هیئت بیت‌النبی (ص)
🏴حسینیه بیت النبی (ص) 🚩محفل بسیجیان و رهروان شهدا 🔸قرار هفتگی یکشنبه شب ها 🕗 ساعت ۲۰:۰۰ 🔻ارتباط با ادمین @beytonabi_admin 🔻خادم هیئت @beytonabi_khadem 📱@beytonabi_ir ▫️شماره کارت هیئت: 💳 ۵۰۴۱-۷۲۱۱-۱۱۶۴-۱۸۲۶ 📍قم،خ جوادالائمه،خ طباطبائی، ک۳
🔸 روایت روز نهم_۶ رسیدیم منزل میزبان نزدیکی مسجد سهله! بعد از طعام 🍽🥤🍛 و یه استراحت مختصر،برنامه داشتیم دسته جمعی به زیارت دو مسجد مقدس و مشرّف بشیم..😍🌺🤲 خب رفتیم مسجد سهله با چند تا از رفقا! تو حیاط توضیحی درباره مقام امام صادق_ع دادم و مستقیم رفتیم سر.. مقام های زیادی تو‌ مسجد سهله بود🚩 اماچون چیزی نمونده بود به نماز مغرب و می‌خواستیم نماز مغرب رو مسجد کوفه بخونیم🤲 و بعد از مختصری باید راهی می‌شدیم مقام صاحب الزمان_عج نمازی داشت و دعایی..🕋🤲 بعد راهی شدیم🚶‍♂🚶‍♂ ✅الهی که خدا روزی بده ایام دیگه بیاییم و از این همه برکات و حسنات اعمال مسجد سهله و کوفه بهره‌مند بشیم..🤲 از کنار مسجد جناب صحابی گرامی امیرالمومنین_ع سوار موتور سه‌چرخه ها شدیم تا در ایکی ثانیه برسیم به نماز جماعت مغرب مسجد کوفه..😍❤️ وضویی تازه کردیم تو حوض با صفای وسط مسجد و قامت بستیم برای نماز جماعت.. بعد از نماز،داشتم همونجا چند تا مقام رو توضیح می‌دادم! که سوالی مطرح شد⁉️ 🔺مگر خوابیدن در مسجد کراهت ندارد؟! چطور مسجد سهله در زمان ظهور، خانه‌ی امام زمان_عج است؟! 💬بعد از بررسی،جواب خلاصه‌ش اینه که بنابر معتبر بودن روایاتی که این مسجد رو خانه عصر ظهور امام میدونن، میشه گفت کراهت نداشتن خوابیدن تو این مسجد برای امام از استثنائات مختص مقام امامت باشه مثل (وَ سَدَّالأبواب الّا بابَه) که همه درها الا در خانه علی_ع به مسجد بسته شد! نکته دیگه اینکه شاید بخشی که جزو مسجد نباشد خانه حضرت قرار بگیره.. 💎 الله اعلم..🌺✅ ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۷ آقا میثم و بقیه دوستان هم اومدن و خدا انداخت تو دل یکی که و کنار مرقد حضرت مسلم‌بن عقیل روضه بگیریم😍🚩🏴 جای بعضی رفقا خالی بود مخصوصاً آقا محمد جواد میرزایی و آقا سیدمهدی از بچه های حلقه ها، که مریض شده بودن و بیشتر استراحت کردن حتی آقا محمد جواد یه سری هم به دکتر و سُرُم زد..👨‍⚕💉💊🛌 همسفرای خوبی بودن،مریض شدنشون ناراحتمون کرد😔اما بحمدلله بهتر شدن🤲 فکر کنم تو مسجد کوفه همراهمون نبودن.. رفتیم کناری نزدیک به ضریح مطهر حضرت و با همون ابیات اول آقا میثم، بغض ها ترکید و گریه های شب اربعینی از کنار سفیرمظلوم و شهید اباعبدالله_ع روانه کربلا شد.. اگه بیای بالای سرم میگیره قبرم بوی حرم😭😭😭❤️🚩 میگیره قبرم بوی حرم😭😭 خیلی با صفا بود خیلی.. جمعیت زیادی هم از مردم دور هیأت بیت النبی_ص جمع شدن انگار مردم بخصوص زائرای ایرانی با دلای آماده منتظر شنیدن یه نوحه شب اربعینی بودن.. رزق و روزی خوبی داشتیم الهی که هزاران بار نصیب همه بشه..🤲😭😭❤️ مداح دعا کرد و به رسم همه مجالسمون سلام دادیم به سیدالشهدا اینبار به نیابت از حضرت مسلم بن عقیل علیه السلام..🏴🚩 وداع کردیم و داشتیم می‌رفتیم سمت خانه‌ی میزبان عزیز.. که یه صدایی از بلندگوی مفقودین مسجد کوفه پخش شد که فارسی گفت: آقای فلانی🧔 هر جا هستی بیا خودتو نشون بده 🗣😅😅 بابا بزارید یه کم حال معنوی بمونه تو وجودمون حالا😬😂😂 «هرجا هستی بیا خودتو نشون بده» چیه😆 مگه جنگه🤣🤣 اینطور که دیگه اصلاً نمیاد از ترس😝 آقا خیره ان شالله یه صلوات بفرست😉 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۸ پدر بزرگوار آقای زَیادی که تو عراق بودن و اصالتاً عراقی،آمده بودن منزل میزبان.. خدا خیر بده خودشون و پسرشون که همسفر ما و مترجم ما بودن تو کاروان..😍🌺 بعد از تقدیر و تشکر از میزبان محترم تو کوفه که انصافاً سنگ تموم گذاشتن برامون و تقدیم هدیه ای، خداحافظی کردیم و سوار وَن ها شدیم تا بریم گاراژ ماشینا برا رفتن به مرز..🚎 الوداع یا امیرالمومنین علیه السلام الوداع ای مسجد و مهراب کوفه الوداع ای مسجد سهله..😔🚩❤️ علمدار عزیز آقا منصفی هم تو ماشین ما بود🚩 نَم‌ نَم رسیدیم گاراژ یا همون ترمینال ماشینا! پیاده شدیم چند قدم که رفتیم ناگهان علمدار گفت 😱⁉️ ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز نهم_۹ جلو گاراژ بودیم! ناگهان علمدار گفت: عَلَم جامونده رو وَن😱🙈😭😫 👀نگاه کردیم خبری از وَن نبود..🙈 بنده خدا علمدار داشت پرچمو میزاشت داخل وَن کنارش اما راننده گرفت بست برو باربند ماشین که مثلاً راحت باشیم..😬 علمدار خواست ماشین بگیره برگرده کوفه تا پیدا کنه اما خب شرایط جوری بود که نمیشد واقعاً..🤔 اما بزارید پرده از این اتفاق بردارم 🤔 بالآخره که چی 🤷‍♂️ باید گفت🤔😜 اون علم بعد از زیارت اون حرم های مطهر دیگه پای اومدن نداشت😔🚩❤️ عَلم و پرچم ما خسته بود از دنیای مادی و دوست داشت بمونه تو همون حال و هوای اربعینی..🚩🚩🚩🚩😁🚩🚩🚩🚩 کاش منم یه عَلَم بودم.. اصلاً موند تا جا برامون نگهداره تا سال بعد..😉 علمدار خیلی ناراحت بود از این اتفاق اما مرررد که گریه نمی‌کنه 😭😂 اون عَلَم یادگاری بود که ما دادیم به این کشور تا زیر این عَلَم،پایدار بمونن✅☺️😉 تو کار بزرگی کردی آقا منصفی خودتم بی خبری 😍😁 (داداشم علمدار😁! خوب توجیه کردم جا موندن عَلَمو یا ادامه بدم😅..😜 ) اما واقعیت قسمت این بود..😘🤔 خب داخل گاراژ ماشین سخت پیدا شد اما شد!سوار اتوبوس به سمت مرز ایران..🚌 🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️🚶‍♂️تو راهیم که صبح روز دهم برسیم به مرز ایران..🇮🇷🇮🇶 ۲ ▪️@beytonabi_ir
⛔️ ببخشید که شما نیستید که مدافعان حقوق زنان براتون دل بسوزونن! ⛔️ ببخشید که شما برا حق تحصیل داشتن باید جون بدید و دنیا خفه خون گرفته! ⛔️ ببخشید که خون شما به درد استفاده های سیاسی دشمن نمیخوره! 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ______ ▪️ @beytonabi_ir
﷽ 🔹 🔸 🔰یاد و خاطره شهدا هشت سال دفاع مقدس گرامی باد. 🏴 (س) 🎤واعظ: 🔸حجت الاسلام 🎤 ستایشگر: 🔸کربلایی 📆 یکشنبه ۱۴۰۱.۰۷.۱۰ 🕗 ساعت ۲۰:۰۰ (مجلس سروقت شروع خواهد شد) 🔻خ جوادالائمه خ طباطبایی کوچه سوم حسینیه بیت‌النبی(ص) (خواهران / برادران) 🕖 حضوربه‌موقع‌ما، عمل‌به‌وصیت‌امیرالمؤمنین است... 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ___________________ ▪️ @beytonabi_ir
🕌(۲) ✅قسمت یازدهم (آخر) 📝نویسنده: 🔰حجت‌الاسلام یعقوبی 🚩 ۱۴۴۴ 🚩"هیأت‌بیت‌النبی‌صلی‌الله‌علیه‌و‌آله‌و‌سلم"🚩 🔸 ______ ▪️ @beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۱ سلام🙋‍♂😁 صبح روز دَهُمه و ما از دیشب تو راهیم🚌 تقریباً نماز صبح بود که رسیدیم منصور آباد.. منصور آباد 🙄⁉️ آره منصور آباد😊 چرا اینطور نگاه می‌کنی‼️ اسم قدیمیِ شهر (قبل از ۱۳۰۹) 😉 یکم مطالعه کنید خب 🤓😅 الان میگن این کیه⁉️🧐🤨🤣 منظورم اینه «مهران است»!☺️ پیاده شدیم و راه افتادیم سمت پایانه مرزی🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂🚶‍♂ اومدیم همونجا که ۹ روز قبل بودیم و دنبال ماشین بودیم برا کاظمین..🤔 یادش بخیر.. همون‌طور که تو خبرا خونده بودم بخاطر ازدحام بازگشت زائران،یکی دو روز اربعین،مسیر ورود به عراق از مرز مسدود بود و فقط برگشت به ایران باز بود برای همین کمی خلوت بود پایانه..😊 سمت عراق بودیم که 🚾 را یافتیم تا خود را از فشار زندگی بِرَهانیم🙈😁 امان از گرونی و فشار زندگی😜 💢نماز صبح رو خوندیم و جمع شدیم دوباره، برای عبور از مرز عراق.. 💎آخرین قدم ها رو داشتیم برمی‌داشتیم تو سرزمینی که حرم شش امام معصوم بود و دعای هر قنوت ما!🤲😍❤️🚩 و لا جعله الله آخر العهد منی لزیارتکم..😭 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۲ چشم به هم زدنی خودمونو تو صف پایانه مرزی عراق برای برگشت به ایران دیدیم..🤔 از گیت های عراق رد شدیم.. تو این سالها برام پیش اومده وقت برگشت، زمانی رد شدن از مرز عراق،بعضی ایرانیا هر کدوم یه جور ذوق رسیدن به وطنو ابراز می‌کردن 😁🇮🇷 یکی میگفت: سلااااام وطنم 😎😍😁 اون یکی می‌گفت:هیچ جا خونه خودت نمیشه 😅 این احتمالا کرایه برگشت به شهر خودش نداشته قصد اقامت در مرز کرده🙃😉 یکی دیگه میگفت: ااایییراان🗣 اگه پرچم🇮🇷 بهش میدادی یه دور افتخارم تو مرز میزد😅 نکشیمون وطن دوست😘 نری رو سیم‌خاردارا حالا 😉 یکی با حس گفت: سلام وطنم😭☺️ جالب بوده برام همیشه این صحنه موقع برگشت از عراق! حب وطن یه چیز غیر قابل انکاره..🇮🇷🙋‍♂ البته برا کسی که داره✅🤔 اونی که قبلش بوده ارتقای شغلی داده 😬🤫❌ اما الحمدلله مردم ما غالباً و هستن..😍😘🌺❤️🚩 مرز مهران یادآور رشادت شهدای عزیز👌❤️ بعضی هم به یاد شهدا صلوات روی لب داشتن.. جلوتر، زائرا به مرزبانها خدا قوت میگفتن و مرزبانها به زائرا زیارت قبول..😍😍 وارد کشور شدیم کم کم جمع شدیم دور هم تا برسیم به اتوبوس واحد برای پارکینگ ماشینا!🚌 تو پایانه بودیم که یه جوونی خسته و داغون صدام کرد! گفت حاجی قم میرید میشه منم ببرید⁉️ وسیله ندارم، ماشینام خیلی گرون میگیرن..💰💰😱 پاهام تاول زده درد دارم.. ✅راست میگفت بنده خدا داغون بود! چهرش شبیه یه بنده خدایی بود تو محله خودمون🤔 اما حیف نشد، خیلی زیاد بودیم خودمون😔 البته تازگی تو محل دیدمش سالم و سرحال 😍🤲 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۳ سوار اتوبوس واحد شدیم برای رفتن به پارکینگ! گوشی رو نگاه کردم با اینترنت داخلی،دیدم آقای انصاری پیام گذاشته 📩 📢اطلاعیه اسامی مسافرهای هر ماشین دوباره تعیین شده بود!🚖🚘🚖🚘🚖🚘🚖🚘🚖 اتوبوس داشت کم کم می‌رسید به نزدیکی پارکینگ! ⚠️و من تو فکر این بودم که خدا کنه پارکینگ ماشین منم نزدیک به پارکینگ بقیه ماشینای چون دیرتر از بقیه اومده بودم و جای دیگه پارک کرده بودم 😊 پیاده شدیم همه و لوکیشنی که رو گوشی از پارکینگ داشتم زدم دیدم خداروشکر پارکینگها به هم نزدیک هستن..😍😍 رفتم سراغ رخش رستم..😁😎 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۴ قبض پارکینگو دادم به خانمی که مسئولش بود و ماشینو از زیر خاک و شنی که روش نشسته بود بعد از ۹روز درآوردم☺️ با ماشین رفتم کنار پارکینگ بقیه ماشینا تا مسافرامو سوار کنم و ماشینا همه با هم بیوفتیم تو جاده برای برگشت به قم..🙋‍♂🚩 ۹ تا ماشین هستیم! تا ما آب و روغن ماشینا رو یه نگاه میکنیم👷‍♂ شما همسفرای مجازی هم بیکار نباشید و برای سلامتی مسافرای این ۹ تا ماشین، آیت الکرسی بخونید😍😍😉🌺 بقول یه بنده خدا که اشتباهی می‌گفت: یه «آیت‌الله کرسی » بخون😅😅😅 ظاهراً ارادت خاصی به علما داشته... آیت الکرسی درسته عموجان 😁 من میگم اصلاً آیت الکرسی رو برا سلامتی ولی‌عصر و زمان_عج بخونید و ما و همه مسافرا رو بفرستید زیر سایه‌ی آقامون😍❤️ ماشینا آماده حرکت شدن پشت سر هم حرکت کردیم تا از شهر بریم بیرون🚘 چون احتمال می‌دادیم سمت ایلام دوباره ترافیک و شلوغی باشه برنامه این بود که از جاده و اندیمشک و.. راه بیوفتیم✅ بین راه بعضی ماشینا رفتن برای بنزین و ما کمی افتادیم جلو.. البته چون همه با هم هماهنگ بودیم خصوصاً تو گروه، دیگه جلوتر یا عقب تر بودن خیلی معنا نداشت حداکثر با فاصله نیم ساعت از هم، همه تو راه بودیم🚘🚖🚘🚖 خیلی خوب بود به فکر هم بودیم که همه تو راه باشیم..😍❤️ 💠چقدر خوبه این عادت رو همیشه و بیرون جاده هم نسبت به هم داشته باشیم🤔 ♻️هم خودمون هم حواسمون به دوست و رفقامون باشه در راه حسین_ع..😍❤️ 🗜بین راه دیدیم ماشین حاج محمد آقا زارعی شده! 🔺زدیم بغل! فرمانده گفت شما برید میاییم! ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۵ بین راه برای صبونه حلیم نذری میدادن! کنار جاده حوالی اندیمشک.. جاتون خالی حلیم با نمک😋😁 نمی‌دونم شما چطور حلیم با شکر می‌خورید🙄☺️ تعدادتون کمم نیست والا زورم بهتون نمی‌رسه 😅😅 اما شعار ما حلیم با نمک خورا اینه👇 تا خون در رگ ماست نمک تو حلیم ماست 😋😁 بی مزه بود آره ☺️ می‌دونم 😉 خب همین طور که تو راهیم از قانون حکومت نظامی ماشین فرمانده بگم براتون😱 ⚠️ ظاهراً برا اینکه کسی تو ماشین نخوابه سفر بی خطر و شاداب باشه قانون گذاشتن هر کی بار اول بخوابه هر نفر دو تا رانی😅😅 و اگر برای بار دوم بخوابه بین خرید کباب و هر نفر ۴ رانی اختیار داره😱😁😁 دستتون درد نکنه که ارزش قائلید حق انتخاب در نوع مجازات میدید به متهم 😂😂 تصویر آقای میرزایی متهم به رانی دوبل بر اثر خواب آلودگی رو مشاهده بفرمایید 😭😉 قوانین ماشینا فرق داشت مثلاً تو یه ماشین هر کی بیدار میموند باید رانی می‌خرید😂😂😂 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸 روایت روز آخر_۶ جاده روان و ما هم تو راه.. از حرمی به حرمی اومدیم و سرخوش از این سرنوشتیم.. چون حاج قاسم شهید ما فرمود جمهوری اسلامی حرم است🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ✅تازه حرم برای ما دوبل حساب میشه اگه باشیم🚩 چون آخر این جاده برای ما حرم اهل‌بیت علیهم‌السلام شهر مقدس قمه.. با موکب های بین راه و صدای نوحه هایی که ازشون به گوش ما می‌رسید حال و هوای دل ما رو باز کربلایی و اربعینی میکرد😍😍 تَه‌بندی مختصری کردیم! نون و پنیر و.. الحمدلله الذی یطعم و لایطعم😍🤲 نزدیکای نماز ظهر بود و کم کم باید به فکر می‌شدیم! بعضی ماشینا نماز خونده بودن و ناهارم هِی بگی نگی.. اما ما هنوز دنبال جا برای نماز بودیم.. ما هم خوندیم و راه افتادیم! ناهار اما نشد که.. بعضی رفقا اما ظاهراً دلی از عزا در آورده بودن😋 البته ما برنامه ریزی خوبی نداشتیم برا ناهار ماشین خودمونو میگم.. برا همین خورد خورد اومدیم با چای و سیب و انگور خودمونو زنده نگه داشتیم فعلا😇 خبر از هم می‌گرفتیم تو گروه بعضیا جلو بودن بعضی عقب تر اما همه الحمدلله بدون مشکل خاصی تو مسیر بودن.. اراک که رسیدیم یه ناهار که چه عرض کنم عصرونه ای خوردیم..😍 ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۷ اطراف اراک ترافیک بود بیشتر بخاطر تصادفات.. تو این ترافیک جاده ای یکی هم از پشت سر به ماشین ما زد اما خب الحمدلله اتفاق خاصی نیفتاد ☺️ کم کم رسیدیم به امامزاده جعفر_ع بین اراک و قم! برای نماز خوب بود نماز و خوندیم😍 زیارتم کردیم 🤲 گوشی هم که خاموش شده بود شارژ کردم کمی📳 جاتون خالی غذای نذری هم بود..😎 بعد یه توقف نیم ساعته راه افتادیم.. همراهانم که آقای قشلاقی بزرگ و آقا مصطفی پسرش بود عجله داشتن چون خونشون مهمونا جمع شده بودن.. آخه زائر کربلا خیلی دیدن داره 🚩🚩😊 آقای محقق عزیز هم همراه ما بود ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۸ 📢 دوستان زیارتشون قبول! هرکس رسید قم اعلام کنه..🙋‍♂ 😭داره تموم میشه این زیارت هم! بعد از ۱۰ روز «همه برای یکی» بودن..😍😍😔🚩 خدا به حق قدم به قدم این مسیر، خودت برامون نگهدار هر چی بهمون دادی این روزا.. حقیقتاً ..😭 نوبت به نوبت تو‌ گروه اعلام می‌شد که .. می‌بینید که آقا سید ترابی عزیز هم ماشین خودشونو بستنی مشتی مهمون کرده😋🍦 روحیه ایثار تو وجود بچه ها نفوذ کرده😉 الآن اگه بگم سید جان یه شب نویسنده رو یه معجون ناقابل مهمون کن بنظرتون بازم اون ایثار تو وجودش هست😜⁉️ نظر شما چیه همسفران مجازی😜 (راستی خودش تو جمع گفته من مهمون کردم راه پیچوندن هم نداره😅) ۲ ▪️@beytonabi_ir
🔸روایت روز آخر_۹ همینطور که یَک یَک ماشینای کاروان اصحاب خراسانی۸ داره از زیارت برمیگرده و میرسه به از اتحاد و یکدلی تو مجموعه بگم😍🚩 از احساس محبت و یکرنگی همیشگی بین رفقا بگم براتون.. گرچه امسال بدلایلی رزق ما نبود که همه یکپارچه راهی زیارت اربعین بشیم😊 اما سه گروه بهم پیوسته بودیم سه جمعی بودیم که پناهگاه همیشگی ما بعد از برگشت از زیارت، خیمه‌ی مقدس و منور بیت النبی_ص هست و اصلا همه ما زیر همین بیرق وَنُصْرَتی لَکُم مُعَدَّة عشق به زیارت رو تو همه سال با خودمون مرور می‌کنیم ❤️🚩❤️🚩 الحسین یجمعنا..🚩🏴❤️😍 زیارت همگی قبول ۲ ▪️@beytonabi_ir