فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠امام خمینی(ره):
تکلیف است امروز، مسجدها را خالی نکنید.
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💠اگر سخت نگیره که برونسی نمیشه...
واکنش قابل توجه شهید برونسی، وقتی پای بیتالمال به زندگیشون باز شد.
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب اسلامی هماکنون در دیدار مبلغان و طلاب حوزههای علمیه: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحاله فرهنگی میشویم.
💻 Farsi.Khamenei.ir
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
هدایت شده از به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
🚨درِ مسجد از پیش از ظهر که باز میکنند برای نماز ظهروعصر، تا شب بعد از نماز عشا باز باشد؛
🚪اینجور نباشد که درِ مسجد را ببندند.
🎙امام خامنه ای ۱۳۹۵/۰۵/۳۱
⁉️پ.ن: مگه میشه تو شرایط جنگ، سنگر محله فقط روزی ۳ ساعت درش باز باشه!
❗️ای کاش اینترنشنال و بی بی سی و منوتو هم فقط روزی دوساعت فعالیت میکردند...
⚠️نتیجه ترک فعل برخی مسئولین نسبت به مطالبات مهم رهبری رو این چند وقته در ایام فتنه اخیر کاملا احساس کردیم...
📝با ما در ارتباط باشید👇
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی👇
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
🚨آباد کردن مساجد، زنده نگه داشتن مساجد، یکی از کارهای واجب است.
😔 البتّه ما در سطح کشور نسبت به جمعیّت، مسجد که کم داریم امّا همانی هم که داریم، بعضیهایش یا شاید بسیاریاش، معمور نیست، آباد نیست.
🚪حدّاکثر [این است که] وقت نماز باز میکنند، نماز آنجا خوانده میشود، بعد درِ مسجد بسته میشود! این[طور] نمیشود.
✅ مسجد بایستی محلّ رفت و آمد دائمی مردم باشد. البتّه هیئتها خوبند؛ هیئت هم یکی از چیزهایی است که مشوّق جوانها است.
🎙امام خامنه ای ۱۴۰۲/۰۴/۲۱
✍پ.ن: چرا مطالبات صریح آقا نسبت به برقرار بودن مساجد هنوز روی زمین است؟
🔴به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
🚨آباد کردن مساجد، زنده نگه داشتن مساجد، یکی از کارهای واجب است. 😔 البتّه ما در سطح کشور نسبت به جمع
برادرانِ مسئول در مرکز رسیدگی به امور مساجد! چهل سال و اندی از انقلاب اسلامی میگذرد، همه ی جبهه باطل در جنگی ترکیبی با تمام قوا و ناجوانمردانه به جنگ انقلاب اسلامی آمده اند...
⚠️اما هنوز بعضی از سنگرهایمان، سنگربانِ(!) عافیت طلب و خسته دارد. تعلل و محافظه کاری در جنگ جایز نیست...
در گام دوم انقلاب، حلقه های میانی(مجموعه های فعال مردمی انقلابی)، باید مسئولینی که ترک فعل میکنند را پاسخگو کنند.
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
هرجا یک روحانىِ خوب حضور داشته باشد، واقعاً یک مشعل است و نورافشانی میکند. اما من و شمای روحانی هم باید خود را آنچنان که یک روحانی میباید و میشاید، بسازیم و روحانی باشیم.
✍️امام خامنه ای ۱۳۸۳/۱۰/۲۳
#امام_جماعت_طراز_انقلاب_اسلامی
📝شما میتوانید محتوای مسجد محور، نظرات و پیشنهادات خود را به آیدی ذیل ارسال کنید 👇
@Masjede_tarazz
✅به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
Majid.Bani.Fatemeh.Karame.Hossein(128).mp3
4M
🌹محرم و صفر است، که اسلام را زنده نگه داشته است.
#شب_جمعه
#مداحی_امام_حسین
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
نریمانی ۹.mp3
10.01M
😭دل به غیر تو سپردیم و نمردیم هنوز
بین ما و بودی و رفتیم به دنبال گناه
در جهالت همه بودیم و نمردیم هنوز
غیبت از ما است نه از تو چه قدر تعطیلیم
این همه جمعه شمردیم و نمردیم هنوز
#صبح_جمعه
#یا_صاحب_الزمان_ادرکنی
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۱):
مسجدی که نمازخانه شد!
🖊 نویسنده: مهدی جمشیدی
۱. اینک که غبارها فرونشستهاند، میتوان دربارۀ "بازسازیِ انقلابیِ ساختار فرهنگ" سخن گفت و به "کمکاریهای معرفتی" و "بیعملیهای فرهنگی" اشاره کرد. ریشۀ اصلیِ اغتشاش، خطای ما در غفلت از "جهاد تبیین" و "روشنگری" و "روایتگری" و "گفتمانسازی" بود و همۀ لایههای دیگری، فرع بر این امر بودند. مُشت، نمونۀ خروار است؛ میخواهم در این مجال مختصر، چند سطر دربارۀ یک "تجربۀ تلخ" بنویسم و گذشته را به کمک فهم و تحلیل امروز، فرابخوانم. تجربۀ "مسجد .....".
۲. چند بار و از جمله یک سال پیش، جمعی از "جوانانِ مؤمنِ انقلابی"، در برابر امام جماعت این مسجد شوریدند و پرچم تحوّلخواهی را برافراشتند، امّا هر بار، با لطایفالحیل، به حاشیه رانده شدند. سخن جوانانِ ناراضی این بود که: اوّلاً، "امامت جماعت" در این مسجد، به "پیشنمازی" فروکاهیده شده است و "مسئولیّتهای اسلامی و انقلابی"، رها شدهاند و بهاینترتیب، "مسجد" نیز به "نمازخانه" تبدیل شده است. ثانیاً با وجود اینکه ظرفیّتهای انسانی و مالیِ در این مسجد، گسترده هستند، امّا از این توانمندیها برای فعّالیّت فرهنگی استفاده نمیشود و بخشهای مختلف مسجد، دچار "توقف" یا "کمکاریِ محسوس" شدهاند. ثالثاً، امام جماعت – بخوانید پیشنماز – نه اهل "کار فرهنگی در محله" است و از "برنامهریزیِ فرهنگی" خبر دارد و نه "میدان واقعی" در اختیار جوانِ مؤمنِ انقلابی قرار میدهد و نه دو دهه "تذکّر" و "امربهمعروف" نسبت به ایشان اثری داشته است. یک مسجد با "امکانها و قوّههای فراوان" از یک سو، و یک محلۀ "تشنه" و "رهاشده" از سوی دیگر.
۳. ما انتقاد خویش را به نزد "نهادهای فرهنگی" بردیم و گزارش دادیم که در این مسجد، چه میگذرد، از جمله به "مرکز رسیدگی به امور مساجد" مراجعه کردیم و ماجرای تلخِ "رهاشدگیِ فرهنگیِ محله" را شرح دادیم. رئیس این مرکز با گزارش جمعیِ ما در این مرحله و مراحل بعد، دریافت که امام جماعت این مسجد، سخت گرفتار "سستی" و "بیعملی" و "بیبرنامهگی" است و ازاینرو، نتوانست از وی دفاع کند و وعدۀ تغییر داد، اما نتوانست به وعدۀ خود عمل کند. بعدها استدلال شد که چنانچه به مطالبۀ شما پاسخ مثبت بدهیم، "موجِ مطالبهگری" در مساجد دیگر نیز به راه خواهد افتاد، چنانکه هماکنون نیز در برخی از مساجد محله، جوانانِ انقلابی، برانگیخته و منتقد شدهاند و خواهان "تحوّل" هستند. بههرحال، کار به اینجا رسید که بعد از یکسال مبارزه و مطالبه و تحوّلخواهیِ جوانانِ انقلابی، ......، ما را به مسجد فراخواند و جلسهای با حضور دو طرف تشکیل داد و محترمانه و ملایم، جوانان را تهدید کرد که چنانچه به مطالبهگریِ خویش در مسجد ادامه بدهید، ناچارم که با شما "برخورد" کنم. در نهایت، جمع ما فروپاشید و پرچم به زمین افتاد.
۴. اغتشاشهای اخیر، افزون بر سطحهای خارجی و ملّی، "بافت محلی" نیز داشت و بر فریبخوردگیِ عدّهای از "نوجوانان" و "جوانان" تکیه داشت. حالآنکه چنانچه "مساجد"، بافت محلهها را در اختیار خویش گرفته بودند و بر محله، تسلّط داشتند و در اثر کار فرهنگیِ در طول دهههای گذشته، "هویّتسازی" و "مصونسازی" کرده بودند، هیچگاه به این حجم از کار امنیتی و نظامی و ... حاجت نبود. اغتشاش اخیر، حاکی از "عفونتهای فرهنگی" بود که در پیکر محلهها، نشست کرده بود. این عفونتها، ریشه در"کمکاری و رهاشدگیِ مساجد" نیز دارد. ما "مسجد" را باختهایم و در امتداد آن، "محله" و "مدرسه" و "گروههای خودجوشِ فرهنگی" را. مسجد، "قطبِ فرهنگیِ محله" بود و اینک، "نمازخانه" است. و "امام جماعت" نیز "پیشنماز". "امام جماعتِ غیرمیدانی"، هرچه که انقلاب به ما داده بود را یکجا از ما گرفت. ما دیروز این دردها را دریافتیم و برخاستیم و هشدار دادیم، امّا ملامت و طرد شدیم، و امروز، "دُملهای چرکین"، سر بر افراشتهاند. یک طرف، گیسوپراکنی است و سوی دیگر، عمامهپرانی. آن "اهمالکاریها" و "سستیها" و "محافظهکاریها"، این "ریزشها" و "هنجارشکنیها" و "ارزشستیزیها" را به دنبال داشت.
۵. اغتشاش، تمام شد. آن پیشنماز نیز، همچنان در مسجد ..... حضور دارد. نشان داد که قدرتِ سیاسیاش از جوانانِ مؤمنِ انقلابی، بسیار بیشتر است و با تکیه بر پشتوانههای نامرئیِ خویش، ماندنیست. در عین حال، مسجد ..... نیز همچنان "منفعل" و "بریده از میدان محله" و "غافل از صحنۀ جنگ نرم" است....
#ارسالی_مخاطبین
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۱): مسجدی که نمازخانه شد! 🖊 نویسنده: مهدی جمشیدی ۱. اینک که غبارها
🔻انفعال در مسجد، اغتشاش در محله (۲):
محلهگردی بهمثابه روایتِ امروزینِ از طبیب دوّار
🖊 نویسنده: مهدی جمشیدی
۱. سخن حاجقاسم دربارۀ اینکه باید امام جماعت، «امام محله» باشد و نهفقط «امام محراب»، و او باید دایره و دامنۀ کنشگریِ خود را «محله» تعریف کند و نهتنها «شبستانِ مسجد»، سخن پخته و دقیقی بود. او در این گفته، تجربۀ خود را در «جنگ نظامی»، مبنا قرار داد و از آن زاویه به «مسجد» بهمثابه «قرارگاه فرهنگی» نگریست. چه در «جنگ نظامی» و چه در «جنگ فرهنگی»، ما محتاج «امام» هستیم و امام، کسی است که تنها در «محراب» نمینشیند، بلکه در «میدان» میایستد. و هرچه که میدانِ خویش را گستردهتر تعریف کند، فتوحات و توفیقاتش نیز بیشتر خواهد شد. این امر، وابسته به «افقِ فکریِ امام» است؛ اگر امام جماعت، کوتهنگر و سطحی و اداری باشد، در همان محراب مینشیند و فاصلۀ میان دفتر و محراب را طی میکند و فقط به آنانی که برای مصافحه و سئوال و طلب دعا و استخاره «نزد او» میآیند، نظر میکند. در مقابل، «امامِ میدانی»، همچون «طبیب دوّار» است؛ یعنی «محلهگرد» است و میرود تا دردهای معنوی و رنجهای فرهنگی را علاج کند.
۲. «امامِ میدانی» نمینشیند تا به نزدش بیایند، بلکه میرود تا به مسجد بیایند؛ یعنی میکوشد با «تعاملهای عینی» و «ارتباطهای میدانیِ» خویش، ظرفیّت انسانی برای مسجد پدید بیاورد و از مسجد، یک «پاتوقِ قدسی» و «چهارراه انقلابی» بسازد. او باید «نقطۀ آغاز» باشد و نه نوجوانان و جوانان. او باید به سراغ آنان برود و خود را عرضه کند و آنچنان جذابیّتی بیافریند که این آهوانِ گریزپا، صیدِ مسجد شوند. اگر چنین نباشد، هیچ اتّفاقِ تازهای در مسجد روی نخواهد داد و همچنان، حضور نوجوانان و جوانان در مسجد، به «روندهای نامنظم» و «مناسبات غیرساختاری»، محدود خواهد شد. «منطقِ جذب» باید از چهارچوبهای از پیش طرّاحیشده تبعیّت کند و این منطق، جز با «حضورِ ساختاریافته» و «فاعلیّتِ هوشمندانۀ» امام جماعت در صحنۀ میدانِ محله، تحقّق نمییابد. وضع شبستانِ مسجد، نمایانگرِ کنشگریِ امام جماعت در عرصۀ محله است و تلاشهای بیرونی و مجاهدتهای میدانی او را روایت میکند. هر اندازه که او در میدان محله، توفیق کسی کند، حاصل آن را در مسجد مشاهده خواهد کرد. پس انتخاب در معرکۀ دوگانۀ «محراب/ محله»، نشان میدهد که ما با «امام» مواجه هستیم یا «پیشنماز».
۳. این خصوصیّتِ عامّۀ مردم است که سخت، دلبستۀ «مواجهههای عینی» و «ارتباطهای مستقیم» هستند و از این نوع تعامل، اثر جدّی میپذیرند. مردم باید «مشاهده» و «حس» کنند که امام جماعت در میان آنها و در کنارشان است. مردم باید «زندگیِ روزمرّۀ امام جماعت» را لمس کنند و بسنجند که دعاوی و خطبهها و منبرها و مواعظ او، چه اندازه در واقعیّت زندگیِ خودش، متجلّی است؛ اگر تطابق ببینند و بیابند، شیفته و دلداده خواهند شد و او را بهراستی و در مقام عمل، امامِ محلۀ خویش خواهند دانست. پس امامت محله، حاصل یک «اتّفاقِ طبیعی» و «انتخاب خودجوش» است و نه «انتصاب رسمی» و «حکم قانونی». کسیکه نتواند در متن محله، مقبولیّت به دست آورد و دلها را مجذوب خویش سازد و در عمق باورهای مردم نفوذ کند، از جانب مردم بهعنوان امام، پذیرفته نشده است. مردمان محله باید به این جمعبندی دست یابند که او، شایستۀ «پیشتازیِ معنوی» و «جلوداریِ اخلاقی» است. این «جمعبندیِ اجتماعی» نیز، از «چگونگیِ ارتباطها»ی امام جماعت با محله برمیخیزد و «سفارشی» و «دستوری» نیست. ازاینرو، همۀ این واقعیّتهای فرهنگی، فرع بر آن است که امام جماعت، «میدانی» و «مواجههای» باشد و از «محراب» و «شبستان»، پا فراتر بنهد و قدرت قدسی و اقتدار ایمانیِ خویش را در پهنۀ محله بگستراند.
۴. تجویزهای پیشگفته، مبالغهآمیز و آرمانی نیستند، بلکه حاصل تجربۀ تاریخیِ روحانیّت شیعه است. در دورههای گذشته، روحانیّت به معنای واقعی کلمه، «در میان مردم» بود و هیچ «گسست» و «فاصله»ای احساس نمیشد. ازاینرو، روحانیّت، فقط منبر و محراب را در اختیار نداشت، بلکه چون امام محله بود، در تمام شئون و ساحات زندگیِ روزمرّۀ مردم، حضور داشت. این حضور، حاصل یک انتخاب طبیعی و مهندسینشده بود و به پارهای از فرهنگ و هویّتِ جمعیِ ایرانیان تبدیل شده بود. حضورِ «همهجایی» و «همهگیرِ» روحانیّت، او را به «نیروی پیشرانِ اجتماعی» تبدیل کرده بود که از سطح خُرد و حریم خصوصی زندگیِ مردم تا سطح کلان و ساختارهای اجتماعی، «حیات کارکردی» داشت.
#ارسالی_مخاطبین
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
🚨من به همه روحانیین سرتاسر کشور اعلام خطر می کنم! من به همه ملت اعلام خطر می کنم!
به روحانیون اعلام خطر می کنم که چنانچه خدای نخواسته در بین شما کسی است که برخلاف موازین اسلام عمل می کند، او را نهی کنید. اگر نپذیرفت از جرگه روحانیت اخراج کنید.
اگر نکنید این کار را خدای نخواسته صورت روحانیت ـ که عزّ اسلام است ـ این را مُشوّه می کند، و با مشوّه کردن صورت روحانیت، اسلام به انزوا خواهد [رفت].
اسلام بدون روحانیت مثل کشور بدون طبیب است.
(صحیفه امام، ج 14، ص 190)
#امام_جماعت_طراز_انقلاب_اسلامی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
⁉️«مگر ما گفتیم به جنگلهای آمازون بروید و تبلیغ کنید!؟
آقایان نمیروند؛ میگوییم چرا نمیروید، میگویند میخواهیم درس بخوانیم!
برادران! من این روش را قبول ندارم؛ ... من واللَّه این را الهی نمیدانم!
چند نفرتان بیایید از مرجعیت و از ریاست و از مدرّسی و از فضل و سوادِ در آن حد بگذرید ...
تبلیغ که اولیترین کار ماست، حوزهی علمیهی قم این کار را نمیکند!»
🎙امام خامنهای در دیدار فضلای حوزه، ۱۳۷۰/۱۱/۳۰
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️چه کسی مسئول ناحیه و امام جماعت مسجد نشود؟
🎥پناهیان خطاب به فرمانده بسیج: مسئول ناحیهای که قدرت برقراری ارتباط ندارد برای بسیج سمّ مهلک است! از بسیج بیرونش کنید!
👈 در نشست تخصصی "محله مردمسالار":
🔸اگر یک سپاهی مسئول ناحیه بود ولی قدرت و کاریزما برای برقراری ارتباط نداشت، درجه او هر چقدر هست و خلوصش هر چقدر بالاست، او را صرفا به یک شغل نظامی بفرستید. از بسیج بیرونش کنید. وجود اینها برای بسیج سم مهلک است.
🔸آنهایی که نمیتوانند استعداد شناسایی کنند و آنهایی که نمیتوانند حلقههای میانی باشند، به درد بسیج نمیخورند. بروند بخشهای دیگر سپاه.
🔸همین حرف را میتوان برای عالمان دینی هم زد. اگر یک عالم دینی و فرزانه نمیتواند مردمداری کند برود حوزه تدریس کند، برود در تلویزیون سخنرانی کند، ولی امام جماعت مسجد نشود.
🔖۲۶تیر ۱۴۰۱، نشست تخصصی
✍پ.ن: چند درصد از مساجد، امام جماعتشون حکم پدری برای فرزندان محل دارند؟
❗️نقش حلقه های میانی در مطالبه گری از مسئولین امور مساجد برای تحقق مساجدی در طراز انقلاب اسلامی بسیار مهم و تعیین کننده هست.
#محله_اسلامی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⁉️ مساجد از نوزادانی که در محله متولد می شوند خبر دارند؟
➖ مسجد باید برای تربیت مردم در همه سنین برنامه ریزی کند حتی برای تربیت نوزاد، مسجد باید برنامه داشته باشد!
❌ برخی فکر می کنند مسجد فقط برای اقامه نماز جماعت با مخاطب کهنسال است!
📌 حجتالاسلام والمسلمین دسمی| شبکه سه سیما| برنامه بدون توقف
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
باز هم شیر حلال مادران تاثیر کرد
بچه ها دارند آمادهی هیئت میشوند...
#حسین_جان💔
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 شنیدم مساجدی هستند که صفهای ابتدایی آن را بازنشستگان تشکیل میدهند؛ مسئول بسیج آن محل زنده است یا مرده؟!
🔸ایجاد و گسترش روابط حقیقی در مسجد و هیئت موثرتر از هر اقدام شایسته در فضای مجازی است!
🔸از شهدا خجالت کشیدن کار کسی نیست که تبرج میکند، کار کسی است که شبکهسازی اجتماعی نمیکند!
🔖۲۶تیر ۱۴۰۲، نشست تخصصی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
⚠️در نقـاط مختلـف جهـان، دشـمنان اسلام بـه مسـاجد…با بغـض و كينـه اي عميـق مي نگرنـد و تـا آن جـا كـه بتواننـد، بـا وجـود و حضـور و فعاليـت آنها سـتيزه ميكنند.
🎙امام خامنه ای ۱۳۶۸/۰۹/۰۲
📝شما میتوانید محتوای مسجد محور، نظرات و پیشنهادات خود را به آیدی ذیل ارسال کنید 👇
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
❌️مسجد رو از دست ندیم...
🎙توصیه مهم و اهمیت مساجد از نظر حاج قاسم
خودتون فعال باشید......
جارو زدن مسجد توسط شهید سلیمانی با لباس خادمی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
📣مسابقه به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی(۱)
با سلام واحترام
🏴ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان
📝در نظر داریم مسابقه و چالشی رو با محوریت مسجد و تشکیلات در کانال برگزار کنیم
⏱شما عزیزان مهلت دارید تا ساعت ۲۲ روز شنبه ۷ مرداد ماه در مسابقه شرکت کنید.
📍جهت شرکت در مسابقه روی لینک ذیل کلیک کنید:
https://formafzar.com/form/y19l3
به قید قرعه از بین نفراتی که به همه سوالات پاسخ صحیح بدهند:
🥇نفر اول ۱۰۰ هزار تومان
🥈نفر دوم ۷۵ هزار تومان
🥉نفر سوم ۵۰ هزار تومان
همچنین میتوانید نظرات و پیشنهادات خود را برای بهتر شدن مسابقات به آیدی ادمین بفرستید 👇
@Masjede_tarazz
منتظر برنامه های بعدی ما باشید.....
#چالش
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
📣مسابقه به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی(۱) با سلام واحترام 🏴ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام سوگواری
🔹لازم به ذکره که سوالات از محتواهای ارسال شده در کانال طراحی شده.
👤تعداد شرکت کنندگان تاکنون ۲۱۶ نفر
🔴 ما باید با یک تفکر راهبردی برنامه ریزی کنیم
❌ اصلاً کار غیرمفید و مفید ولی بدون اولویت انجام ندهیم ، بر اساس علاقه و استعداد و خیلی از این موضوعات کار نکنیم .
🔶 بعضی وقت ها یک کار هست که دمدستمان است ، بعضی وقت ها یک کار هست که به آن علاقه داریم . عیبی ندارد این جور کار ها انجام بگیرد . کار های خوب همیشه برکاتی دارند
✅ ولی وقتی که ما کار دارای اولویت انجام بدهیم ، کار هایی که موجب جریان سازی میشود ، کار هایی که امروز وقتش است ، آن وقت ثمره کارمان خیلی بیشتر خواهد شد .
📈 تشکل ها باید مدام با هم گفتگو کنند و در همه شهر ها و محیط هایی که حضور دارند ، مدام در تبادل نظر باشند تا بتوانند به کارهای دارای اولویت برسند .
✍ علیرضا پناهیان
📆 ۱۵ اسفندماه ۱۳۹۲
#نکات_تشکیلاتی
#ویژگیهای_تشکیلات_قوی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
35.31M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو ببینی ام مرا بس اگر عالمین نبیند
رسد آدمی به جایی که بجز حسین نبیند
🏴عزاداری نمازگزاران مسجد بقیةالله ارومیه
#ارسالی_مخاطبین
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
VID_20230724_081346_973.m4a
4.39M
⚫️انبیا با مشکلات روبرو بوده اند
ما که در طریق انبیا میخواهیم قدم برداریم از مشکلات نباید هراس داشته باشیم.
🎧بشنوید
#ماه_محرم
#امام_خمینی
🎙امام خمینی (ره)
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639
🔴 یکی از مهمترین کارهای شیطان، تغییر اولویتهای انسان است
‼️ تا او را از مهمترینها بازدارد و به غیرمهم مشغول سازد
💠 لذا امیرالمؤمنین علیه السلام چنین توصیه فرموده اند که « دَع ما لا یَعنِیکَ ، وَ اشتَغِل بِمُهِمِّکَ الَّذی یُنجِیکَ» ؛ رها کن آنچه به تو ربطی ندارد و مشغول امر مهمی باش که تو را به سعادت می رساند.
🔶 اگر انسان به مهمترین و اولویت دارترین امورش پرداخت، شیطان تمام تلاش خود را برای اخلال در آن بکار میگیرد و اگر موفق نشد به اخلال در اولویتهای بعدی می پردازد.
✍پ.ن :
شیطان در مواجه با تشکیلات نیز همین حربه را پیش میگیرد تا با تغییر اولویت های شاکله تشکیلات ، نیرو و توان آن تشکیلات را به هدر بدهد
#نکات_تشکیلاتی
#چالشهای_تشکیلاتی
📝باما در ارتباط باشید
@Masjede_tarazz
🕌به سوی مسجد طراز انقلاب اسلامی
https://eitaa.com/joinchat/1486356499C16e44b4639