eitaa logo
بېسېم چې
628 دنبال‌کننده
18.5هزار عکس
7.7هزار ویدیو
289 فایل
[بسم الله المھدې...] [سلام‌بر‌ېگانه‌مُنجې‌عـٰالم‌بشرېت..!🕊] {عشق یعنی استخوان و یک پلاک سال‌ها تنهای تنها زیر خاک..🥀} خرده‌ریزها⇦ https://eitaa.com/bisimt
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تظاهرات گسترده مسیحیان در فرانسه در محکومیت توهین به مسیح در افتتاحیه المپیک پاریس
خود اصلاح طلبان و کسانی که به پزشکیان رای دادند از انتصاب عارف به عنوان معاون اول رییس جمهور خیلی ناراحت شدند!
‏دندانپزشکی قسطی حاصل سیاست "هزینه دلاری درآمد ریالی" است. چون علاوه بر مواد مورد استفاده دندانپزشکی که عمدتاً وارداتی هستند، دندانپزشکان نیز مدام تلاش دارند درآمد خود را با دلار تعدیل کنند در حالی که درآمد مشتریان/بیماران آنها ریالی است. روابط مالی حرفهای مهمی برای گفتن دارند.
در روزگاری که میلیون‌ها نفر در حاشیه شهرها زندگی فقیرانه‌ای داشتند، بیش از ۱ میلیون دلار بودجه دولت خرج هزینه‌های اشرف پهلوی می‌شد. «۱ میلیون و ۵۰ هزار دلار از بودجه دولت برای تأمین هزینه‌های ضروری، تحویل دفتر والاحضرت شاهدخت اشرف پهلوی گردیده است.» سند بانک مرکزی ۲۹ تیر ۱۳۵۱
امروز آقا فرمودند: با اینکه بنده روی امور فرهنگی حساسم اما اولویت اصلی کشور الان، مسائل اقتصادی است! بهبود وضعیت معیشت مردم: کاری کوتاه مدت و فوری است.
عطاء الله مهاجرانی (وزیر ارشاد دولت اصلاحات ) که پس از سالها لندن نشینی، برای روزنامه اعتماد مقاله می فرستد، امروز نوشت: جلیلی نمی‌خواهد بپذیرد در انتخابات شکست خورده. در دنیا رسم است که رهبر حزبی که در انتخابات شکست می‌خورد، شکست را می‌پذیرد، به ناتوانی اقرار می‌کند و از رهبری حزب به کنار می‌رود. به اصطلاح روی نیمکت پشت می‌نشیند. نه اینکه بماند و برای دولت مستقر خط و نشان بکشد.» //// رویکرد شفاف آقای جلیلی، مبارزه با دولت مستقر نیست، بلکه رصد دائمی شرایط با حضور کارشناسان، و ارائه انتقادات و پیشنهادها به دولت مستقر برای بهبود امور است؛ چنان که مقارن دولت شهید رئیسی هم انجام می شد.
بند پایانی حکم تنفیذ: «یادآوری میکنم که رأی ملت و تنفیذ اینجانب تا هرزمان که مشی همیشگی ایشان در پیمودن صراط مستقیم اسلام و انقلاب برقرار باشد ادامه خواهد داشت...» مراقب باش آقای پزشکیان....
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
به وقت سلام اسلام علیک یا علی بن موسی الرضا علیه السلام التماس دعای خیر یافاطمه الزهرا سلام الله علیها @bi3imchi
مداحی_آنلاین_نماهنگ_علی_گفتن_امیر_کرمانشاهی.mp3
2.8M
علی گفتن بها داره علی گفتن بلا داره تو این دنیا هنوز مردم علی گفتن گناه داره 🔊 🎙 🌺 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.
شد شد نشد میرم کربلا.mp3
2.89M
_ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.
تنهاترین‌.mp3
3.09M
تنهاترین ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
من تو رو ...mp3
2.4M
من تو رو .. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
با بغض نوشتیم پریشان ِتو هستیم ، لبخند زد و رفت ، پریشان‌ترِمان کرد .
!
حمایتت
🔴 💠 شاید فکر کنید مردی با ظاهر خشن و زبانی تند، نیازی به ابراز ندارد! 💠 شاید شما هم زیر بار سنگین زندگی خسته شده باشید اما یادتون باشه مردها نیز درگذر زندگی و در برخورد با مشکلات می‌شوند. 💠 لذا ذره‌ای کوچک از می‌تواند حالشان را خوب کند. اگر در مهربانی کردن پیش قدم شوید، زمان‌هایی که به مهربانی نیاز دارید، خواهید دید @bi3imchi
دیشب نتایج امتحانات رسمی لبنان اعلام شد. این امتحانات برای لبنانی‌ها از کنکور ما هم مهم‌تر تلقی می‌شود. علي مصطفى ياسين از دبیرستان شهيد بلال فحص رتبه اول رشته خود شده است. این دبیرستان متعلق به جنبش امل است. امام موسی صدر و شهید چمران جنبش امل را که شاخه نظامی حرکت المحرومین بود در لبنان تاسیس کردند. ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.
ظریف از پینوکیو هم کمتره؟! ظریف یک بار در قالب برجام بار دوم در قالب منتظر اروپا شدن برای کمک به احیای برجام و بار سوم در توهم اینکه بین اروپا و آمریکا فاصله بندازیم، به ایرانی ها ضرر و زیان هنگفت زده! و اکنون برای بار چهارم میخواهد سکه های خود را بکارد تا درخت طلا سبز شود! ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‍‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‍‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ @bi3imchi.