eitaa logo
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
101.9هزار دنبال‌کننده
6.9هزار عکس
10.1هزار ویدیو
47 فایل
#طلبه 😍با همه ی وجود سعی میکنم راه حق رو روشن کنم انتشار مردمی محتواها = حلالتون ✨️تبلیغات👇 https://eitaa.com/joinchat/337642401C589b213d7b وقت مشاوره تلفنی👇 @admin_bikarran پی وی به شدت شلوغه نمیرسم همه رو جواب بدم فقط سین میکنم @bikaraaanpv
مشاهده در ایتا
دانلود
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🙄
براتون آرزو میکنم همه دشمن هاتون مثل پزشکیان باهاتون رفتار کنند هر چند وقت یکبار میرید دهنشون رو سرویس میکنید اونم فقط باهاتون گفتگو میکنه حتی برید پدرش رو بکشید بازم میاد گفتگو کنه خیلی زندگیتون قشنگ میشه🤲
🔴بیانیه وزارت امور خارجه در محکومیت نقض فاحش آتش‌بس توسط آمریکا 🔹وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با محکوم کردن حملات شب گذشته آمریکا، آن را نقض منشور سازمان ملل و آتش‌بس ۱۹ فروردین ۱۴۰۵ اعلام کرد. 🔹در این بیانیه ضمن هشدار به کشورهای منطقه درباره همکاری با ارتش آمریکا، بر حق ذاتی ایران برای دفاع مشروع و خنثی‌سازی مبدأ حملات تأکید شده است. 🔹همچنین از شورای امنیت و دبیرکل سازمان ملل خواسته شده تا مسئولیت خود را در قبال صلح بین‌المللی ایفا کرده و از صدور گزاره‌های مبهم در برابر این تجاوزات خودداری کنند ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
🔴حرف حساب! ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
🔴کویت: ما حق پاسخگویی به حملات ایران را برای خود محفوظ می داریم ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
پیش بینی من این که اینا تفاهم اولیه رو امضا خواهند کرد یه مدتی الکی سرگرممون میکنند بعدش دوباره حمله میکنند |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
‌ 🔴 پاکستان: میانجی‌گری تا دستیابی به صلح پایدار در خاورمیانه ادامه دارد 🔹سخنگوی وزارت خارجه پاکستان با ابراز نگرانی عمیق کشورش نسبت به تشدید تنش‌ها در منطقه، بر لزوم پایبندی همه طرف‌ها به آتش‌بس به ویژه پایبندی اسرائیل به آتش‌بس در لبنان تاکید کرد و گفت: میانجی گری اسلام‌آباد برای دستیابی به صلح پایدار ادامه خواهد یافت. ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
🔴دشمن ولی جنگ و فشار اقتصادی رو ترجیح میده +ترجیح دادن دیپلماسی در برابر چنین موجوداتی خود خود خود اختلال محاسباتی است ✅ |بیـکـران👇 ♾️ @bikarran ♾️ ☫
بیکران ♾️ حسین ابراهیمیان
🔴دشمن ولی جنگ و فشار اقتصادی رو ترجیح میده +ترجیح دادن دیپلماسی در برابر چنین موجوداتی خود خود خود ا
حواستون باشه ما با گفتگو و مذاکره مخالف نیستیم اتفاقا یکی از مهمترین نقاطی که باهاش میشه به اقتصاد کشور کمک کرد همین کارهای دیپلماتیک هست منتها دیپلماسی با کیا!؟با همسایه ها !؟آره با متحدین!؟آره اما با آمریکا!؟نننننننننننننننننه اونی که باهاش مخالفیم گفتگو با آمریکاست مذاکره با آمریکاست جز ضرر نداره جز خسارت نداره جز بن بست نیست قبلا دیده بودیم نتیجش رو بازم میبینیم این جاده و ماشینش به سمت بن بست میرند حالا تو راننده رو عوض کن فکر می‌کنی اوضاع متفاوت میشه!؟
⚠️ آمریکا دیگر نقطه امنی برای شرارت و استقرار پایگاه نظامی در منطقه نخواهد داشت 🗓 بخشی از پیام ۵/خرداد/۱۴۰۵ رهبر انقلاب اسلامی 📲 @rahbar_enghelab_ir