eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.3هزار عکس
41.6هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🚩 شهید مرثیه نمیخواهد، انتقام میخواهد.. 🚩 روحانی و دولت خائنش خود شریک جرمند.. آقای رئیسی.. آقای قالیباف.. آقای سپاه.. از شما حرکت و انتقام میخواهیم...
🚨🚨🚨روزنامه ی الجریده ی کویت : ترور سید حسن نصر الله در روز پنج شنبه (یک روز قبل از ترور شهید فخری زاده) ناکام مانده است
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵🔴 گاف باورنکردنی و جاسوسی هسته‌ای! وقتی از دشمن دانا و دوست نادان حرف می‌زنیم از چه حرف می‌زنیم؟ این فقط نیست که چنین دسته گلی به آب داده، تعداد پاس گل‌هایی که گاه حتی با نیت خیر به دشمن داده‌ایم در طول تاریخ بی‌شمار است. ترور جنایت است، تقسیم‌بندی آن به ترور خوب و ترور بد هم جاده صاف کردن برای جنایت است. حتی اگر با نظام یا دولت، زاویه دارید، ترور شهید توسط دشمن وقیح را وسیله تسویه حساب نکنید. یک بار دیگر به ویدئو نگاه کنید و ببینید دشمن چه دقیق نفس‌های ما را می‌شمارد تا فرصت ضربه زدن پیدا کند. حالا باز برای چند صندلی و پُست یقه هم را پاره کنید و مردم را بیچاره!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراف محقق اسرائیلی به تلاش آمریکا و اسرائیل برای کشتن "دانش" در ایران "رونن برگمن" محقق و نویسنده سگیونیس در گفتگو با BBC 🔹"ژنرال هیدن" مقام ارشد اطلاعاتی آمریکا به من گفت که "ترور دانشمندان هسته‌ای ایران کار اسرائیل بوده است." او به اوباما گفته بود کاری که ایران در نطنز انجام می‌دهد تولید سلاح هسته‌ای نیست بلکه تولید دانش است و تنها یک راه برای کشتن دانش وجود دارد ؛ حذف فیزیکی دانشمندان ایران
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این وضعیت دیشب پاریس در قلب اروپاست فقط کافی بود یک هزارم این اتفاقات در ایران بیوفته تا مکرون و اروپا و آمریکا وارد معرکه بشن و پیام حمایت از اغتشاشگران بدهند و اونا رو مردم دموکراسی خواه و آزادیخواه جا بزنند. میخواستند آتش به جان ایران بیاندازند حالا ماههاست خود درگیر آتش شده اند. و مکرو ... (ص)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
شاید خیلی‌هایمان از شهید محسن فخری‌زاده تا به حال چیزی نشنیده بودیم. اما او دانشمندی بود که کارهای زیادی برای کشورمان در عرصه‌های علمی انجام داد. اینجا برخی از مهم‌ترین فعالیت‌های علمی او را مرور کرده‌ایم.
🚩 ما شما را تا چند روز پیش نمیشناختیم. نه مصاحبه از شما دیده بودیم، نه تلاشی برای دیده شدن، نه دست و پا زدنی برای رسیدن به قدرت. نه وعده و وعید دروغ برای رای گرفتن اما حالا همه ما نه تنها شما را میشناسیم که از عمق جان عزادارتان هستیم.. حالا از اقدامات بزرگ شما برای قدرتمندتر شدن ایران و انقلاب می فهمیم.. انقلاب به بودن امثال شما زنده است.. و به برکت خون شما راهش را ادامه خواهد داد.. راهت را ادامه میدهیم ای شهید🚩
🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴 *چرا در دهه ۶۰ مسئولان ترور میشدند ولی در دهه ۹۰ دانشمندان؟* *پاسخ:* *چون نفوذی ها مسئول شده اند و انقلابی ها دانشمند* 🔴🔴🔴🔴🔴🔴🔴
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 گستاخی وقیحانه عامل موساد در پخش زنده روسیاالیوم/ "منتظر موشک های ایران هستیم ولی ایرانی‌ها پاسخی نمی‌دهند " 🔹 "ایدی کوهین" عامل سازمان جاسوسی موساد که سناریوی تحریک ایرانیان برای وارد شدن به جنگ را در دستور کار دارد، در بخش عربی راشاتودی گفت: "سخنان ظریف را گوش کنید؛ اگر می گویید کار اسرائیل است، بفرما، زودباش جوابمان را بدهید، ما منتظر موشک های ایرانی هستیم‼️ عزیزم آن ها تلافی نخواهند کرد‼️ ⚠️👈آن ها ترسوتر از آن هستند که بخواهند تلافی کنند"‼️😳😡 😡😡تف بر بی غیرتی کسانی که اینطور دهان گشاد دشمن را باز کرده اند و سگ هار منطقه را اینطور به پارس کردن و وق وق کردن انداختند. ⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️🚨 🚨⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️⚠️آقایان!!!! دشمن خیلی پرو شده، نکند از حماقتش کار احمقانه کند!!!! حتما باید حماقت بزرگی از او سر بزند تا از موشک های استثنایی شلیک کنید؟؟؟؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
جلوه‌هایی از فرماندهی شهید قاسم سلیمانی بر قلوب مردم آزاده جهان وقتی شهروند سوری اسم کودک تازه به دنیا آمده خود را «حاج قاسم» می‌گذارد... گیرم حاج قاسم را به شهادت رساندید، با رویش ناگزیر جوانه‌ها چه می‌کنید؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اگه میخواید بدونید دیروز که ۹۹/۹/۹ بود برای لاکچری نشین‌های پایتخت چجوری گذشت این ۴ دقیقه رو ببینید 🔹فقط هزینه دیزاین و تزیینات هر اتاق برای زایمان شبی ۴ میلیون تومان است 🔹رزرو هر اتاق با پذیرایی و دکتر اختصاصی شبی حداقل ۸۰ میلیون تومان!
🍃🌸🍃🌸🍃 🍃💐معنای "کریم" بودن خداوند 🔷ما منکر عذاب نیستیم نعوذبالله، ولی این روش خوب نیست که بخواهیم مرتب با عذاب مردم را به خدا نزدیک کنیم. 🔥عذاب برای آخر کار است.اصلا بنا نیست کسی عذاب شود.حالا چه و چه می شود که فلان بنده عذاب می شود. از طریق رحمت مردم را زودتر می شود هدایت کرد. 🌹شما وقتی بدانید چه خدای خوبی داری، چقدر مهربان است این خدا؛ بدون جهنم می روی نزدیکش... 🌟"ظهور اسم کریم" را اجازه بدهید توضیح بدهم. یکی از اسماء خداوند "کریم" است. کسی که ظهور اسم کریم را در آخرت بداند. یک جهنم از خجالت برایش آماده می شود..آخرش هم می شود بهشتی. 💥مثلا شما رفتید خانه کسی استقبال زیاد، همه را بسیج کرد، پذیرایی مفصل، شربت، غذا، آقا حوله بیارم حمام کنید، ماشین هست برویم بیرون بگردیم، برای شب چه می خواهید. کلی احترام و.... بعداً متوجه بشوید صاحب خانه کسی است که در گذشته در حقش بدی کرده اید. ✨ همه آن پذیرایی ها و احترام ها در کامتان زهر می شود. 🔰حالا می گوید بنده که می رود در محشر که عالم کنار رفتن پرده هاست، می رود آنجا می بیند گناه عجب زشت بوده است... ♻️می گویند این کارها را تو کردی و ما تو را بخشیدیم. بیا برو بهشت. ⚡️حالا اگر این بنده برود بهشت و آن نعمت ها را ببیند و آن گناه ها را به خاطر داشته باشد، شیرینی بهشت زهرش می شود. 🌺این جا "اسم کریم" ظهور می کند و تصرف می کند و گناهانش فراموشش می شود تا بهشت تلخ نشود. •┈┈••••✾•🌿🌺🌿•✾•••┈┈•
3⃣♦️ کروناهراسی عجیب در صداوسیما حجت الاسلام احمد پناهیان ◼️ شهادت حضرت معصومه (سلام الله علیها) – ٧ آذر ٩٩ فضای کروناهراسی عجیب و غریب و غیرمنطقی بعضا صورت میگیرد. خانم خبرنگار دکتر در اخبار گفت «شما هر علائمی از سرماخوردگی در خودتان دیدید بدانید کروناست»! جامعه پزشکی ما به کجا میرود؟! هر علامت خفیفی دیدید سرماخوردگی نیست و کروناست؟! طبق کدام قاعده علمی میگویید سرماخوردگی از بین رفته؟ آنفولانزا چه شد؟ از بین رفت؟! چرا به شعور مردم توهین میکنید؟ صداوسیما به کجا میرود؟ به شعور یک ملت توهین میکنند. هرطور میخواهید القا میکنید. مردم ما خیلی بیش از اینها میفهمند. میگوید «هر علامت کوچکی از سرماخوردگی دیدید بدانید کروناست و ١۴ روز خودتان را قرنطینه کنید». این چه منطقی است؟! میگوید «حتی در طول این ١۴ روز به تست منفی کرونا هم توجه نکنید؛ حتی در صورت برطرف شدن علائم باز هم احتمال کرونا هست»! چه اصراری دارید بسیاری از متوفیانی که مشخص است در اثر بیماریها و عوارض دیگر فوت کرده اند کرونایی معرفی کنید؟ چرا اصرار دارید تعداد متوفیان کرونا را بالا نشان دهید؟ چرا استاندار قم اصرار دارد وضعیت قم را قرمز معرفی کند؟ از تهران کسب تکلیف میکند و قم را قرمز اعلام میکند، و محدودیتها را اضافه میکند. شما با این رفتارتان به مردم قم توهین میکنید. مردم ابزار دست شما نیستند؛ بنا بوده شما خادم مردم باشید. حضرت معصومه سلام الله علیها به قم آمده برای اینکه حجت بودن قم در آخرالزمان را به اثبات برساند. چشم هم مردم جهان در آخرالزمان به قم است. هیئت محبین اهلبیت (علیهم السلام)