eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.5هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🔴حجت الاسلام پژمانفر، عضو كميسون اصل 90 در خصوص وزير پيشنهادي بهداشت: طبق برنامه‌هاي توسعه كه مجلس مصوب كرده است، پزشكان عضو هيئت علمي و شاغل در دانشگاه‌هاي علوم پزشكي حق فعاليت در بخش خصوصي را ندارند و متولي اجراي اين حكم وزير بهداشت است. ان‌شا‌الله مجلس به وزيري كه از قانون تخطي كرده، راي نمي‌دهد. حرمت امام‌زاده را متولي نگه مي‌دارد. صهیونی نمیزنیم و برده صهیونیزم جهانی و عمالش در دولت روحانی خائن نمیشویم ! در برابر عمال و نفوذی های صهیون و مافیای دارو و واکسن به وزیری که طب اسلامی بومی ابن سینا را اصل نداند ، رأی ندهید!
🔴 گفت طالبان با جمهوری اسلامی چه فرقی داره؟ هر دو دیکتاتوری هستن!! 🔵 گفتم میتونی عکس شهید سلیمانی رو بذاری اینستاگرام حذف نکنن؟ دیکتاتوری یعنی همین.. البته حتی این حرف رو هم از خودش نمیگفت و تکرار القائات بی بی سی بود..
اثر این عزاداری ها و حسین حسین کردن ها چیست؟! 👆 پرورش این انسانها اثرشه👆
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🐜 این مورچه‌ رو ببین👆 روی سنگ وسط رودخانه گیر کرده...اما... 🙋‍♂ یه سوال! خدایی که این مورچه رو از وسط رودخانه نجات داد، نمیتونه من و شما رو از گرفتاریها نجات بده؟! نکنه فکر میکنیم خدا ما رو از این مورچه کمتر دوست داره؟! 😔انگار مشکل از اعتمادمون به خداست😔 ✨وَ مَنْ يَتَّقِ اللهَ يَجْعَلْ لَهُ مَخْرَجاً [2] 🍃... و هرکه از خدا پروا کند، خدا برای او راه بیرون شدن از مشکلات و تنگناها را قرار می‌دهد.🍃 سوره طلاق آیه ۲
recording-20210824-151350.mp3
2.38M
⭕️ نکاتی در مورد واکسن زدن یا نزدن. 🔸 انتخاب وزیر بهداشت جدید و مواضع آقای رئیسی! حاج آقا حسینی مدیر تنها مسیر .... 🔊 فوری و نشر حداکثری ✊✊ تجمع و تحصن مطالبه گری پزشکان، دانشجویان پزشکی، طلاب و عموم مردم انقلابی از مجلس شورای اسلامی 👈در اعتراض به وزیر پیشنهادی بهداشت آقایان مجلس! "به وزیر کاسب و سهامدار رأی ندهید" 🔻دلایل مخالفت: ◽️ سهامدار بیمارستان نگاه و متعارض با سلامت مردم ◽️مانع بزرگ اجرای برنامه طب سنتی در سال ٩٢ ◽️و.... 🕰 زمان : فردا (سه شنبه ٢ شهریور) یک ساعت قبل از اذان صبح 🚪مکان: جلوی درب مجلس شورای اسلامی صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
اثرات کرونا امروز رکورد فوتی را شکست ۷۰۹ نفر راستی چرا هر چه بیشتر واکسن زده میشود آمار فوتی بیشتر میشود؟ وزارت بهداشت که پاسخی نمی دهد لااقل مردم واکسن نزنید ایران موش آزمایشگاهی شرکت های واکسن سازی جهان شده ! این خوشبیانه ترین حالتشه ! وگرنه واقعیت اینه که خیانت دولت روحانی در تزریق آسترازنکای انگلیس باعث کشتار مردم و جهش های ویروس و ترساندن بقیه مردم و متقاعد کردن شان برای واکسن و نسلکشی مورد هدف صهیونیست ها شده است ! صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
2-چرا امام خامنه‌ای در موضوع کاهش جمعيت، عذرخواهی کردند؟.mp3
2.52M
📢 بشنوید پاسخ به یک پرسش رایج 🔶🔹چرا امام خامنه‌ای در موضوع کاهش جمعيت، عذرخواهی کردند؟ و ارتباط این موضوع با کرونا و واکسن ها چیست ؟! آیا مؤمن دوبار از یک سوراخ گزیده میشود؟! بخشی از سخنرانی مهندس شکوهیان‌راد با عنوان «بررسی تطبیقی پروژه‌های کاهش جمعیت و کرونا» ✍️مهندس شکوهیان‌راد صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
الان توی این قسمتیم بردگی_دجال صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
آخرش ..... پساواکسن صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
انچه امروز رخ میدهد سالها پیش جان اف کندی رئیس جمهور سابق آمریکا افشا کرده بود بخاطر همین هم ترور شد اف کندی یک غیر ماسون بود که نقشه اونا رو افشا کرد و ترورش کردن ! نظم_نوین_جهانیان دجال صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
اعتراضات و تظاهرات سراسری در همه شهرهای فرانسه به اجباری شدن همه دنیا فهمیدن واکسن توطئه صهیونیزم بین الملل هست اونوقت اینجا در مرکز شیعه همه میگن واکسن بزنیم!!!!!!! بصیرت کالای نایاب آخرالزمان...... اکثرهم لا یعقلون .... اکثرهم لا یبصرون .... اکثرهم لا یفقهون..... صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🛑 پروفسور رابرت مالونی مخترع نوع جدید واکسنها معروف به mrna که بر پایه ژنوم درست شده از مضرات این نوع از واکسنها می گوید پ.ن بابا مخترعش میگه این واکسن ها رو نزنید باز هم می زنید؟!!!!!!!!! صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
چرا در حالیکه اوضاع کرونائی کشور ، نیازمند نیروهای جوان و پر انرژی ست رئیسی دکتر عین اللهی ۶۳ ساله ( که پیرترین عضو کابینه قلمداد میشود ) را به عنوان وزیر پیشنهادی بهداشت به مجلس معرفی کرد. یکی از نقدهای وارد به دکتر عین اللهی ، ضعف شدید برنامه پیشنهادی ایشان برای تصدی وزارت بهداشت است که بسیار کلی ، بدون بیان مصادیق و‌راهکار ارائه شده است نکته قابل تأمل دیگر در مورد وزیر پیشنهادی بهداشت موضع ایشان در مورد کروناست که دقیقا همان ادامه روند نسخه غلط دولت روحانی ست! در برنامه پیشنهادی ایشان نشانه ای از رویکرد جدید مبنی بر گرفتن آرایش های دفاعی نو ، طبق دستور اخیر رهبر انقلاب در برابر کرونا دیده نمی شود. عدم اعتقاد به استفاده از درمانهای مکمل و‌ میل صرف به قرنطینه کردن مناطق مختلف از توصیه های ایشان است که‌ نه تنها نگاه چند بعدی به مهار این بیماری ندارد بلکه از لحاظ علمی و حتی عملی نیز در جهان با شکست مواجه شده است‌. بطور مثال طولانی ترین قرنطینه دنیا ، مربوط به کشور آرژانتین بوده که به مدت حدودا ، ۸ ماه طول کشیده و با نرخ مبنای کمتر از ۲۰۰ نفر شروع و با ۲/۱ میلیون نفر ابتلا به پایان رسیده است! نگاه ایشان به کرونا صرفا نگاه تک‌ بعدی پزشکی بر قضیه بدون در نظر گرفتن برآورد هزینه های احتمالی ارزی و مالی و ظرفیتهای کشوراست. در موضوعات مهم غیر کرونائی نیز ، ایشان قصد اعمال هیچ‌ تحولی در وزارت بهداشت را ندارد. این در حالی است که‌ در مسائل مهمی از قبیل بهبود سبد غذائی مردم ، وضعیت روغن های تراریخته و ناسالم ، نمک ، آرد ، نان و ... برنامه مشخصی ارائه نداده اند. از دیگر موارد بسیار مهمی که‌ در برنامه ایشان به آن پرداخته نشده است برنامه های کاهش ناباروری ، حمایت از زوج های نابارور و ارائه طرحی مناسب برای رشد جمعیت کشور می باشد. سال هاست در بین متخصصان و صاحب نظران مطرح است که باید برای پبشرفت کشور در وزارت بهداشت شخصی غیر پزشک‌ به سمت وزارت انتخاب گردد. چرا که در صورتی که وزیر ، پزشک باشد رئیس صنف پزشکان محسوب می شود و امکان دارد بیش از منافع مردم ، منافع پزشکان را در نظر بگیرد! لذا به همین دلیل در کشورهای پیشرفته ای مثل آمریکا ، آلمان و انگلستان وزرای بهداشت.، پزشک نیستند. یکی دیگه از مشکلات آقای عین اللهی برای تصدی وزارت بهداشت مشاغل و مسئولیت های فراوان ایشان می باشد. ایشان در حال حاضر عضو انجمن چشم پزشکی ایران ، هیئت مدیره بانک مرکزی چشم ایران ، رئیس قطب چشم پزشکی ایران و بسیاری انجمن های صنفی پزشکی دیگر هسنند. بنابراین بایستی طبق ممنوعیت تصدی بیش از یک‌ شغل (جهت جلوگیری از تعارض منافع) از همه این مسئولیت ها خارج شوند که عملا غیرقابل تصور است. لذا از مجلس انقلابی انتظار می رود با عدم رأی اعتماد به عین اللهی ، رئیسی را به سمت گزینه ای بهتر برای تصدی وزارتخانه ی مهم بهداشت رهنمون سازند. صهیونیستی نمیزنیم ! برای احیای طب اسلامی و بومی بوعلی سینا و نجات کشور از واکسنهای خطرناک و جهش های ژنی و ویروسی و عوارض بلند مدت آنها !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥⭕️کلیپ جنجالی 🙏سلبریتی های با شرف، بسم الله... 💯نیم میلیون ایرانی از حسن روحانی شکایت کرده اند و میلیون ها ایرانی دیگر نیز مطالبه محاکمه ایشان را دارند. 🎥استاد پورآقایی
26.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😵نقشه های شوم علیه شیعه و ایران با تحولات اخیر افغانستان که با شکست سیاست های پیشین آمریکا به این حربه متوسل و از باتلاق افغانستان در حال فرار هستند. لیکن بحمدالله توسط دلسوزان درست پیش بینی شد و وارد زمین دشمن نشدیم.
♨️آمار فوتی‌های کرونا هر روز داره بیشتر میشه و امروز به حدود ۷۰۰ نفر رسید! 📍اثرات شوم کروناهراسی افراطی، به همراه تجویز داروهای کشنده در پروتکل درمانی و تزریق واکسن‌های مشکوک خارجی، بخوبی داره مشخص میشه 📍تلویزیون زیرنویس می‌کنه که واکسن ایمنی نمی‌ده؛ اونور مجری از لازمه‌ی واکسیناسیون سریع مردم خبر میده! 📍تعداد فوتی‌ها هم با روند افزایش واکسیناسیون در حال افزایشه 📍وقتی واکسن‌های موجود، کرونای فعلی رو ایمنی نمیده و کرونای جهش یافته هم اعلام شده که واکسن در برابرش کارایی نداره یک ساعت تفکر برابر با هفتاد سال عبادت!!! صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔺حرفهای ناشایست، عین_الهی وزیر_غیرمحترم_بهداشت_پیشنهادی برعلیه قم و طب سنتی ؛ در همایش سلامت معنوی دکتر مرندی؛ عامل توطئه قتلعام جمعیتی ایرانیان 👈طب اسلامی مانند فِرَق های بهاییت و بابیت است!!!!!!... این مثلا وزیر پیشنهادی بهداشته که قراره امور رو بدست بگیره که با او بهداشت_دولت_رییسی ، بدتر از بهداشت دولت روحانی نباشد بهتر نیست ✍انحراف فکری این وزیر ، و بی اعتقادی و تمسخر او از روایات ، عنصری خطرناکتر از نمکی را به تصویر میکشد و امیدواریم خدا ما را از شرور أنفسنا حفظ کند.... و مبتلاشدن به بلای وزارت او و واکسن و مرگهای کثیر را تنها میتوان سنت الهی قلمداد کرد برای توبه امت از رویگردانی از راه امام، که سیلی محکمی را درپی داشته است و از قبیل مجازات قوم بنی اسرائیل است که فرمود : « فاقتلوا أنفسکم ذلکم خیرلکم عند بارئکم» و امروز راه توبه ملت خودکشی و همدیگر کشی با داروها و واکسن های کروناست.... به امید نجات از نفهمی ها و توطئه های گاندوهای نفوذی و جواسیس یهودی در نظام سلامت کشور صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
🔴 از بین ، این گزینه‌ها حقیقتاً شایسته وزارت نیستند شاید به بقیه نقدی داشته باشیم اما این‌ها شایستگی ورود به وزارتخانه را ندارند: 1⃣ سیداسماعیل خطیب، گزینه وزارت اطلاعات 2⃣ علی‌اکبر محرابیان، گزینه وزارت نیرو 3⃣ بهرام عین‌اللهی، گزینه وزارت بهداشت 4⃣ محمدعلی زلفی‌گل، گزینه وزارت علوم 5⃣ حمید سجادی، گزینه وزارت ورزش و جوانان 🔻از همه عزیزان و مخاطبین می‌خواهم از ظرفیت خود استفاده کنید برای اینکه نگیرند. به نمایندگانی که میشناسید زنگ بزنید یا پیامک بدهید. ✅ الحمدلله از این مطالبه گری بچه های انقلاب... اگه اصلاح‌طلب‌ها بودن بخاطر جناح بازی اعتراض نمیکردن! اونا میگن آدم ما باشه مهم نیست چجوری باشه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نگاه نکن خیلی از سیاستمداران دنیا بدون این که بدونن اهداف بریتانیا رو پیش میبرن بخصوص اونا که تو بریتانیا درس خوندن 😂 اینا زمان روحانی پخش می شد روحانی صداوسیما رو به توپ میبست😁
🔴آیا داستان کرونا ادامه دارد؟ ▪️جدول لو رفته از مانیتور احتمالا سازمان سیا آمریکا از WEF که در آن سویه ها و انواع مدل های کرونا در جدول زمان بندی دیده می شود. دلتا، زتا، اتا، تتا، لامبادا و... ▪️یادمان نمی رود در اوایل انتشار کرونا رهبر معظم انقلاب فرمودند:آمریکا با بیش از ۵۰ آزمایشگاه بیوتروریسم سری در منطقه و جهان متهم اصلی شیوع بیماریهای نوظهور می باشد. صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
❌ فوری! ⭕️ تعداد شکایت‌کنندگان از حسن روحانی از مرز ۴۷۰ هزار نفر گذشت... با مراجعه به لینک زیر شما هم ثبت شکایت کنید👇👇 ➡️ Asle90.24on.ir ⬅️ پیش به سوی نیم میلیون شکایت⬇️ 5⃣0⃣0⃣0⃣0⃣0⃣ #⃣ 🔰 ایستگاه مطالبه گری🔻🔻 های صهیونی این خائن روهم نمیزنیم ! کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست! با طناب روحانی وارد قبر نمیشویم ! بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نطق تاریخی دکتر عسگری، نماینده مجلس شورای اسلامی 🔸برخی اختیارات ستاد کرونا حتی فراتر از قانون اساسی است! 🔸ستاد کرونا و وزارت بهداشت در مسائل اقتصادی و کسب و کار و مسائل اجتماعی، برای کشور دارد تصمیم سازی می کند! 🔸اعتبارات داده شده به وزارت بهداشت چه دستاوردی دارد؟ 🔸برنامه ی وزیر پیشنهادی بهداشت، تقلید محض از سازمان بهداشت جهانی است! 🔸کمیته علمی که از دوستان وزیر بهداشت پیشنهادی است گفت برای رمدیسیویر پنج هزار میلیارد تومان هزینه کرده است و هیچ خاصیتی هم نداشته است! 🔸معاون وزیر بهداشت میگوید ما از این داروهای شیمیایی استفاده نمی‌کنیم! 🔸امضا کردن واکسن از هیچ جا وارد نشود، حالا میگویند از همه جا وارد کنید، تکلیف مردم چیست؟! 🔸بالاترین تعارض انبوه و انباشته منافع در وزارت بهداشت است! 🔸کسی که ذی نفع نباشد، می تواند جلوی مافیای دارو را بگیرد! 🔸وزارت بهداشت، وزارت پزشکان نیست، وزارت سلامت و مردم است! 🔸اگر دولت قوی و دولت رئیسی نمی‌تواند این شرایط را تغییر دهد چه کسانی می‌توانند؟ ▪️این نطق در مجلس شورای اسلامی برای ثبت در تاریخ ایران پساکرونا هست! صهیونی نمیزنیم کرونای دلتا همان عوارض واکسنهاست بر علیه مافیای دارو و واکسن های خطرناک صهیونیستی ! به وزیری که طب اسلامی را اصل نمیداند ، رأی ندهید !