eitaa logo
سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی )
1.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
76 فایل
اینجا همه چیز به رنگ عشق این کانال خود جوش و به صورت جهادی توسط طلاب اداره می‌شود 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1 تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/126812226C27b4c5cdec
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 کنایه جالب همراه وزیر امور خارجه در نیویورک به یک خبرنگار 🔹 خبرنگاری در نیویورک از امیرعبداللهیان می‌پرسد «درباره "حمله" شب گذشته نظری ندارید؟» یکی از همراهان وزیر امور خارجه در جواب، به کنایه می‌گوید «چه حمله‌ای؟!»
💢امیرعبداللهیان: ۲۰ کشور تلاش کردند تا موشک‌ها و پهپادهای ما به هدف نرسد، اما موشک‌ها و پهپادهای ما به اهداف اصابت کرد وزیر خارجه در مصاحبه با سی‌ان‌ان: 🔸حملهٔ ما غافلگیرانه نبود و طرف‌های مقابل ما، اگرچه از ساعت و زمان حمله اطلاع نداشتند، اما می‌دانستند که به‌زودی این اتفاق خواهد افتاد. ما عملیاتی موفق، پاسخی صریح و پیامی روشن به رژیم صهیونیستی دادیم. 🔸در موضوع هسته‌ای، موضع رسمی جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام شده؛ ما در این رابطه فتوای شرعی و دینی رهبری بزرگ ایران، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای را داریم. بارها هم اعلام کرده‌ایم که برنامهٔ جمهوری اسلامی ایران در حوزهٔ هسته‌ای تماما صلح‌آمیز است. ما بر این نگاه و تعهد خود تمرکز ویژه‌ای داریم. 🔸اما در مقابل شاهد بوده‌ایم در ماه‌های گذشته، بارها برخی مقامات رژیم اسرائیل اعلام کرده‌اند که برای پیروزی در غزه باید از بمب هسته‌ای استفاده کرد. 🌐کیـــهان آنلایـــن
📸 سی‌ان‌ان: تصاویر ماهواره‌ای خسارت یا اصابتی را در پایگاه هوایی ایران در نزدیکی اصفهان نشان نمی‌دهند 🔹سی‌ان‌ان می‌گوید این تصاویر ساعت ۱۰:۱۸ صبح در این پایگاه را نشان می‌دهد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⚠️تصاویر لحظه درگیری پدافند با ریز پرنده اسرائیلی در اصفهان حالا اونقدر مسخرشون کنید تا حمله کنن😁
🚨پست حساب ایران به عبری: «این بازی را ما تمام خواهیم کرد!»
📰تیتر اول روزنامه اسرائیلی هاآرتص: حمله خاموش اسرائیل به اصفهان نشان داد که نتانیاهو هیچ راهبردی در قبال ایران و غزه ندارد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌ترک جلسه شورای امنیت توسط هیات الجزایری و وزیر خارجه این کشور هنگام شروع سخنرانی نماینده رژیم صهیونیستی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨اطلاعیه شماره ۳ فرماندهی انتظامی کشور در خصوص ▫️با اجرای طرح نور از روز شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ اکثر بانوان این مرز و بوم با مجریان قانون و حافظان امنیت در تعامل، همکاری و همراهی بودند. گزارش‌های میدانی و بررسی‌های دقیق با ابزار هوشمند نشان‌داده است که وضعیت عفاف و در سطح کشور نسبت به قبل از اجرای طرح، مطلوب‌تر بوده و این شرایط در روزها و هفته‌های آینده روند بهتر و مناسب‌تری خواهد یافت. ▪️براین اساس اجرای طرح نور منطبق با خواست و ساختِ عمومیِ جامعه و مسئولان اجرایی کشور و براساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت و برخی شیطنت‌های رسانه‌ای توسط جريان سازی معاندین در اجرایِ سناریوهایِ ساختگی بر عزم و اراده پلیس تأثیری نخواهد داشت. ناگفته پیداست که پلیس عاری از خطا و اشتباه نبوده و با هرگونه رفتار و کنش اشتباه احتمالی ماموران نیز برخورد خواهد شد. فضای فعلی و راهبرد فراجا در شرایط کنونی حفظ نظم و انضباط اجتماعی در قالبی ایجابی و تذکره ای است و صرفاً با هنجارشکنانی که به حریم و حرمت شهروند ایرانی تعدی می‌کنند برخورد قانونی توام با دقت و حساسیت خواهد نمود. ▫️در پایان ضمن تقدیر و سپاس از مأمورین وظیفه شناس پلیس که با سعه صدر و خویشتنداری توأم با اقتدار، در اجرای این مأموریت مهم تلاش می کنند، قدردان شما ملت فهیم و عزیز هستیم که همواره و پیوسته برای ارتقای امنیت روانی و اجتماعی جامعه با پلیس همگام و همراه هستید.
🔺واکنش مسئولان نظامی کشورمون به خبر صبح امروز🤣😂😐 👤 مجیدبامری
کاریکاتور؛ مقایسه پاسخ نظامی ایران و اسرائیل 😂
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کنایه معاون اجرایی رئیسی به رسانه‌های صهیونیستی 🔹 منصوری: یکی از رسانه‌های غربی نوشته‌ بود مسئولان جمهوری اسلامی این روزها در پناهگاه هستند! بله؛ در سفرهای استانی و در ⁧پناه مردم ⁩عزیز ایران.
🔴ویراست عجیب اکانت رسمی سازمان اطلاعات فراجا در خصوص انتقام از رژیم صهیونیستی 📌آیا امشب خبری است؟
🔻اعلام خطر ضرغامی وزیر گردشگری : به علت خنده زیاد منار جنبان و شدت تکانهای حین خنده ، به آجرهای زیرین این اثر فرهنگی آسیب های جدی وارد شده . 😂
داداش جان خان داداش میگم : چرا هر چی خبره باید صبح جمعه اتفاق بیفته ، از همون موقع که فهمیدن من خواب صبح جمعه رو دوست دارم ، میخوان اذیتم کنن ، درسته ؟
🔻شاه دوستها به ما پیام دادن که توی اصفهان هر متر یک سوراخ اینقدی ایجاد شده😄
🔻طبق تحلیل کارشناسان ، به زودی موج دوم حملات بر علیه مواضع رژیم آخوندی با شدت بیشتری انجام می شود . همینک بهترین زمان برای فلج کردن این رژیم است مردم هر چه سریع‌تر خیابانها را تصرف کنید .😁
🔻مسیح خانم ، فکر کنم این گودال رو نشون بدیم پول بهتری بهمون میدن ، اونهایی که بقیه فرستادن کوچیک بود . این خوبه دیگه ، یا برم یک بزرگترش رو پیدا کنم ؟
🔸درمان سرطان در کشور رایگان می‌شود 🔹وزیر بهداشت: به زودی با اجرای پویش ملی غربالگری بیماران سرطانی، افراد مشکوک به این بیماری، رایگان تحت مراقبت‌های درمانی قرار می‌گیرند.
🔻جان مادرت از این به بعد مشورت کن بعد تصمیم بگیر. اخه اینا چی بود فرستادی اصفهان؟🤦‍♂😂 ✍چریک جنگ نرم
لاشه ادوات حمله ما لاشه وسیله حمله اونا 👈ما با هم خیلی فرق داریم...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹ایهود باراک نخست وزیر سابق اسرائیل: 🔺 نتانیاهو و دولت او به دنبال تشدید درگیری در منطقه برای تسریع ظهور مسیح و پایان جهان هستند
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دمت گرم آقای پلیس که ایشون رو به خاطر کشف حجاب با نحوه صحیح برخوردتون بدون هیچ درگیری اعمال قانون کردید . ترس داشت ؟ بی بی سی اومد بخورتمون😁 این کلیپ ها را تا میتوانید منتشر کنید تا مردم بیشتر از این طرح با خبر شوند .