eitaa logo
سید علی حسینی خامنه ای (مد ظله العالی )
1.5هزار دنبال‌کننده
9.9هزار عکس
7.2هزار ویدیو
76 فایل
اینجا همه چیز به رنگ عشق این کانال خود جوش و به صورت جهادی توسط طلاب اداره می‌شود 🌸⃟🌙 کانالهای ما: @berangeeshgh @basir1 تبلیغات : https://eitaa.com/joinchat/126812226C27b4c5cdec
مشاهده در ایتا
دانلود
🔸 شهادت ۱۷ فلسطینی در حملات بامدادی رژیم صهیونیستی به نوار غزه 🔹منابع پزشکی اعلام کردند در حملات بامداد امروز ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه ۱۷ فلسطینی به شهادت رسیده و شماری هم زخمی شدند.
🔸لغو سفر گالانت به واشنگتن در هفته جاری 🔹سابرینا سینگ، سخنگوی پنتاگون: به‌تازگی مطلع شدیم که گالانت سفر خود به واشنگتن را به تعویق خواهد انداخت.
🔸 واشنگتن پست: لغو سفر گالانت به آمریکا نشان‌دهنده تنش میان واشنگتن و تل آویو است 🔹روزنامه واشنگتن پست در گزارشی با اشاره به لغو ناگهانی سفر برنامه‌ریزی شده یوآو گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی به آمریکا، آن را نشان‌دهنده وجود تنش میان واشنگتن و تل آویو دانست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💦 اسرائیل با آب از بین می رود 👌 یک کار تمیز فرهنگی و ارزشمند از معلم دزفولی سرکار خانم دانش که تاثیر بسیار زیادی در انتقال مفاهیم انقلابی به نسل های آینده دارد.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اتفاق تاریخی در ورزش ایران/ نابغه ۱۴ ساله ایرانی نفر اول پینگ پنگ جهان را شکست داد ♦️بنیامین فرجی نابغه تنیس روی میز ایران که تنها چهارده سال سن دارد، در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی آسیا در اولین مسابقه تیمی ایران، وانگ چوکین رنک یک دنیا از چین را با نتیجه سه دو شکست داد. ♦️وانگ چوکین قهرمان المپیک در رشته دوبل است و در حال حاضر نفر اول رنکینگ دنیاست.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌 خود تحقیری ❌شما ذاتا ارباب هستین و ما ذاتا نوکر 😳تلخه ولی حقیقت داره! 📱رسانه؛ بهترین ابزاری که غرب برای تحمیق بشر داره و ما هنوز نتونستیم مثل موشک هایپرسونیک به دستش بیاریم.
🔴 تبریک اعضای مجمع نمایندگان تهران به زاکانی 🔹اکثریت قریب به‌اتفاق اعضای مجمع نمایندگان استان تهران در مجلس شورای اسلامی به علیرضا زاکانی شهردار تهران به دلیل کسب جایزه نوآوری و تقدیر از سایر خدمات شهرداری تهران تبریک گفتند.
مذهبی های صورتی این بار در ورژن آخوند بلاگر اسلام بیشترین ضربه رو از همین قشر میخوره...
دنیای عجیبی شده. خاخام یهودی طرف و ایرانه، کسی که پدر و پدربزرگش شاه ایران بودن، طرف دشمن ایرانه. ای خاک بر سرت رضا پهلوی 🤚 .
همینقدر راحت رو مسخره میکنن ولی چون سلبریتی ان کسی باهاشون کاری نداره!
تو سیل و طوفان اومده و به خاطرکمبود امکانات کالاهای مورد نیاز مردم رو با الاغ دارن میبرن! ولی خب چندین میلیارد از مردم شون رو خرج نیروهای نیابتیشون یعنی اسراییل و اوکراین میکنن...!
ایده برای اطلاع رسانی ❌امام خامنه ای امر کردند که امت اسلام، باید شریان اقتصادی اسرائیل را قطع کند... 🔻دوستانی که به مکان‌های عمومی( مسجد، پارک، کانون) دسترسی دارند، می توانند محصولات حامی اسرائیل را به صورت نمایشگاه عکس به همگان معرفی کنند. ⛔️متن عکس ها⬅️ اگر از این محصولات استفاده کردید، حتما دستانتان را بشویید، چون خون کودکان غزه و لبنان روی دستانتان است😡 ✅با این حرکت، برای را تایید و حمایت کنیم (عکس تزئینی و جهت ایده گرفتن است)
📝6 مقام تروریست یهودی صهیونیست که کشورهای جهان در انتظار پایان قریب الوقوع آنها هستند. پ ن: اگر دقت کرده باشید برای سران مقاومت هم چنین طرحی هست، بستگی به من و شما داره کدوم رو ببینیم! به این میگن مقابله به روش عملیات روانی...
دستگیری یک صهیونیست در پوشش خبرنگار در ضاحیه 🔹منابع خبری در لبنان از دستگیری یک صهیونیست در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. 🔹این فرد زمانی که دستگیر شد، گذرنامه انگلیسی به همراه داشت که در بازجویی مشخص شد که صهیونیست است و به همراه خبرنگارانی که طی دو هفته گذشته وارد لبنان شده، در پوشش خبرنگار وارد شده است. 🔹هنگام بازجویی این صهیونیست، گذرنامه اسرائیلی وی با نام یهوشع ترتکویسکی متولد ۱۹۸۲ آمریکا از او به دست آمد. 🔹دستگیری این فرد زمانی صورت گرفت که حزب‌الله متوجه شد برخی خبرنگاران اقدام به بازدیدهای روزانه در ضاحیه جنوبی بیرت و مناطق مشخصی به بهانه بررسی میزان ویرانی‌ها می‌کنند.
🔶 کاربر عرب‌زبان نوشته بود: «گنبد آهنین ۱۴۰۰ سال پیش یهودیان به گنبدهای آهنین عادت دارند و بنی‌هاشم به کَندن آنها» / سيده كاف
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
▶️روزنامه صهیونیستی معاریو: اسرائیل چیزی بیش از یک چوب در دستان بایدن نیست
🔸پذیرش ۱۰۵۸ مجروح در بیمارستان‌های مناطق شمالی رژیم صهیونیستی 🔹وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی اظهار داشت بیمارستان‌های واقع در شمال این رژیم طی امروز و روز گذشته (سه‌شنبه) ۱۵۷ مجروح را پذیرش کرده است. 🔹وزارت بهداشت این رژیم افزود: بیمارستان‌های مناطق شمالی همچنین ۱۰۵۸ مجروح را از ابتدای ماه جاری بستری کرده‌اند. 🔹این وزارتخانه همچنین افزود که بیمارستان‌های مذکور از هفتم اکتبر سال گذشته ۱۹ هزار و ۴۷۵ مجروح را پذیرش کرده‌اند.
📢پیام تبریک رهبر انقلاب به مناسبت قهرمانی تیم‌های ملی تکواندوی نوجوانان پسر و دختر ایران در جهان 🔹️پس از کسب سکوی اول جهان توسط تیم ملی تکواندوی دختران و پسران جمهوری اسلامی ایران در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان در کره جنوبی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی ضمن ابراز خوشنودی از این موفقیت، کسب این جایگاه بزرگ را به ورزشکاران، کادر فنی تیم ملی و دست‌اندرکاران فدراسیون تکواندوی ایران تبریک گفتند. 🔹️این پیام طی تماسی از سوی دفتر مقام معظم رهبری به دکتر اصغر رحیمی دبیر کل و مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو ابلاغ شد. ۱۴۰۳/۷/۱۷
⭕️ واکنش شدیداللحن دولت عراق به اهانت تل آویو به آیت الله سیستانی 👤 باسم العوادی سخنگوی دولت عراق: 🔸 پس از ورود رژیم صهیونیستی به کشتار جمعی و ارتکاب فجایع افتضاح علیه بشریت و قتل و تجاوز علنی به غزه و لبنان، رسانه‌های تحریک‌کننده و نژادپرست تلاش بیهوده می‌کنند تا به جایگاه مرجعیت عالیقدر دینی اهانت کنند. 🔸 دولت عراق به شدت با هرگونه اهانت به جایگاه مرجعیت که مورد تقدیر و احترام همه ملت عراق و جهان عرب و اسلام و جامعه بین‌الملل است، مخالف است و نسبت به خطر این تلاش‌ها مبتنی بر پیش‌زمینه فکری نژادپرستانه و اصرار در اهانت به مقدسات ملت‌ها، که منجر به تشویق گسترش دامنه جنگ و تهدیدی حقیقی برای امنیت و صلح بین‌المللی می‌شود، هشدار می‌دهد.
⭕️ خلاصه‌ای از عملیات‌های حزب‌الله در روز گذشته 🔅 رزمندگان مقاومت اسلامی با انفجار یک بمب، به نیروهای دشمن اسرائیلی حمله کردند و در هنگام تلاش آن‌ها برای نفوذ به شهرک بلیدا با آن‌ها درگیر شدند 🔅 هنگام تلاش یک نیروی اسرائیلی برای پیشروی به سمت منطقه اللبونه، رزمندگان مقاومت اسلامی آن‌ها را با گلوله‌های توپخانه و سلاح‌های موشکی هدف قرار دادند 🔅 نیروهای پیاده نظام اسرائیلی که سعی در نفوذ به منطقه اللبونه داشتند، با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفتند 🔅 تجمعی از سربازان اسرائیلی در جنوب مارون الراس با حمله موشکی هدف قرار گرفتند 🔅 نیروهای پیاده نظام اسرائیلی که در حال تلاش برای پیشروی به سمت منطقه اللبونه بود، با یک موشک هدایت‌شونده هدف قرار گرفتند 🔅 نیروهای دشمن اسرائیلی که در حال پیشروی از دشت طوفا به سمت مایس الجبل و محیبیب بودند، با یک حمله موشکی مورد هدف قرار گرفتند 🔅 منطقه زوفولون با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 هنگامی که نیروهای دشمن اسرائیلی تلاش کردند از چندین جهت به سمت مایس الجبل پیشروی کنند، رزمندگان مقاومت اسلامی آن‌ها را با سلاح‌های موشکی و گلوله‌های توپخانه‌ای هدف قرار دادند 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره کریات شمونه با حمله موشکی هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره کفرجلعادی با یک حمله موشکی هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره مسکفعام با گلوله‌های توپخانه هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در باغ‌های مستعمره المناره با یک حمله موشکی هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در منطقه کروم المراح در مایس الجبل با گلوله‌های توپخانه‌ای هدف قرار گرفت 🔅 هنگام تلاش نیروهای پیاده‌نظام دشمن اسرائیلی برای نفوذ به منطقه رأس الناقورة به سمت «المشیرفه»، رزمندگان مقاومت اسلامی آن‌ها را با یک حمله موشکی هدف قرار دادند 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره کفرجلعادی با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی بر روی ارتفاع القلع در بلیدا با یک حمله موشکی هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در پشت شهر مارون الراس با یک حمله موشکی هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در شهر صفد اشغالی با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 تجمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره حتسور با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 جمعی از نیروهای دشمن اسرائیلی در مستعمره امنون در شمال طبریه با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 پایگاه نظامی راعم در جنوب جولان با یک حمله موشکی گسترده هدف قرار گرفت 🔅 یک نیروی اسرائیلی که در تلاش بود از منطقه رأس الناقورة به سمت «المشیرفه» نفوذ کند، با یک حمله دقیق هدف قرار گرفت