9.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
[ KHB ]
پن:
اگه زمانی که برای ساخت این موشکا گذاشتیم و واس ساخت موشکای واقعی میزاشتن تا الان ایران سه بار به دست امریکا افتاده بود:///😂
[ دم همه بچه ها گرم:) انشاءالله واقعیشو بسازید مهندسا:) ]
🪴https://eitaa.com/bineshsh
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خانم کوچولو موشکی:)
[موشک خرمشهر
موشک حاج قاسم]
پن:
دوستان به مرحله ای رسیده بودن که هر لحظه ممکن بود شهید طهرانی مقدم رجعت کنه بیاد دستشونو بگیره ببره شهر موشکی نفری یه موشک بزاره تو جیبشون و بگه: اینارو بگیرید و فقططط برید :)))
+خداقوت🥰💛
🪴https://eitaa.com/bineshsh
[Bíنِsh]
[ KHB ] پن: اگه زمانی که برای ساخت این موشکا گذاشتیم و واس ساخت موشکای واقعی میزاشتن تا الان ایران
[ KHB ]
اگه زمانی که برای ساخت این موشکا گذاشتیم و واس درسامون گذاشته بودیم الان جدی داشتیم یکی از اینا میساختیم🤣💔
#صرفاجهتشوخی
پن:
ب این باور داریم ک حتی یک قدم برداشتن در این راه هم بی تاثیر نیست:) حداقل تاثیری ک داره روی خودمون و احوالاتمونه...
[Bíنِsh]
استاندار رو بیدار کنید بره دنبال منشاء صدای انفجار بگرده! :/// از هرمزگان عزیزمون... #غیررسمی
فکر کنم صدای امضا زدن بندهای جدید توافقه
صبح کولر و روشن کردن و از اونجایی ک خواب بودم و قدرت تشخیص بالایی نداشتم صدای کولر پس زمینه ی خوابم شد و همزمان تصویر یه موشک بود که بر فراز مجتمع ما پرواز میکرد😂💔