eitaa logo
سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی )
1.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
76 فایل
اینجا همه چیز به رنگ عشق این کانال خود جوش و به صورت جهادی توسط طلاب اداره می‌شود 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1 تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/126812226C27b4c5cdec
مشاهده در ایتا
دانلود
امام خامنه‌ای در توصیف سیدِ شهید: برادرم عزيزم و مایه فخرم گوهر درخشان لبنان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚫اگر بترسیم، میمیریم پیامبر اکرم(ص) : قومی که خدا را دوست دارند و خدا آنها را دوست دارد، سلمان فارسی و هم وطنانش هستند ❌ خاطره ثریا از جاگذاشتن او بخاطر ترس محمدرضا شاه 🎙حجت الاسلام راجی ۲
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شهید سید حسن نصرالله در این سخنان زیبا و شوق‌انگیز از زخم زبان‌هایی که به او می‌زنند می‌گوید: 🔸 ما را متهم می‌کنند به جنون 🔸 ما را متهم می‌کنند به نفهمیدن معادلات 🔸 ما را متهم می‌کنند به حرکت بدون عقلانیت
⚖️ اعلام جرم دستگاه قضا علیه برهم زنندگان امنیت ملی جامعه 👤 دادستانی عمومی و انقلاب تهران با اشاره به رصد فضای مجازی اعلام کرد: 🔸 علیه برخی افراد به دلیل برهم زدن امنیت روانی جامعه اعلام جرم و برخورد قضایی شده و برخی افراد نیز در این خصوص تذکر گرفته‌اند.
🔸واشنگتن‌پست اصابت مستقیم موشک‌های ایران را تأیید کرد 🔹روزنامه واشنگتن‌پست بر اساس بازبینی ویدئوها و تصاویر مربوط به حمله موشکی سه‌شنبه ایران به رژیم صهیونیستی نوشته دست‌کم ۲۴ موشک بالستیک دوربرد ایران از پدافند هوایی اسرائیل و متحدانش عبور کرده است. 🔹ویدئوهایی که به تأیید روزنامه آمریکایی رسیده‌اند نشان می‌دهد که ۲۰ موشک به پایگاه هوایی نواتیم و سه موشک دیگر به پایگاه «تل نوف» در مرکز فلسطین اشغالی حمله می‌کنند. 🔹تحلیلگران به این روزنامه گفته‌اند این تصاویر با اصابت مستقیم موشک‌های ایران به این پایگاه‌ها همخوانی دارند و نشان می‌دهند که آثار به جا مانده مربوط به لاشه موشک‌های رهگیری شده نیستند. 🔹ویدئوهای دیگر نشان می‌دهند که دست‌کم دو موشک دیگر به نزدیکی مقر سازمان جاسوسی موساد برخورد کرده و باعث ایجاد دو گودال شده‌اند. 🔹واشنگتن‌پست می‌گوید این یافته‌ها باعث ایجاد سئوالاتی درباره میزان خسارت به پایگاه‌های اسرائیل می‌شوند.
🔴 در بیان عظمت این مردم ولایتمدار زبان الکن است
فرق امام ما، با رئیس ترسوی شما اینه. رهبر ما با صلابت و اقتدار میاد، می.ایسته، سلاح دست میگیره و دشمن رو با تمام هیبتش میترسونه، ولی رئیس شما عین سگ فرار میکنه تو پناهگاه!🙂 فرق مردم ما هم با مردم شما همینه. مردم‌شما یه مشت موش ترسو هستن که زورشون به بچه شش ماهه میرسه، مردم ما با همه تهدیدها به خرابکاری و ترور، اینطور میان پشت سر امامشان نماز میخونن.
♦️‌آن مرد آمد 🔹‌اتحاد ایرانی‌ها را به رخ جهان کشید 🔹‌امت ‌های عربی را به اتحاد و مقاومت فراخواند 🔹‌دشمن صگیونیستی و حامیانش را با رجز های خود کوبید 🔹‌جهانیان را محو اقتدار خود کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عکاس اردنی که بصورت شانسی درحال تصویربرداری از آسمان بود چنین اثر هنری را از حمله موشکی ایران به رژیم صهیونیستی ضبط کرد که ناکامی سامانه های دفاعی ارتش اسرائیل را نیز به تصویر میکشد.
🔺 نقش بوستر در موشک بالستیک
🎥 تصاویری از بمباران شدید منطقه الشویفات در ضاحیه جنوبی بیروت توسط جنگنده‌های اسرائیلی
🔸ترور یک عضو حماس در شمال به همراه همسر و دو کودکش 🔹ساعاتی پیش یک پهپاد صهیونیستی با نقض حریم هوایی لبنان، به یک واحد مسکونی در اردوگاه البداوی در شهر طرابلس متلعق به آوارگان فلسطینی در شمال لبنان حمله کرد. 🔹دقایقی پیش حماس اعلام کرد، سعید عطا الله علی از سران این جنبش به همراه همسرش و دو کودکش در این حمله پهپادی ترور شده و به شهادت رسیده‌اند. 🔹حماس تاکید کرده که رژیم صهیونیستی تاوان این جنایات خود را پرداخت خواهد کرد.
☑️"ابرقدرت" یعنی ملتی که پس از موشک‌باران کردنِ صهیونیست‌ها، رئیس جمهورش در سفر رسمی به قطر می رود، وزیر خارجه‌اش با وجود تهدیدهای زیاد با هواپیما به لبنان سفر می‌کند و رهبر معظمش در نمازجمعه حاضر می شود و کلی مقامات ارشد نظامی و سیاسی و جمعیتی میلیونی پشت سرش به نماز می ایستند. 🔺اینجا جمهوری اسلامی ایران است. توضیح عکس: صفوف نماز برای اولین بار تا تونل رسالت تهران رسید.
فان حزب‌الله هم‌الغالبون... 🔹قاب ماندگار
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ضاحیه جنوبی دقایقی پیش مجددا توسط ارتش رژیم صهیونیستی هدف حمله قرار گرفت
🔸واکنش حماس به بیانات دیروز رهبر انقلاب 🔹مرداوی، عضو ارشد حماس: اظهارات گران‌بهای رهبر ایران، پشتوانه اقدامات قهرمانانه ایران در حمایت از آرمان فلسطین است که آخرین آن حمله موشکی بزرگ بود که عمق رژیم اشغالگر را در هم کوبید. 🔹چنین مواضعی از پایداری ملت فلسطین و لبنان در مقابل تجاوزات به‌ویژه در سایه فشارهای بین‌المللی و جانبداری شیطان بزرگ از رژیم اشغالگر و چشم‌پوشی از جنایاتش در منطقه، حمایت می‌کند. 🔹این حمله (وعده صادق ۲) گامی مهم و محوری در سایه تشدید تجاوز و نسل‌کشی است، زیرا غرور نتانیاهو را که فکر می‌کرد می‌تواند با ترور رهبران نیروهای مقاومت در فلسطین و لبنان، مقاومت را بازدارد، از بین برد.