هدایت شده از 🇮🇷•▪︎ داداش کایکو ▪︎•🇵🇸
عزیزم نمیشه بعد از اینکه هرچی به دهنت اومد بگی و بعد بگی من کلا ادم رکیم
منم کلا دستم سنگینه ولی مگه میزنم تو دهن تو ؟
📪 پیام جدید
https://eitaa.com/bengoo2/14954 نازی نازی هیتر کوشولو
ای نامعلوم الحال هروقت جرئت افشای هویتتو داشتی و تونستی رو در رو عقده تو خالی کنی میتونم برات ارزش بحثو قائل بشم
#دایگو
📪 پیام جدید
اره وقت تلف کردنه چون نه ارتیستی نه فهمی از هنر داری به کپی کردنت برس ❤️
#دایگو
🇵🇸|ꪜꫀᴛʀ|🇮🇷
📪 پیام جدید اره وقت تلف کردنه چون نه ارتیستی نه فهمی از هنر داری به کپی کردنت برس ❤️ #دایگو
فکر کردم اومدی یه حرف رایگانی زدی و رفتی حالا که ادامه میدی منم حرفمو میزنم که فکر نکنی حق با توعه
من در جایگاه یک هنرجو از استادم یاد گرفتم که از کار های معروف و خوب کپی کار کنم تا دستم راه بیوفته
درضمن بالای ۸۰درصد کارای من ذهنیه چرا الکی حرف میزنی
من هیچ وقت نگفتم که ارتیستم یه هنرجو هستم که دارم کارامو به صورت ذوقی به اشتراک میزارم
کی از من شنیده بگم واااای بچه ها من یه ارتیست خفنم مثل من نیست دیگه
من انقدر تلاش کردم و مردم و زنده شدم که الان در حد رامبرانت و داوینچی هستم 🦦
من واقعا نمیدونم چطوری میتونی انقدر راحت راجب بقیه قضاوت کنی و هرچی دلت میخواد بهشون بگی اونم به صورت ناشناس
هرکسی زره ای تو دلش ناامید بشه حالش گرفته بشه گردنته چون تو در هیچ جایگاه خاصی بقیه رو نقد نمیکنی داری بی احترامی میکنی
هدایت شده از عِمارتِ کُهنه؛
https://eitaa.com/bengoo2/14964
مجدد رفتم نقاشیای نور رو نگا کردم...کپی پیدا نکردم🙏. حداقل یه مورد بگو🙏.
https://eitaa.com/ctoiapublic/12446
آره خب ولی مسئله اینه سبک حرف زدن درست نیست خب یعنی چی که اولش با بی احترامی شروع میکنه از اول مثل یک آدم درست بیاد حرفشو بزنه ماکه رو هوا دعوا نداریم که