eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.5هزار عکس
42.7هزار ویدیو
628 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
﷽ ☀️ ذکر مناسب نعمت ، ناراحتی و فقر چیست؟ ☀️ 🌹 صلى الله علیه و آله: 1⃣🔸 مَن ظَهَرَت عَلَیهِ النِّعمَةُ فَلیکثِر ذِکرَ «الحَمدُ للّهِ» 2⃣🔸 و مَن کثُرَت هُمومُهُ فَعَلَیهِ بِالاستِغفارِ 3⃣🔸 و مَن ألَحَّ عَلیهِ الفَقرُ فَلیکثِر مِن قَولِ: «لا حَولَ و لا قُوَّةَ إلّا بِاللّهِ العَلِی العَظیمِ» ینفِی اللّهُ عَنهُ الفَقرَ. 🌹 پیامبر خدا صلى الله علیه و آله: 1⃣🔹 هر که نعمت، او را فرا گیرد، باید این ذکر را بسیار بگوید که: «ستایش، خدا را». 2⃣🔹 هر که اندوه‏‌ها [و نگرانى‏‌هایش‏] فزونى گیرد، باید به آمرزش‏‌خواهى روى آورد، 3⃣🔹 و هر که فقر دامن‌گیرش شود و ذکر «هیچ نیرو و توانى نیست، جز به یارى خداى والا و بزرگ» را بسیار بگوید، خداوند، فقر را از او برطرف مى‌‏سازد. 📚 بحارالأنوار ، جلد ۹۵ ، صفحه ۲۹۶.
✨﷽✨ 🔴پیام زیبا و قابل تامل رییس جمهور ایتالیا، بعد از تلفات شدید انسانی بر اثر ویروس کرونا: ✍خيلی مغرور شده بوديم، خيلی مشغول شده بوديم، در تخريب و تصرف طبيعت خيلی بی‌پروا شده بوديم، به چيزی جز منافع خود نمی‌انديشيديم، ضعيف را پامال می‌كرديم به صاحب قدرت و ثروت برای ارتقای مال و موقعيت كرنش می‌كرديم، باور داشتيم قاعده دنيا همين است و اينگونه خواهد ماند. آسمان را از دود و سرب و گازهای سمی سياه كرده بوديم، دريا را از ماهی تهی و از زباله و نفت و فاضلاب پر كرده كرده بوديم. بنام دين، بنام دموكراسی‌، بنام حقوق بشر می‌كشتيم، اسير می‌كرديم‌، غارت می‌كرديم و حتی‌ از کشتن زنها و بچه‌ها شرم نمی‌كرديم. صبر خدا هم حدی دارد، تحمل كائنات هم حدی دارد، ظرفيت زمين و آسمان هم حدی دارد. بالاخره بايد كسی پيدا می‌شد و به انسان مست و مغرور فرمان بدهد، ايست...! و اين ماموريت به يک ويروس كوچک غير قابل رويت واگذار شد تا به معنای واقعی انسان طغيانگر را سر جايش بنشاند و بدرستی به او بفهماند كه ای انسان: «تو خيلی ضعيفی!»، «تو خيلی تنهایی!»، «تو خيلی ترسویی!» و... همه هواپيماها و قطارها را زمين گير كرد. همه تجارتخانه‌ها و همه بازارهای جهان را تعطيل كرد. درهای استاديوم‌ها، اماكن تفريحی، رستورانها، سينماها، پاركها و... را به دست خود انسان بست. و به كره زمين گفت حالا نفس بكش، به آسمان گفت حالا آبی شو، به خورشيد و ماه و ستاره‌ها گفت حالا بچرخيد و برقصيد. به حيوانات هم گفت حالا بدون ترس از شكار شدن بدست انسان آنگونه كه در ذات و ميل شماست زندگی كنيد. و به انسان دستور داد در خانه بمان و به آنچه داشتی و به آنها ناسپاس بودی بيانديش. شايد هنوز فرصتی برای زيستن عاشقانه پیدا کنی!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 حنای تناقض‌گویان برجام دیگر رنگی ندارد 🔸در همان نخستین سالگرد برجام، وقتی روشن شد که این توافق هیچ عایدی برای کشور نداشته است، جریان تحریف از یک سو می‌گفت برجام تصمیم نظام بود و از سوی دیگر، طلبکارانه مدعی بود که مگر برجام قرار بوده همه مشکلات ما را حل کند؟ این بار نوبت مردم است که حنای بی‌رنگ این جریان را نخرند. ✍ سید یاسر جبرائیلی •┈••✾••┈• 🇮🇷 کانال انقلابی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 از کی تا حالا واکسن رو مونتاژ می کنند؟! مگه پیکانه؟ 😂😂 🔺 سوتی "سیما ثابت" سردبیر با سواد شبکه سعودی اینترنشنال!!
46.99M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔷🔷🔷روایت سعید قاسمی از تفکر که سالهاست بر ما حکومت کرده اند و دیگران را متهم کرده اند نفوذی هایی که در وزارت خانه ها و جایگاه های مهم مشغول هستند و به خون شهدا خیانت کرده اند اما چه کنیم که صدای ما نمیرسد... سعید قاسمی صدای مستضعفین انقلابی کسی که حرف نزد و عمل میکنه کاش چند نسخه از این انسان داشتیم در کشور
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
؟ ♦️♦️این صفر تعریفش چیست که می تواند چنین گستره وسیعی داشته باشد؟ چه طور می شود که صفر در قاموس ما با قاموس آنها تا این حد متفاوت باشد؟ چه طور می شود که صفر برای کسانی یعنی بی سرپناهی،‌ یعنی نداشتن حق تحصیل برابر،‌ یعنی و ، یعنی ، یعنی فراموشی در نقطه مرزی سیستان و خراسان و برای دیگری صفر یعنی اجاره مزون های آنچنانی در بهترین هتل های ایران،‌ صفر یعنی ،‌ صفر یعنی ازدواج با پسر فلان سفیر..
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ‼️ وحشت کاذب! ‼️در دفاع مقدس هم مردم را از صدام می ترساندید؟! 👌اثر حمله دشمن را باید از بین برد!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌿🌺﷽🌿🌺 🦋افرادی را می بینیم که اسامی برای خودشان در کانالها وسایت های مجازی انتخاب می کنند مثل: 😒تنها، بی کس، زخم خورده تقدیر، و بسیاری از عنوان هایی که بار منفی دارند و یا از لوگوی غمگین استفاده می کنند... ⁉️در این صورت به جهان هستی چه می فرستند؟ هر چیزی که ما انتخاب می کنیم نموداری از ما و ارتعاشی که در آن قرار داریم هست چرا عنوانهای عالی و شاد انتخاب نکنیم؟ ✔️ما موجودات قدرتمندی هستیم و باید خودمان را به بهترین صورت عنوان کنیم... تو قدرتمندترین مخلوق این جهان هستی و شایسته بهترین عناوین و اسامی.... 💯 تغییر از همین چیزای کوچیک شروع میشه...
👇👇👇👇ده فرمان طلایی از خورشید طوس آقا علی بن موسی الرضا علیه السلام: ❣فرمان اول: در خوشحال کردن مردم بسیار بکوشید تا در قیامت خدا خوشحالتان کند. ❣فرمان دوم: تا می توانید سکوت اختیار کنید که سکوت موجب محبت می شود و راهنمای هر خیری است. ❣فرمان سوم: در خواندن سوره حمد استمرار بورزید که جمیع خیر در امور دنیا و آخرت در آن گرد آمده است. ❣فرمان چهارم: به روزی اندک خدا راضی باشید تا خدا نیز از عمل کم شما راضی باشد. ❣فرمان پنجم: در برقرار کردن صله_رحم ثابت قدم باشید که بهترین نوع آن خودداری از آزار خویشاوندان است. ❣ فرمان ششم: به کسی که از خدا نمیترسد امید نداشته باشید که نه تعهد دارد، نه نجابت و نه کرم. ❣فرمان هفتم: بسیار احسان کنید که خداوند در قیامت یک نصفه خرما را مانند کوه احد بزرگ می کند. ❣فرمان هشتم: حق_الناس را رعایت کنید که دوستی محمد و آل محمد بدون آن پذیرفته نیست. ❣فرمان نهم: از بخششی که زیانش برای تو بیش از سودی است که به دیگران میرسد، حذر کن. ❣فرمان دهم: بسیار مراقب کردار خود باشید تا مورد تهمت و اتهام قرار نگیرید، که در آن صورت حق ملامت ندارید.
🔻ازدواج و روزی🔻 ✍ فرض کن مجرّد هستی 👱👱‍♀، و دوست داری ازدواج کنی🤵👰، ولی پول نداری💰💵، و دستت خالیه😔😟 بعد یکی از سرمایه‌دارهای بزرگ کشور، از اون پولدارهایی که پولشون از پارو بالا میره💵😍، بیاد بهت بگه: 💯 "فلانی، تو برو ازدواج کن، من قول میدم همه جوره کمکت کنم"😳😲 چیکار میکنی❗⁉ ⁉ بازم بهونه میاری که پول ندارم و دستم خالیه؟؟😔 ⁉ یا اینکه رو حرفش حساب میکنی و میری جلو؟؟😍 ☝️ حالا 📣📣... خداوند عالم با اونهمه عظمت، تو قرآنش وعده داده که شما ازدواج کنید، از فقر و تنگدستی هم نترسید، من خودم کمکتون میکنم: 🌴سوره نور، آیه ۳۲🌴 🕋 وَ أَنْکِحُوا الْأَیٰامیٰ مِنْکُمْ وَ الصّٰالِحِینَ مِنْ عِبٰادِکُمْ وَ إِمٰائِکُمْ إِنْ یَکُونُوا فُقَرٰاءَ یُغْنِهِمُ اللّٰهُ مِنْ فَضْلِهِ وَ اللّٰهُ وٰاسِعٌ عَلِیمٌ. 💢 پسران و دختران بی همسر، و غلامان و کنیزان شایسته‌ی ازدواج را همسر دهید. 💢 اگر فقیر و تنگدست باشند، خداوند از فضل خود بی‌نیازشان می‌گرداند. 💢 و خداوند، گشایشگر داناست. ✨✨✨✨✨ 👌 خیلی از جوان‌های مجرّد، تا اسم ازدواج میاد، اوّلین چیزی که به ذهنشون خطور میکنه مسائل مالی و اقتصادی است.💰 ولی خداوند عالم می‌فرماید: ⛔️ در ازدواج از فقر و تنگدستی نترسید، به من توکل کنید، برید جلو...👈😊 🌴«إِنْ یَکُونُوا فُقَرٰاءَ یُغْنِهِمُ اللّٰهُ مِنْ فَضْلِهِ»🌴 👈 اگر فقیر باشید، خودم شما رو غنی میکنم. ✅ فقر و تنگدستی برای عروس و داماد عیب نیست... ❌ عیب اینه که به وعده‌ی خدا شک کنند... ❌ عیب اینه که حرفِ خدا، براشون به اندازه حرفِ فلان بانک و فلان سرمایه‌دار ارزش نداشته باشه... ❌ عیب اینه که حرفِ خدا رو قبول نداشته باشند... ✨✨✨✨✨ امام صادق (ع) فرمود: ⚡️ "هر کس از ترس فقر و تنگدستی ازدواج نکند، به خدای عزّوجل گمانِ بد برده". 👈 و بعد هم همین آیه را تلاوت فرمود که: «إِنْ یَکُونُوا فُقَرٰاءَ یُغْنِهِمُ اللّٰهُ مِنْ فَضْلِهِ» 📚 تفسیر نورالثقلین، ج۳، ص۵۹۷. ✨✨✨✨✨ 🔹 پیغمبر اکرم (ص) فرمودند: 🌹 "مردانِ بدونِ همسر خود را زن دهید، زیرا با این کار خداوند اخلاقِ آنان را نیکو و روزیِ آنها را زیاد می‌کند، و بر جوانمردیِ آنان می‌افزاید" 📚 بحارالانوار، ج۱۰۳، ص۲۲۲. ✨✨✨✨✨ ☝️ پدر و مادرها هم حواسشون باشه. 🗣 حدیث داریم، پدر و مادری که با داشتن امکانات، فرزندشون رو همسر نمیدن، اگر فرزند مرتکبِ گناه بشه، والدین در گناهِ او شریک هستند. 📚 تفسیر مجمع البیان.
💠 شاه باشی ، گدا باشی ، فرعون باشی یا نمرود ، پیغمبر باشی یا غلام ، چشم بهم زدنی طبق اعمالت حضرت عزرائیل بزرگوار ع میاد و قبض روحت میکنه 💠 دنیا به هیچ کسی وفا نکرد که به ما وفا کنه ، چطچر مردم تو دنیا دنباله رفاه و سرگرمی و اسایش ابدی و موندگار میگردن ؟! 💠 دنیایی که به گفته خدا دارمکافات و یختی و مشقته ... دنیایی که پر از امتحانات و ازمایشهای الهیه ... دنیایی که پراز وسوسه های ابلیس و نفس عمارست ... دنیایی که پر از گره و نشکلات وگرفتاری و بیماری و تنگدستیه ... دنیایی که پر از ظلم و جفا و ستم و گناهه ... 💠 بخاطر همینه 💐پیغمبر اکرم ص فرمودن : دنیا پلیه برای رسیدن به اخرت ، پس با حساب وکتاب و دقت ازش گذر کنید ... ❤️ امیرالمومنین علی ع فرمودن : در دنیا جوری زندگی کن انگار صد سال زنده ای و جوری نماز بخوان که انگار اخرین نماز عمرته کسی که بهش بگن همین امروز بیشتر زنده نیستی ، چطور نماز و قران میخونه ؟! چطور به مردم محبت میکنه ؟! چطور از مردم دستگیری میکنه ؟! به ما نگفتن که ما چند روز دیگه زنده ایم ، اما هیچ تضمینی هک نیست تا یه ساعت دیگه زنده باشیم یا خیر ، پس چرا دنباله اصلاح امور دنیا برای اباد کردنه اخرتمون نیستیم ؟! 💠 چقدر خودمونو اسیر خواسته های دنیایی کردیم ؟! همش دنباله این هستیم کی خوشبخت میشیم ؟ کی ازدواج میکنیم ؟ کی پولدار میشیم ؟ کی بچه دار میشیم ؟ کی خونه میخریم ؟ کی ماشین میخریم ؟ کی گره از کارمون باز میشه ؟ و هزاران کی های پشت سر هم که به هر کدوم برسیم بعدی جاشو میگیره ... 💠 پس چه زمانی بفکر این میوفتیم ، کی حساب کتاب میشیم ؟ کی از دنیا میریم ؟ کی باید جواب پس بدیم ؟ کی مهدی 🌹فاطمه میرسه ؟ کی به هم محبت کنیم ؟ کی باهم خوش رفتار باشیم ؟ کی دسته همو میگیریم ؟ کی زیراب همو نمیزنیم ؟ کی غیبته همو نمیکنیم ؟ کی تهمت به هم نمیزنیم ؟ کی از هم میگذریم وگذشت میکنیم ؟ کی ابروی همو نمیبیرم ؟ کی از یفره مردم برنمیداریم تا سر سفره خودمون بزاریم ؟ کی به هم ظلم نمیکنیم ؟ کی دروغ نمیگیم ؟ و هزاران کی های دیگه که فراموش کردیم ....
همیشه ادم با چیزایی که خیلی دوست داره امتحان میشه! 🌺شهید مصطفی صدرزاده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹هر گناه غم رو دل مهدی زهرا🌹 میزاره شیعه ها به قدر کافی آقامون غصه داره 😔😔😔😔😔😔😔😔
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥وصیت نوشتن 🌺شهید مدافع حرم عبدالرحیم فیروزآبادی 🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺 👆👆👆👆👆👆👆👆
🌺🧚‍♀️دنیا لهو و لعب و بازی است، آن را بازی بدان و خوب بازی کن 🌷 مرحوم حاج اسماعیل دولابی 🌷دنیا لهو و لعب و بازی است، آن را بازی بدان و خوب بازی کن و از آن لذّت ببر تا خستگی‌ات در رود و در امر آخرت شاداب و سر حال باشی و بتوانی رشد کنی. 🌷دو گروه ضرر کردند؛ یک گروه که دنیا را جدّی گرفتند و دائم حرص و غصّه خوردند و ظلم کردند و جِر زدند، که در نتیجه هم دنیایشان تلخ و مشقّت‎بار شد و هم آخرتشان را که نقطه‎ی مقابل دنیاست به بازی گرفتند. 🌷گروه دوم هم که تارک دنیا شدند و در بازی شرکت نکردند و چون خستگیشان را در بازی برطرف نکردند، در امر آخرت هم چندان رشدی نکردند و بهره‎ای نبردند. 🌷آداب شرع، مقرّرات بازی دنیاست. وقتی خوب و با شادی بازی کردی، و عبادتت هم قشنگ و زیبا می‎شود. 🌷مرتّب به خود بگویید کارهای دنیا درست می‎شود. آن را شوخی و بازی بگیرید؛ امّا خوب بازی کنید. اِنَّمَا الحَیوةُ الدُّنیا لَعِبٌ: زندگی دنیا منحصراً بازی است. 📚 مصباح الهدی - تألیف استاد مهدی طیّب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📹ارزش عمر 👆👆👆👆👆👆👆 خیلی مهمه حتما گوش کنید! وقتی که تو مجازی هستید رو پای هدف مقدسی بذارید! نیت کنید سرباز رهبر باشید برای جنگ نرم وکار دیگه ای نکنید!