eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.6هزار عکس
42.8هزار ویدیو
628 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴فیلم I Am Legend محصول 2007، درباره واکسنی است که برای درمان و پیشگیری سرطان ساخته شده بود. 100٪ بیمارانی که این واکسن را تزریق کرده بودند، درمان شده؛ و به همین دلیل واکسیناسیون عمومی اجباری انجام شد. 🔹اما بعد از 3 سال اثری از تمدن باقی نماند؛ و همه واکسن‌زده‌ها کشته شدند. 🔹سناریوی تکراری و قدیمی این فیلم همان سناریوی دلخواه گلوبالیستها است، که علناً در قالب فیلم بیان میکنند. 🔹تا کنون 27٪ جمعیت دنیا حداقل یک دوز واکسن را تزریق کرده؛ و 13٪ هر دو دوز را زده‌اند.[1] عمر قابل انتظار این دو میلیارد نفر چیزی در حدود 3 سال است؛ و در این مدت دنیا باید برای کاهش جمعیت دو میلیاردی آماده باشد.[2] 🔹شخصاً انتظار اینکه این برنامه به موفقیت دلخواه گلوبالیستها برسد، را ندارم. اما اگر واقعاً چنین شود، چیزی در حد همان «مرگ سفید» روایات خواهد بود.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ! این بی بی سی بازی ها را لطفا درنیاورید ! چرا به مردم با این وقاحت دروغ می گویید ؟!!! 🔴 خبر اعتراضات مردم اروپا علیه دروغ کرونا و واکسن را طوری بیان می کند و ماجرا را می پیچاند که انگار ماجرا بر عکس است و این ها آمده اند به دولت اعتراض کنند که مثلا چرا کرونا را خوب مدیریت نمی کند ؟!!! اگر مسلمان هستید به این کار می گویند دروغ و حرام است . 🔴 قبول ندارید خبر را پخش نکنید ، این چرت و پرت ها چیست که تحویل مردم می دهید ؟ 🔴 هر خبر گزاری را در دنیا نگاه کنید تیتر زده اند تظاهرات ضد واکسن – ضد محدودیت های کرونایی – ضد واکسن اجباری – ضد گواهینامه ی واکسن و ... تلوزیون ما می گوید اعتراض به نحوه ی مدیریت کرونا از سوی دولت ... . کدام قاضی شریح زاده ای این جملات را بلغور کرده ؟!!! می خواهید مردم را به مسلخ ببرید ؟!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کرونا دروغ قرن - غرب در حاله بیداری ایران در حاله پمپاژ کرونا هراسی در تمام شبکه های خبری داخلی و خارجی...!!! ‼️سکوت رسانه های ایران خیانت است... اگر مردم مشتاق هستند به دلیل عدم آگاهی توسط رسانه هاست‼️ بهداشت اجازه انتشار اخبار بر علیه واکسن را نمی دهد‼️ ⭕️ تا میتونید منتشر کنید
وقایع روز غدیر_124581719763325813.mp3
7.35M
⭕️ 🎵بسیار زیبا و شنیدنی 💚 دین بدون ولایتِ امیرالمومنین رو میشه بی خطر کرد!! مثل کبریت خیس شده..! 👌 ♻️ 🌹🍃🌹🍃
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 صیانت از شان مجلس اگر طرح موسوم به "صیانت از کاربران فضای مجازی" هنوز ناقص بوده که نمایندگان و هیئت رئیسه مجلس خیلی اشتباه کرده اند آن را اعلام وصول و رسانه ای کردند و اگر هم این طرح کامل و جامع و مانع بوده ، عقب نشینی و به تعویق انداختن بررسی آن تحت فشارها و تخریب ها هم یک اشتباه بزرگتر بوده است. 🔺از رئیس و هیئت رئیسه و نمایندگان مجلس عاجزانه درخواست می کنم تکلیف خودشان را با خودشان روشن کنند و در درجه اول از شان قوه مقننه صیانت نمایند ... ✍"قاسم اکبری"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
تقدیم به عوامل صهیوووون تناقضات اربابتون رگ گردن ویروس کرونا رو جا به جا کرده !😂 ببینید طب و بهداشت یک کشور اسلامی ، زیردست چه اعجوبه هائی داره اداره میشه و مقلد محض چه مهره های صهیونی پلیدی است! حالا برو واکسن های مورد تأیید چنین احمق هائی رو بزن!
🅾پر رویی نجومی یعنی چه ؟ 👇👇 1⃣تورم را حدود ۵۰ درصد رسانده اند طبق نظر کارشناس ها در ۸۰ سال گذشته بی سابقه بوده ،میگویند اگر ما نبودیم قحطی میشد 2⃣دلار را از حدود ۳۵۰۰ تومان به ۲۵ تا ۳۰ هزارتومان رسانده اند ، میگویند اگر ما نبودیم قیمت دلار به ۵۰ هزارتومان می رسید 3⃣کسری بودجه را به حداقل ۳۵۰ هزار میلیارد تومان رسانده اند میگویند دولت یازدهم و دوازدهم در رشد اقتصادی و تحقق وعده هایش موفق بوده .... 4⃣قیمت مسکن را بیش از هفت برابر کرده اند ،و طبق وعده ،و برنامه مصوب باید سالی یک میلیون مسکن می ساختند بجای عذر خواهی ،میگن وظیفه دولت ساخت مسکن نبوده ، ✅خدایا خائنین،بدعهدها ،دروغ گوها و فریب کاران را رسواتر بگردان سید حسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥گزارش تکان دهنده در جلسه کمیته استماع سنای تگزاس: 💉آزمایش‌های کرونا روی حیوانات متوقف شده است زیرا آنها بعد تزریق واکسن میمردند، گزارش‌های این موضوع مقامات را نگران کرده است !
🔴فریب آمریکایی ها رو نخوریم ✅زمزمه هایی از مقامات آمریکایی در حال نشر است که جوبایدن بیمار است یا استعفاء میدهد و یا ممکن است بمیرد👇👇👇 1⃣دشمنی آمریکا با اسلام و ،جمهوری اسلامی ،استراتژیک،و ریشه ای است ربطی به ترامپ ،و اوباما یا جوبایدن و...ندارد 2⃣تصمیم گیران اصلی آمریکا شورای روابط آمریکا و رژیم صهیونیستی ( آیپک) است که هدفش بر نابودی اسلام و براندازی جمهوری اسلامی است 3⃣جوبایدن چه بمیرد و برود جهنم چه فلج شود و چه بماند ،دشمنی آمریکا با ایران فرقی نخواهد داشت امام ره فرمود آمریکا بالذاته تروریست است 4⃣ماهها مردم دنیا را با ترامپ و جوبایدن ،و درگیری های مصنوعی این دو جنایتکار سر گرم کردند و آمریکا هر روز بیشتر جنایت کرد 5⃣برجامگراها و دولت لیبرال روحانی مدت ها جامعه را فریب دادند که ترامپ بد بود و جوبایدن فرشته نجات است دیدیم جوبایدن هم آمد ،فرقی در دشمنی آمریکا با ایران ایجاد نشد 6⃣حیله جدید آمریکا با طرح بیماری یا استعفاء جو بایدن ، ✅تحت الشعاع قرار دادن افول امریکا ✅ایجاد ضعف در دشمنان امریکا، ✅و غفلت مردم از جنایات آمریکاست وگرنه جوبایدن باشد یا ترامپ، آمریکا به جنایات خود ادامه میدهد ✅امام خمینی: هرچه فریاد دارید بر سر آمریکا بکشید مرگ بر آمریکا ومرگ بر جوبایدن سید حسین
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
واکسنهای کثیف وارداتی حسن روحانی رو نزنید مردم این دولت خیانت و جنایت کرد و اوامر اقا رو دور زدند تمام واکسنهای وارداتی سمی و مربوط به صهیونیستهای گلوبالیست است !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا