eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.3هزار عکس
41.6هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ آیا کارتون سیمپسون ها را پیشگویی کرد؟ ☢ توضیحات استاد رائفی پور از نکات و درمورد کارتون سیمپسون ها
⭕️ جایزه دادن به بچه ها به خاطر نماز و روزه کار درستی نیست. تشویق و تنبیه نباید به صورت فوری باشه.
Panahian-Clip-MohabatKopeni-128k.mp3
3.53M
8 کلیپ هشتم ⛔️ محبت کوپنی استاد پناهیان
🌙 دلیل بوسیدن دست کارگر توسط پیامبر(ص) 🌹یازدهم اردیبهشت ،روز کارگر مبارک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
14 کلیپ چهاردهم ⭕️ با اینکه رفتارم جلوی فرزندم خوب بوده، پس چرا خوب تربیت نشده؟!😢 استاد پناهیان
🔺 🔸قسمت ششم🔸 📚 آیت الله محمدباقر باقری کنی: «ما نمی‌توانیم بگوییم بهترین عمل در ماه مبارک چیست، چون معصوم نیستیم، اما انسان از کارهای بیخودپرهیز کند، کار بیخود چه کاری است؟ کاری که نه دنیا دارد و نه آخرت؛ گاهی حرف بیخود است، گاهی هم رفت‌و آمد بیخود. در ماه مبارک حداقل این است که انسان خوش برخورد باشد، از داخل خانه تا اجتماع تا محل کار. برای ما خیلی هنر است این کار را بکنیم. با کسانی که رویمان باز است، زورمان می‌رسد، با شاگرد، با کاسب محل، با استاد، با همسر، انسان سعی کند خوش‌برخورد باشد.»
🌸پیامبر اکرم (ص): ڪسے ڪہ در رمضان آمرزیده نشود، در ڪدامْ ماهْ، آمرزیده مےشود؟!🌙 ‌
⭕️زیباکلام گفته شاید اردشیر زاهدی املاکی تو ایران داره و این حرف‌ها رو می‌زنه که اونا رو پس بگیره! با این حساب؛ جناب زیباکلام شما که از ایران حقوق می‌گیرید و مثل مرد عنکبوتی به در و دیوار آویزن می‌شید تا از روی پرچم آمریکا رد نشید! و رژیم صهیونیستی رو هم به رسمیت می‌شناسید، قرار برید آمریکا تابعیت بگیرید؟!
مرداش که میرن جنبه ندارن و خودشون و کشور وهمه‌چیز رو میبازن 😏❗️❌ 👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇
⛔️ظاهرا فاطمه حسینی دختر صفدر حسینی وزیر دولت خاتمی و مدیر ارشد دولت روحانی (که ماهیانه ۵۷ میلیون تومان حقوق، به همراه کمک هزینه اوقات فراغت بچه‌هاش می‌گرفت)، قرار بشه سفیر ایران! 🔸همونی که از حقوق نجومی پدرش دفاع کرد، 🔹همونی که شوهرش تو لواسون ساخت و ساز غیر مجاز کرده، 🔸همونی که سال ۹۰ و در اوج تحریمها به همراه حسین فریدون صرافی زده بودن، حالا قراره با اتمام مجلس، بشه سفیر جمهوری اسلامی ایران!
‍ () مواظب دشمنای داخلی بایدبود ❌ وحشتاک اما واقعی از عمق یک فاجعه ‼️ موفقیت موشکی سپاه مرهون ناتوانی روحانی در دخالت در آن بوده است. ⚠️ یکی از اولین اقدامات روحانی پس از انتخاب به عنوان رئیس جمهور گرفتن استقلال عمل از سازمان موشکی بود و آن را زیر نظر سازمان دیگری بود. از آن پس تمام برنامه های موشکی ایران ناموفق بود. ⁉️ از اقدامات پنهان دیگر برای ضربه به توان موشکی کشور بی اطلاعم. 🔞 اما قسمت هوا فضای سپاه زیر نظر رئیس جمهور نبود که بتواند آن را فشل کند هرچند به دفعات برای تضعیف سپاه تلاش کرد. ➕ اینکه سپاه در اولین پرتاب موشکی خود توانست ماهواره نظامی را با موفقیت در فضا قرار دهد شاید به این خاطر بوده که دست روحانی از دخالت در آن کوتاه بوده است. 👤 محمد حسن قدیری ابیانه ✔️ این پست را نیت کنید مثل نماز های واجبی روزانه ، روزی هزاران بار با تمامی دوستان و با تمامی گروه ها به اشتراک بزارید قسم جلاله می خورم بیشتر از خواندن جوشن کبیر در شب های قدر براتون ثواب داره ، چون تقویت جبهه زمینه سازان ظهور از اهم واجبات هست و موجب نزدیکی ظهور می شود و تقویت جبهه سفیانی از اشد گناهان کبیره است و موجب تاخیر در ظهور می شود 👌 نشر حداکثری کپی جایز است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️کشف حجاب یک سلبریتی دیگه و سکوت وزارت ارشاد و نهادهای مربوطه! 🔻نمی‌تونیم به یه خانمی که تحت تاثیر فضای مجازی پوشش مناسبی نداره ایراد بگیریم، و مقابل سلبریتی‌‌ای که خیلی راحت کشف حجاب می‌کنه و از قضا الگوی مردم هستن سکوت کنیم و چیزی نگیم! اگه جلوی اینها رو گرفتیم، مردم عادی هم رعایت می‌کنن... وقتی صدا وسیمای ما تحت نفوذ لیبرال ها اداره میشه وهر چی آنتنه میده به ضد انقلاب ها ، معلومه که اینقدر پررو میشن!!!!!!😱😱😱
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
بیمارستانی که پنج روز پیش با دستور روحانی در لامرد افتتاح شده بود نه تنها هنوز شروع به کار نکرده بلکه هنوز کارگران توی بخش‌های مختلفش کار میکنن 😐 کلا نمایش دادن با دستاورد‌های جعلی یه کار طبیعی در دولت شده، کشور و مردم رو بازیچه اهداف سیاسی‌شون کردن!
Monajat-hajmahdirasuli-shab1sarallah-zanjan.mp3
15.57M
مناجات 🤲 حاج مهدی رسولی اومدم مهمونی با سوغات گناهانم
Pnahian-Clip-TaghViatRavabeteKhanevadegiBaRozeEmamHosein-128k.mp3
2.29M
🎵 تقویت روابط خانوادگی با روضه امام حسین(ع) استاد پناهیان
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🎤حجت الاسلام پناهیان 🔹کسی که 🧕 حجاب را رعایت میکند نسبت به دوقشر شفقت نشان می دهد👇 1⃣نسبت به دخترهای دیگر،که آنها را به چالش نمیکشد وآنها را به رقابت های بی ارزش نمیکشاند. 🧕خانمی که اهل رحم وشفقت است وکوچکترین حیا ونجابتی درونش وجود دارد ☝️ میبیند نزدیک شدن اش به یک خانواده باعث می شود مرد آن خانواده نسبت به خانمش دلسردمیشود زود خودش را جمع میکند. 👈اصلا دین هم اگر در میان نباشد متین تر رفتار میکند. 2⃣دومین گروهی که مورد شفقت قرار میدهد مردان است که ذهنشان را درگیر نمیکند. *بی حجابی را می توان بی رحمی نسبت به هم جنس و جنس مخالف دانست. اِلهى‏ عَظُمَ الْبَلاءُ، وَ بَرِحَ الْخَفآءُ، وَانْکشَفَ الْغِطآءُ، وَانْقَطَعَ الرَّجآءُ، وَ ضاقَتِ الْأَرْضُ وَ مُنِعَتِ السَّمآءُ، و اَنْتَ الْمُسْتَعانُ وَ اِلَيک‏ الْمُشْتَکى‏، وَ عَلَيک الْمُعَوَّلُ فِى الشِّدَّةِ وَالرَّخآءِ، اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى‏ مُحَمَّدٍ وَ الِ مُحَمَّدٍ، اُولِى الْأَمْرِ الَّذينَ فَرَضْتَ عَلَينا طاعَتَهُمْ، وَ عَرَّفْتَنا بِذلِک مَنْزِلَتَهُمْ، فَفَرِّجْ عَنا بِحَقِّهِمْ، فَرَجاً عاجِلاً قَريباً کلَمْحِ‏ الْبَصَرِ اَوْ هُوَ اَقْرَبُ، يا مُحَمَّدُ يا عَلِىُّ، يا عَلِىُّ يا مُحَمَّدُ، اِکفِيانى‏ فَاِنَّکما کافِيانِ، وَانْصُرانى‏ فَاِنَّکما ناصِرانِ، يا مَوْلانا يا صاحِبَ‏ الزَّمانِ، الْغَوْثَ الْغَوْثَ الْغَوْثَ، اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏ اَدْرِکنى‏، السَّاعَةَ السَّاعَةَ السَّاعَةَ، الْعَجَلَ الْعَجَلَ الْعَجَلَ، يا اَرْحَمَ الرَّاحِمينَ، بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ طاهرین
لحظه افطار👆👆👆👆بهترین دعای ممکن رو میخونیم خود آقا بقیه حوائجمون رو از خدا میخواد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خدا اجازه من دلم، بسته به زنجیر غمت نگاه نکن به جرم من، نگاه بکن به کَرَمِت..
رمضان با تو معنا دارد
امام صادق علیه السلام: خواب روزه دار عبادت، خاموشی او تسبیح، عمل وی پذیرفته شده و دعای او مستجاب است. رمزها در رمضان است، خدا می داند برتر از فهم و گمان است، خدا می داند موسم بندگی چشم و زبان و گوش است نه همین صوم دهان است خدا می داند بار عام و همه مهمان خداوند کریم ماه آزادی جان است، خدا می داند. آنکس که در دعایش یادی کند ز یاران، شیرین تر از عسل باد کامش به روزگاران.
هدایت شده از روشنگری‌ آخرالزمان
👀بخونید 🧠بفهمید 📫نشر بدید حالا حالاها مونده بشر بتونه بفهمه روزه چه فوائدی برای روح وجسم داره که خدا واجبش کرده پس بهتره به سازنده مون اعتماد کنیم وطبق کاتالوگی که بهمون داده عمل کنیم👌 اون بهتر میدونسته چی ساخته وبهترین حالتی که برای رسیدن به آرامش سلامتی وکمالش متصوره چیه به خدا اعتماد کن اسلام واسه همه ابعاد زندگی ما برنامه داره👌
⚘﷽⚘ ⚘اَلسَّـــــلامُ عَلَیْــکَ یــــا اَباعَبْدِاللهِ الْحُسَیـــْن(؏)⚘ مـن و شـش گوشـه تان صبـح قـرارے‌ داریم دلبـرے‌ کـردن از او، ناز کشیـدن با مـن نمکــ سفـره ے‌ قلبــ استــ سـلام سَـر صبـح السـلام اے‌ تـن صــد پاره ے‌ بے‌ غسـل و کفـن... ✋😔 گفتـم : تا کربـلا چقدر راه اسـت؟ گفتــ : چنـد لحظه ... هـر کجـا باشـی مهمـان او هستے‌ دستــ برسینـه رو به قبـله بایستــ و بـگو : ⚘اَلســَّلامُ عَلَے‌ الْحُسَیـْنِ ⚘و َعَلے‌ عَلِّےِ‌ بْنِ الْحُسَیـْنِ ⚘وَ عَلے‌ اَوْلادِ الْحُسَیْــنِ ⚘و َعَلے‌ اَصْحـابِ الْحُسَیـْنِ»
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا