eitaa logo
بیدار | دیگر نباید خفت
1.6هزار دنبال‌کننده
351 عکس
107 ویدیو
86 فایل
🔰محمدحسین ابوطالبی @mim_he_alef1378 🔹مسئول مجموعه نجات @nejaatt_ir 🔸طلبه مرکز تخصصی فقه امام کاظم علیه‌السلام 💢 مهمترین مسئله من، فهم رهبری است. 🔻لیلة‌القدر در پیش است! دیگر نباید خفت..
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 بیانیه مهم سید احمد عبودتیان، عضو قرارگاه قرب سپاه پاسداران به ملّت ایران درباره ۵ شرط رهبر انقلاب برای مذاکرات هوالشاهد همسنگران عزیز و مجاهد سلام علیکم خداقوت سیر اتفاقات در یک هفته‌ی گذشته به گونه‌ای بود که در اثر انتشار اخبار متفاوت و بعضاً متضاد در خصوص ادامه‌ی روند مذاکرات، منجر به ایجاد ابهام گردید. در این زمینه نظرات متفاوتی به رهبر عزیزمان، مسئولین محترم پرونده‌ی مذاکرات، دولت و… منتسب می‌شد. از این رو لازم بود فهم دقیق و درستی از مسئله به دست آید و اقتضائات میدان به خوبی درک شود تا بتوانیم مواضع متقنی اتخاذ کنیم. سپس این مواضع ـ که با تلاش بسیار و از منابع معتبر و مسیرهای متفاوت سنجیده شده ـ به جریان انقلابی و جبهه‌ی فرهنگی مردمی، به عنوان سرجریان بخش مهمی از حلقه‌های میانی منتقل گردد؛ تا در نهایت عناصر مؤثر و تأثیرگذار فعال در میدان، در جریان امر قرار گیرند و بر این اساس تبیین صورت گرفته و مورد مطالبه‌ی مردم عزیز حاضر در صحنه قرار گیرد. نتایج به‌دست‌آمده در چند بند به شرح زیر است: بر اساس نظر رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه‌الله) و با توجه به سوابق بدعهدی‌های مکرر و جنایتکارانه‌ی دشمن آمریکایی، هرگونه تصمیم برای ازسرگیری مذاکرات، منوط به تحقق پیش‌شرط‌های مطرح‌شده، خصوصاً موارد زیر می‌باشد: ۱.جبران خسارات مادی ناشی از جنگ و پرداخت غرامت ۲.آزاد شدن پول‌های بلوکه‌شده ۳.آتش‌بس در همه‌ی جبهه‌ها ۴.قبول حاکمیت جمهوری اسلامی ایران در تنگه‌ی هرمز «تنگه‌ی هرمز؛ تنگه‌ی اُحد انقلاب» ۵.رفع همه‌ی تحریم‌ها بر اساس تدبیر رهبر معظم انقلاب (حفظه‌الله) تحقق همه‌ی این شروط باید به تأیید اعضای محترم شورای عالی امنیت ملی کشور برسد و بر اساس پیشنهاد و مصوبه‌ی این شورا، رهبر معظم انقلاب تصمیم نهایی را اتخاذ و ابلاغ نمایند. در خصوص مسائل هسته‌ای تأکید بر این است که نباید اجازه داد دشمن با حیله‌ی خود، اذهان را به بیراهه‌ی مسائل هسته‌ای ببرد؛ بلکه مذاکرات باید بر پایان جنگ متمرکز باشد. در صورت تحقق همه‌ی شروط، امکان مذاکره درباره‌ی این مسائل در مراحل بعد میسر خواهد بود. درباره‌ی مسئله‌ی انتقام در خصوص انتقام از خون امام شهید (رضوان‌الله‌علیه) و فردفرد شهدای ملت مظلوم، همان‌گونه که رهبر عزیزمان خطاب به ملت بزرگ ایران فرمودند: «عزم قاطع بر انتقام خون پاک ایشان و همه‌ی شهدای جنگ تحمیلی دوم و سوم، در روح و قلب ملت زنده خواهد ماند و پیوسته مترصد تحقق آن خواهد بود.» این موضوع، جدای از مسیر مذاکرات و به‌صورت مستقل دنبال خواهد شد. وظیفه‌ی همسنگران در تبیین موضع نظام بدیهی است اطلاع از موضع حکیمانه و انقلابی نظام جمهوری اسلامی، حق عموم ملت شریف ایران است. همسنگران عزیز در تبیین این موضع، با رعایت ملاحظات زیر اقدام نمایند: ۱.تبیین شروط، اهمیت، ضرورت و پیامدهای تحقق آن در مراکز تجمع و میادین حضور مردم با بهره‌گیری از روش‌های متنوع تبیینی ۲.مطالبه‌ی قاطع شروط از مسئولین محترم شورا همراه با حفظ حرمت مسئولین خدوم و پرهیز از ایجاد سوء‌ظن نسبت به آنان ۳.حفظ وحدت و جلوگیری از خدشه‌دار شدن آن میان مردم، مردم و مسئولین، مردم و نیروهای نظامی و مسئولین سیاسی و قوای نظامی به تعبیر رهبر انقلاب: «این امر با صرف‌نظر کردن از نقاط مورد اختلاف تحصیل خواهد شد.» ۴.با توجه به عدم احتمال پذیرش شروط توسط دشمن: حضور مؤثر مردم در صحنه استحکام و تقویت میادین حفظ اقتدار نظام اعلام آمادگی عمومی و بسط ید ولیّ برای این منظور، علاوه بر تبیین و مطالبه‌ی شروط، برنامه‌ریزی برای اقدامات زیر ضروری است: الف) نهادینه‌سازی توکل و توسل به‌عنوان اکسیر اعظم و کبریت احمریِ تضمین‌کننده‌ی ظفر قطعی ب) شکر زبانی و عملیِ نصرت الهی ج) توصیه و راهکاردهی برای مواسات و همدلی مؤمنانه د) بسترسازی برای مولدسازی مردم‌پایه‌ی انرژی و صرفه‌جویی هـ) ایجاد بسترهای گفت‌وگوی اقناعی مردمی و) تبیین منطق مقاومت و عقلانیت انقلابی بر پایه‌ی منظومه‌ی فکری امامان انقلاب و تجربه‌ی مذاکرات دو دهه‌ی اخیر ز) روایت فتح و جهاد امیدآفرینی تبیین دستاوردها و فتوحات دفاع مقدس سوم تبیین راهبرد و روش‌های ازاله‌ی رژیم جعلی صهیونی ط) روایتگری شهدای جنگ امام شهید، فرماندهان و مسئولان شهید، رزمندگان و سایر اقشار از جمله کودکان و زنان. به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
💢 ۵ تله در «پایان‌بندی جنگ» 🔻هر جنگی بالاخره با مذاکره تمام می‌شود؟ ▫️در تحلیل جنگ‌ها، یکی از خطاهای رایج این است که «پایان‌بندی» را فقط در یک قالب خاص تصور کنیم؛ گویی هر جنگی تنها با یک توافق رسمی یا مذاکره به پایان می‌رسد. 🔹این نگاه، سیاست را در چند تله تحلیلی گرفتار می‌کند؛ تله‌هایی که اگر به آن‌ها توجه نشود، می‌تواند ظرفیت‌های واقعی یک کشور برای پایان دادن به جنگ را محدود کند: 1⃣ خلط میان «جنگ دائمی با استکبار» و «پایان عملیات‌های نظامی»: پایان یک عملیات لزوماً به معنای پایان همه تقابل‌ها نیست، اما می‌تواند یک مرحله از نزاع را به‌طور واقعی خاتمه دهد. 2⃣ تصویر یک پایان‌بندیِ الزاماً دیپلماتیک: در حالی‌که در بسیاری از موارد، پایان یک درگیری اساساً در میدان رقم می‌خورد. اگر فشار یا محاصره‌ای در میدان بی‌اثر شود، همان‌جا پایان آن بحران شکل گرفته است. در چنین شرایطی، نتیجه عملی در میدان، خود به‌تنهایی پایان‌بندی محسوب می‌شود. 3⃣ تقلیل دیپلماسی به مذاکره: دیپلماسی در معنای واقعی خود، مجموعه‌ای از ابزارهاست؛ از ایجاد ائتلاف‌ها و پیمان‌ها گرفته تا شکستن ائتلاف‌های دشمن، رایزنی‌های منطقه‌ای، دیپلماسی عمومی و استفاده از ظرفیت همسایگان. مذاکره تنها یکی از این ابزارهاست، نه تمام آن. وقتی دیپلماسی به مذاکره تقلیل یابد، دامنه ابتکار عمل به‌شدت محدود می‌شود. 4⃣ محدود کردن مذاکره به طرف متخاصم: در حالی‌که در بسیاری از مسائل بین‌المللی، بازیگران متعددی درگیر هستند و بخشی از مطالبات را می‌توان از مسیرهای دیگری پیگیری کرد. مذاکره با قدرت‌های دیگر، استفاده از سازمان‌های منطقه‌ای یا حتی شکل‌دادن به مذاکرات موازی با کشورهای همسایه می‌تواند بخشی از مطالبات را بدون ورود مستقیم به مذاکره با دشمن اصلی تأمین کند. چنین رویکردی نه‌تنها دست مذاکره‌کننده را بازتر می‌کند، بلکه هزینه امتیازدهی را نیز کاهش می‌دهد. 5⃣ منحصر دانستن حل مسئله‌ی تحریم‌ها از مسیر مذاکره مستقیم با آمریکا: در حالی‌که راهبرد اعلام‌شده در این حوزه بر «خنثی‌سازی تحریم‌ها» استوار است و دور زدن آن‌ها تنها یک تاکتیک در دل همین راهبرد محسوب می‌شود. اگر شبکه‌های اقتصادی، مسیرهای تجاری و همکاری‌های منطقه‌ای به‌گونه‌ای فعال شوند که اثر تحریم‌ها کاهش یابد، بخشی از مسئله عملاً حل شده است؛ حتی اگر توافق رسمی نیز در کار نباشد. 🔹 در نهایت، پایان‌بندی یک جنگ یا بحران الزاماً یک لحظه واحد و یک سند امضاشده نیست؛ بلکه می‌تواند مجموعه‌ای از تحولات میدانی، دیپلماتیک و اقتصادی باشد که به‌تدریج گره یک مخاصمه را باز می‌کند. شناخت تله‌هایی که تحلیل را به یک مسیر محدود می‌کنند، نخستین گام برای استفاده از همه ظرفیت‌های واقعی در مدیریت و پایان‌بندی بحران‌هاست. ✍ خلاصه سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین قنبریان: صوت کامل 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
بیدار | دیگر نباید خفت
💢 ۵ تله در «پایان‌بندی جنگ» 🔻هر جنگی بالاخره با مذاکره تمام می‌شود؟ ▫️در تحلیل جنگ‌ها، یکی از خطاها
پایان هر جنگی دیپلماتیک نیست دیپلماسی فقط مذاکره نیست مذاکره فقط با آمریکا نیست بدترین گزینه را از روی میز بردارید ➕ مرتبط: ۵ تله در «پایان‌بندی جنگ» 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
زمان: حجم: 3.2M
🎙 جزئیات ۴ جلسه مذاکرات اسلام‌آباد به روایت نبویان 🔹 ونس به قالیباف چه گفت؟ 🔸 چرا میگوییم دیگر نباید مذاکره کرد؟ 🔹 جانب‌گیری‌های فرمانده ارتش پاکستان از آمریکا 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
۴۱ روز تا پایان حکم اژه‌ای 🔻آیا اژه‌ای ابقا می‌شود؟ 🔹بعد از خبر حکم قاتلان شهید آرمان علی‌وردی که بعد از ۴ سال(!) صادر شد، دوباره داغ دل مردم تازه شد. 🔸داغ خشم پدر شهید عجمیان در برنامه زنده تلویزیون بخاطر لغو اعدام قاتل پسرش 🔹داغ عفوهای بی‌حساب اغتشاشگران زن‌زندگی‌آزادی که رهبر شهیدمان گفته بود: «به اینجور عفو کردنی عقیده ندارم» 🔸داغ آن حکم ناجوانمردانه برای وزرای شهید رئیسی که آنقدر بوی سیاسی می‌داد که صدای شیخ علی مهدیان هم درآمد! 🔹داغ آزاد شدن آن دو جاسوس‌خبرنگار زن که پس از آزادی، بارها و بارها با تیترها و عکس‌ها و گزارش‌هاشان در روزنامه هم‌میهن، فتنه ساختند و برخوردی نشد. 🔸داغ سلبریتی‌ها و سیاستمدارانی که هرچه از دهنشان در آمد گفتند و بعد از یک تشکیل پرونده قضائی ساده، دوباره امنیت روانی جامعه را هدف گرفتند. علی‌رغم اینکه رهبر شهیدمان دو بار به آقای اژه‌ای تذکر داده بودند برای مقابله با این افراد. 🔹داغ کافه‌ها و پلتفرم‌هایی که هنجارشکنی می‌کردند تا با پلمپ‌های چند روزه و جریمه‌های ناچیز، تیتر یک خبرگزاری‌ها بشوند و تبلیغ مجانی بگیرند! 🔸داغ اجرا نشدن حدود الهی و قوانین برای شارب‌الخمر و سارق و روزه‌خوار و... بازگشت دوباره زورگیرهای خیابانی بعد از حبس‌های کوتاه برای ناامنی بیشتر! 🔹داغ احکام ضعیف و ترک‌فعل‌های متعدد در قبال اخلالگران بازار ارز، غول‌های انحصارگر کالاهای اساسی، محتکران، شرکت‌های دولتی و خصولتی فاسد. و... 🔰مرور و یادآوری تلخی‌های این ۵ سال، شاید موثر باشد بر اینکه حوالی ۱۰ تیر ۱۴۰۵ خبرهای خوبی بیاید که مرهمی باشد بر این داغ‌ها. ✍️ محمدحسین ابوطالبی
بیدار | دیگر نباید خفت
⏳۴۱ روز تا پایان حکم اژه‌ای 🔻آیا اژه‌ای ابقا می‌شود؟ 🔹بعد از خبر حکم قاتلان شهید آرمان علی‌وردی که
💢 آقامجتبی اخیراً به برخی محافل گفتن گزینه‌های پیشنهادی شون رو معرفی کنن و ظاهرا بنای بر تغییر دارن ولی این تغییر، موانع جدی داره از شرایط جنگی تا رویه‌ی دو دوره‌ای بودن قوه و مهم‌تر از اون، موانع سیاسی بنده در حد توان خودم، سعی کردم مانع‌زدایی کنم رهبر شهید فرمودن: اگر چنانچه یک مطلبی در افکار عمومی فهمیده شد، آن‌وقت تحقّق آن خواسته آسان خواهد شد، دولتها و مسئولین و همه‌ی دست‌اندرکاران کمک خواهند کرد که آن خواسته برآورده بشود؛ ما میخواهیم این تحقّق پیدا کند. ۱۴۰۳/۲/۵
📣لطفا از کارزار مطالبه‌ای ما از قوه قضاییه در خبرگزاری فارس حمایت کنید: ⚖موضوع: درخواست تجدیدنظر در احکام صادره برای قاتلین شهید آرمان علی وردی توضیح: پس از صدور حکم قصاص برای قاتلین شهید آرمان علی وردی در سال ۱۴۰۳، وکلای قاتلین با تلاش‌های فراوان این حکم را به دیه و ۵ سال حبس تنزل دادند. لذا ما امضاء کنندگان این کارزار از قوه قضاییه و دیوان عالی کشور ۲ درخواست داریم: ۱_ بازنگری دقیق در احکام صادره در مرحله تجدیدنظر ۲_ تغییر عنوان اتهامی به «محاربه» و در نتیجه صدور اشد مجازات برای حمایت از طریق لینک زیر اقدام کنید: https://farsnews.ir/user1709100496004783046/1779354555352733210 -------------- 📣 کانال رسمی شهید آرمان علی‌وردی @shahid_armanaliverdy
💢 شعار شب‌های مذاکراتی ✊ پای شروط رهبر، ایستاده ایم تا آخر تا پیروزیِ ایران پایان جنگ در لبنان «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» تا اخراج آمریکا از دور کشور ما «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» دشمن اگر هرچه خواست غنی‌سازی حقّ ماست «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» این دستاورد جنگه در راه حفظ تنگه «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» تا دریافت غرامت از دشمن این ملّت «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» تا انتقام و تسلیم تا لغو هرچه تحریم «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» تا لحظه انتقام از قاتلان امام «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» با غلط دوباره موشک ادامه داره «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» سردار دیپلماسی ما ملّت حماسی «پای شروط رهبر، ایستاده‌ایم تا آخر» 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
مشکل اینجاست که وقتی اینجا شبه، آمریکا روزه!! الان اونجا همه مشغول صحبت درباره توافقن ولی اینجا آقایون خوابن نمیتونن اطلاع‌رسانی کنن.. انشاالله فردا حوالی ۱۰ صبح قراره تایید و تکذیب هجمه گسترده رسانه‌های دشمن به روح و روان مردم رو اعلام کنن 😊 جالبه تجربه هم نمیشه براشون!
💢 پاسخ رهبر شهید به پزشکیان امریکا می‌گوید: «بیایید مذاکره کنیم.» [تا] در دنیا منعکس کنند بگویند: «امام کی گفته بود ما با امریکا مذاکره نکنیم؟!» یعنی حتّی تصرف کنند در نظرات امام که در میانِ صدها سخنرانی و بیان قاطع و صریح، این طور اظهار شده است. ۱۳۷۲/۰۸/۱۲ 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
123.mp3
زمان: حجم: 45.8M
💢 اگر دلواپس مذاکرات هستید، صوت این قسمت برنامه به وقت ایران را از دست ندهید. 🔺 بررسی چارچوب توافق ایران و آمریکا 🔰قسمت 123 باحضور: 👤وحید خضاب؛ مترجم و پژوهشگر 👤سرباز روح الله رضوی؛ مجری برنامه 👤نیما اکبرخانی؛ کارشناس مسائل نظامی 📅 3 خردادماه 1405 مشاهده بخش‌اول و بخش‌دوم برنامه در تلوبیون کانال رسمی برنامه به وقت ایران شبکه خبر @Bevaqteiran 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195
19.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢 خاطره‌ی جالب رهبر شهید از امام خمینی(ره) درباره جنگ و امکانات 🔻 برسد به دست مسئولینی که با محاسبه‌ی امکانات، تصمیم‌گیری می‌کنند 🔹 «من این خاطره را بارها نقل کرده‌ام: در روزهای سوم چهارم جنگ بود، یکی از نظامی‌ها گفت: جمهوری اسلامی بعد از سی و یک روز، مطلقاً وسیله‌ی پرنده‌ی هوائی نظامی دیگر نخواهد داشت؛ خلاص! گفتند: آقا! وضع جنگ ما این است؛ شما بروید به امام بگوئید. من هم از شما چه پنهان، توی دلم یک قدری حقیقتاً خالی شد! واقعاً هواپیما نباشد، چه کار کنیم! بردم خدمت امام گفتم: آقا! این آقایان فرماندهان ما هستند و ما دار و ندار نظامیمان دست اینهاست. اینها میگویند ما مطلقاً هواپیما نداریم. امام نگاهی کردند، گفتند این حرفها چیست! شما بگوئید بروند بجنگند، خدا میرساند، درست میکند! هیچ طور نمیشود. منطقاً حرف امام برای من قانع کننده نبود؛ چون امام که متخصص هواپیما نبود؛ اما به حقانیت امام و حمایت خدا از او اعتقاد داشتم. لذا دلم قرص شد. این، توکل به خداست؛ این، صدق وعده‌ی خداست.» ۱۳۸۸/۵/۵ 🔻 @Bidaar_ir | دیگر نباید خفت https://eitaa.com/joinchat/262734536C7ffbcbe195