eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.4هزار عکس
42.6هزار ویدیو
627 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 طاعون دروغین برای اهداف و بیشتر!!!! اگه روزی بفهمید ماجرای هم همینطور بوده چه کار خواهید کرد؟! البته سیاست مروموزانه تر شده!!! چه بسا اصل همون بوده بعد اون که اون همه مردم را موش آزمایشگاهی کردن و به قتل رساندن تا تونستن یه ویروس قوی تر درست کنن !چون بعد موش آزمایشگاهی کردن مردم شاهد رونمایی یک ویروس خاص جهش یافته در هر کشوری هستیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 آدرس اولیه اصلاح شد!! مردم عزیز ایران یادتان میاد گفتیم آدرس همه مشکلات است ؟ این یعنی قیمت دلار که باعث گرانی اجناس شده هم واشنگتنه!!اما الان میگیم دلار را خودمون بردیم بالا!پس آدرس اولیه اصلاح میشه! از یک طرف میگن علت تصویب نکردن FATF است!از یک طرف باز خود اعتراف میکنن بخاطر حل مشکل مردم بردیم بالا!که این اون دروغ قبلشون را فاش میکنه ،اونجا هم که دم FATF میزنن باز حرف از معشیت مردم میزنن برای فریب ،این وسط هیج تاثیری هم روی معشیت مردم‌نیست و وضع بدتر شده!!
🌠☫﷽☫🌠 اینم حرف حسابه! یا میپرسیم چرا امسال خبری ازآنفلوانزا  نبود ؟میگن مردم رعایت کردن زدن!!!! عجب! پس چرا کرونا هست؟مردم رعایت نکردن! خو اون مردمی رعایت نکردن چطور یک دونه آنفلوانزا نگرفت؟! هر چه فکر میکنم این تناقض را نمیتونم هضم کنم!! یعنی مردم به شکل دیگه درمیان و رعایت نمیکنن میگیرن؟!بعد یه شکل دیگه درمیان و رعایت میکنن نمیگیرن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴امام جمعه موقت دزفول: سه بار کرونا گرفتم و با مصرف داروی امام کاظم (ع) و داروی جامع امام رضا (ع) شفا یافتم./عصر جنوب
🌠☫﷽☫🌠 هرچند توجیه جهرمی ( ) برای راه اندازی کانال تلگرامی شان و مزین شدنش به (تایید شدنش از سوی تلگرام)، جلوگیری از سواستفاده احتمالی و برچیده شدنِ فعالیت ناسالم کانالهای جعلی (به نام ایشان) عنوان شده است اما میتوان این اقدام را نوعی به سخره گرفتنِ علنی دستورالعمل ها و ابلاغیه های قبلی مبنی بر عدم فعالیت سازمانی در ، سد شکنی برای بازگشت دیگر مسئولین دولتی به تلگرام (به همین بهانه ی واهی) و همچنین زمینه سازی برای ساخت دوقطبی های انتخاباتی در آینده دانست!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 ⭕️ با صدور پیامی، را کرد
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🌠☫﷽☫🌠 تعرفه ارزان شد 🔹 را مکلف کردند که نرخ تعرفه اینترنت برای استفاده از پیام‌رسان‌های داخلی ۲۰ درصد تعرفه‌ پیام‌رسان‌های خارجی تعیین شود.
رادیو پیام .mp3
5.86M
🌠☫﷽☫🌠 ⭕️ انتقادها به و خبر خروج از ، سوژه‌های دیگه چه خبرِ رادیو پیام با صدای محمدرضا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🔴 بیانات جنجالی ، عضو مجلس خبرگان رهبری پیرامون : 📌 نمی‌دانیم چقدر از موانع زیارت ابا عبدالله الحسین (ع) جعلی است چقدر واقعی. 📌به‌طور مکررگفته ایم به سازمان بهداشت جهانی کمترین اعتماد را هم نداریم. این ها دشمن هستند و پرونده سیاهی دارند. 📌با طناب سازمان جهانی بهداشت در چاه نروید. 📌ما نمی‌دانیم چگونه است؟ سال گذشته می‌گفتند کرونا از ایران به عراق آمده، عراق مرزها را بسته. امسال می گویند کرونا از عراق به ایران آمده. ایران مرزها را می بندد. هیچ حرف علمی واضح و روشنی نیست. 📌به اسم کرونا اطراف امام حسین (ع) را خلوت کردند. 📌فرستادن چهارده میلیون نوجوان و جوان به قتل‌گاه بی‌مهابا که آسیب به بشریت نمی‌زند، خطر فقط این‌هاست!!!
🌠☫﷽☫🌠 ❇️ بی‌بی‌سی می‌خواد از پخش جلوگیری کنه، چرا که به این نتیجه رسیده که کارتون‌های آمریکایی برای فرهنگ کودکان انگلیسی مضره ✔️اینجا هم انیمشین آمریکای هنوز تو پخش نشده با دوبله های بدتر از زبان اصلی تو همه سایت ها برای ؛ مهیاست !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🚨🎥 /عقب نشینی هسته ای در دوران (با حضور ) هشت سال بعدش پیشرفت کردیم دوباره همون تیم مذاکره کننده تمام پیشرفت ها رو پلمپ‌کردند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 یعنی سال ۹۶ برای گرا دادن به تخریب رقیب،جلب رای مردم،گره زدن حل مشکلات به دست آمریکا... بگی ان شاء الله یه روزی شعار مرگ در بین شعار های ما برچیده بشه! یعنی شعار مرگ بر آمریکا سال ۹۷ برای فرار از پاسخ گویی اون همه فاجعه ای که به بار اوردی بگی هر چه لعنت دارید بر آمریکا بفرستید!!!یعنی ما اصلا مقصر نیستیم!!! ⚠️نباید به چنین تفکری اجازه داده باز حاکم بشن!امثال ، چنین تفکری دارن!
🌠☫﷽☫🌠 ❌ آیا این و است !؟ 🎙حجت الاسلام : باور نمی‌کنم این و تورمی که به‌وجود آمده، دست‌ساز و عمدی نباشد. 🔻بخش های مهم سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در تاریخ ۲۵ مهر در مشهد مقدس را در ادامه خواهید خواند: ▫️خدا نابود کند مسئولینی که خبیثانه‌ترین رفتار را انجام می‌دهند و آن، به فقر و فلاکت کشاندن مردم است. من باور نمی‌کنم این فقر و تورمی که به‌وجود آمده، دست‌ساز و عمدی نباشد. حالا اینکه نفوذی‌ها در چه سطحی در این دولت وجود دارند، بحث دیگری است. ▫️چطور می‌توانند یک ملت غنی را به این درصد از تورم دچار کنند؟ خیلی کار پیچیده‌ای است! ایجادکردنِ این‌مقدار از تورم و این مقدار از تعطیلی کارخانه‌ها و این مقدار از گرانی، چهل سال برنامه‌ریزی و صدها نفوذی می‌خواهد! نمی‌دانم نهادهای امنیتی چه‌کار می‌کنند؟ و شاید نفوذی‌ها شیوه‌های جدیدی از نفوذ و جاسوسی را پیدا کرده‌اند. ▫️اگر این جامعه به‌طور طبیعی با استعدادهایش رها بشود و فقط نفوذی‌ها کارشکنی نکنند حتی بدون مدیریت جهادی، وضع ما بهتر از این خواهد بود. تا یک کارخانۀ حساسی می‌خواهد رونق پیدا کند، یک‌دفعه‌ای می‌بینید که به تعطیلی کشیده می‌شود! در این شرایط تحریم، مصالحی که برای تولید نیاز دارند به گمرک می‌آورند، اما با یک بهانۀ واهی چند ماه ترخیص نمی‌شود! ▫️فعلاً توسط ، دستگیری‌هایی در خصوص عوامل فساد، انجام می‌شود. اما بنده بر اساس تحلیل-نه بر اساس خبر- اطمینان دارم که در آینده، جریان دستگیری‌های گسترده در ادارات دولتی خواهیم داشت از نفوذی‌ها و جواسیسی که کارشان کارشکنی در کار این ملت است تا به این فقر و گرفتاری و تورم مبتلا بشوند. ▫️البته گرفتنِ جاسوس و نفوذی خیلی کار دشواری است. امیرالمؤمنین(ع) آخرش هم نتوانست کسی مثل اشعث را که یک نفوذی برجسته بود، بگیرد و نابود کند. پیامبر(ص) و امام‌حسن(ع) هم نتوانست نفوذی‌ها را بگیرند و از بین ببرند. ما تا وقتی نفوذی‌ها را از بین نبریم، شایستۀ حکومت امام‌زمان(ع) نخواهیم بود. ▫️اینکه ما صرفاً مظلوم و کتک‌خوردۀ تاریخ باشیم و دعا کنیم امام‌زمان بیاید، با این دعا امام‌زمان نخواهد آمد، مظلوم و کتک‌خورده در تاریخ، فراوان هست. مظلومیت و فراوانی ظلم، شرط کافی برای ظهور نیست. ما باید شایستۀ حکومت حضرت بشویم، باید طوری ایشان را یاری کنیم که نفوذی‌ها نتوانند وجود داشته باشند و منافقین، ذلیل بشوند «تُذلُّ بهَا النِّفَاقَ وَ أَهْلَهُ»
🌠☫﷽☫🌠 چند ماه قبل با فرافکنی گفته بود تا کجا باید بره بالا تا اجازه مذاکره بدن! حالا اعتراف کرده گرونی دلار کار دولته! ذات یعنی همین؛ دلار رو گرون کن، ایجاد نارضایتی کن و همه مشکلات رو به و ربط بده!
🌠☫﷽☫🌠 دلال و اجیر شده همصدا با برای به حاشیه بردن فاجعه های دولت لیبرال هر دو حامی الان بجای عرق شرم ریختن با این وضعیت که روحانیشون بر سر مردم آورده حمله به میکنن! این همه فاجعه که در کشوره را رها افتادن دنبال موضوعی که حواس مردم را پرت کنن از خیانت ها و بی‌تدبیری دولت البته از دلال های اجیر شده بیش ازین نباید انتظار داشت!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 🎥 به نامه رئیس : ⭕️ نیازی به نوشتن ۳۷ صفحه نامه نیست، یک خط بنویسید ما در سال ۸۸ اشتباه کردیم!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 گفته از حرف‌هام سوء برداشت شده و من نگفتم دولت رو گرون کرده! آقای واعظی، اینم فیلم صحبتاتون؛ به قول میرسلیم اینو چی میگید؟! میگه از مرداد که ارز رفت بالا شاهد استقبال مردم بودیم😐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چه کسی ضربه به اعتماد مردم و امید انها زده؟! یا مخالفان؟! گوشه ای از سخنان و در را بشنوید تا بفهمید چه کسی ضربه زده! وقتی این همه وعده بدی اما وضعیت زندگی مردم را به لجن بکشونی باعث ضربه زدن به اعتماد و امید انها به اینده میشی اقای جهانگیری! پ؛ن:جهانگیری مدعی شده مخالفان دولت مسبب ضربه زدن به اعتماد مردم و اینده انها هستن!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 این فقط یک علیه مردم است! ما کمر را شکستیم!! 1️⃣ اولا چهار سال پیش گفتن تحریم رفت! تمام!آب و صابون برای منتقدان حواله میکردن! الان میگن کمرش را شکستیم😕 2️⃣ دوما؛خودشون هم میدونن دارن چیکار میکنن؛اون همه وعده دادن حالا هیچ الان پروژه عصبانی کردن مردم را در پیش گرفتن ...مثلا اون همه سیاه نمایی علیه دلار ۳ هزاری کردن اما الان دلار ۲۷ هست در دولت خود!تا ۳۳ هم رفت....بدون توجه با این فاجعه ها میگن ما خوب بودیم!!!
🌠☫﷽☫🌠 باز نامه سرگشاده به توسط یکی از سران فتنه () مانند سال ۸۸ ۸سال گره زدن مشکلات توسطه انها به و نابودی زندگی مردم و اون همه خسارت در فتنه ۸۸ کمشون نبوده معذرت خواهی هم نمیکنن باز هنوز به دنبال منافع خود و گره زدن حل مشکلات به آمریکا هر کجای دنیا بود انها را اعدام میکردن!!! سخنان تامل برانگیز مرندی وزیر بهداشت دولت سازندگی در مورد را بخوانید و ببینید این جماعت که مدعی منافع مردم هستن چه بر سر مملکت اوردن !!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🌠☫﷽☫🌠 کدام را از مردم پنهان کرد؟ « را گران می‎کنند تا بودجه صداوسیما تأمین شود» این خط خبری بود که روزهای گذشته بعد از مصوبه مجلس در خصوص اپراتورهای تلفن‎همراه، با یک توییت از وزیر ارتباطات شروع شد و به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی توسط دسته گسترده‌ای از اکانت‌ها پخش شد. اما ماجرا چه بود؟ بله بی بی سی همینجاست!