هدایت شده از Evergarden Family
توی بحث نقد کردن هم هرکی از راه برسه یه حرفی بزنه تا خودش رو ثابت نکنه کسی حرفاشو قبول نمیکنه الان فکر کن همین الکس از اولش کاراشو نشون نمیداد ببخشیدا الان تو ستویا سگ تحویلش نمیگرفت و میگفتن که تو چی بلدی که میای نظر میدی ( داشمیا ) اگر که حس میکنید میتونید توی رشد کسی تاثیر داشته باشید اول خودتونو ثابت کنید تا بقیه اینجوری علیه شما جبه نگیرن در ضمن بازم تاکید میکنم تحصیلات آکادمیک استعداد رشد شعورو رو مهیا میکنه ولی این شمایید که تصمیم میگیرید باشعور باشید یا یه آدم احمق حالا دانشجو هنرهای زیبا دانشگاه تهران باش یا پیام نور سمنان
هدایت شده از Evergarden Family
و درباره مخاطب ها هم باید بگم که اگر شما با یکی حال میکنید و پاچه خواریشو میکنید و چشماتونو رو هر عیب و ایرادی میبندید و فقط تعریف میکنید باعث عدم رشد هنرمند موردعلاقه تون میشید
و اینکه هرکی هنرمند موردعلاقه تون رو نقد میکنه میپرید پاچه میگیرید هم قشنگ نیست اول گوش بدید بعد معقول برخورد کنید
هدایت شده از 🇮🇷•▪︎ داداش کایکو ▪︎•🇵🇸
یکی موقع خداحافظی گفت دستت درد نکنه
حدس بزنین من در جوابش چی گفتم ؟
منم بلافاصله به جای خواهش میکنم گفتم دستت درد نکنه
واقعا باید روی روابط اجتماعیم کار کنم
هدایت شده از Raven is >///< 🏴
خداروشکر هیچوقت برات پیش نیومده که تو خیابون یچیزی از دستت بیافته، یک نفر واست ورداره و بعد بجای تشکر بهش بگی «خواهش میکنم»
یه بار رفتم نوک اتود بی۲ بخرم
اشتباه گفتم نوک اچ۲ میخوام که پررنگ تره
گفت بی۲ پررنگ تره ولی نداریم
یه لحظه هنگ کردم گفتم همون بی۲ وبعد خندم گرفت
بنده خدا اینجوری بود که این دیوونه کیه 🗿
هدایت شده از ART OF MOSTAFA (DAILY" Just for now")
دیروز رفتم خرازی گفتم متر زیپی دارین؟
)زیپ متری میخواستم)
هدایت شده از ART OF MOSTAFA (DAILY" Just for now")
برای دو ثانیه رو سر من و فروشنده و دوست فروشنده علامت لودینگ بود
هدایت شده از 🇮🇷•▪︎ داداش کایکو ▪︎•🇵🇸
تو خانواده ما اصلا نمیزارن سوتی که میدی رو فراموش کنی قشنگ هر چند وقت یه بار یاداوری میکنن تا شب قبل خواب قشنگ بهش فکر کنی