eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.4هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
⭕️ همسرم را برای کشتم! 🔹از ولنتاین به عنوان روز عشق یاد می‌شود. گفته می‌شود یکی از پادشاهان رومی به نام «کلاودیوس دوم» معتقد بود در جنگ‌ها مردان مجرد کارایی بیشتری نسبت به مردان متأهل دارند. به همین دلیل ازدواج جنگجویان را ممنوع اعلام کرد اما کشیشی به نام «ولنتاینوس» مخفیانه سربازان رومی را به عقد دختران مورد علاقه‌شان در می‌آورد. زمانی‌که «کلاودیوس» مطلع شد حکم قتل «ولنتاینوس» را صادر کرد. 🔸جالب است بدانید که در برخی کشورها احتمال جدایی زوج‌ها در طول هفته‌های منتهی به روز ولنتاین و بعد از آن، خیلی بیشتر است. بعد از ولنتاین، سایت‌هایی که به افراد متاهل کمک می‌کند تا روابط خارج از ازدواج داشته باشند، شاهد افزایش چند برابری ثبت نام‌هاست. درست بعد از روز ولنتاین پرونده‌های ۴۰ درصد بیشتر می‌شود. ⁉️ به نظر شما دلیل این اتفاق چیست؟ 🔹 سنگین و الزام زوج‌ها برای خرید انواع کادوهایی که مختص این روز است، ناخودآگاه ذهن زوج‌ها را به سمت مقایسه رابطه خود با دیگران سوق می‌دهد. اگر روز ولنتاین شما کم‌رنگ به نظر برسد ممکن است احساس کنید که شریک زندگی‌تان به شما اهمیتی نمی‌دهد و از خودتان بپرسید چرا آنچه دیگران دارند، من ندارم؟ این مقایسه می تواند روابط شما را سرد کند. 🔸روابط اجتماعی بر پایه عشق و محبت ارزشمندترین روابط انسانی هستند اما در دنیایی که ارزش هر چیزی با پول و سرمایه سنجیده می‌شود، ارزشمندترین روابط و حالات انسانی هم به چشم یک و کالای قابل خرید و فروش دیده می‌شود. در چنین بازاری هرچه کالایی که مبادله می‌شود گران‌تر باشد، ارزش بیشتری دارد و نشانه عشق و علاقه بیشتری هست. در ولنتاین شرکت‌ها از شما می‌خواهند پول خرج کنید تا به طرف مقابلتان ثابت کنید که یک عاشق واقعی هستید. 🔹هر سال از چند روز مانده به ۱۴ فوریه، بازار محصولات ولنتاین داغ می‌شود، ولنتاینی که با خرس و جعبه‌های شکلات و عطر و ادکلن و انواع هدیه‌های شیک و رنگارنگ در ذهن ما جا گرفته است. ۵۰ میلیون شاخه گل رز و یک میلیارد دلار شکلات برای این روز خریداری می‌شود! 🔸در فرهنگ اصیل ایرانی اما عشق معنای دیگری دارد که با کالا و احساسات سطحی و زودگذر سنجیده نمی‌شود. در فرهنگ بومی ما، عشق با ایثار و فداکاری و پیوند دارد. در بین شاعران فارسی‌زبان کمتر واژه‌ای به اندازه‌ی عشق به کار برده شده است. داستان عشق لیلی و مجنون، خسرو و شیرین و ... را همه ما شنیده‌ایم. ◀️ در اشعار فارسی عشق چیزی فراتر از حالت بازاری فعلی دارد که در ولنتاین مشاهده می‌کنیم. عشق مانند اکسیری می‌ماند که انسان را از هرگونه ناپاکی و عیبی برحذر می‌دارد. مولانا در توصیف عشق می‌گوید: هر که را جامه ز عشقی چاک شد، او ز حرص و عیب کلی پاک شد...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
امروز سالگرد شهادت کسی است که حاج قاسم عزیز وصیت کرد در کنار او دفن شود🖤🖤🖤 🌿عارف جوان شهید محمد حسین یوسف الهی🌿 شادی روح این شهید والامقام و همه شهدا صلوات 🌷
فردا، سخنرانی امام خامنه ای، به طور مستقیم پخش خواهد شد. پیش از آنکه این سخنان، توسط سایت و حسابهای فضای مجازی ایشان، تحریف شود، با گوش های خودتان، کلام معظم له را بشنوید.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
چهره‌ی مرموز فائوچی در تلویزیون کروناهراس‼️😳 بخش مهمی از صحبتهای دکتر سید مصطفی خوش چشم در مورد"طراحی کوید" بهمراه افشای چهره‌ی مرموز فائوچی (کسی که امثال مردانی عضو ستاد ملی کرونا استناد به سخنان او میکردن و میگفتن اقای فائوچی گفته هر واکسنی دیدید بزنید !!! اگه تو بقیه ی موضوعات هم اشتباه کرده باشید چه جوابی به مردم دارید بدید؟! خیلی عجیب بود !!با تمام توان نسخه های فائوچی ها ،بنیاد راکفلر ،بیل گیتس ها در ایران اجرا شده! هر که انتقاد میکرد میزدن تو دهنش!!رسانه رسمی به تطهیر فائوچی ها،بیل گیتس ها پرداخته بودن صدا و سیما بعد دو سال تریبون دادن یک طرفه به جریان کرونا هراسی .....حالا با پخش یک مستند و سخنان دوکارشناس دیگه اونم ضبط شده که کارشناس داره میگه ما خیلی سریع از موضوعات مهم رد شدیم!!! (همان سخنانی که منتقدان بهش اشاره میکردن اما تو خود این رسانه میلی!و رسانه های رسمی تریبون میدادن به یه عده و میگفتن بی سواد ها!ضد علم ها!منافق ها!....شما نمیفهمید!!! این حرفا همش یه مشت شایعه هست مال بی سواد ها ...شما توهم توطئه دارید‼️ اما حالا بعد دو سال که با تمام توان دستورات راکفلر ها،بیل گیتس ها ،...اجرا شده و در حال تمام شدن هست منتشر کردن علیه اونها 😳 چطور دو سال پیش بی سواد ها از نظر شما!به این حرفا رسیده بودن ولی شما نرسیدید⁉️ البته هنوزم پایبند به نسخه ی واکسن اونم اجباری همون فائوچی،بیل گیتس...هستن چند وقت دیگه هم می یان میگن اینجا هم فریب خوردیم !!عجله کردیم!هیشکی هم پاسخ گوی بلایی که سر مردم آورده شد نمیشه😡 مانند رسواگر صحنه باشیم در
اگه تو بقیه ی موضوعات هم اشتباه کرده باشید چه جوابی به مردم دارید بدید؟! چه کسی پاسخ گو میشه؟!!!!!! خیلی عجیب بود !!با تمام توان نسخه های فائوچی ها ،بنیاد راکفلر ،بیل گیتس ها در ایران اجرا شده! هر که انتقاد میکرد میزدن تو دهنش!!رسانه رسمی به تطهیر فائوچی ها،بیل گیتس ها پرداخته بودن صدا و سیما بعد دو سال تریبون دادن یک طرفه به جریان کرونا هراسی .....حالا با پخش یک مستند و سخنان دو کارشناس دیگه اونم ضبط شده از قبل د که کارشناس داره میگه ما خیلی سریع از سریع موضوعات مهم رد شدیم!!! (همان سخنانی که منتقدان بهش اشاره میکردن اما تو خود این رسانه میلی!و رسانه های رسمی تریبون میدادن به یه عده و میگفتن بی سواد ها!ضد علم ها!منافق ها!....شما نمیفهمید!!! این حرفا همش یه مشت شایعه هست مال بی سواد ها ...شما توهم توطئه دارید!!!! اما حالا بعد دو سال که با تمام توان دستورات راکفلر ها،بیل گیتس ها ،...اجرا شده و در حال تمام شدن هست منتشر کردن علیه اونها 😳 چطور دو سال پیش بی سواد ها از نظر شما!به این حرفا رسیده بودن ولی شما نرسیدید؟!!!! البته هنوزم پایبند به نسخه ی واکسن اونم اجباری همون فائوچی،بیل گیتس.....هستن چند وقت دیگه هم می یان میگن اینجا هم فریب خوردیم !!عجله کردیم !!!هیشکی هم پاسخ گوی بلایی که سر مردم آورده شد نمیشه همشو میندازن گردن فائوچی ها!بیل گیتس ها،.....!!!
✅ نکته ۳: 📚 باید دقت کنیم که "فضای جنگ" کجاس.چون فضای جنگ، در نوع قواعد جنگ بسیار تاثیر گذاره. 🌸جنگ بیولوژیک جنگیه که میدونهای مختلف داره.در واقع تمام میدونهای جنگ را تحت الشعاع خودش قرار میده. فضای سایبر از جدی ترین میدونهای این جنگه. ✅ حواسمون باشه توی کدوم یک از میدونهای سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و....میخواهیم بجنگیم
✅ نکته۴ : 📚 پشت هر اتفاقی توی جامعه، گروه یا گروه هایی هستن که برای اون حوادث تصمیم سازی و تصمیم گیری میکنن و انسانها با توجه به انتخابهاشون در مسیر اجرای اون تصمیم ها قرار میگیرن. ✅ حواسمون باشه رفتارمون به سپاه نور و ایمانه کمک میکنه یا سپاه شیطان.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴 مرگ ناگهانی صدها پرنده در آسمان مکزیک 🔹به گفته کارشناسان پرندگان مهاجر از کانادا به مکزیک آمده تا زمستان را در مکانی گرم سر کنند که آلودگی هوا آنها را تحت تاثیر قرار داده و رفتارشان عوض شده است. 🔴از اثرات دکل های 5G است وقتی که روشن بشوند واکسینه شده ها را مثل برگ خزان روی زمین می افتند...
مهندسی جامعه یعنی ؛ کاری کرده اند که از عطسه و سرفه کردن در جمع میترسیم ولی سکته در افراد جوان زیر 30 و 20 سال را عادی می‌پنداریم!
🔴حقیقت پافشاری ایالات متحده/بریتانیا برای جنگ بر سر جمهوری‌های جدا شده اوکراین چیست؟ 🔸پایگاه تحلیلی tomluongo می‌نویسد: این یک بحران ساخته شده برای مهندسی استقلال اتحادیه اروپا از نیروهای سنّتی ایالات متحده/بریتانیا است که جهان را به وضعیت فعلی سوق داده است. بایدن با تهدیدهای تحریمی به روس‌ها نگاه سختی خواهد داشت و آلمانی‌ها این میان؛ به گاز طبیعی مورد نیاز خود دست خواهند یافت که کنترل سیاسی آن‌ها را بر اتحادیه اروپا مستحکم خواهد کرد و در حقیقت نزاع هژمونی میان اروپا و آمریکا با مسئله اوکراین خود را بروز می‌دهد. منبع: : tomluongo
اوکراین، از کشورهای اروپای شرقی که اسلام پس از مسیحیت، بیشترین پیروان را در این کشور دارد. بنا بر بالاترین آمار، حدود صد هزار نفر از جمعیت اوکراین، شیعیان هستند. شیعیان این کشور غالباً مهاجرانی از کشورهای آذربایجان، قزاقستان و ازبکستان هستند. دین رایج در اوکراین مسیحیت است.
بحران نان؟ درگیری احتمالی روسیه و اوکراین موجب بحران گندم و نان در جهان خصوصا در غرب آسیا خواهد شد. این جنگ علاوه بر قطع صادرات اوکراین که در مدت اخیر ۴۰٪ کل واردات کشورهای غرب آسیا و آفریقا را به خود اختصاص داده بود، همچنین موجب تحریم روسیه که صادر کننده اول گندم در جهان است خواهد شد. روسیه و اوکراین به تنهایی یک سوم صادرات گندم جهان را به خود اختصاص داده‌اند. پس از آنها آمریکا و بعد کانادا قرار دارد. مصر، لبنان، يمن، ليبی، مالزی، اندونزی و بنگلادش قسمت عمده نیاز خود را از اوکراین وارد می‌کنند که بحران نان آنها را تهدید می‌کند. عجیب است آمریکا با هیاهو جهان را به نظاره کردن درگیری قریب الوقوع در اوکراین می‌خواند بطوریکه ساعت شروع جنگ را هم تعیین می‌کند. درحالیکه خود رییس جمهور اوکراین می‌گوید قضیه به این شکل نیست و اقدامات آمریکا کمکی به حل مشکلات نمی‌کند. آیا آمریکا به دنبال دعوا بین دو طرف و نابودی صادرات گندم آنها و وابسته کردن کشورها به خودش است؟
😞سناریوی تکراری در همه جهان، کشته های «واکسن‌» را بنام قحطی «نان و جنگ و سویه جدید یک بیماری» معرفی خواهند کرد...
🔺چرا اوکراین؟! 👈هولودومور ، قحطی مصنوعی یا نسل کشی واکسیناسیونی؟ 👈دلیل فاجعه اوکراین چه بود؟ 👈مرگ ده میلیون نفر در کمتر از یکسال، از قحطی و خشکسالی میتواند باشد یا واکسیناسیون اجباری؟ 👈چرا همسایگان اوکراین با خشکسالی نسل کشی نشدند؟
چرا اوکراین؟! 👈آیا میدانید رئیس جمهور اوکراین با بیش از هشتاد درصد مسیحی، یک کمدین یهودی است؟! 👈ریشه ی دشمنی اوکراینی ها با یهود چیست؟! 👈چرا حادثه چرنوبیل که چهارصد بار از هیروشیما قوی تر بود در اوکراین اتفاق افتاد؟! 👈جنگ زرگری روسیه و آمریکا چه آینده ای را برای اوکراین رقم می‌زند؟!
🔺چرا اوکراین؟! 👈چرا اوکراین ضد یهود است؟ 👈حضور یهودیان در اوکراین به چه منظور است؟
🔺عکس تاریخی دخترک مسلمان اوکراینی 👈توجه: اختراع دوربین عکاسی حدود دویست سال است
😳 عکس تاریخی از خانواده مسلمان اوکراینی
😳ویکی‌پدیای صهیونیست تاریخ اوکراین را به پیش از تاریخ و بعد از جنگ جهانی دوم تقسیم میکند!!!! 👌و هیچ خبری از نسل کشی ده میلیون نفر اوکراینی پس از جنگ جهانی اول نمی‌کند!!
🔺شیعیان در اوکراین
آیا فکر کرده اید که چگونه میشود که ایران با یک کشور فاصله با اوکراین از مرگ ده میلیون نفر در عرض یکسال در آن کشور بی خبر باشد؟! بله در ایران با پانزده سال فاصله از اوکراین، ده میلیون ایرانی کشته میشوند ومردم اطلاع ندارند و هنوز هم یک شمع یادبود برای آن روشن نمی‌کنند؟! در آینده نزدیک هم کسی از نسل کشی واکسن کرونا در کشورها خبر نخواهد داشت.
🔶 حمله هوایی روسیه به گیلان را فراموش نمی کنیم ✍️ مجید مرادی 🔺سفیر روسیه در تهران قصد ندارد از رفتارهای تحریک آمیزش دست بردارد و پس از عکس موهنی که شهریور امسال همراه سفیر انگلیس در بالکن سفارت خانه گرفت و منتشر کرد و جای سفیر امریکا را هم خالی کرد تا خاطره اشغال تهران و اجلاس سران متفقین را زنده کند در تازه ترین اقدام تصویر ادای احترام خود را نسبت به گریبایدوف منتشر کرد. 🔺 مشاور وزیر خارجه جمهوری اسلامی هم با انتشار تصویر گنبد امام هشتم که در سال 1330در اثر شلیک توپ نیروهای روس آسیب دیده بود به سفیر روس یادآور شد تا در گذشته نماند. 🔺ای کاش این دیپلمات ایرانی به سفیر روسیه یادآور می شد که هواپیماهای روسی در شهریور 1320 با بمباران شهرهای رشت و لاهیجان و لنگرود و انزلی حدود 250 نفر را شهید کردند. 🔺پیشنهاد می کنم شهرداران این شهرها هفتم شهریور هر سال به احترام شهیدان حمله هوایی روسیه یادبودی برگزار کنند تا همان گونه که خاطره شهیدان پرواز 655 که ناو وینسنس امریکایی هواپیمایشان را زد گرامی داشته می شود یاد شهیدان حمله اشغالگران روس هم زنده بماند. 🔺خوشبختانه خاطرات شاهدان عینی بمباران لاهیجان پس از هشتاد سال از زمان وقوع آن، در بهار 1400 با عنوان "جمعه سیاه لاهیجان"از سوی انتشارات نکوآفرین رشت منتشر شده که سند خوبی است بر جنایتی که روس ها مرتکب شده اند.
😳بزرگترین دروغ قرن بزرگترین دروغ عصر جدید، تفاوت داشتن بلوک شرق و غرب است(چپ_راست) سرمایه داری_کمونیستی) در حالیکه هر دو جریان توسط صهیونیست های گلوبالیست هدایت می‌شوند و جنگ های بین آنها برای فریب افکار عمومی و نابود کردن ملت هاست
🔺قتل عام سیب زمینی و گنجشکی! ▪️بزرگترین کشتارهای جهان در عصر جدید:(بلوک شرق) 😳مرگ ۴۵ میلیون نفر چینی بخاطر قتل عام گنجشک ها!!!!!/۱۹۶۱ 😳مرگ چهار پنجم اوکراین با «خارج کردن گندم و جو توسط شوروی»!!! /۱۹۳۲ 😳مرگ پنج میلیون نفر با قحطی در روسیه بخاطر خارج کردن آذوقه و انقلاب داخلی!! ۱۹۲۱ 😳مرگ سه میلیون نفر در کره شمالی بخاطر سیل و دیکتاتوری!!!/ ۱۹۹۴ ▪️بزرگترین کشتارهای جهان در عصر جدید:(بلوک غرب) 😳مرگ دو سوم مردم ساحل نشین ایرلند با «قحطی سیب زمینی»!!!!در دوران اشغال انگلیس/۱۸۴۵ 😳مرگ نیمی از جمعیت ایران با «خارج کردن گندم و جو توسط انگلیس»!!!در دوران اشغال انگلیس/۱۹۱۸ 😳مرگ ۱۱ میلیون نفر با قحطی چلیسا هند با گرما!!در دوران اشغال انگلیس/۱۷۸۲ 😳مرگ پانزده میلیون نفر در بنگال هند «بخاطر خشکسالی»!!! در دوران اشغال انگلیس/۱۷۷۰ 😳مرگ سه میلیون نفر در بنگال هند بخاطر زیاد شدن جمعیت!!! در دوران اشغال انگلیس/۱۹۴۳ 👌دو بلوک شرق و غرب توسط صهیونیست ها ساخته شدند تا انسان ها را در جهل نگه داشته و کنترل کامل بر بشر و منابع جهان داشته باشند. ⚡️این نسل کشی ها همیشه با دارو و غذا بویژه واکسن بوده است... برای قحطی بزرگ پیش از ظهور آماده شو... در کشور شیعه با وجود چراغ های احادیث اهلبیت نباید گرفتار کشتار با واکسن به اسم قحطی مصنوعی شویم‼️ را حذف میکنند ... مخالفان واکسن را هم حذف میکنند ... صهیونیزم جهانی دشمنانشان را نشان میدهند ؛ اگر چشم بیداری باقی مانده باشد! یار دشمن شناس میخواهد... دارو و درمان دشمنت جز خیانت نیست👍 مثل (س) افشاگری صحنه با ماست✌️