زمان:
حجم:
167.8K
اصلا مراسم گرفتن تو این شرایط فقط خونه جیگر خوردنه...
#سوریه
@bent_hosein315
³¹⁵
اصلا مراسم گرفتن تو این شرایط فقط خونه جیگر خوردنه... #سوریه @bent_hosein315
ز خانه ها همه بوی طعام می آمد
ولی به جان ت بابا گرسنه خوابیدم...💔
#رزق
@bent_hosein315
21.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
عزا به پا شد ، پای دشمن به زینبیه وا شد😭😭
زینبیه صحرای کربلا شد ...
#سوریه
@bent_hosein315
9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این حروم زاده چی داره میگه؟ ببند دهن کثیفتو کم اسم خانوم رو با دهن نجست بیار😒
متن بخشی از حرفای وی به شرح زیر می باشد:
گفتید زینب دوبار به اسارت نمیرود
ای شیعه ای شیعیان رافضی این شهر معاویه بن ابی سفیان است.
ما برگشتیم ای رافضی ها.
نگاه کنید این در بسته است، می بینید؟؟
این شهر به زودی بدون حرم زینب خواهد بود.
#سوریه
@bent_hosein315
پر از دلشوره ام کاری ز دستم برنمیآید !
چرا این غصه ی تلخ خرابه بر سر نمی آید؟
#سوریه
@bent_hosein315
الا ای دختر موسی
که عیسی زنده میسازی
دخیلم؛
گوشه چشمی بنده ی از خاک کمتر را...
@bent_hosein315