امروز رئيس جمعيت هلال احمر، پس از هماهنگی با وزیر بهداشت، به همراه يک تيم امدادى و درمانی شامل ١٢ پزشک عمومى و متخصص و ۱۲ پرستار و امدادگر برای امدادرسانى به مصدومان اين جنایت به لبنان سفر کرد.
🔸 نیویورک‌تایمز: اسرائیل مواد منفجره را در پیجرها کار گذاشته است 🔹به گفته مقامات آمریکایی و دیگر مقامات آمریکایی، رژیم صهیونیستی عملیات تروریستی در لبنان را با مخفی کردن مواد منفجره در دسته جدیدی از پیجرهای ساخت تایوان که وارد این کشور شده بود، انجام داد. 🔹پیجرهایی که حزب‌الله به شرکت «گلد آپولو» در تایوان سفارش داده بود، قبل از رسیدن به لبنان دستکاری شده بودند. 🔹اکثر این پیجرها مدل AR۹۲۴ این شرکت بودند، گرچه سه مدل گلد آپولوی دیگر هم در این محموله گنجانده شدند. 🔹۲ نفر از مقامات به روزنامه نیویورک‌تایمز گفتند که این مواد منفجره، به وزن یک تا دو اونس، در کنار باتری در هر پیجر جاسازی شده بود. یک سوئیچ هم تعبیه شده بود که می‌توانست از راه دور برای منفجر کردن مواد منفجره فعال شود.
🔸 کنعانی: اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی در لبنان مصداق کشتارجمعی بود 🔹سخنگوی وزارت خارجه: عملیات تروریستی در لبنان در ادامه عملیات ترکیبی رژیم صهیونیستی و عوامل مزدور آنها انجام شده و مغایر با تمامی اصول اخلاقی و انسانی، حقوق بین‌الملل به‌ویژه حقوق بین‌الملل بشردوستانه بوده و مستوجب پیگرد کیفری بین‌المللی، محاکمه و مجازات است‌.
🔸 سیدحسن نصرالله فردا سخنرانی می‌کند 🔹سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان، عصر فردا پنجشنبه در مورد آخرین تحولات سخنرانی خواهد کرد.
🔸 سفارت ایران در لبنان: شایعات درباره بینایی امانی صحت ندارد 🔹سفارت ایران در لبنان: روند درمان سفیر ایران در لبنان، به‌خوبی پیش می‌رود و شایعات منتشرشده در مورد وضعیت جسمی و شرایط بینایی آقای امانی، عاری از صحت است.
🔸 انفجار پیجرها از طریق پهپادها فعال شد 🔹روزنامه رای الیوم:‌ تراشه ای در تمام دستگاه های پیجر قبل از ورود و به کاری گیری آن از سوی افراد وابسته به حزب الله، کار گذاشته شده است. 🔹این تراشه از طریق امواج رادیویی ارسال شده از طریق پهپادهای اسرائیلی در لبنان فعال شده که موجب انفجار آن با افزایش دمای باتری شده است.
🔸 بیشتر داروهای لاغری گیاهی آلوده به مواد مخدر صنعتی است 🔹رئیس اداره داروهای طبیعی سنتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد: با آزمایش داروهای گیاهی لاغری موجود در فروشگاه های گیاهان دارویی مشخص شد بیشتر آنها فاقد مجوز از وزارت بهداشت و آلوده به مواد مخدر صنعتی است.
🔸 تغییرات کنکور به سال ۱۴۰۴ نمی‌رسد 🔹دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: برخی پیشنهادات برای تغییر مصوبه کنکور مطرح است اما از آنجا که هر تغییری یک سال قبل باید انجام شود، در صورت اصلاح بندهایی از این مصوبه به آزمون سراسری سال ۱۴۰۴ نمی‌رسد. 🔹البته اصلاح به این معنا نیست که به حالت سابق کنکور بازگردیم و تست‌زنی را دوباره رواج دهیم، دانش‌آموزان وخانواده‌ها توجه داشته باشند که کنکور به شیوه سابق اتفاق نخواهد افتاد.
🔸 تل آویو انفجار پیجرها را جلو انداخت 🔹سه مقام آمریکایی به تارنمای خبری آکسیوس گفتند که رژیم صهیونیستی از بیم لو رفتن عملیات انفجار پیجرهای اعضای حزب الله، تصمیم گرفت پیش از زمان مقرر این دستگاه‌ های پیامگیر را در لبنان و سوریه منفجر کند. 🔹این تارنمای آمریکایی به نقل از یک مقام پیشین اسرائیلی مطلع از عملیات مذکور نوشت که سرویس‌ های اطلاعاتی این رژیم قصد داشتند تا از انفجار پیجرهای بمب‌ گذاری شده به‌عنوان ضربه آغازین و غافلگیرکننده جنگ همه‌ جانبه علیه حزب‌الله لبنان استفاده کنند. 🔹پیشتر تارنمای المانیتور گزارش کرده بود که در روزهای اخیر ۲ تن از نیروهای حزب الله به پیجرهای جدید مشکوک شده بودند که این مطلب موجب نگرانی مقام های اسرائیلی شده بود.