eitaa logo
روشنگری‌ آخرالزمان
5.3هزار دنبال‌کننده
45.4هزار عکس
41.8هزار ویدیو
622 فایل
هرآنچه که یک منتظر ظهور باید بداند سئوال ، پیشنهاد ، انتقاد خودرا در گروه هایمان مطرح فرمائید: https://eitaa.com/joinchat/2167734418C3f5169aabe گروه جهاد تبیین و افشاگری☝ نشر مطالب کانال ما بدون قیدوشرطی آزاد است(درراستای جهادتبیین)
مشاهده در ایتا
دانلود
🌀 ژاپنی‌ها و استفاده از نمک طبیعی 👈ژاپن با عمل به دستورات اسلامی آنگونه که به شما نمی گویند! 💠این نوشته خلاصه ای از مطالب نقل شده از یک استاد دانشگاه است که چند سال در ژاپن زندگی کرده است. 🇯🇵ژاپنی ها از دستمال کاغذی و مرطوب استفاده نمیکند و از دستمال پارچه ای همراه استفاده میکنند. 🇯🇵در ژاپن، تمامی مدارس و مهدکودک ها، قسمت "خاکبازی" دارد. 🇯🇵هر هفته ملت ژاپن، حداقل یکبار،ماساژ انجام میدهند. 🇯🇵کرسی های سنتی ،بتدریج در بخش هایی در حال رایج شدن است. 🇯🇵نحوه پوشش و لباس مدارس، آزاد است. 🇯🇵مصرف نمک طبیعی، بطور جدی رایج است و قیمت آن، گرانتر از نمک یددار است. 🇯🇵سرانه مصرف نمک در ژاپن، یازده قاشق چایخوری در روز است. 🇯🇵مصرف قند و شکر سفید در ژاپن رایج نیست. 🇯🇵شکر مصرفی عموم مردم ژاپن، "شکر سرخ نیشکر"است. 🇯🇵ژاپنی ها، در اول غذا، از چاشنی نمک استفاده می کنند. 🇯🇵هر روز دقایقی به تماشای آب اهتمام دارند. 🇯🇵در اغلب مرکز آموزشی دانش آموزان ژاپنی، لوازم الکترونیکی و کامپیوتری وجود ندارد حتی در سطح معلم ها. 🇯🇵نهایتا ساعت 9و10شب، غالب مردم ژاپن خواب هستند. 🇯🇵بین الطلوعین، غالب مردم ژاپن بیدار هستند. 🇯🇵غالب مردم ژاپن، از زنجفیل بعنوان چاشنی در وعده های غذایی استفاده می کنند. 🇯🇵پزشکان ژاپنی از حجم واکسن ها در ایران تعجب می کنند. 🇯🇵قریب پنج واکسن در ژاپن بصورت اختیاری استفاده می شود. 🇯🇵عمدتا واکسن را بصورت برچسب استفاده می کنند نه تزریق. 🇯🇵توصیه غالب پزشکان ژاپنی به بجای آنتی بیوتیک، مصرف شلغم است. 🇯🇵تجویز تزریق آمپول برای بیماری ها در ژاپن، برای بیماران، بشدت کم است. 🇯🇵بدلیل سخت گیری پزشکان ژاپن در تجویز دارو ، ایرانی ها با خودشان به ژاپن داروهای شیمیایی می برند. 🇯🇵داروهای ژاپن عمدتا بصورت قرص و کپسول نیست و به صورت پودر و کیسه ای مصرف می شود. 🇯🇵پزشکان در غالب بیماری ها تا سه روز اول بیمار را پذیرش نمی کنند. 🇯🇵هر روزه برنامه استفاده از وان آب گرم، در بین عموم مردم، رایج است. 🇯🇵مراکز ماساژ به تعداد زیاد وجود دارد . 🇯🇵در هر محله ای حوضچه های آب گرم(اون سن)وجود دارد. 🇯🇵کلینیک های نمک درمانی، در ژاپن رایج است. 🇯🇵بر سر هیچ سفره ای در خانه و رستوران ها، آب سرد برای نوشیدن وجود ندارد. 🇯🇵مصرف آب گرم بر سر سفره ها رایج است. 🇯🇵در کشور ژاپن، یخچال دارای یخ ساز پیدا نمی شود. 🇯🇵تقریبا صد و بیست و هشت میلیون ژاپنی، ورزش قبل از طلوع آفتاب انجام می دهند. 🇯🇵سیگار در معابر و مکان های عمومی مصرف نمیکنند. 🇯🇵چهار راه "شی بو یا" و جزیره ی "او دای وا" نماد سبک شهرسازی غربی است که رسانه های غربی به جهان و ایران نشان میدهند والا اکثر مناطق ژاپن زندگی ها سنتی است . 🇯🇵"چی ن جر" معروفترین نوشابه ژاپن از زنجفیل است. 🇯🇵بیشتر مردم "ساکی" که نوعی سرکه ی برنج است، مصرف می کنند(البته نوع مست کننده ی آن هم رایج است) . 🇯🇵در ژاپن غذا را با چوب یا دست می خورند و استفاده از قاشق در مرحله سوم است. 👌تعجب برانگیز است این حجم سانسور از زندگی مردم ژاپن در ایران! 🌹 حوزه انقلابی و بازگشت کروناهراسی دروغین! و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
‏بنویسید اینجا خیابانی در ایرانه که بخاطر مراسم محرم اینجوری شده تا خود تحقیرها عقده گشایی کنن و تیترها بزنن!!! اما در واقعیت این وضعیت هرساله لندن بعد از جشن کریسمسه!!! 😏 "یاس 🌹"
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سه ساعتی از روز عاشورا که هیچ کسی طاقت دیدن آن را ندارد😭😭😭 و بازگشت کروناهراسی دروغین! و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 برادران هندوی عزیز و برادران اهل سنت عزیز شما با این صفای دل و باطنتون خودتون گُلید امام حسین علیه السلام دعاگو و یارتون کانال زندگی شیرین و الهی 🔰 @hatampoori ✅خیلی جالبه بینید و باشتراک بگذارید این حسین کیست که عالم همه دیوانه اوست
⭕️ چله زیارت عاشورا از روز عاشورا (امروز) تا روز اربعین و بازگشت کروناهراسی دروغین! و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
YEKNET.IR - roze 2 - shabe 11 moharram1399 - banifatemah.mp3
7.63M
🔳 🌴همه از خیمه ها بیرون دویدند 🌴ولی سالار زینب را ندیدند 🎤 👌بسیار دلنشین 🔴مرجع رسمی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
کجای این صحرایی هرجا هستی لالایی پیش عمو یا بابایی هرجا هستی لالایی روضه🖤 و بازگشت کروناهراسی دروغین! و‌ زیر سلطه یهود نمیرویم✌️هیهات من الذلة✌️ سلام الله علیه خط قرمز صهیونیست هاست و مطمئنا کرونای خیالی هر هدفی داشته باشد، محدود کردن اربعین یکی از اهداف مهم یهود است!
مداحی آنلاین - خداحافظ ای برادر زینب - پویانفر.mp3
8.37M
🔳 🌴خداحافظ ای برادر زینب 🌴به خون غلطان در برابر زینب 🎤 👌 🔴مرجع رسمی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
4_5936169291593287546.mp3
6.36M
🔳 🌴طفل صغیری ز حسین گم شده ساربان 🌴قامت زینب ز علم خم شده ساربان 🎤 🎤 👌بسیار دلنشین 🔴مرجع رسمی های روز ♨️ @Maddahionlin 👈
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 تاسوعا و عاشورا به چه معناست؟ ‌ 🔸بیشتر ما فکر می‌کنیم معنی لغوی تاسوعا و عاشورا یعنی روز نهم و دهم ماه محرم در حالی که این تصور اشتباهه و این دو واژه معنایی فراتر داره که برای این دو روز خاص توسط امام سجاد علیه‌السلام نامگذاری شده
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
👌شنیدنی! واقعیات را بگوییم کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد....
4_462564705014120953.mp3
2.41M
مداحی سوزناک من زینبم زینبم من، حاج محمود کریمی کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد.... (س)
همه برای حسین میگریند، حسین برای زینب... السلام علیک یا کعبه الرزایا سلام بر تو ای قبله آزارها 🌷🌷🌷 کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد.... (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥در روز حسین در نیویورک سوگواران حسینی در دسته‌های عزاداری برای (ع) سینه زنی کردند. کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد.... (س)
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
یا صاحب الزمان... مرا هم بپذیر فرزندم را نذر قدومت میکنم... و تمام قابلیت های زن بودن را در راه ظهور نزدیکت خرج میکنم... با چادرم ... عفاف و حجابم .... مانند شمشیری برنده زینب وار به جنگ یزیدیان میروم و کاخ امیدشان را ویران میکنم ... چادر و حجاب و عفاف من از بمب اتم برایشان خطرناکتر است ! چون اسلامگرائی را تسریع و مقدمه اصلی ظهور است! و آنها باتمام قوا به جنگ با آن آمده اند! از چادر من ترسیده اند... چادر من تن آنها و تن «مسیح» شان و تن عروسک های مزدورشان را میلرزاند! من یک مادرم یک زن اما آنها خودشان میدانند پایه اصلی ظهور منم و چادر من ، تربیت فرزندان من ، همسرداری من و هنر زن بودن من میتواند همه میلیاردها دلارشان را نابود کند! همه دلارهای نازنینی که برای بی‌خاصیت کردن و تهی کردن زن مسلمان به کار گرفته اند ... این قدرت من است وقتی که دستم در دست مادرم زهراست... و وقتی سایه مهربانی و محبت مادر را روی سرم دارم ... قدرت چادر خاکی مادر از خون شهیدان بیشتر است ... من فرزند زهرا و رهرو زینبم ... کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد.... (س)
مطالبه ♦️این سیستم معیوب درمانی حاکم در کشور هست که باید بیاید بابت این فتنه ی صهیونیستی کرونا و تمام خسارات و تلفاتش به مردم پاسخ بدهد و اسناد ارائه کند نه اینکه ما بخواهیم حقانیت خودمان را ثابت کنیم چرا که برای کسی که خودش را به خواب زده با هزاران مدرک علمی هم نمیتوانی ثابت کنی که روز هست ✍پی نوشت: الحق که وجود استاد پناهیان مایه ی دلگرمی و امیدواری ماست عزتمندی ،شجاعت و صراحت ایشان گوهر کمیاب این روزهای ماست.... کاش امثال ایشان ،بسیار داشتیم ؟؟؟؟ @tebbesteamari «نشر مطلب تنها با اسم کانال مجاز است»
یا صاحب الزمان... مرا هم بپذیر فرزندم را نذر قدومت میکنم... و تمام قابلیت های زن بودن را در راه ظهور نزدیکت خرج میکنم... با چادرم ... عفاف و حجابم .... مانند شمشیری برنده زینب وار به جنگ یزیدیان میروم و کاخ امیدشان را ویران میکنم ... چادر و حجاب و عفاف من از بمب اتم برایشان خطرناکتر است ! چون اسلامگرائی را تسریع و مقدمه اصلی ظهور است! و آنها باتمام قوا به جنگ با آن آمده اند! از چادر من ترسیده اند... چادر من تن آنها و تن «مسیح» شان و تن عروسک های مزدورشان را میلرزاند! من یک مادرم یک زن اما آنها خودشان میدانند پایه اصلی ظهور منم و چادر من ، تربیت فرزندان من ، همسرداری من و هنر زن بودن من میتواند همه میلیاردها دلارشان را نابود کند! همه دلارهای نازنینی که برای بی‌خاصیت کردن و تهی کردن زن مسلمان به کار گرفته اند ... این قدرت من است وقتی که دستم در دست مادرم زهراست... و وقتی سایه مهربانی و محبت مادر را روی سرم دارم ... قدرت چادر خاکی مادر از خون شهیدان بیشتر است ... من فرزند زهرا و رهرو زینبم ... کربلا با داغ ۷۲ تن پایان گرفت کربلای دیگری با یک نفر آغاز شد.... (س) @bidari313yar ☝️☝️☝️☝️☝️
AUD-20220808-WA0003.opus
1.65M
‏🍃 چله زیارت عاشورا 🍃 و نکاتی در باره ی چگونگی خواندن این زیارت 🏴 از روز تا حجت الاسلام و المسلمین محمد نیازی 🌸🍃 کانال تربیتی همسران خوب http://eitaa.com/joinchat/3451518976C471922bdf6 🏴 پیشنهاد_دانلود و نشر_حداکثری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا