متن دعای #هفتم #صحیفه
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِکَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ. فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ نَهْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِی الْمُلِمَّاتِ، لَا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی یَا رَبِّ مَا قَدْ تَکَأَّدَنِی ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِی مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ. وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِی یَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ، وَ اکْسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ، وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِیمَا شَکَوْتُ، وَ أَذِقْنِی حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِیئاً، وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجاً وَحِیّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِی بِالِاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِکَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِکَ. فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِی یَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا مُنِیتُ بِهِ، وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ، فَافْعَلْ بِی ذَلِکَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْکَ، یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ.
ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
هدایت شده از فتح فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان
🔆رهبر انقلاب در ارتباط تصویری با ستاد ملی مبارزه با #کرونا فرمودند: یک سؤال بیپاسخی وجود دارد در مورد مراسم دعا و نماز و عبادت. من البتّه هیچ پیشنهادی را در مورد مساجد و مراکز دعا و مانند اینها به ستاد ملّی ارائه نمیکنم ــ هیچ پیشنهادی را؛ یعنی من تابع نظر کارشناسی و تشخیص کارشناسی ستاد ملّی هستم ــ لکن میخواهم این را بگویم که مسئلهی دعا و عبادت، بخصوص در ماه رمضان، بخصوص در شبهای قدر که در پیش است، یکی از نیازهای حتمی و اساسیِ مردم است؛ این از یک نظر با نیازهای مادّی تفاوتی ندارد، از یک نظر بالاتر از نیازهای مادّیِ مردم است. مردم احتیاج دارند به اینکه از لحاظ دعا و توجّه و توسّل، بخصوص در مسائل مهم، در قضایا یا حوادث مهم، بتوانند این توسّل و این توجّه و این ارتباط با خدا و خواستن از خدا را داشته باشند؛ [لذا] یک فکری برای این بشود.
🔆 من حتّی معتقدم اگر قواعد سختگیرانهای هم در این زمینه گذاشته بشود، وضع بشود، مردمِ مؤمن و مسجدیِ ما بیشتر از دیگران به قواعد عمل میکنند؛ یعنی واقعاً اگر گفته بشود مثلاً فرض کنید به این شرط و با این شکل مردم میتوانند در صحنها یا در مراکز یا در مساجد یا در حسینیّهها حضور پیدا کنند، عقیدهی من این است که مردم ــ اینهایی که اهل مسجدند ــ بدقّت مراقبت میکنند.
🔆 همان طور که گفتم، من پیشنهادی ندارم و نظر کارشناسی و بررسیشدهی ستاد را معتبر میدانم، منتها توصیهام این است که بررسی این مورد را به کسانی بدهید که اهمّیّت حضور دعا و توسّل و مسائل معنوی را به معنای واقعی کلمه درک کرده باشند؛ اینها بررسی کنند مسئله را و تصمیمگیری کنند؛ هر چه تصمیمگیری کردند، بر عهدهی من و همهی مردم است که بر طبق آن تصمیمگیریها انشاءاللّه عمل بشود.
📅 ۹۹/۲/۲۱
🌟«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»🌟
✅ معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان
╭─•┅•──🍃🌼🍃──•┅•─╮
🆔 @howzehfarhang🇮🇷
🌐 farhangi.hozehkh.com
╰─•┅•──🍃🌼🍃──•┅•─╯
هدایت شده از فتح فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه خراسان
🔸صلواتی که حاجتها را برآورده میکند ...
🔸شب و روزمان را نورانی کنیم با صلوات بر محمد و آل محمد
🔸"الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ و عَجّل فَرَجَهم"
🌟«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»🌟
✅ معاونت فرهنگی اجتماعی سیاسی حوزه علمیه خراسان
╭─•┅•──🍃🌼🍃──•┅•─╮
🆔 @howzehfarhang🇮🇷
🌐 farhangi.hozehkh.com
╰─•┅•──🍃🌼🍃──•┅•─╯
ارسال شده از سروش+:
✴فرازی از شرح دعای سحر
شرح «اللهم انی اسئلک من عزّتک باعزّها...»
اللهم انّی اسئلک من عزّتک باعزّها و کلّ عزّتک عزیزه.
اللهم انّی اسئلک بعزّتک کلّها...
بارالها، از تو درخواست میکنم به عزیزترین عزتت حال آن که همه عزت تو عزیز است. پروردگارا، به همه عزتت از تو درخواست میکنم.
عزیز یعنی غالب، قوی، و فردی که معادلی ندارد. و خداوند متعال عزیز به معنای اول است، زیرا او بر همه چیز غالب و قاهر است و سلسله وجود مسخر امر اوست: «ما من دابّة الّا هو آخذ بناصیتها[1]؛ زمام اختیار هر جنبدهای به دست مشیت اوست». همه موجودات بدون کمترین سرپیچیای مقهور قهاریت او و بدون هیچ طغیانی خوار و ذلیل قدرت اویند. سلطنت مطلق و مالکیت تامّ و غلبه بر عالم خلق و امر از آن خداست و حرکت هر جانداری در تسخیر اوست و فعل هر فاعلی به امر و تدبیر او انجام میگیرد.
اما خداوند متعال به معنای دوم نیز عزیز است، زیرا واجب الوجود از حیث قوّت، به طور نامتناهی، فوق نامنتاهی است و در دایره وجود، به جز او، هیچ قویای وجود ندارد و قوت هر موجود قدرتمندی در ظل قوت او و از درجات قدرت اوست. موجودات از این جهت که فانی در او و وابسته به اویند و از جنبه «یلی الرّبی» قوی هستند، ولی از جهات منسوب به خودشان و از جنبه «یلی الخلقی» ضعیفاند: «یا ایّها النّاس انتم الفقراء الی الله والله هو الغنیّ الحمید[2]؛ ای مردم، شما همه به خدا محتاجید و تنها اوست که بینیاز و غنی و ستوده صفات است». و نیز«ان هی الّا اسماء سمّیتموها انتم واباءکم ما انزل الله بها من سلطان»[3].
آنچه گفته شد در صورتی است که قوت در مقابل ضعف مد نظر باشد، اما اگر قوت به معنای میدأ آثار بودن در نظر گرفته شود، باید گفت که خداوند متعال مبدأ آثار نامتناهی است و در دار وجود غیر از او و صفات و آثار او چیز دیگری وجود ندارد و در عالم وجود، جز خداوند اثرگذار دیگری نیست و هر مؤثر یا مبدأ اثری از جمله مظاهر قوّت و فعل اوست و هیچ دگرگونی و قوتی جز به حول و قوه خداوند پیدا نمیشود: ولاحول و لا قوة الّا بالله العلیّ العظیم.
ناگفته نماند که خداوند متعال در مظاهر خلقی خود مؤثر است، بلکه او بصیر و سمیع است به عین سمع و بصر ما؛ چنانچه راسخین در علم و معرفت میدانند. شیخ ما عارف کامل جناب شاه آبادی، که خداوند سایهاش را بر سر مریدان مستدام بدارد، میگوید:
سمیع و بصیر از امهات اسماء نیستند و به علم خدا در مقامات باز میگردند و از او جدا نمیشوند مگر زمانی که مخلوقات و مظاهر پدید میآیند. در این هنگام، تحقق سمع و بصر در حق خداوند متعال، همان سمع و بصر مظاهر خواهد بود[4].
پس، تمامی دایره وجود و مبادی تأثیر در عالم غیب و شهود مظاهر قوت و قدرت حق تعالی هستند و او ظاهر و باطن و اول و آخر است. شیخ کبیر محیالدین عربی در فصوص گفته است:
بدان که علوم الهی ذوقیای که برای اهلالله حاصل میشود، مناسب با اختلاف قوایی که علوم ناشی از آنند مختلف میباشند، با این که همه از یک جا سرچشمه میگیرند؛ چنانچه خداوند متعال میفرماید: من گوش او هستم که بدان میشنود و چشم او هستم که بدان میبیند و دست او هستم که حمله میکند و پای او هستم که بدان راه میرود.[5] پس، خداوند متذکر شده که هویت او عین اعضا و جوارحی است که خود عبد هستند.لذا هویت واحد است و جوارح مختلف[6]
و حقیقت امر بین الامرین که سلف صالح از اولیاء حکمت و منابع تحقیق نظیر مولای فیلسوف ما صد الحکما و المتالهین رضوان الله علیه گفته اند و دیگر محققان هم از او تبعیت کرده اند همین است [7].
1. هود / 56.
2. فاطر / 15.
3. نجم / 23.
4. الانسان و الفطره؛ ص 54 و 55.
5.اصول کافی؛ ج 2، ص 352.
6. فصوص الحکم؛ ص 107، فص «حکمة احدیه فی کلمة هودیة».
7. الاسفار الاربعه؛ ج 6، ص 331، سفر سوم.
⚜️ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
⚜️ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🕞 سحرها
🕘صبح ها
🕚و ساعت 11
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
💠 🔸 💠 ثواب تلاوت قرآن روز #هفدهم ماه مبارک رمضان هدیه میشود به حضرت زینب سلام الله علیها
🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱🌺🌱
⚜️ #دعاى روز #هفدهم⚜️
🌱 بسم الله الرحمن الرحیم
اللهمّ اهْدِنی فیهِ لِصالِحِ الأعْمالِ واقْـضِ لی فیهِ الحَوائِجَ والآمالِ یا من لا یَحْتاجُ الى التّفْسیر والسؤالِ یا عالِماً بما فی صُدورِ العالَمین صَلّ على محمّدٍ وآلهِ الطّاهِرین..
💠🔸💠🔸💠
🍀خدایا راهنمائیم كن در آن به كارهاى شایسته و اعمال نیك و برآور برایم حاجتها و آرزوهایم اى كه نیازى به سویت تفسیر و سؤال ندارد اى داناى به آنچه در سینههاى جهانیان است درود فرست بر محمد و آل او پاكیزگان.
⚜️ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
📚📚📚📚#آیامیدانیداحکامی
آیـا میدانیـد ⁉️
✍️ اگر مکلف فورا نماز آیات را نخواند حکمش چیست؟
💠الف: در مورد کسوف و خسوف:
اگر خورشید یا ماه کاملا باز شود، باید به نیت قضا بخواند (امام خمینی، امام خامنه ای، آیت الله سیستانی، آیت الله مکارم)
💠ب: زلزله و سایر آیات:
1- معصيت كرده و تا آخر عمر بر او واجب است و هر وقت بخواند باید به نیت ادا بخواند. (امام خمینی، امام خامنه ای)
2- اگر به تاخیر بیاندازد تا زمان متّصل به آیه بگذرد، معصیت کرده ولی خواندن نماز آیات بر او واجب نیست و احتیاط مستحب آن است که تا آخر عمر هروقت توانست بخواند.(آیت الله سیستانی، آیت الله مکارم)
👀رهیافت نماز قضا ص 60
⚜️#ویژه #برنامه ماه مبارک #رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه #بیت الزهرا سلام الله علیها
🕞 سحرها
🕘صبح ها
🕚و ساعت 11
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f18
💦💥
سوالات #مسابقه #جزء # هفدهم قرآن
📌📌با توجه به اینکه مسابقه روزانه است لطفا پاسخ های خود را به صورت شماره آیه و در همان روز ارسال بفرمایید.
1️⃣ ( مالکیت حقیقی هستی تنها از آن خداوند است عبادت و بندگی منحصر به انسان نیست .در آسمانها هم موجوداتی با شعور هستند. نشاط مایه ارزشمندی عبادت است ریشه ی ترک عبادت تکبر است )بیان گر کدام آیه شریفه می باشد ؟
2️⃣( هر چیزی (شخص یا عمل )قابلیت سنجش دارد. حساب خداوند بسیار دقیق می باشد جون هم عادل است و هم حسابرس ) این مسئله اشاره به کدام آیه دارد؟
3️⃣ در کدام آیه شریفه می فرماید که ( یک غضب بیجا گاه یک پیامبر خدا را گرفتار می کند . اقرار به گناه و تنزیه خداوند از آداب دعاست . نجات اهل ایمان یک سنت و قانون خداوند است )
4️⃣ (زمین و زمان کلاس درس ماست .عقل و گوش و چشم ابزار شناخت است . بدتر از نابینایی چشم نابینایی دل است.) اشاره به کدام آیات مبارکه در کدام سوره ها میکند؟
⚜️#ویژه #برنامه ماه مبارک #رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه #بیت الزهرا سلام الله علیها
🕞 سحرها
🕘صبح ها
🕚و ساعت 11
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
متن دعای #هفتم #صحیفه
یَا مَنْ تُحَلُّ بِهِ عُقَدُ الْمَکَارِهِ، وَ یَا مَنْ یَفْثَأُ بِهِ حَدُّ الشَّدَائِدِ، وَ یَا مَنْ یُلْتَمَسُ مِنْهُ الْمَخْرَجُ إِلَى رَوْحِ الْفَرَجِ. ذَلَّتْ لِقُدْرَتِکَ الصِّعَابُ، وَ تَسَبَّبَتْ بِلُطْفِکَ الْأَسْبَابُ، وَ جَرَى بِقُدرَتِکَ الْقَضَاءُ، وَ مَضَتْ عَلَى إِرَادَتِکَ الْأَشْیَاءُ. فَهِیَ بِمَشِیَّتِکَ دُونَ قَوْلِکَ مُؤْتَمِرَةٌ، وَ بِإِرَادَتِکَ دُونَ نَهْیِکَ مُنْزَجِرَةٌ. أَنْتَ الْمَدْعُوُّ لِلْمُهِمَّاتِ، وَ أَنْتَ الْمَفْزَعُ فِی الْمُلِمَّاتِ، لَا یَنْدَفِعُ مِنْهَا إِلَّا مَا دَفَعْتَ، وَ لَا یَنْکَشِفُ مِنْهَا إِلَّا مَا کَشَفْتَ وَ قَدْ نَزَلَ بِی یَا رَبِّ مَا قَدْ تَکَأَّدَنِی ثِقْلُهُ، وَ أَلَمَّ بِی مَا قَدْ بَهَظَنِی حَمْلُهُ. وَ بِقُدْرَتِکَ أَوْرَدْتَهُ عَلَیَّ وَ بِسُلْطَانِکَ وَجَّهْتَهُ إِلَیَّ. فَلَا مُصْدِرَ لِمَا أَوْرَدْتَ، وَ لَا صَارِفَ لِمَا وَجَّهْتَ، وَ لَا فَاتِحَ لِمَا أَغْلَقْتَ، وَ لَا مُغْلِقَ لِمَا فَتَحْتَ، وَ لَا مُیَسِّرَ لِمَا عَسَّرْتَ، وَ لَا نَاصِرَ لِمَنْ خَذَلْتَ. فَصَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ، وَ افْتَحْ لِی یَا رَبِّ بَابَ الْفَرَجِ بِطَوْلِکَ، وَ اکْسِرْ عَنِّی سُلْطَانَ الْهَمِّ بِحَوْلِکَ، وَ أَنِلْنِی حُسْنَ النَّظَرِ فِیمَا شَکَوْتُ، وَ أَذِقْنِی حَلَاوَةَ الصُّنْعِ فِیمَا سَأَلْتُ، وَ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ رَحْمَةً وَ فَرَجاً هَنِیئاً، وَ اجْعَلْ لِی مِنْ عِنْدِکَ مَخْرَجاً وَحِیّاً. وَ لَا تَشْغَلْنِی بِالِاهْتِمَامِ عَنْ تَعَاهُدِ فُرُوضِکَ، وَ اسْتِعْمَالِ سُنَّتِکَ. فَقَدْ ضِقْتُ لِمَا نَزَلَ بِی یَا رَبِّ ذَرْعاً، وَ امْتَلَأْتُ بِحَمْلِ مَا حَدَثَ عَلَیَّ هَمّاً، وَ أَنْتَ الْقَادِرُ عَلَى کَشْفِ مَا مُنِیتُ بِهِ، وَ دَفْعِ مَا وَقَعْتُ فِیهِ، فَافْعَلْ بِی ذَلِکَ وَ إِنْ لَمْ أَسْتَوْجِبْهُ مِنْکَ، یَا ذَا الْعَرْشِ الْعَظِیمِ.
ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f
ارسال شده از سروش+:
✴فرازی از شرح دعای سحر
شرح «اللهم انی اسئلک من عزّتک باعزّها...»
اللهم انّی اسئلک من عزّتک باعزّها و کلّ عزّتک عزیزه.
اللهم انّی اسئلک بعزّتک کلّها...
بارالها، از تو درخواست میکنم به عزیزترین عزتت حال آن که همه عزت تو عزیز است. پروردگارا، به همه عزتت از تو درخواست میکنم.
اما خداوند متعال عزیز به معنای سوم نیز هست، زیرا صرف محض دوئیت نمیپذیرد و تکرار نمیشود و هر چه را که دومین او فرض کنی، در واقع، خود اوست؛ چنانچه در محل خود ثابت شده[8] و این مختصر جای ذکر آن نیست.
شیخ کبیر در انشاء الدوائر ـ بنا بر آنچه به او نسبت داده شده[9] ـ عزیز را از اسماء ذات دانسته است، اما تحقیق مطلب این است که اگر عزیز به معنای سوم باشد، از اسماء ذات است و اگر به معنی دوم باشد، از اسماء صفات است و اگر به معنی اول باشد، از اسماء افعال.
شیخ عارف ما، دام ظلّه، میگوید: «هر اسمی که بر وزن فعول و فعیل باشد از اسماء ذات است؛ چون دلالت بر آن دارد که ذات معدن آن اسم است». اصطلاح آن جناب نیز درباره این اسماء «الصیغ المعدنیه»[10] است. به این ترتیب، بسیاری از اسماء که از نظر شیخ کبیر اسم صفت و فعلاند، در نظر جناب شاهآبادی، دام ظله، از اسماء ذات محسوب میشونددنباله سخن درباره مفهوم عزت
شاید منظور از عزت در این بخش از دعا (اللهم انی أسئلک من عزتک باعزها...( صفاتی باشد که قوت و غلبهای در آنها وجود دارد؛ مانند قّهار و مالک و واحد و احد و معید و ... . آن گاه، باعزتترین این صفات صفتی است که ظهور غلبه و قهر در آن تمامتر باشد، مانند واحد قهار در این فرموده حق: «لمن الملک الیوم لله الواحد القهّار»[11]. یا مالک بنا بر این فرموده خداوند: «مالک یوم الدین»[12].
روز رجوع تام روز سلطنت مطلق و فرا رسیدن دولت اسم واحد قهار است که با بازگشت سلسله وجود به سوی او و فانی گشتن و معدوم شدن این سلسله در قهر او تحقق مییابد. پس از آن، سلسله وجود در نشئه دیگری انشاء شده و پدید میآیند؛ چنان که مثنوی هم به آن اشاره کرده است:
پس عدم گردم عدم چون ارغنون گویدم کــانّا الیــه راجعـــون
8. رک: الاسفار الاربعه؛ ج 3، ص 338، سفر اول.
9. انشاء الدوائر؛ ص 28.
10. الانسان والفطرة؛ ص 10.
11. غافر / 16.
12. الفاتحه / 4.
⚜️ ویژه برنامه ماه مبارک رمضان ⚜️
💠در کانال مدرسه علمیه بیت الزهرا سلام الله علیها
🔹سروش sapp.ir/beytoalzahra.
🔸ایتا https://eitaa.com/joinchat/1480327168C1545a77d1f