eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.7هزار عکس
42هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔥 برجامی دیگر در راه است! 🔻 سید محمود نبویان: 🔹 ملت قهرمان ایران، متاسفانه اخبار خوبی از متن نهایی مذاکرات شنیده نمیشود! 🔹 هیچ یک از تحریمهای اصلی و مهم کاتسا و آیسا و کانورژن لغو نمیشود. 🔹 آمریکا هیچ تضمینی نداده است که از برجام خارج نشود یا مکانیسم ماشه را اعمال نکند یا تحریم جدیدی علیه ملت ایران وضع نکند. 🔹 علت پذیرش چنین توافق بسیار خسارت بار آن است که اعضای اصلی تیم مذاکرات، دقیقا همان اعضای تیم مذاکرات ظریف هستند، مانند آقای کمالوندی، صابری، بقایی و سادات میدانی! 🔹 به علاوه مبنای مذاکرات نیز همان مبنای مذاکرات دولت آقای روحانی است یعنی علیرغم شکست پی در پی آمریکا، تیم مذاکرات معتقد است که ما نمیتوانیم بدون توافق، مشکلات را حل کنیم. واقعا متاسفیم! 🔹 آقای رئیسی عزیز باید با پالایش این تیم، مانع خسارت دیگری مانند خسارت محض برجام گردد.
حامی بزرگ رییسی، چه زود نادم شد... رییسی چه کرده؟...
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
بر اهل جهان مژده زِ بالا آمد جبریل امین بهر تماشا آمد بفرست در این شب به محمد صلوات چون سبط نبی حسین به دنیا آمد مبارک
کشتی نجات.mp3
9.32M
🔷 حقیقتی که هیچوقت غرق نمی‌شود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🚨🎥 کشتی حسین(ع) توقف ناپذیر در طوفان ها | پناهگاه محکم ملت ایران 🔸خاطره جلیلی از تعجب مقام غربی از پیشرفت و امنیت مثال زدنی ایران 🌺روز پاسدار بر تمامی پاسداران عزیز انقلاب اسلامی مبارک‌باد
🔺 اوکراین از نزدیک وقت کوچ بزرگ فرارسیده است: یک) این‌روزها بازنشر تصاویر آزار و اذیت شهروندان موسوم به «یهودی» (؟) که ادعا می‌شود توسط نیروهای نازی در مدت دومین جنگ جهانی مورد تعرض قرار گرفتند، با کدامین اهداف در دست اجراست؟ دو) جریان‌هایی که فضای مربوط به اوکراین را «نازی‌سازی» می‌کنند، چه اغراضی دارند و در واقع به چه کسانی پیغام و پسغام می‌دهند؟ سه) احیای تبلیغات نازیسم و حتی مخالفت با آن، به سود کدام جریان‌ها است؟ چهار) شبه‌رسانه‌ها با انتشار این ویدیو ادعا دارند که؛ «پلیس ⁧آلمان (؟)⁩ قطار پناه‌جویان فرار کرده از جنگ ⁧اوکراین (؟)⁩ را متوقف می‌کند تا سیاه‌پوستان (؟) را پیاده کند.» این اخبار به دنبال تحریک یا ارعاب چه کسانی است و چرا رنگ «نژادی» به نمایش اوکراین می‌زنند؟ نتیجه‌ی اخلاقی گویا یهودیان در اروپا و یا دیگر قاره‌ها جا خوش کرده‌اند و حاضر به بستن بار و بندیل برای کوچیدن به «اسراییل بزرگ» نیستند. بنابراین گردانندگان خودشان دارند به آن‌ها هشدار می‌دهند که اگر از جای‌تان تکان نخورید، اشک‌تان را درمی‌آوریم. «اوکراین از نزدیک» «تمام دلایل ایجاد یک جنگ‼️» ع را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... درگیری در اوکراین یعنی آغاز جنگ و بحران و قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار اصلی واکسن!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
⭕️ پست ویژه ✡☠ اتاق فکر اوانجلیکال ها/قسمت سوم 🌀 تاثیر گذاری این گروه قدرتمند روی مردم دنیا توسط رسانه هایشان برای دشمنی با ایران و دشمنی با علیه السلام ⚠️ رئیس جمهور ها و سیاست مداران کشورهای غربی بدون اجازه اینها آب نمی خورند وعلت مشکلات در جهان و خصوصا خاورمیانه نگاه آخرالزمانی اینهاست ، کرونا هم از اینها بوجود آمده ‼️ بنا بر اعتقادات مورد اجماع صهیونیزم مسیحی ( اوانجلیکال ها ) طبق کتاب مکاشفات یوحنا باب ۵ ، اسب چهارم ! نماد است که باید پیش از ظهور ماشیح جهان را فلج کند 😱 از نظر ایونجلیست ها امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف همان کتاب مقدس است ⁉️ میخوای بدونی چرا مذاکرات ایران و آمریکا جواب نمیده این کلیپ رو ببین از نظر اینها ایران حامی و منتظر دجال آخرالزمان است زبانم لال منظورشان امام زمان است
به طرف قحطی مصنوعی؟!اجرای طرح صیانت؟! اگه جنگ نباشه چطور ادامه پروژه نظم نوین جهانی اجرایی بشه؟! ع را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... درگیری در اوکراین یعنی آغاز جنگ و بحران و قحطی مصنوعی برای توجیه کشتار اصلی واکسن!
💢 شهروندان یمنی قربانیان اصلی تجاوزهای ائتلاف ◀️ سخنان «انیس الاصبحی» سخنگوی وزارت بهداشت یمن در رابطه با جنایت‌های ائتلاف سعودی و اماراتی در یمن: 🔸 سازمان ملل در جنایت‌ها علیه یمن شریک است، زیرا به ٧ سال حملات ائتلاف سعودی و اماراتی به یمن هیچ واکنشی نشان نداده است. 🔸 ما از نهادهای بین‌المللی می‌خواهیم که به متجاوزان به منظور رفع حصر و ورود سوخت به کشور فشار بیاورند. 🔸 ما خواهان باز شدن فرودگاه صنعا و بندر حدیده برای ورود دارو، ملزومات پزشکی و خروج بیمارانی که برای معالجه نیاز به خروج از کشور دارند، هستیم. 🔸 نبود سوخت موجب از کار افتادن بخش‌های متعدد بیمارستان مانند بخش دیالیز، زایمان و اتاق‌های عمل خواهد شد. 🔸 ٢ هزار کودک بیمار یمنی امروزه به دلیل نبود مشتقات نفتی و دستگاه‌های اکسیژن، در خطر مرگ قرار دارند.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ما یک تشیع قلّابی ساختیم… فقط روضه بخون، چراغانی کن رحیم_پور ازغدی پ؛ن؛اونایی هم این تشیع قلابی رو ساختن خودشون فهمیدن خیلی ها اگاه شدن !دارن با سرعت پروژه نهایی(امپراطوری یهود) رو اجرا تا کار از کار نگذشته! بله خیلی ها در لباس شیعه بودن و هستن اما در اصل یهودی و به فکر امپراطوری یهود ! شیعه رو هم با روضه خوانی و چراغانی کردن مشغول وکار بجایی رسیده بعد از ۴۳ سال از انقلاب حتی نسخه ی پلیس راهنمایی و رانندگی نسخه ی WHO هست!!اقتصاد ؛نظام سلامت،....که هم نسخه اون وری ها هست! البته نه تنها در ایران حتی آمریکا و انگلیس مردم در چنگال همینا هستن! برای تشکیل امپراطوری یهود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
آمريکا میخواد ببینه چقدر سرعت میریم... 😂 جاده که ایرانه ماشین که ایرانیه راننده که ایرانیه... خر قبرسی کسی نمیخواد؟ آمريکا میخواد ببینه چقدر سرعت میریم😂 ماشین ایرانی با راننده ایرانی تو جاده‌های ایران چقدر میتونه سرعت بره که آمریکا میخواد ببینه؟ آمريکا رفته آسمان اونوقت میخواد زمین رو نگاه کنه اونم جاده‌های ایران رو...
سلاح زمان و امام زمان"عج" خودت را خواستی بشناسی به نیازت نگاه کن که برای چند قطره آب سر به بیابان می گذاری و طفلت ضجه میزند، میسوزی و نگاهش میکنی تا دعایت به شرف این دست و پا زدنها مستجاب شود... ✅ ولی برای امام زمانت به آهی و دعای فرجی اکتفا میکنی... این نیاز سابقه داره. زمانی برای همین چند قطره آب، در خانه آقارسول الله(ص) را کوبیدند و به یمن دستهای نازنین حسین بن علی(ع) باران گرفت.... در کربلا چطور جبران کردند بماند... 🤔واقعا دلیل نیاز به امام زمان(ع) را در وجودمون مرور کنیم... ✅ جلوی چشممون اون دستهای چدنی دارن دونه دونه از مردممون تلفات میگیرن و ما همچنان سلاح زمان(واکسن) را به امام زمان(عج) ترجیح می دهیم... ✅ای صاحب فال بدان و آگاه باش که روزی بیدار خواهی شد...
🔴 نوجبرگرایی❗️ 🔻بنی امیه ها❗️دیکتاتورهای تاریخ❗️ همواره تکرار می شوند.... 🔻روزی بنی امیه مردم را وادار به تحمل زورگویی خودشان می کردند و فعل خود را به نام خدا تمام می کردند و با سوء استفاده از معارف توحید در فعل خداوند ، جبرگرایی را ترویج نموده و مخالفینشان را ضدتوحید معرفی می نمودند تا کسی جرات مقابله با رفتارهای باطل آنان را نداشته باشد... امروز نیز بنی امیه های زمان با نفوذ در دستگاه بهداشت و درمان و مراکز دانشگاهی کشور( یعنی همان تربیت یافتگان غرب که به تعبیر امام، برپادارندگان سلطه استعمارند)، با کمک مزدوران رسانه ای خود، واکسن إجباری با مجوز إضطراری را به نام ولایت تمام می کنند و مخالفین مؤمن و ولایتی و انقلابی خود را برچسب ضدولایت میزنند تا مخالفتی با خدمت آنان به نظام سلطه نشود اینان منافع خود را به جیب میزنند، اما بدبخت آنهایی که فریب این آقایان را خورده و اسیر این تفکر باطل شده اند در حالیکه بارها امام خامنه‌ای آن را رد نموده است.... اُف بر شما که با این تفکر ضعیف کوفی و زودفریب شما ، امام جامعه تنها میماند... را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سرنگ جای تفنگ را گرفته است هموطن وعده ما 18 اسفند‌ماه 1400 ساعت 14 درب شمالی مجلس شورای اسلامی... من به تنهایی یک لشکرم! تو چی؟ را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
نفوذ جدی است❌❌❌ دشمن تا پشت دروازه ها رسیده❌ نه نه نه ! دشمن وارد که شده هیچ، چندین وزارتخانه را هم تصاحب کرده😡 را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... نماد اطاعت از بیگانه!
📛مضرات پر خوری 🔰پیامبر صل الله علیه واله: شکم را سیر نکنید،زیرا نور معرفت در قلب هایتان خاموش می شود. 🔰امام علی علیه السلام: از پر خوری بپرهیز؛زیرا کسی که همراه ان شود،بیماری هایش زیاد شده و خواب هایش اشفته شود. 🔰امام علی علیه السلام: پر خوری؛یار خوبی برای گناهان است. 🔰امام علی علیه السلام: پر خوری و انجام کارهای واجب،با هم جمع نمی شوند. 🔰حضرت عیسی علیه السلام: ای بنی اسرائیل!زیاد مخورید زیرا کسی که زیاد بخورد،بسیار می خوابد و کسی که زیاد بخوابد،نماز کم می گزارد و کسی که نماز کم بگزارد،از غافلان شمرده می شود . 🔰امام علی علیه السلام: از سیر شدن شکم دوری کنید؛زیرا باعث:قساوت قلب،سستی در نماز و تباهی بدن می شود. 🔰امام علی علیه السلام: پر خوری،سرمستی می اورد و خویشتن داری را فاسد می کند. 🔰حضرت رسول صل الله علیه واله: از زیادی غذا بپرهیزید؛زیرا علامت قساوت بر قلب می گذارد،بدن را در اطاعت از خدا کند می کند و اراده ها را از شنیدن موعظه،کر می سازد. 🔰امام علی علیه السلام: پرخوری،حجاب تیز هوشی می شود. 🔰امام علی علیه السلام: اگر شکم حتی از راه مباح پر شود،دل از یافتن راه صحیح،کور می شود. 🔰امام علی علیه السلام: در حدیث معراج خداوند سبحان فرمود:ای احمد!دنیا و اهلش را منفور بدار. گفت:خدایا!اهل دنیا چه کسانی،واهل اخرت،چه کسانی اند؟ فرمود:اهل دنیا کسانی اند که خوردن، خندیدن،خوابیدن و خشم آوردنشان،زیاد است.
4_5818863023091092251.mp3
5.72M
🎥 استاد پناهیان 🍀 کارکرد یاران امام زمان با یاران امام حسین فرق دارد... 🥀 🥀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
😭 بچه یمنی از گشنگی داره علف میخوره😭 🛑 آیا این کودک هم مثل اوکراینی ها دیده خواهد شد؟؟؟ چطور امارات، که با کمک عربستان یمنی ها را به این وضعیت کشانده برای ما واکسن رایگان هدیه می‌دهد؟؟ را با شکست شبکه نفوذ دشمنانش و تسخیرلانه جاسوسی WHO یهود یاری کنید... کشتار اصلی کرونا با امواج5G و تأثیر آن بر اکسید گرافن موجود در واکسنها خواهد بود... برای توجیه کردن کشتار اصلی واکسنها جنگ و خونریزی و قحطی مصنوعی و بحران را کلید زده است!
علم و مصوبات علمی در حال فوران است...
الحمدلله الذی جعل اعدائنا من الحمقاء و الجهلاء به یک راننده واکسینه شده جهت مسافرت نوروزی نیازمندیم... حدیث داریم که خداوند دشمنان ما (افراد تصمیم گیرنده در ستاد کرونا) را از حمقاء آفریده است...