eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
46.6هزار عکس
42.8هزار ویدیو
628 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
حواستون باشه هنوز ما روز بسیار بزرگ رو درپیش داریم ... هنوز خیلی واسه عزاداری زوده مباهله عید بسیار بزرگ و عزیزی هست بین ما بچه شیعه ها !! امادگی واسه محرم باشه واسه بیست و پنج ذی الحجه به بعد :)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
*📡 ماهواره* آمریکا تقریبا چهار برابر ایران جمعیت داره، ۹۰٪ ماهواره های دنیا در اختیار آمریکاست، مردم آمریکا به دولتشون مالیات میدن اما برای استفاده از ماهواره باید پول پرداخت کنن، دولت آمریکا فقط هشت کانال مجانی براشون گذاشته، ، در تمام دنیا ماهواره با کسب هزینه در اختیار مشتری قرار میگیره، ما در ایران بسیار خوشبختیم که علاوه بر کانالهای غیر فارسی، فقط ۱۶۲ کانال فارسی رایگان داریم. چقدر دوستمان دارند !!! اکثراین کانالها ازجمله فارسی وان ها در مالکیت مُرداک یهودی صهیونیست قرار داره، فارسی وان وقت نماز، اذان پخش میکنه و مناسبتهای مذهبی اسلامی خصوصا شیعی را یادآوری میکنه ! اونها برای سرگرمی ما بروزترین فیلمها و سریالها رو میخرن، بفارسی دوبله میکنن و مجانی برامون پخش میکنن، اونم " فقط برای ما رایگانه و نه برای همسایه های عرب ما "!!!!!! جالب این که هدف اوّل و مُهِمشون ایجاد گسست خانوادگی در جامعه ایران و نابود کردن قداست خانواده است به همین جهت موضوع خیلی از سریالها به روابط ناسالم خانوادگی و عادی سازی روابط نامشروع بین زن و مرد و دختران و پسران مربوط میشه. خصوصا خیانت به همسر، تشویق به طلاق و پذیرفتن بچه نامشروع به عنوان یک هدیه الهی و دهها خیانت دیگر. جالبه بدونید مردم انگلیس بابت مالیاتی که روی قبضهای برقشان بابت برنامه های BBC فارسی میاد اعتراض کردن و جواب گرفتن که این یک مسأله دیپلماتیکه باید همکاری کنید!! مُرداک در یکی از برنامه های تلویزیونیش در آمریکا عنوان کرد که : "ما ایرانی ها را قورباغه پز میکنیم"!!! حالا این یعنی چی؟ فرانسویها قورباغه را در آب ولرم و با شعله بسیار آرام میپزن که تا بیاد بفهمه، پخته شده و هیچی حالییش نمیشه. راستی! تا حالا چندهزار و یا چند میلیون نفر از ماها با حربه های استعمار قورباغه پز شدیم (و هویت ایرانی اسلامی خود را از دست دادیم) و متوجه نشدیم ؟؟!! حالا یه چیز دیگه: آندلس یک کشور بود با صدها سال سابقه دولت اسلامی، بزرگترین قدرت نظامی و علمی زمان خودش در اروپا، بارها جنگ بین اونا و مسیحی ها و یهودیها در گرفت و بخاطر جوونای غیرتمند آندلس جلوی اونا‌ دوام ‌آورد، مسیحیا با ایجاد یک دولت کوچیک در شمال آندلس چندتا کار کردن، باغهای بزرگ ‌انگور ایجاد کردند فقط برای ساخت مشروب مجانی برای مسلمونا، دختران مسیحی با آرایش و لباس محرک در میان مسلمونها ظاهر شدند، رستورانهایی درست کردند با خدمه دختران بی حجاب مسیحی و کارهای مشابه دیگر، چندین سال بعد وقتی مردم مسلمان اندلس سرگرم عیاشی و خوشگذرانی شدند مسیحیان با یک حمله، قتل عامی در اندلس براه انداختند که مورخین شان نوشتند تپه های بزرگی از دست و پا و سرهای مسلمانان بطورجداگانه درشهرها ایجاد شد و بگفته خودشان هنگام عبور از کوچه‌ها خون تا زیر لگام اسبها میرسید. الآن اون کشور اسمش شده اسپانیا و کمترین تعداد مسلمان در بین کشورهای اروپایی رو داره. در یک تحقیق میدانی در ساری از ۲۰ نصب کننده حرفه ای آنتن ماهواره ۱۸ نفرشان برای خودشون ماهواره نصب نکردند !! علت را که پرسیدند گفتند: از نصب ماهواره برای دیگران و رفت و آمدهای بعدی به منازلشان جهت تنظیم ماهواره و رفع خرابی آن دریافتیم که چه آثار مخربی بر آنان و خانواده هایشان ایجاد کرده و چگونه هویت خود را فراموش کردند. ما از این اتفاق، عبرت گرفتیم و خانواده هایمان را از این خطر حفظ کردیم. آری چه زیبا فرمود پیامبر عزیزمان : "ساعتی فکر از هفتاد سال عبادت بهتر است ". خب حالا موقع آن است فکری کنیم و دیگران را به فکر واداریم. *""" لطفا نشر دهید """*
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴مهران مدیری علیرغم تزریق دو دوز واکسن کرونا به علت بیماری کرونا در بیمارستان بستری شد،نکته جالب اینه که این روزا بیشتر بستری ها واکسن زده ها هستند‼️ کی میخوایم بفهمیم کرونای دلتا همان عوارض واکسن ها ست؟! افرادی که واکسن زده‌اند برای بشریت خطرناکند ! چون عامل اصلی جهش های قوی، واکسن ها هستند! این فقط یکی از دلایلشه! امیدواریم مدیری و رامبد جوان هم مثل انصاریان و میناوند قربانی ترساندن مردم برای تزریق بقیه واکسنهای صهیونی و اتمام مأموریت وزیر خائن روحانی نشوند! به زودی حقایق زیادی آشکار میشود فقط تا آن روز واکسن نزنیم و قربانی سازمان جهانی بهداشت صهیونی و نوکرانش در ایران نباشیم ‼️ ترور_بیولوژیک عوارض_واکسن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴شنیدید دیگه که کره جنوبی بخاطر وجود پایگاه های آمریکایی توی کشورش موظفه دخترهای کره ای رو برای تامین نیازهای جنسی سربازان آمریکایی در اختیارشون قرار بده؟
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 علت فوت استاد موسوی از اساتید طب سنتی کشور کرونا نبود 🔻جناب دکتر اسحاقی از جمله پزشکانی بودند که در مجموعه پیک شفا متعلق به استاد موسوی مشغول به فعالیت بودند که در مراحل مختلف منجمله تا لحظات آخر زندگی استاد در کنار ایشان بودند و وظیفه مراقبت از استاد را برعهده داشتند؛ وضوحا و صراحتا علت وفات استاد موسوی را ضعف بنیه بعلت مختلف منجمله کم خونی و... و در نهایت ایست قلبی (ارست قلبی)اعلام می نمایند. 🔻 دکتر جهانپور سخنگوی سازمان غذا و دارو کشور در توئیتی به دروغ، علت فوت ایشان را کرونا اعلام کرد!!!
🔴 بایدن: هر کس کرونا بزند، ۱۰۰ دلار جایزه می‌گیرد! 🔸استقبال نکردن مردم آمریکا از واکسن کرونا سبب شد بایدن از مقام‌های محلی، منطقه‌ای و ایالتی بخواهد تا به هر کسی که از این به بعد واکسن کرونا بزند، ۱۰۰ دلار پرداخت کنند. مردم همه دنیا دارن بیدار میشن و میفهمن هدف کرونا همین واکسنهای صهیونی بوده و مقاومت میکنن ، اونوقت تو ایران حتی رسانه ملی هم صدای مخالفان رو خفه میکنه و حتی به دروغ تظاهرات مردم دنیا برعلیه واکسن رو اعتراض به نحوه مدیریت کرونا توسط دولتها جا میزنند تا تو این روزای آخر دولت خائن روحانی ، مهمترین ماموریتش هم به اتمام برسه و رسما کشور نابود و ملت نابودتر رو تحویل رئیسی بده! ببینید نفوذ تا کجاست؟!!!!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
وقتی محافظه‌کاری که بر جان خود میترسد مسئول امور مردم شده!!! محمد عبدالله‌پور، فرمانده سپاه گیلان: هر کسی که در اجرای سند ملی واکسیناسیون با ما همکاری نکند، بدون شک ضد انقلاب است؟!!! 🔻جناب عبدالله پور چرا در مقابل تحریم داروهای موثر و مجوزدار طب اسلامی سنتی توسط نیروهای نفوذی شبکه بهداشت، حتی یک کلمه از شما در سراغ نداریم؟! 🔻چرا در مقابل تجویز داروهای خارج از پروتکل و موش آزمایشگاهی شدن مردم و فوت هموطنان، سکوت و . . ‌. دارید؟! 🔻جناب آقای عبدالله پور، وقتی سند ننگین ابلیسی ۲۰۳۰ در گیلان اجرا میشود شما مرحوم شده بودی؟! 🔻وقتی در سواحل استان گیلان، جنگل‌ها، رستوران‌ها، هتل‌ها، ویلاها و . . . انواع مفاسد و فحشا بطور علنی قلب امام جامعه و مردم عزیز را غصه‌دار میکند شما خواب بودید؟! 🔻آقای فرمانده . . .، در مقابل ساخت‌وسازهای غیرقانونی سواحل و ظلم به حقوق مردم گیلان کجا تمرگیده بودی؟! 🔻فرمانده، در مقابل کدامیک از مفسدین جنگل‌خوار و معدن‌خوار و ساحل‌خوار اینگونه وارد میدان شدی؟! 🔻در مورد دفع غیراستاندارد و خلاف قانون زباله در مناطق گوناگون استان گیلان چرا نیستی؟! نگو، که دروغت، آبروی نداشته‌ات را بیشتر می‌برد؛ که اگر تو امثال تو درست کار کرده بودید، امروز شاهد اوضاع اسف‌بار فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ضدفرهنگی در استان شهیدپرور و غیورمردان گیلان نبودیم. 🔷🔹🔷🔹🔷
🔰انسان را یاد خدا می‌اندازد... آیت الله مصباح : 🔸مرحوم آقای مشکینی رضوان‌الله‌علیه این گونه بود که حتی در زمستان نیز عبای نازک و ارزان قیمت می‌پوشید. هیچ گاه انسان از دیدن ایشان، به یاد لباس‌های فاخر، زینت‌ها و امثال آن نمی‌افتاد. من با این‌که نزدیک به چهل سال با ایشان معاشرت داشتم، یادم نمی‌آید که سخن بی‌فایده‌ و نامربوطی از ایشان شنیده باشم. هر چه بود یا درباره علم و تقوا بود و یا مسائل اجتماعی برای شناختن وظیفه. مجلس ایشان طوری بود که کمتر کسی بود که در آن متأثر نشود. ✅ مرحوم آیت الله مشکینی هر مستحبی را که به مردم می گفتند اول خودشان عمل می کردند. یکی از اهالی روستاهای قم می گفت در زمان قدیم آیت الله مشکیی فهمیدند که ما نهار می خوریم و از نهار خوردن ما تعجب کردند! ایشان چون خودش طبق روایات نهار نمی خورد برایشان غیرعادی بود که کسی نهار بخورد! 8 مرداد سالروز رحلت ایشان است. اگر ایشان زنده بود کسی جرات نمی کرد به اسم تزریق ، اشاعه منکرات کند و از اختلاط قبح زدایی کند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
های کثیف صهیونی عامل اصلی بالارفتن مرگ و میر در ایران است! عوارض فعلی به شدت مخفی و بایکوت میشود و عوارض آتی هم که به صورت علمی بیان میشود تکذیب! نفوذ ایادی روحانی خائن و وزیر بهداشتش در همه سطوح حتی رسانه ملی و مجلس و حتی سپاه کاملا مشهود است! مهمترین ماموریت فریدون تزریق واکسنهاست که با تمام وجود در حال پیگیریست! اکثر افراد بستری شده از واکسن زده ها هستند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥! ⚠️ به پدران، مادران و مسئولان ⚠️تبلیغ اپلیکیشن دوست‌یابی در قالب اپلیکیشن درسی! 💥پیداش کن، آیدیش رو بگیر، باهاش چت کن! 🔷چرا این‌گونه اپلیکیشن‌ها با تبلیغات اینترنتی در دسترس است؟ آن‌ هم در قالب درس؟! 🔷چه کسی پاسخگوی این ، در قالب اپلیکیشن درسی است؟ ♨️چرا بر محتوای این‌گونه تبلیغات، آن هم در اپلیکیشن درسی، انجام نمی‌گیرد؟ @faslebidarri
آقای جهانپور ، پروتکل درمانی شما منجر به مرگ استاد موسوی شده نه دمنوش گیاهی❗️❗️ شواهدی از فاسد بودن پروتکلهای درمانی کشنده بیمارستانها که سبب فوت بیماران میشوند که یکی از آنها نیز مرحوم موسوی بود... 💠پیام‌یکی از دوستان اصفهان درباره فوت مرحوم موسوی👇: بنده در مورد فوت آقای موسوی از یکی از نزدیکان ایشان پرسیدم این پاسخ را دادند: سلام، استاد موسوی با اجرای روش درمانی خودش، اقدام به درمان نمود ولی با وجود مخالفت شدیدش، اطرافیان او را به بیمارستان بردند و به او قول دادند که در بیمارستان داروهای خودت را ادامه می دهیم. اما براساس پروتکلهای رایج بیمارستان، با تجویز داروهای شیمیایی و قطع داروی گیاهی و قطع ارتباط با اطرافیان، دچار سکته قلبی شده و سپس با وجود اعتراضات شدید استاد به نحوه درمان و بستری شدن در بیمارستان، او را به کما بردند و لذا یک روز بعد فوت❗ نمود. جهانپور دروغگو و وزارت فریدونی برای طرح صهیونی واکسیناسیون هر کاری میکنند و خودشان را به آب و آتش میزنند تا در روزهای آخر مأموریت را درست به پایان برسانند!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
*با دیدن این فیلم؛ هدف مجلس ازپیگیری طرح صیانت از فضای مجازی را بهتر خواهید فهمید! و همچنین افراد اصلی که پشت صحنه مقابله با این طرح هستند را بهتر خواهید شناخت*
میشه تو کانال تون برای یه تصادفی تو کما اتاق عمل هستن یه پیام بگذارید براش حمد بخونن برای شفا؟! 👆👆👆👆👆👆👆👆 این پیام ارسالی از یکی از اعضا هستش... برای شفای این بنده خدا دست به دعا برمیداریم و حمد شفا میخونیم👌✅ 🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲🤲
🔴 واکسیناسیون و دیگر هیچ !! به هیچ وجه قصد نادیده گرفتن زحمات کارکنان دولت را ندارم اما نباید از این نکته بسیار مهم غافل شویم : در حالی که مدت زیادی است بخش های مختلف دولت بسیاری از وظایف و امورات را رها کرده اند اما تنها کاری که این دولت برخلاف دیگر وظایفش ، به شدت دنبال می کند و با پشتکاری نادر ، پای این کار مانده است و حتی در روزهای پایانی به آن سرعت بخشیده و شخص رئیس جمهور تا آخرین روزِ کاری پیگیری نموده است ، بحث واکسیناسیون عمومی می باشد !!! عجیب نیست؟؟؟!!! ✍"قاسم اکبری"