فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هشت سال مجلس لاریحانی درخدمت روحانی بود حال روحانی در خدمت لاریحانی
مردعدالت
صدای مردم
دکترسیدابراهیم رئیسی .
#هرخانه_یک_ستاد
#پویش_هر_خانه_یک_ستاد
#حمایت_از_رییسی
#ایران_مقتدر
#رییسی۱۴۰۰
#سید_ابراهیم_رئیسی
#سیاسی
#سید_بااقتدار
..
11.26M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دکتررئیسی صدای خفته مردم
مبارزه دکتررییسی با باندهای ثروت وقدرت برای احقاق حقوق مردم
مسیر مشخص است تا پیروزی چند قدم راه بیشتر نمانده قدم اول توکل قدم دوم توسل قدم سوم اتحاد قدم چهارم تلاش قدم پنجم روشنگری قدم ششم جذب حداکثری قدم هفتم امیدزایی به جامعه.
#انتخابات #انتخابات۱۴۰۰ #انتخاب_اصلح
#مسکن_کرامت #خانه #اجاره #رئیسی #ابراهیم_رئیسی #تلاش #کارگر #مرد#زن #جوان #جوان_انقلابی #ایرانی #بندرانزلی #انزلیچیا #مالازای #جرعه_ای_معرفت #می_جان_انزلی #ثروت #قدرت #مستظعفین #مستضعف #بیکار #شمال #گیلان #رشت #تهران #جنوب
هدایت شده از صحیفه سجادیه
شرح دعاي اول صحيفه سجاديه
(۲)
از: آيت الله حسن ممدوحي
هم چنين، او آخري است كه پس از او آخر ديگري قابل تصور نيست ؛ زيرا اولا: هيچ موجودي نسبت به خداوند متعال استقلال ندارد تا بتوان آن را آخر دانست، و ثانيا: خداي متعال غايت همه موجودات عالم است و غايت هر چيز غير از آن خود آن چيز مي باشد.
در آيات عديده اي از قرآن كريم نيز به اين نكته عميق برمي خوريم:
- اليه ترجع الامور: كارها فقط به سوي او باز مي گردد.
- الي الله المصير: بازگشت شما فقط به سوي خداست.
- اليه تصير الامور: امور فقط به سوي او (خداوند) باز مي گردند.
- الي الله الرجعي: فقط به سوي خداوند بازگشت شماست.
- و الي ربك المنتهي: فقط به سوي پروردگارت پايان كار است.
- كل الينا راجعون: همه به سوي ما باز خواهند گشت.
- هو الاول و الاخر: او (خداوند متعال ) اول و آخر است.
و بسياري از آيات ديگر كه حاكي از اين حقيقت مي باشند كه غير از او، چيز ديگري منتهي اليه نيست، زيرا اوست كه كمال است و همه عالم به طرف كمال مطلق در تكاپو است، گرچه خود نمي داند.
@sahifeh_ir
هدایت شده از اخلاق، اوج نیاز
برگی زرین از #چهل_حدیث امام خمینی(۱۸۳)
فصل در بیان آنکه «خشیت» و «نیت صادقانه» موجب صواب عمل است:
بدان که در این حدیث شریف صواب و نیکویی عمل را مبتنی بر دو اصل شریف قرار داده است، و میزان در کمال و تمامیت آن را این دو اصل قرار داده:
یکی خوف و خشیت از حق تعالی،
و دیگر نیت صادقه و اراده خالصه.
و بر ذمّه ماست که ارتباط این دو اصل را با کمال عمل و صواب و درستی آن بیان نماییم.
پس، گوییم که خوف و ترس از حق تعالی موجب تقوای نفوس و پرهیزگاری آنها است، و آن باعث شود که قبول آثار اعمال را بیشتر نماید. و تفصیل این اجمال آن است که ما پیش از این در شرح بعضی از احادیث سالفه ذکر کردیم که:
هر یک از اعمال حسنه یا سیّئه را در نفس تأثیری است، پس اگر آن عمل از سنخ عبادات و مناسک باشد، تأثیرش آن است که قوای طبیعیه را خاضع قوای عقلیه کند و جنبه ملکوت نفس را بر ملک قاهر نماید و طبیعت را منقاد روحانیت نماید تا برسد به آن مقام که جذبات روحیه دست دهد و به مقصود اصلی رسد.
و هر عملی که این تأثیر را بیشتر کند و این خدمت را بهتر انجام دهد، آن عمل مصابتر و مقصود اصلی بر آن بهتر مترتب است، و هر چیزی که دخیل در این تأثیر باشد، مکفّل اصابه عمل است. و غالبا افضلیت اعمال را میزان همین است. و توان حدیث معروف أفضل الأعمال أحمزها را نیز به همین نکته منطبق نمود.
@nyaz_ir
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
روز قیامت از تو خواهند پرسید که رای تو باعث شد علی حاکم شود یا معاویه!
هدایت شده از خانواده امن
راه های کنترل شهوت
(۵)
راه های کنترل؛ ادامه کنترل چشم:
هلاکت:
امام صادق علیه السلام فرمود: «دیدن اوّل (چون عمدی نبوده) به نفع تو، ولی نظر دوّم (چون ارادی است) به ضرر تو خواهد بود، و نظر سوّم تو را به هلاکت خواهد افکند».
(وسائل الشیعة، ج2 ص193)
آتش:
رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «هر کس چشمان خود را پر کند از دیدن زنی که دیدنش بر او حرام است خدای عزّ و جلّ در روز قیامت دو دیده او را با میخ های آتشین پر نماید و آن ها را پر از آتش کند تا وقتی که درباره مردم حکم نماید، آن گاه امر صادر شود که او را به دوزخ برید».
(ثواب الأعمال النص، ص286)
اگر چشم را از حرام حفظ کردیم؛
امام اول شیعیان علیه السلام فرموده است: «بهترین عبادت چشم پوشی از محرمات خداست».
(مستدرک، ج 11 ص280)
و درباره ی متقین فرمود: «آن ها از آن چه خدا بر آن ها حرام کرده چشم پوشیدند».
(نهج البلاغه، خطبه متقین)
این عمل آن ها باعث شده تا عجایب عالم هستی را بهتر دیده و درک کنند زیرا رسول اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمود: «چشم ها را از حرام ببندید تا عجایب را ببینید».
(مصباح الشریعة متن، ص173)
امام صادق علیه السلام فرمود: «اگر کسی چشمش به زنی افتد و چشم از او بردارد و به آسمان اندازد، یا ببندد، هنوز چشم به هم نزده که خداوند حورالعینی به او تزویج نماید».
(من لا یحضره الفقیه، ج 3 ص474)
و رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم درباره ی همین عمل فرمود: «هرکس برای خدا نه برای غیر او نگاه حرام را ترک کند خداوند ایمانی به او عطا می کند که طعمش را می چشد».
(مستدرک، ج 14 ص268)
@amn_org
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
از اول نقشه بود که مردم رو غارت کنند.